Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Maidros? Jel si se ti beše jednom popeo uz ogradu od 4 metra pored Mikiza koja odvaja fudbalski teren i onda se pustio sa vrha? Neću to nikada zaboraviti, mislili smo da si umro kako si se razbio, ali si onda ustao i otišao kući kao gospodin.
  3. Today
  4. Bogi ovde, išli smo na isti faks, iako sam bio mlađi od tebe dve godine čini mi se. Maidros ako me sećanje ne vara, to je bio nick koji sam koristio u tom periodu Inače, pošto puštam mozak na pašu ovih dana uz d4, namontiraću i brood war i staviti op jetset na home, pa ko želi neka navrati
  5. Pozdrav i tebi, koji ti je nick bio bese, zaboravih:) A slabo ko igra, ne secam se godinama da sam video nekoga online:(
  6. Hah, pitanje je igra li još neko, ja sam sve kontakte pogubio, inače pozdrav dule, dvaes godina te nisam video
  7. Mislis na Bnetu? Sumnjam iskreno, pogledacu sledeci put kad se budem logovao :)
  8. Oj, jel ostao aktivan neki od kanala tipa op jetset ili neka asocijacija na mickeys dane(studenjak nbg kafe gde se tadašnja zajednica okupljala)...
  9. ovo sa društvenim mrežama i UK me više ništa ne iznenađuje, to je očigledno sad standard. pre neki dan bio onaj klip gde panduri došli da ispituju klinca od 10 godina zbog facebook komentara. ali ovo je već nešto novo :)))
  10. bukvalno sam sad hteo ovo da napišem nisam siguran da mi se dopada ova "teslifikacija" automobila, tako da nemaš nijedno fizičko dugme pa moraš po ekranu da nabadaš... sad igrom slučaja imam praktično duplo iste kontrole i na ekranu i na fizičkim tasterima, mislim da sam ravno nula puta pritisnuo ekran samo zato što mi nije zgodno da gađam gde je dugme a opet ove fizičke sad sve već znam po osećaju gde su i mogu da ih pritisnem. da jurim po ekranu raspored gde će da duva klima i kojom jačinom i temperaturom deluje kao horor film u vožnji.
  11. hahaha, nećeš verovati ali nakon što nigde ništa nisam čuo o seriji 2 godine, pre tri dana na nekom sastanku se povede priča jer je neki lik prekoputa ličio na Brajana Koksa :)) i kreće priča o "najboljoj seriji ikada" i ja se zapitah šta je sa ljudima :)) Na svako moje pitanje o ovome oko jednodimenzionalnih likova ili uskakanja plot deviceova da spasu naizgled bezizlaznu situaciju odgovor je "previše si ti krenuo u razmišljanje o tome", rek'o ok, nek sve ostane po strani, ali kakav je to bord direktora koji se pojavljuje svake dve sezone u jednoj epizodi da donese neke najznačanije odluke za seriju a mimo toga se nikad ne pojavljuju niti pominju niti imaju bilo kakve veze sa pričom? :)) Konor je tu realno možda najbolje napisan lik jer nema nikakve poslove niti odgovornosti, mada je realno sporedan i nema ni šta da bude "napisan" specijalno, ovi drugi koje je "kalio" nadrkani ćale pomislio bi čovek makar će neki trait da pokupe :)) The Studio - https://www.imdb.com/title/tt23649128/ Povučen silnim emijima morao sam da krenem da gledam ovo iako Seta baš ne gotivim kad je glumac (kao kreator što da ne, kao voice actor čak hajde) međutim kažem sebi daj da vidim whats all the fuss. I mogu da razumem, doduše odgledao sam samo dve epizode, ok, lože se ljudi na selebritije kao epizodiste da se pojavljuju stalno, vole to ameri... Prva epizoda je čak i relativno zanimljiva i "luda", međutim onda dolazi druga epizoda gde Set kreće potpuno da "briljira" u svom fazonu i vraća mi se sve zbog čega ne volim da gledam njega u filmovima. Te repetitivne scene, gomila tih "klovnovskih" gafova koji se događaju, situacije gde bi zdravorazumski ljudi postupili totalno drugačije čak i da su pali s marsa ovde se i dalje forsiraju... tako da je trenutno 50/50 situacija, ako nadalje ne bude on malo više u drugom planu nekako, ne verujem da ću odgledati celu sezonu. Da ne bude ovako nit tamo nit ovamo, hajde da pohvalim dugačke kadrove, dobro su ukomponovani i daju neki poseban šmek.
  12. Ne znam, meni je to baš jedna od onih gluposti koje olakšavaju vožnju. OK, može se bez toga, ali je prilično korisno. Projektuje sliku na šoferku, prikazuje ti i navigaciju, senzore mrtvog ugla, ograničenje brzine... Ne moram mnogo da pomeram glavu.
