ПУТИН Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 ljudi, stavljajte pojas kad sednete u kola. broj kazni koje se izricu za ovaj prekrsaj se uvecao za 10 puta nego lani! ne mogu da vam opisem koliko zahteva stize iz SUP-ova sto se tice saobracajnih prekrsaja. isto to se odnosi i na inspekcije, pogotovo kada je u pitanju poreska. u toku je cedjenje suve drenovine od strane drzave, vodite racuna molim vas. pocece da guraju ljude na pesackim prelazima da prelaze na crveno.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ПУТИН Posted March 19, 2015 Author Report Share Posted March 19, 2015 (edited) poreska salje na stotine zahteva za pokretanje prekrsajnog potupka za ljude koji su platili porez sa zakasnjenjem. mislim da je minimalna kazna 50k. znaci, PLATILI su ljudi, sa zakasnjenjem doduse. ali to nije dovoljno izgleda. kod mene ovde stize oko 50 placenih naloga DNEVNO za pojas. ono, 5 soma, pa u roku od 8 dana mozes pola da platis. to je samo jedan prekrsaj, i to koji je placen na licu mesta. a sta je sa stotinama zahteva koji se odnose na malo ozbiljnije prekrsaje, gde nemas mogucnost da se nagodis i da platis pola. znaci, ovde se radi o takozvanim mandatnim kaznama, koje su do 5 soma (pojas, svetla, mobilni i sl.) ili komunalne inspekcije koje kaznjavaju na osnovu odluka lokalne samouprave. tu su mandante kazne (barem koliko sam ja video) do 20k. ako se nagodis placas pola. grad pancevo sa naseljenim mestima ima nesto jace od 120k stanovnika. pa sad ti vidi u nekoj vecoj projekciji o kojoj cifri se radi.... Edited March 19, 2015 by Carlito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 meni je ovo za porez na nekretnine katastrofa, dokle će bre da maltretiraju pošten narod koji zakasni da uplati par hiljada za porez, dok tajkuni duguju milijarde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ПУТИН Posted March 19, 2015 Author Report Share Posted March 19, 2015 (edited) upravo to. ista prica kao i sa komunalijama. sirotinja najredovnije placa, u suprotnom, ako mu iseku struju moze da se slika. pogotovo zimi. Edited March 19, 2015 by Carlito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 pandure i naprednjake dakako treba oterati u kurac što ovako cede pare, ali mamlaze za volanom treba kažnjavati deset puta više od ovoga. naročito za mobilni... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highl1 Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 pandure i naprednjake dakako treba oterati u kurac što ovako cede pare, ali mamlaze za volanom treba kažnjavati deset puta više od ovoga. naročito za mobilni...^qft, isto i za pojas, veži ga jebem mu mater, zar je toliko teško Quote 03:34 ( MiGsa ) da budem iskren03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki 22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah 13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare [16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know [21:00] <vudu> jebacemo svi Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Bogami meni je frka da idem Jugom bilo gde, vodim računa o propisima itd al ako me zaustave, mogu da mi nađu bilo šta na kolima, ne znam kako ono govno uopšte prolazi tehnički, verovatno ćale odnese flašu vinjaka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Problem je u tome sto je tehnicki maksimalno rigorozan (tipa moras da imas pojaseve i naslone za glavu pozadi), a onda ja odem i registrujem RURomobil koji je 40 godina star i fakat mu sigurno bar nesto fali tako sto iz agencije nikada nisu ni videli kola :) Cujem kao sad opet pricu o slikanju automobila na tehnickom i sl, ali sumnjam da ce se to i desiti. Sustina naseg zakona je da je on poprilicno rigorozan, ali je primena poprilicno proizvoljna. I onda imas gomilu debila koji voze kao mentoli potpuni, a tebe krene da cima za neku glupost. Tipa meni je padnur jednom mrtav ladan izjavio kada me je navatao za prekoracenje brzine kod nekog sela ka Sapcu i ja mu rekao da nisam video znak "a pa da, neko ga je odneo da pece paprike" :) Mislim na kraju me pustio, ali je taj momenat bio skroz LOL Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veljok Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Dobar dan želim. