Jump to content

FRP / RPG


533 topics in this forum

  1. Fantasy Role Play !

    • 6 replies
    • 1.3k views
  2. Fallout: Teh Movie!!!

    • 22 replies
    • 2.3k views
    • 7 replies
    • 1.4k views
  3. Da predlozite mi neshto 1 2

    • 33 replies
    • 2.4k views
    • 0 replies
    • 660 views
  4. pomoc

    • 1 reply
    • 634 views
  5. Titan Quest 1.11

    • 1 reply
    • 838 views
  6. Pomoc ! 1 2

    • 25 replies
    • 1.8k views
  7. Sacred 2

    • 6 replies
    • 1.6k views
  8. d2

    • 12 replies
    • 1.8k views
    • 14 replies
    • 2.2k views
  9. RPG Psiho-testovi

    • 5 replies
    • 2.5k views
    • 10 replies
    • 1.8k views
    • 11 replies
    • 2.5k views
  10. OBLIVION 1 2 3 4 17

    • 417 replies
    • 26.5k views
    • 12 replies
    • 1k views
  11. Ultima 5: Lazarus

    • 3 replies
    • 1.5k views
  12. Nwn2

    • 8 replies
    • 1.3k views
  13. DIABLO fuckin' III 1 2

    • 31 replies
    • 3.3k views
  14. KOTOR III...

    • 5 replies
    • 1.2k views
  15. Morrowind bug

    • 5 replies
    • 1.4k views
  16. UFO Aftershock

    • 12 replies
    • 2.6k views
  17. Vampire:

    • 7 replies
    • 2k views
  18. KOTOR 3? 1 2

    • 31 replies
    • 3.2k views
    • 0 replies
    • 562 views


  • Topics

  • Posts

    • Originalni Monster Hunter Stories, objavljen je na samom zalasku karijere legendarne 3DS konzole i u svom ekskluzivitetu, ostao je zarobljen na istoj godinama kasnije. Pa i pored desetina sati provedenih uz nju na malenom ekranu Nintendove konzole, imao sam želju da ga zaigram na velikom televizoru, kako sam smatrao da tako simpatična grafika zaslužuje da se još više udubimo u nju. Danas, skoro osam godina kasnije, pruža mi se prilika da to i učinim, kako je igra postala dostupna za skoro sve modernije platforme. Za razliku od originalne franšize, Monster Hunter Stories je potezni JRPG naslov i u tom smislu, meni mnogo draža igra od klasičnih, akcionih igara serijala. Jeste, original je nesumnjivo legendaran i izuzetno zabavan set igara gde lovite egzotične zverke i kitite se njihovim perjem, ali Stories ima jedan pitomiji pristup. Umesto da lovite i ubijate čudovišta, ovde se sa njima sprijateljujete, trenirate ih i borite se rame uz rame sa svojim ljubimcima. Recept dosta sličan Pokemon serijalu, ali opet dovoljno originalan da je ta inicijalna sličnost ujedno i jedina dodirna tačka sa džepnim stvorenjima. Već prvi vizuelni utisak nagoveštava blaži pristup gejmpleju, kako je u pitanju anime stil sa “chibi” karakteristikama, odnosno likovima koji su predstavljeni u minijaturnoj, zdepastoj odnosno detinjastoj formi sa ciljem da podignu “faktor simpatičnosti”. Igra vas stavlja u ulogu dečaka iz jednog od sela gde se ljudi primarno bave pripitomljavanjem zverki. Takozvani “jahači” žive u poprilično izolovanim delovima sveta, ali naravno da se u početku javlja razlog za napuštanje sela kako bi se spasio svet. Takozvana Crna Kuga, bolest koja obuzima čudovišta i pretvara ih u prave monstrume, preti da obuzme i uništi planetu. Pa ko će onda da je spasi ako ne par klinaca? Ovo odmah i pokazuje da je fokus igre u priči i avanturi, za razliku od uzbudljivog lova koji pruža glavni serijal. Jeste da je u pitanju poprilično predvidivo štivo, ali to ne smeta pri uživanju, kako ishodi koje očekujete jesu i oni kojima se nadate. Na polju pripovedanja doprinosi i glasovna gluma koja nije bila prisutna u originalu. Bar ne na nekom od razumljivih jezika. A što se ostalih poboljšanja tiče, ona su tu primarno u grafičkom smislu. Originalna igra ne samo da je jako stara već je potekla sa 3DS sistema, što u startu povlači poprilično skromne vizuale za moderne standarde. Međutim, samo podizanje rezolucije i poliranje par grafičkih aspekata, meni je bilo sasvim dovoljno da igra ponovo zasija. Istina, momenti u kojima će sve izgledati mutno ili isprano, nisu preterano retki. Ali u jednostavnosti i akcentu na nekolicini grafičkih detalja, po mom mišljenju i leži glavni šarm kada je grafika ove igre u pitanju. Verovatno najbitniji segment svake igre, leži u gejmpleju. A on je ovde takođe solidan i pruža dobre količine zabave. Osim što je u pitanju potezna igra, njene mehanike se zasnivaju na sistemu “papir, kamen, makaze” gde je potrebno pobediti u nasumičnom odabiru pre poteza. Ali je ujedno važno i eksploatisati slabosti protivnika, odnosno suočiti ih sa saborcima koji mogu da iskoriste njihove slabe tačke. Vremenom ćete se unapređivati i dobijati nove veštine, ali suština napretka leži u sprijateljavanju sa novim čudovištima i njihovom pravilnom upotrebom. Tu je nekolicina mehanika koje su uvedene u nastavak i koje su mogle biti implementirane u ovaj remaster, ali i u ovom obliku, igra pruža sasvim dobre količine zabave. U celini, Monster Hunter Stories danas najviše pruža utisak ograničenosti. Kao da bez obzira na dodatnu šminku, prosto možete pod pristima da osetite kavez koji predstavlja 3DS, prvobitna platforma za koju je igra objavljena. Jako usmerena, jednostavna i oivičena limitima preko kojih ne možete preći, ovaj remaster i dalje miriše na džepnu igru. Sa jedne strane, to razočarava. A sa druge je pak, sasvim u redu. Važno je da znate šta možete da očekujete i u tom pogledu, nema sumnje da ćete uživati u igri ukoliko imate realna iščekivanja. U smislu malog i osveženog paketa nekad neverovatnog obrta na proslavljenu formulu, Monster Hunter Stories je šarmantan naslov koji i te kako vredi cene koja se za njega traži. A ukoliko vam se ne žuri i igru zgrabite na nekom popustu, smatrajte da ste dobili bagatelu kakva se retko kada pronalazi. Monster Hunter Stories je dostupan za PC, PlayStation 4 i Nintendo Switch Autor: Milan Živković Igru ustupio: CD Media Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Povratak Pokemona. Pardon, monstruma! – Monster Hunter Stories recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
    • The Big Catch: The Tacklebox je 3D platformer inspirisan Dreamcast erom i vizuelnim stilom igara iz 90-ih kao što je Rayman 2: The Great Escape. Big Catch odiše nostalgičnim, šaljivim tonom koji će svaki ”iskusni” gejmer prepoznati. Gejmplej nudi dosta platformisanja i izazovnih zagonetki koje su bazirane na okruženju. Igra zahteva malo vremena da se naviknete, ali kontrole su veoma intuitivne kada ih savladate. Dizajn nivoa, iako ponekad linearan, je takođe zanimljiv – igra me je zaista naterala da dobro razmislim kako da dođem do nekih skrivenih itema. Nijedna mozgalica nije besmislena ili nelogična, naprotiv – kada sam shvatio kako funkcioniše fizika u igri i kada sam naučio kako da se prilagodim datoj situaciji, sa zadovoljstvom sam se vraćao na stare lokacije kako bih sakupio sve iteme koje sam propustio. Jedine stvari koje bih voleo da vidim u punoj verziji igre su mapa i sistem koji prati predmete koje sam sakupio – u nekim trenucima sam morao da pogledam walkthrough kako bih pronašao sve preostale collectable iteme. The Big Catch: The Tacklebox ume biti dosta izazovan, ali ga vredi isprobati ako volite 3D puzzle-platformere nalik na igre iz 90-ih. Biće interesantno videti koliko će se stvari izmeniti sa punom verzijom igre. The Big Catch: The Tacklebox možete preuzeti ovde. Autor: Milan Janković Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Besplatni kutak: The Big Catch: The Tacklebox appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
    • https://nypost.com/2024/06/22/us-news/nyc-holds-fat-beach-day-to-create-accepting-environment-for-plus-size-community-a-space-for-people-to-be-themselves/  
    • 26 dodavanja Rajkoviću https://theanalyst.com/eu/2024/06/denmark-vs-serbia-stats-euro-2024-live/ Imaš "pass map" pri kraju
×
×
  • Create New...