  13. Realno samo jos jedna od novotarija i beskorisnih gluposti da se uzmu pare.
  14. Ja kad vozim sa tamnim cvikama ne vidim HUD, potpuno beskorisna stvar
  15. Jebem li ga, možda si u pravi, ali ja sam i dalje protiv zato što nema fizičke tastere 🙂 A čini mi se da je onaj sledeći paket prava stvar, a on ja 39K. Ako ne lažu na RS sajtu, ovaj osnovni nema HUD i bežični punjač telefona, bez toga neću ni da gledam sledeći auto 🙂 A videćemo kako će se prodavati, nisam siguran da će ići išta bolje od ostalih Mazdi.
  16. Yesterday
  17. Koja je bolja ponuda za te pare novog auta?
  18. dva puta sam odustajao nakon par epizoda od ove serije, konacno sam prelomio da odgledam, bukv jer nista vise ne izlazi iole krsteno i onda kao ae, da dam sansu po svaku cenu, iako sam jedno 95% bio siguran u sta se upustam setih se da si ti imao slicne zakljucke, pa nadjoh komentar, i odlicno si sve napisao, ne znam da l bih ista imao da dodam, van toga da podebljam vec navedeno cinjenica da je ovo po oceni skoro tu u rangu sa nekim hbo gigantima iz ranijeg vremena, je ozbiljna ilustracija koliko je lestvica za kvalitet otisla u 3 lepe pm doslovno najpovrsnija i najrepetitivnija moguca jeftina drama kroz sve 4 sezone, koja te udara po glavi jednom te istom poentom iznova i iznova, i tako i zavrsi seriju bas ozbiljan hatewatch je ovo bio, i verovatno bih i ovoga puta odustao, da zena, koja je dosta manje dramaticna haha oko ovih serija/filmova, nije isforsirala da zavrsimo ove pisce iz brdo razloga treba pretuci, ali ono sto mi je kontinuirano islo na kurac (iako je zanemarljiva stvar u odnosu na druge probleme serije), je sto su stvorili tri kompletna a la michael scott imbecila, u vidu ovih siblinga, kojima covek ne bi mogao da poveri kamen da sacuvaju 10 min, bez preterivanja, znaci maks maks sto su mogli otici u tu krajnost otisli su, ali nisu mogli da odole a da ne diraju pishu na sebe, u sorkinovom stilu, u svakoj medjusobnoj interakciji ove trojke, pa je svaka ta interakcija prozeta 'quick witt'-om i ispravnim referencama na sve moguce istorijske i knjizevne licnosti i situacije, iako nista zapravo niti sadrzajno niti smisleno nije receno, i ta prakticno ista interakcija se ponovi jedno 100x kroz seriju
  19. U najavi najprodavaniji auto godine!
  20. Potpuno nova Mazda CX-5 će biti dostupna u evropskim prodajnim salonima od decembra 2025., u zavisnosti od tržišta, ali već je dostupna za prednarudžbinu kod ovlašćenih Mazdinih prodavaca. Preporučena početna cena potpuno nove Mazde CX-5 u Srbiji iznosi 33.490 evra.
  21. https://store.steampowered.com/app/729720/Zomborg/ https://store.steampowered.com/app/3389330/Pathologic_3_Quarantine/
  22. Last week
  23. totalno je left4dead, slažem se 🙂 ali kao nije loš refresher filmu jer ima neki dodatni lejer pošto na primer u train to busan koji sam pomenuo zombiji naviru kao pacovi i onda sad tu im je baš snaga u broju, u 28... je uvek taj broj ono do njih 10, što je i dalje dosta ali kao managable 🙂 zato ima ta priča sa alfa zombijem da malo začini. no nije nešto što smeta, druge stvari su tu problematičnije. ma naravno, ali je ovo zaokret u fazonu daj umesto anonimusa idemo na sve poznate glumce, a onda umesto trešer scenarija koji radi posao daj da uradimo tipični najgluplji američki scenario. još su i glumci skoro svi ameri jer su jelda došli u london da ga "spasu".
  24. pa nije čovek iz bgd, mogao je da bude iz pančeva! juče sam opet prolazio terazijama i opet su dva automobila probala kroz kružni tok onaj mali da skrenu tamo ka balkanskoj :)) što jeste logično ne mogu da ih u tom smislu krivim, ali onda blokiraju saobraćaj. a oni mali kao "trotoari" na kružnom su naravno potpuno već sad besmisleni jer ih svi prelaze u punoj brzini pitanje je vremena kad će da se raspadnu.