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyka Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Problem je u tome sto je tehnicki maksimalno rigorozan (tipa moras da imas pojaseve i naslone za glavu pozadi), a onda ja odem i registrujem RURomobil koji je 40 godina star i fakat mu sigurno bar nesto fali tako sto iz agencije nikada nisu ni videli kola :) Cujem kao sad opet pricu o slikanju automobila na tehnickom i sl, ali sumnjam da ce se to i desiti. Sustina naseg zakona je da je on poprilicno rigorozan, ali je primena poprilicno proizvoljna. I onda imas gomilu debila koji voze kao mentoli potpuni, a tebe krene da cima za neku glupost. Tipa meni je padnur jednom mrtav ladan izjavio kada me je navatao za prekoracenje brzine kod nekog sela ka Sapcu i ja mu rekao da nisam video znak "a pa da, neko ga je odneo da pece paprike" :) Mislim na kraju me pustio, ali je taj momenat bio skroz LOL Ja sam pre nedelju dana produžio registraciju u AMS klubu Novi Beograd u Sremskih odreda, nisu gledali ni pojaseve, ni naslone, pa čak ni sijalice ja mislim :-) Završio sve (što podrazumeva sve od plaćanja do izdavanje nalepnice) za 15min, tako da preporuka za njih. Ranije kad sam išao kod nekih ortaka (da im napravim "promet", ne zato što mi treba veza za prolaz), trajalo je u proseku 40-45min Quote Znaš me, znam te Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyka Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Quote Znaš me, znam te Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyka Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Tehnički pregled je jednom godišnje i to po meni nije validna mera za smanjenje broja neispravnih vozila na ulicama. Policija bi to trebala da sprovodi rigorozne kontrole svaki dan i da počne da primenjuju zakon. Ne slažem se sa glupostima tipa pojasevi nazad, sijalice i slično, ali sam spreman i na to, ako krene oštra kontrola koja neće biti selektivna i gde neće biti popuštanja nikome. Quote Znaš me, znam te Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Samo da dodam da sam ja RURomobil zapravo registrovao ne podmicivanjem baje na tehnickom nego tako sto su mi dali telefon agencije koja uredno radi tako sto niko nikada nije video na tehnickom automobil koji su mi registrovali a koji se pritom ne vodi ni na mene nego na Lakija. Moze ono da nema tockove i kocnice, a ne pojaseve pozadi :) Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyka Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Ili će da prepakuju na sat vremena točkove od ortaka, kočnice možda i kupiti, sijalice sve staviti, pa izvaditi "višak", pozajmiti prvu pomoć itd? Još uvek ima ljudi koji kradu sijalice u zgradama, pa nemoj da te čudi da će biti spremni na sve ovo da bi prošli tih pola sata tehničkog, pa posle sve vratili. Zato i kažem, ostalih 365 dana policija treba da kida i ne treba da se sažali ni na koga, ali ni da se plaši da bilo kome piše kaznu. E sad što nam je ceo sistem urušen, pa je pitanje da li će sud naplatiti kaznu od nekog sirotana posle ili će pocepati kaznu nekom ko ima vezu, to samo dokazuje da je sam tehnički toliko minoran za bezbednost na ulicama da je to strašno. Ono što meni upada u oči su pre svega sami pešaci koji su potpuno needukovani što se tiče pravila u saobraćaju, pa i njima treba klepati kazne kad priča telefonom dok prelazi na ulicu, drže slušalice u ušima, prelaze 2m od pešačkog itd Quote Znaš me, znam te Link to comment Share on other sites More sharing options...
