Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/05/2016 in all areas

  1. A i ako bude pedotron, šta sad, samo Bog vatre može da mu sudi
    5 points
  2. brodovi Hajgardena i Dorne u Denerisinoj floti neke saljive hehe
    5 points
  3. Izvinjavam se na spamu topika i ako je bilo, ali roflovao sam na Arturita :D
    5 points
  4. zerg rush! btw, francuska :D
    5 points
  5. 4 points
  6. 3 points
  7. Proveo četvrtak - nedelja na Kopu. Imam utisak da ću se preseliti tamo u skorije vreme. Isprobao Mountain Coaster, Zipline, Mountain Karting, vozao bajk park, vozao divljinu, vozao žičaru :D
    3 points
  8. Након скоро па три деценије играња, и захваљујући сплету разних околности у правом тренутку, неколико нас се окупило у инди развојном тиму "Bad Boys" (®Bob Marley) и почели смо са прављењем не још једне HOPA игре или неки платформице а-ла-FlappyBird, већ смо кренули у full retard мод. Укратко, правимо фактички нови жанр, који је веома ретко виђен раније... тј бар сам га ја видео у свега пар игара и то веома скромно и успут (то није био главни feature игре). Ради се о Simultaneously Executed Turn Based Game систему, који није по шаховском принципу потез за потез, већ се играју сви потези истовремено (Orders фаза) а онда се "пушта" да јединице изврше сва наређења у току Execution фазе. Драстично је теже од класичних (свих осталих практично) потезних стратегија и игара, али одлучили смо да идемо у том смеру док се може. Ок, ово су неки главни "фјучурси": - већ поменути Simultaneously Executed Turn Based Game систем - по први пут потпуно hex based бојиште које је рељефног типа, односно hex поља креирају не само равне површине, већ и брда и планине - Chain of Command, или односи између команданата (попут система из Dragon Age-a, само без сексуалних варијанти) и подређених официра у смислу међусобне комуникације и издавања и извршења наређења - Lines of Communication, који доносе то да јединице немају сателитске телефоне, нити је играч бог, већ мора постојати комуникација између јединица да би делили свој fog of war са другима и командантом (играчем), као и да уопште могу да се издају наређења свим јединицама. То значи да уколико неко изда наређење јединици да се удаљи превише или непријатељска јединица прекине линије комуникација, онда се губи контрола над том јединицом или потпуно или макар отежано (могу да се издају наређења само сваких 2 или више потеза, а не потез за потез) - Casualties system, војници нису роботи, већ људи који не морају да имају статус само 1 (жив) и 0 (мртав). Пошто ће престиж бити ресурс, који се слично PG-у користи за обнову трупа и унапређења, врло је битно избећи и због престижа и због експа јединица обнављање са "жутокљунцима". Такође, због жељене што веће имерзије играча у целу причу, желимо да је играчу стварно стало да му људи преживе. Дакле, постојаће цео систем (аутоматски, слично комуникацијама, како не би оптерећивали додатно играче) за извлачење рањеника, њихов третман и евентуални повраћај на бојиште - Мапе ће бити огромне и скалираће се временом, са прогресом кроз игру. Баш као и ранк играчевог командира. Почиње се са пуком и чином пуковника, на мапама код којих су величине hex-а отприлике 300 х 300 м, што код мапа од 90 х 90 поља представља површину од око 30 х 30 км. Касније ће се увећавати и јединице, као и поља, те ће се контролисати читаве армије (иако мапе и дае могу бити 30 х 30 али нових поља) - На бојиште ће утицати различити фактори: од самих јединица, преко терена, објеката, временских прилика, доба дана итд итд - Јединице неће имати само напад, одрбану, фортификацију и чекање, већ мноштво стандардних и напредних акција које су се изводиле и примњеиване у току Првог светског рата, а и у многим другим ратовима. Биће ту и лажних напада, насилног извиђања, лажне предаје, усаглашавања акција између различитих јединица и различитих родова, подела фокуса јединице на ране стране (крила и центри и слично)... - Прича ће покрити СВЕ кампање Великог рата, могуће алтернативне правце, као и ратове који су му претходили или који су му се надовезали. План је да се ураде све главне државе учеснице (у смислу да и Црна Гора, али не и Бразил) - На почетку ће се поред државе, бирати и врста комаданта (какв је по темепраменту и начину ратовања) - офанзивни, дефанзивни или балансираног војевања. Кроз игру, односно мисије, слично старим Wings-има, води се ратни дневник који осликава догађаје који су се збили, опет зарад што веће имерзије играча у дешавања За сада смо успешно дошли до завршетка едитора за поменуту мапу и hex поља, са могућношћу убацивања различитих терена, објеката и јединица, као и параметара за све њих. Такође, урађен је и добар део почетне 2d графике (UI) и 3d објеката (основни сетови за Немце и Русе). Управо је урађена и нека прва верзија сајта, за више информација и све што то прати (ФБ, твитер...). И наравно, за крај, молба за помоћ. Не мислим на паре, већ бисмо желели и да чујемо ваш