  25. Milentija Popovića, pravac ka Ušću. Žuri mu se.
  26. Video igre koje su projekti samo jednog čoveka, definitivno ostavljaju jače impresije. Jednostavno, kada je na nečemu radila samo jedna osoba, publici je prirodno da joj da više zasluga nego timu koji je napravio sličnu igru. Tako izgleda piše u fer-gejmplej pravilniku! Takav je slučaj bio i sa Jang Bingom, solo developerom iz Kine, koji je koristeći Unreal endžin alatke postigao neke neverovatne rezultate. Inspirisan dizajnom Final Fantasy serijala, naročito nikad objavljenog Final Fantasy Versus XIII (kasnije Final Fantasy 15), objavio je trejler na svom YouTube kanalu, gde je prezentovao svoju viziju u vidu skoro šest minuta dugog videa. Trejler je bio raspamećujuće dobar za svoje vreme. Osim što je impresionirao radom jednog čoveka, u najboljem svetlu je predstavio i Unreal endžin alatke. Naime, više nije bilo potrebno veliko znanje u pravljenju igara da biste dostigli sjajne rezultate. Istina, možda nostalgija utiče na moje sećanje, ali ovo je način na koji sam začetak ove igre upamtio. Trejler je prikazivao sjajnu grafiku, dizajn i što je najbolje – kombat. Akciju koja je ličila na Devil May Cry na steroidima. Jedini problem? Ovo je bilo pre skoro deset godina. Od impozantnog trejlera do datuma izlaska, čekali smo 3.317 dana, odnosno devet godina, četiri nedelje i dva dana. I šta smo nakon tolikog krčkanja dobili? Hajde konačno da pređemo na konkretne detalje. Lost Soul Aside je linearni, akcioni RPG, vizuelno inspirisan renomiranim i već pomenutim serijalom, ali istovremeno u potpunosti originalan. Ovo je jedan neizbrušen naslov, koji uprkos nedostacima opet uspeva da zasija u više navrata. I dok je začet kao solo projekat, oko njega se vremenom izgradio čitav jedan tim. U suprotnom, ne verujem da bi jedan čovek uspeo sam da iznese ovako velik projekat, ma koliko posvećen bio. Priča prati lika po imenu Kejzer, koji u svojoj pobunjeničkoj borbi protiv zle vlasti, biva upleten u mračnije šeme sa značajno višim ulozima. Iako se igra suštinski vrti oko njegovih pokušaja da povrati dušu svoje sestre i sunarodnika, priča vodi na fantastični put nošen nekolicinom različitih fabula. Pa dok donekle zanimljiv zaplet ima izvesnu dozu šarma, suštinski nije ni blizu dovoljan razlog za igranjem, već više služi kao jedan od izgovora za daljim napretkom. Za razliku od priče, likovi su mnogo više zanimljivi. Pa dok sam Kejzer nije naročito interesantan, zmajoliki saputnik Arena koji je istovremeno i izvor njegovih sposobnosti, samo je primer znatno bolje sporedne postave. Moram istaći da su i svi likovi pokriveni značajnom količinom glasovne glume, ali engleski glasovi maksimalno variraju. Gluma se proteže od jako loše do poprilično dobre, pa generalno ostavlja utisak tek nešto iznad proseka. Zvezda igre jeste borbeni sistem, a on pršti od specijalnih efekata i komboa. Svako oružje dolazi sa svojim prednostima i manama, kao i dijapazonom mogućih napada koje proizvoljno možete kombinovati. Na neki način, ovo je sistem koji lako može da zastraši igrača količinom opcija, naročito ako nije fanatik akcionih igara. Tako sam recimo ja većinu igre proveo koristeći samo mač koji sam prvo naučio da koristim, jer mi je prosto bilo mrsko da se udubim u ostatak naoružanja. Vizuelno, igra izgleda bolje nego na prvom trejleru (Bogu hvala) ali i lošije nego na nekim prezentacijama od pre par godina. Generalan utisak je dobar, ali takođe varira od kritičnih momenata do zaista prelepih. Već stičete utisak da je igra kao pokvaren tuš – ili mlako ili hladno, retko kad na sredini. Možda zvuči loše, ali hej – dobro je za cirkulaciju! Napomenuo bih da na raspolaganju imamo „performance“ i „quality“ grafičke režime, gde se vizuelno ne može uočiti značajna razlika ali zato po pitanju frejmrejta, nebo su i zemlja. Razlika u rezoluciji tj. oštrini svakako postoji, ali nije lako primetna i ovo je jedan od onih primera gde neosporno preporučujem da koristite bržu opciju. Naročito kako je u pitanju akcioni naslov koji će imati mnogo koristi od ovoga. U suštini, igra ima jako dobar broj kvaliteta ali i neke potpuno čudne momente i rešenja. Tačno se vidi da je u pitanju prvi naslov jednog studija, pa se talenat, trud i neiskustvo