SavKe Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 ako krene oštra kontrola koja neće biti selektivna i gde neće biti popuštanja nikome. Jeftini izgovori svakog čoveka koji je ikada zažmurio na korupciju i druge probleme u državi. Ako može Pera, što ja da se pravim pametan. 3 Quote У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. Радоје Домановић - "Страдија" 1902. - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyka Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 (edited) Ne znam odakle ti da žmurim na korupciju? Ako mi nadležni organ, u ovom slučaju tehnički pregled naloži da stavim pojaseve nazad, to ću i uraditi. Ako popijem kaznu, nema kukanja... Moj auto je tehnički ispravan prema AMK koji je ovlašćen za tako nešto. Znam kad treba da radim servis, znam kad sam menjao pločice i diskove, znam koje su mi godište gume i koliko sam prešao sa njima itd. Takođe i znam da mi ističe "rok upotrebe" prve pomoći u kolima, ali nemam nameru da je menjam, jer je apsurdno da opet bacam pare na nešto što nisam ni otpakovao, a što ne utiče na bezbednost u saobraćaju mene i drugih ljudi i spreman sam da popijem kaznu za to i platim je. U čemu je problem onda? Edited March 20, 2015 by Boyka Quote Znaš me, znam te Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Jutros u 7 panduri stoje u J. Bulevaru pored Inteze i 'vataju ove što iz žute trake (ili "bele" za desno) nastavljaju pravo što je dozvoljeno samo autobusima. U 7 ujutru! Zabodu se oni tu često, ali nikad u to vreme. Ono što meni upada u oči su pre svega sami pešaci koji su potpuno needukovani što se tiče pravila u saobraćaju, pa i njima treba klepati kazne kad priča telefonom dok prelazi na ulicu, drže slušalice u ušima, prelaze 2m od pešačkog itd Ja ne razumem ni kako je u glavi pešaka "ja sam pešak imam prednost" i onda nonšalantno prelaze ulicu (čak i na pešačkom) ne gledaju ni levo ni desno, kao zabole ih. OK, imaš prednost, al' kad te neko pokupi jer ne gleda, šta ti vredi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolkonski Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Kako misliš šta ti vredi? Pešak je zakon u saobraćaju. Meni nije jasno kako bilo koji vozač može da misli drugačije. Ne kažem ja da pešak ne treba da bude obazriv, baš suprotno, mora inače bi poginuo iz čista mira, a ne zato što regularno prelazi ulicu. Pešak ima najmanje šanse u saobraćaju i zato je on mora da bude najvažniji u saboraćaju. Mnogo mi je teško što vozači moraju čak i na pešački da stanu da neki nonšalantni pešak pređe, moš misliti, i još da požuri preko pešačkog i da se pokloni vozaču zato što ga je pustio... Quote ----------------- nema vise zezanja A.B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Longleyy Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Pa podrazumeva se valjda majku mu da kada prelaze na crveno i setaju kolovozom da tada prelazi odgovornost sa vozaca na pesaka i da je pesak retard, jer ide protiv propisa. Ja sam razumeo da Bole prica o pesackom i tu se slazem. Neretko se na pesackom batica tako zaustavi na 10 cm od mojih nogu sav nadrkan sto mora da stane, rofl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boyka Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 (edited) Pešake ludake delim na ove kategorije: Pešaci koji prelaze ulicu na crveno, jer pričaju telefonom ili kuckaju poruke, pa kad zakočiš tek se onda osveste i skapiraju da prelaze na crveno svetlo. Podgrupa su pešaci sa slušalicama u ušima i mlade mame koje guraju kolica jednom rukom, a drugom kuckaju poruke. Pešaci koji izlaze iz autobusa i neće da se vrate još par metara pa da pređu na pešački prelaz, nego prelaze van ili seku ulicu po dijagonali, jer su oni "zakon". Pešaci koji te gledaju na 100m kako prilaziš kolima i odluče da pređu ulicu kad si na 15-20m od pešačkog prelaza. I za kraj oni najgori. Oni što obavezno moraju da prolaze iza kola dok se uparkiravaš iz rikverca. Kako vide svetla za rikverc, skupljaju se kao muve na slatko i moraju baš tu da prođu i provuku se. Za svaku od ovih kategorija je uglavnom zajedničko to da su needukovani za saobraćaj i da nemaju obzira prema vozačima. Neko besni zbog toga, neko izneveruje svaki put (kao ja), ali svako ko izađe na ulicu automatski postaje učesnik u saobraćaju i mora toga da bude svestan. Malo više tolerancije i obzira i jednih i drugih nikad ne manjka. Odoh da spavam, gotova noćna smena (nije NCR) o/ Edited March 21, 2015 by Boyka 2 2 Quote Znaš me, znam te Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lex Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Ja ne razumem ni kako je u glavi pešaka "ja sam pešak imam prednost" i onda nonšalantno prelaze ulicu (čak i na pešačkom) ne gledaju ni levo ni desno, kao zabole ih. OK, imaš prednost, al' kad te neko pokupi jer ne gleda, šta ti vredi? Ja se slažem sa Boletom. Ako si pešak i poštuješ pravila trebalo bi da možeš "nonšalantno" preko ulice. A svakako vozač treba da bude obazriviji od pešaka, zato što je jača sila u njegovim rukama. Meni se pre mesec-dva dana desilo da prelazim 27. marta ka pijaci, usred dana, na čuvenom najkraćem zelenom za pešake na svetu. Dupli tramvaj ide ka meni i staje na crveno, meni se pali zeleno, krećem lagano u nadi da ću proviriti iza tramvaja, pošto od njega ne vidim ništa na levo. Dok sam se (srećom) snebivao da li da pređem ulicu, neka mentolčina u kolima prolazi ispred mene sa 40ak na sat i gleda me svestan da je mogao da me pokupi da se ne plašim da pređem ulicu nonšalantno u situaciji u kojoj imam svako pravo to da uradim. Pre par godina, 100 metara dalje niz ulicu, na pešačkom bez semafora, prelazim na drugu stranu. Autobus staje da me propusti, ali mi vozač pokaže rukom da stanem. Ja stanem i sekund kasnije po šinama proleti BMW koji nisam mogao da vidim od autobusa... Sa druge strane, u Nemačkoj mi maltene vozač izađe i stavi crveni tepih kada treba da pređem ulicu na pešačkom bez semafora. Pešaci koji te gledaju na 100m kako prilaziš kolima i odluče da pređu ulicu kad si na 15-20m od pešačkog prelaza. I za kraj oni najgori. Oni što obavezno moraju da prolaze iza kola dok se uparkiravaš iz rikverca. Kako vide svetla za rikverc, skupljaju se kao muve na slatko i moraju baš tu da prođu i provuku se. Just wow... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post shw. Posted March 21, 2015 Popular Post Report Share Posted March 21, 2015 U saobraćaju je ključno pitanje vaspitanja (kao i kod svega ostalog), i kad si za volanom i kad si peške. Posle dolazi sve ostalo. Vaspitanje posredno dobrano boostuje moć rasuđivanja (o da!), a dramatično utiče na ličnu potrebu da sagledaš što širu sliku u svakoj situaciji i o istoj promisliš u kratkom vremenskom periodu. Tako je i u saobraćaju, a najvažnija stvar koju treba naučiti kad si učesnik istog jeste da pred tobom nije jedna traka ili jedna zebra, već kompleksna slika koja ima prilion faktora. Valja pretpostaviti i da 90% tih faktora čine ili proizvode idioti. (Naravno, svi znamo da statistika sigurno kaže da su u istom procentu retardirani i nevaspitani i vozači i pešaci, s obzirom na to da dolaze iz istog, mahom retardiranog i nevaspitanog skupa) E sad dolazimo do onoga što Luka, Lale i Bole pričaju. Pešak jeste zakon, ali smatram da mu taj status ne opravdava retardirano ponašanje, niti bi u svetu normalnom trebalo da mu se dozvoli da taj status koristi na ŠTETU saobraćaja, sugrađana, grada, pa ni leptira koji je negde na periferiji zamahnuo krilima. Isto kao što ne bi trebalo biti dozvoljeno