feedback, предлоге и сл, тј да учествујете у дискусији кроз коментаре на сајту, али и помоћ у даљем ширењу приче о развоју ове игре. Ова помоћ нам је битна како бисмо добили критичну масу која би нам помогла за пријављивање за Steam Greenlight и добијање тамо Greenlit-a. Иначе, ово је прво место где уопште обајвљујемо нешто о игри, јер ипак макар двојица нас овде висимо већ деценију (Рејз и ја). Хвала свима и надам се да ће вам се свидети идеја, а да ћемо у најскорије време имати неку алфу за тестирање. Сајт: www.allourtrenches.com *учествујте у дискусији преко коментара (тренутно правим неки Девс лог, чисто да појасним шта и како хоћемо итд) Facebook и Twitter: https://www.facebook.com/allourtrenches https://twitter.com/AllOurTrenches *ко има ФБ и твитер, молим вас да шири даље Неколико "sneak peeks" и ексклузивно (нема ни на сајту још) само за РУР /не, неће бити lowpoly):
    2 points
  9. Ja sm "odgledao" prve dve. Nisu mi se dopale. Doduše mene je i oriđiđi TG počeo da smara. Bukvalno sam uživao samo u putovanjima i TG chalenges :) Albanija mi je recimo bila do jaja. A put na severni pol daleko najbolja epizoda :D
    2 points
  10. Burazer i ja sa High Sparrowom u selu na proslavi
    2 points
  11. Odličan post https://m.reddit.com/r/nba/comments/4r90de/my_way_too_extensive_thoughts_on_kd_and_the_nba/?utm_source=mweb_redirect&compact=true
    1 point
  12. icee ako si iz bg-a,imas u mikro princu kod slavije,produzni za bubice/slusalice , 2.5m je 200 dinara :-)
    1 point
  13. niposto, kleo sam 5k pa do 6k bracket prije godinu i mislio da su stvarno uzasne partije, ali cega sam se nagledao u 4k bracketu otkako me intentional throwing tu bacio, to je bez svakog komentara da covjek ostane, preko 5k su mozda ljudi veci degeni u glavu ali bar znaju neku mehaniku igre, ovo ispod bukvalno ti imas 4-5 od 10 igraca u svakoj partiji da ne zna osnovne itembuildove, ne zna nista, ubiti creep wave prilikom pulla poznat koncept kol'ko i Emersonov transcedentalizam, nema predstavu kad je jaci kad nije, kad moze da krene kad ne, kad treba da splita kad ne, malo je reci deprimirajuce... p.s. jes da je topic mrznje ali sam juce imao tako dobrog supporta, sto se kaze once in a 1000 games, lik uzeo SD-a izdrko Slardaru po faci, otjero ga iz lejna nije mu dao njegov jebeni camp da farma na oflejnu, drzao ga na 2om levelu pa bar do jedno 10og min, mali tracak nade definitivno da nisu sve kompletni retardi ostali da igraju igru http://www.dotabuff.com/matches/2482325393
    1 point
  14. što kaže togFu, dobra treća, nije kao prva, ali mnogo bolja od druge koja je baš bila loša. Serija ima šmek, tu i tamo odlične fore, nasmeješ se po epizodi sigurno 2,3 puta, meni sasvim dovoljno
    1 point
  15. Zar nije ona mala "mormonka" rekla da je Snow "njen kralj dok ih smrt ne rastavi", što bi značilo da ga je mala "mormonka" "rezervisala". Taman da poraste za dve sezone da ne bude pedotron
    1 point
  16. То је прва стратегија коју сам играо у животу, на тада Спектруму :) Није нов, али као што рекох горе - веома, веома редак и чак и ту је више real time + извршњавање, а не потезна + извршавање. G, Немце сви воле :), поготово сад кад сви мрзе Русе :) Та источна немачка кампања ће нам бити показна, али мислим да ћу за своју душу паралелно са тим радити и српску. Не само због тога што су наши, већ и због тотално другачијег терена - далеко више брда. Ако ништа, макар Јадарску операцију/Церску битку :)
    1 point
  17. kakav divan post, na pravom mestu, u pravom topicu, izuzetno "pozivan" na pomoć, sve kako valja! :)
    1 point
  18. i ja sam odlgedao pre desetak dana al' zaboravih da prijavim, super mi je treća, sigurno bolja od S2, naravno teško da može da se poredi sa S1 ali svakako odlična!
    1 point
  19. Ево, да не буде да смо седели скрштених руку... Ко жели да проба тест сцену, може да је скине одавде https://www.dropbox.com/s/8rar0ax0aefgrso/Battle%20of%20Stallup%C3%B6nen%20test.rar?dl=0 Са "У" се улази унутар сцене за мени за временске прилике и доба дана. Све је наравно и даље у фази пробања, са веома мало полирања. Мапа није Колубарска битка наравно, већ Битка за Stallupönen, почетни додир немачких и руских трупа у Источној Прусији, коју су Немци добили (део је веће операције која је трејала паралелно са Церском битком).
    1 point
  20. bravo. Odgledavsi ga mislim da me je nervoza drzala naredna 2 sata. Davno takvo americko propagandno djubre nisam gledao. Cuj, ovde je cak i britanija ukljucena. Koliko je taj narod odsecen od svake realnosti.. ovo kao da je Fox news pravio
    1 point
  21. Reci ti njemu Rasho jebo li te caca
    1 point
  22. Uvati se ti bolje knjige nego CS:GO poklona i ajtema.
    1 point
  23. Veronica Mars - http://www.imdb.com/title/tt0412253/ Gledam sa devojkom. Ona prvi put, ja ponavljam gradivo. Jbt, zaboravio sam koliko je ovo zapravo dobra serija.
    1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00
×
×
  • Create New...