besomučno bore i smenjuju u svakom narednom kadru. Primera radi, u samom startu ćete primetiti da Kejzer može ili da hoda ili da trči ili da sprinta, gde je svaka od ovih varijanti ili prebrza ili prespora za datu situaciju. To naročito dolazi do izražaja kada ste u društvu nekog NPC-a pa ste ili brži od njega ili on stalno zastajkuje ne bi li vas pričekao. Sa druge strane, kada se svet otvori a počnu da nižu i deonice gde je potrebno platformisanje, kontrole rade iznenađujuće dobro i nedostatak srednje brzine kretanja prestaje u potpunosti da smeta. Ovo me podseća i na to da sam iskusio jedan čudan, bezazlen ali i krajnje iritantan bag. U jednom trenutku dobijate opciju da promenite izgled karaktera kroz odabir kostima. Ali nakon nekoliko časova igranja, ova opcija je u potpunosti iščezla. Pokušao sam reinstaliranje, učitavanje ranijih statusa i naravno ažuriranje igre, ali ništa nije pomoglo. Iako nije u pitanju neka značajna opcija, njen nestanak bez ikakvog obrazloženja, bio je poprilično frustrirajuć. Ali idemo dalje… Sporedni likovi imaju perfektno urađenu sinhronizaciju pokreta usana dok pričaju, pa mi deluje da je razvojni tim utrošio bar dve godine na ovaj lep ali potpuno nepotreban detalj. Ovo je naročito čudno ukoliko primetite da za razliku od ostalih karaktera, Kejzer nema ovako dobro urađen „lip sync“. A da stvari budu čudnije, neki likovi prave presmešne grimase dok govore ili čak ćute. Primera radi Lijana, devojka koja vas prati i čuva progres, ume da složi tako smešnu facu da nikad ne ostanem priseban dok je posmatram. Jedini element igre za koji mogu da kažem da je bio besprekoran tokom čitavog trajanja pustolovine, jeste muzička podloga. Muzika je toliko dobra da, bez obzira što mi se igra generalno dopala, smatram da je previše kvalitetna za ovaj naslov. Osim što konstantno bombarduje jako solidnim kvalitetom, na momente kao da isuče svoja najljuća oružja i prosto vas zaspe temama epskih proporcija. I to najčešće u scenama koje ne bi bile ni približno tako veličanstvene, da ih u stopu nije pratila natprosečno dobra muzika. Preporučujem da preslušate i zvanični album igre. Siguran sam da ćete naići na mnoštvo favorita među numerama. Ukoliko zaigrate igru, može vam se učiniti da je svet ovako lepog dizajna i veličine protraćen na jednu potpuno linearnu igru poput ove. Ali nakon dužeg razmatranja, ne bih mogao da se složim sa ovom konstatacijom. Jedina prednost otvorenog sveta ovde, ogledala bi se u mogućnosti da ponovo posetite sjajne prethodne lokacije. Umesto toga, nakon što pređete nivo, on ostaje zaključan i igra sugeriše jedino da nastavite dalje. Kada se sve sagleda, igra pati od neujednačene i malo više nespretne prezentacije. Ali za svaki element koji je loš, na istom polju postoji bar još jedan koji je odličan. Tako je ova igra idealna za ljude koji s lakoćom mogu da pređu preko nedostataka, ukoliko igra sa druge strane može da ponudi mnoštvo kvaliteta. Drugim rečima, za ljude poput mene. S tim na umu, i javno izjavljujući da sam u ovom momentu spreman da budem mrvicu više subjektivan, istovremeno i kao podrška za čoveka koji je uspeo da dosanja svoj san u vidu projekta, konačni skor mora da bude isti kao i moja omiljena ocena sa fakulteta. Nedostatke i izgubljene duše na stranu, ova igra je preporuka od mene. Naročito ako ste ljubitelj žanra i pršteće akcije. Lost Soul Aside je dostupan za PS5 i PC Autor: Milan Živković Igru ustupio: PlayStation Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Otišla mi izgubljena duša na stranu…: Lost Soul Aside recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
  27. 28 dana kasnije je od starta bio tresherski film, ali je imao neki poluozbiljan vajb, i prosto bio je zabavan film za to vreme kada je zombi tema bila sustinski mrtva nastavak je naravno slabiji, ali niko tada nije ocekivao nastavak da bude ozbiljniji u sustini ovaj poslednji nisam gledao, jer prosto jebg nisu to vise ti filmovi nekako previse ozbiljno pristupe temi iz pogresnog ugla, a gadjaju mladju publiku koja eto jebg je prosto mladja i sve sto ide uz to 🙂 Mislim, alfa zombiji, i mutiranje zombija bi verovatno bila dobra ideja fazon 2009, godine
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...