bilo šta što donosi seljački benefit pojedincu, a šteti svima ostalima. Recimo ja kad idem peške i vidim da automobil ide brzo ili skreće i seče neke trake, a ja sam na korak od pešačkog, lakše za celokupnu planetu i njen sveukupni mir je svakako da ja stanem jednu jebenu sekundu i pokažem mu da prođe, nego da on koči i zaustavi kolonu iza sebe, prepreči suprotne trake ili me u krajnjem slučaju usmrti. Isto tako mi nije teško da dva koraka pretrčim na pešačkom, ako procenim da će to pomoći nekom OPŠTEM dobru. Na drugoj strani, boli me kurac da trčim preko pešačkog kad za tim nema nikakve potrebe, osim "potrebe" toga što neki magarac MORA BRZO DA IDE pa trubi. A kada vozim, posebno na određenim mestima u gradu (npr bulevari na NBG ili jednosmerne po centru), uvek se respecujem u +250% na perception zbog slabe vidljivosti na rasksnicama, pešačkih bez semafora preko tri trake + autobusa od kojih ne možeš da vidiš pešake. Dužnost vozača je da ima više obzira. Lično, od defaultnih ponašanja u saobraćaju (dakle ne računam klasičnu bahatost ili naprednu retardiranost tipa kolica opušteno na prelaz, mama iza ne gleda) najviše me nervira nekoliko stvari: Kao vozača me nerviraju pešaci koji "NADRKANO" kroče na pešački i kažu svojim govorom tela "STANITE JA PROLAZIM OVO JE MOJE PROSTRANSTVO" bez obzira na sve, zatim pešaci koji kad izađu iz prevoza odu ISPRED njega i prelaze na drugu stranu (nema šanse da ih vidiš) i na kraju drugi vozači koji ne koriste migavac. Njima bih prvenstveno pucao u kolena. Kao pešaka me nerviraju vozači koji se ponašaju kao degenerici kada se parkiraju unazad, pošto kad ubaciš u rikverc ne znači da si podigao štitove oko sebe i skinuo sa sebe odgovornost da koristiš oči, zatim vozači koji MORAJU da prođu i vozači koji ne ne znaju da li da stanu ili da prođu. Hoću da kažem da se moramo boriti protiv toga da odnosi u saobraćaju budu "borba" pešaka i motorizovanih, već bismo sve napore trebalo da uložimo svakog trena da saobraćaj postane jedan mehanizam u kome svi činioci rade na njegovom besprekornom funkcionisanju! To znači - kreni kad ti je zeleno, ako si glup nemoj da mi procenjuješ, ne bleni u telefon, stani, uspori ili ubrzaj za neki opšti benefit). Takođe, ključne misli mog fantastičnog instruktora vožnje jesu da uvek treba da gledaš "korak ispred", da moraš da pretpostavljaš da će svi oko tebe loše voziti/hodati i nepoštovati pravila i da moraš da budeš svestan da obično imaš minimalan uticaj na to što se odvija oko tebe jer si samo delić saobraćaja, ali je na tebi da iskoristiš prostor koji imaš da minimizuješ rizik za sebe i ostale učesnike u saobraćaju svojim ponašanjem!!!1 5 Quote Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals." Link to comment Share on other sites More sharing options...
primo Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Mogu da ga puse i pesaci i vozaci1!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 (edited) sve je ovo lepo i tacno (nevaspitani smo maksimalno), ali sve to pada u vodu kada voziš i dodjes do pesackog, pesacima je crveno, ti svakako usporis jer neces da nosiš na duši nekoga. U tom trenutku, otelotvorenje svih drskih baba gleda u tebe, izlazi na ZEBRU, ti staješ, gledaš i neveruješ. i prvi put u životu stidljivo trubneš odvratnoj pokvarenoj vrani. U sledećem trenutku vrana staje pored haube i psuje te i napušava i jebe ti majku i govori da pušiš kurac :) Al eto, pešak je, jebiga, treba drugi da pazi. Mlade mame koje guraju kolica na pešačkom dok im je crveno su posebna kategorija, to prosto zaboraviš da postoji i ideš dalje. Uglavnom provalio sam da dobar deo učesnika u saobraćaju računa da će drugi paziti i ustuknuti i BIK. Jebiga. Edited March 21, 2015 by f4ts0 Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Kako misliš šta ti vredi? Pešak je zakon u saobraćaju. Meni nije jasno kako bilo koji vozač može da misli drugačije. Ne kažem ja da pešak ne treba da bude obazriv, baš suprotno, mora inače bi poginuo iz čista mira, a ne zato što regularno prelazi ulicu. Pešak ima najmanje šanse u saobraćaju i zato je on mora da bude najvažniji u saboraćaju. Mnogo mi je teško što vozači moraju čak i na pešački da stanu da neki nonšalantni pešak pređe, moš misliti, i još da požuri preko pešačkog i da se pokloni vozaču zato što ga je pustio... Ne znam gde se ne razumemo, možda sam se negde pogrešno izrazio - ja sam od onih vozača koji staju u 99,9% slučajeva pešaku, da ne kažem 100% i niti mi je teško niti mislim da je to pogrešno, ali u tih 99,9% u više od 75% slučajeva pešaci _ne_gledaju_ kada prelaze ulicu. To je čista glupost i nebriga za svoje zdravlje, kada znamo svi i kakvih sve vozača ima, a vala na ovom topicu smo ukazali i na to kakvih sve vozila na ulicama ima. I tu ne govorimo samo o nadrkanim baticama koji ne staju već i o nadrkanim ribama ali i o ribama koje su tek počele da voze i ni ne znaju da zakoče već daju gas (eno guglajte YT klipove "žene vozači" pa vidite šta će da izađe). U tom smislu je "šta ti vredi?" dosta jasno rečeno - šta tebi vredi što ćeš da dokažeš i pokažeš da si pešak i imaš prednost (i dobio si čak i 100-200 'iljada odštete i šta već) što te je pokupio neki debil a ti opušteno slušajući mjuzu krenuo na pešački prelaz a da nisi pogledao okolo? I ovo nije SAMO U SRBIJI sindrom (ja evo živ dokaz a opet - YT "žene vozači"). Možda je kod nas procenat veći. Pešaci koji te gledaju na 100m kako prilaziš kolima i odluče da pređu ulicu kad si na 15-20m od pešačkog prelaza. I za kraj oni najgori. Oni što obavezno moraju da prolaze iza kola dok se uparkiravaš iz rikverca. Kako vide svetla za rikverc, skupljaju se kao muve na slatko i moraju baš tu da prođu i provuku se. haha, ova dva su me nasmejala :)) Kao vozača me nerviraju pešaci koji "NADRKANO" kroče na pešački i kažu svojim govorom tela "STANITE JA PROLAZIM OVO JE MOJE PROSTRANSTVO" bez obzira na sve, zatim pešaci koji kad izađu iz prevoza odu ISPRED njega i prelaze na drugu stranu (nema šanse da ih vidiš) i na kraju drugi vozači koji ne koriste migavac. Njima bih prvenstveno pucao u kolena. Ali ovo sa prolaženjem ispred/iza autobusa je bukvalno gde god se okreneš "obrađivano" kao tema - od onih snimaka što su nam panduri donosili u osnovnu školu, pa preko tehničkog, do polaganja vožnje i i dalje se događa. Kao pešaka me nerviraju vozači koji se ponašaju kao degenerici kada se parkiraju unazad, pošto kad ubaciš u rikverc ne znači da si podigao štitove oko sebe i skinuo sa sebe odgovornost da koristiš oči, zatim vozači koji MORAJU da prođu i vozači koji ne ne znaju da li da stanu ili da prođu. Kad smo već krenuli da vajnujemo, moram da dodam onu grupu vozača koji ako idu iz ulice (ili situacije) koja im daje prvenstvo, moraju da oni budu ti koji prvi prolaze i nema dalje iako bi za sve bilo lakše da puste ovog što nema prednost i iako će oni sami da se više iscimaju da bi prošli ako hoće da poštuju pravo prvenstva. Ima ulica Vojvode Dragomira koja izlazi na Cara Nikolaja II. Ulica je dvosmerna a totalno je da bude jednosmerna po širini, ali je dosta bitna pa je valjda zato ostavljaju takvom. I toliko je retardirana i ima stubiće na ivičnjaku (da se ne bi parkirala vozila koja je potom učine totalno začepljenom). I kada iz nje ideš u Cara Nikolaja naravno nemaš prednost, ali svim pravilima zdravog razuma i logike je jasno da bi trebalo da te puste da prođeš pa tek onda ovi iz CN2 da skrenu u nju i nastave svojim putem, jer u suprotnom moraju oni sami toliko da se iscimaju da bi prošli da je to neverovatno. I moraju ljudi da se tu guraju pa to ti je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.