All Activity
- Past hour
-
Bolju kosarku smo igrali mi kao klinci pre 20+ god na terenu pored Dunava u SDu: https://www.instagram.com/reels/DRE81RliaNk/
- Today
-
Vucic ne da Zeljku da bude top, igraci bojkotuju igranje zbog studenata itako dalje i tako blize A to sto je selekcija igraca govnjiva dve godine za redom, sa dobrim budzetom niko nista Najvise smara sto niko ne pokusava kosarkaski ili sportski da pojasni sta se desilo ovoj ekipi od pocetka sezone, kazem ja kao neki zvezdas, koji je doduse uvek podrzavao partizan u evropi, otkad znam za sebe, i jebeno navijao za obradovica kao trenera koji vodi nas jedan klub, i uvek sam navijao za nasu kosarku u svakom obliku mogucem... Ta ciganija zvezda-partizan je presla sa fudbala na kosarku, kada su smoreni od loseg fudbala dosli neki novi poznavaoci kosarkaskih prilika Meni kao nekom ko stvarno voli kosarku u srbiji, i koji navija za zvezdu kada igra protiv partizana, je zao obradovica i kako se sve zavrsilo (fleshbek na EP kod nas). tacka
-
ali ovaj hibrid 145 ubrzanje 11,2 sek pa ja brže trčim od toga
-
ja se sećam da je ćaletov novi Kec s kraja osamdesetih bio hit jer je imao manji volan od prošlog Keca :)) kao vau jbte
-
ahaha, koja je tek ovo sprdnja. Juče Ostoja odmah ekspresno prihvata ostavku, samo je čekao, danas ga ne da!
-
i ne kaze se ljudi koji se bave tim poslovima nego ciganima
-
Dobro je da im se kolone u excelu ne pogadjaju, vec sam se zabrinuo
-
viš' da piše 220km/h ograničeno, da ne bi mogao da luduješ!
-
Ima više ks, verovatno i Nm, nego naši 2.0 :)
-
1.6 je plug-in hibrid, običan hibrid je 1.2 benzinski motor.
-
kaze se rejon!
-
u jebote cak 1.6 motor, to mora da leti!
-
A kad ce most Slobodana Milosevica i Bulevar Vjekoslava Seselja?
-
i ja, ali kad se prošli put povela ova priča lupio sam google i ispada da postoje 2-3 "standardne" dimenzije ili tako nešto 🙂
-
Na današnjoj sednici, Vlada Republike Srbije donela je odluku da se obilaznica oko Beograda nazove imenom Milutina Mrkonjića, objavio je ministar policije i lider Socijalističke partije Srbije Ivica Dačić. „Želim da se u ime Socijalističke partije Srbije, čiji je Mrkonjić bio počasni predsednik, zahvalim predsedniku Aleksandru Vučiću i Vladi republike Srbije na ovoj odluci“, napisao je Dačić u objavi na Instagramu, a prenosi Nova.rs. Lider socijalista naveo je da je Mrkonjić "ceo svoj život posvetio projektima, jedan od njemu najvažnijih bila je obilaznica oko Beograda, na čijoj realizaciji je radio od samog početka". Podsetio je i da je Mrkonjić preminuo na današnji dan pre četiri godine. čovek za vreme rada na toj obilaznici napravio jedno dvesta metara tog puta :))
-
Sedam i po godina je prošlo od trenutka kada me je prvobitni Moonlighter oduševio i osvojio. Iskreno, ne mogu da poverujem da je prošlo tako mnogo vremena, ali činjenica da me je najava nastavka iznenadila i obradovala u ovoj meri, potvrđuje činjenicu da su duge godine za nama. Kombinacija roguelite recepta i prodaje svega što ste pronašli u tamnici, bila je vrlo inovativna formula koja mi se dopala najviše zbog načina prezentacije. 2D grafika, akcija u stilu originalnih naslova Zelda franšize i puno duha koji je me je s lakoćom punio pozitivnošću pri svakom igranju, načinile su Moonlighter klasikom za mene. Očito nisam bio jedini u moru poklonika, pa je nastavak iako neočekivan, izgleda bio neizbežan. Moonlighter 2: The Endless Vault sada dolazi u potpuno novom ruhu i sa više oblikovanim mehanikama, spreman da iznova zadobije našu pažnju i naklonost. I kako mu to polazi za rukom? Imam par ideja kako bih vam to mogao dočarati. Najevidentniji oblik tranzicije jeste prelazak sa pikselizovanog 2D okruženja u potpuni 3D. Sve je šareno, prezentovano prijatnom paletom boja i lepim, bajkovitim okruženjima. No ono šarma što su imali 2D likovi, za mene je ovde dobrim delom izgubljeno. Nikako mi se ne dopada dizajn glavnog ni sporednih karaktera. Iako sve izgleda fino dok se baš ne zagledate, sa samo malo više zavirivanja “ispod haube” čini mi se da likovi izgledaju daleko manje dopadljivo nego njihovi 2D originali. Ovde dolazimo do prve zamerke koja se suštinski prenosi bukvalno i na sve ostalo što mogu da zamerim ovoj igri. Svaki vid unapređenja, oduzima barem delić čarolije koju je prva igra posedovala. A kako se ovo ne odnosi samo na vizuelni aspekt, dozvolite da navedem još par primera. Koncept igre podrazumeva da kroz tamnice, prikupljate drangulije i vredne predmete pa ih kasnije prodajete kako biste zaradili novac kojim ćete dobiti unapređenja i napredovati dalje u igri. Pa dok je u kecu ovo bilo vrlo jasno i jednostavno, čak štaviše savršeno izbalansirano, nastavak unapređivanjem komplikuje stvari. Predmeti imaju karakteristike koje se mogu unapređivati kroz sistem nalik mini-igri dok organizujete inventar. Ovo u kombinaciji sa dužim tamnicama, raznolikim celinama i nasumičnim nagradama unosi previše varijabli u prodaju. Svodi se na to da će uspešnost u trgovini više biti određena načinom na koji ste hendlovali predmete, nego na to šta konkretno donosite. Perkovi, relikvije, sinergije i plejada sitnica koje unose više mogućnosti pri igranju, istovremeno komplikuju ili razvodnjavaju suštinu igre. Zarazni “loop” koji smo očekivali, više nije predvidiv i može biti preopterećujuć ili konfuzan za ljubitelje originala. Pa ukoliko niste ljubitelj što kompleksnijih sistema, šanse su da ćete se složiti da više ne znači uvek i bolje. Što se same akcije tiče, dok sam u originalu znao šta mogu da očekujem od svakog protivnika, ovde to deluje znatno nepredvidivije i to ne obavezno u pozitivnom smislu. Da li usled nejasnih animacija ili nekog drugog vida nepreglednosti u 3D okruženju, nisam ni sam siguran. Ali neretko sam ginuo od udaraca koje nisam ni mogao da predvidim a nisam ni bio svestan nakon što sam izgubio. Kao šlag na tortu, igra kao early access naslov boluje od nekolicine tehničkih problema. Bagovi, slabije performanse i nezadovoljavajuć balans na svim poljima, meni je iskreno smetao možda i više nego prosečnom igraču. Ali valjda je i to cena ljubavi prema originalu, kada se pojavi nastavak pa se za sva očekivanja ispostavi da su bila previsoka. Znam, posle svega navedenog deluje da je Moonlighter 2 jako loš i u svojoj kompleksnosti dosadan naslov. Ali to nije istina. Ova recenzija je koncipirana kao poređenje sa originalom, pa dok možda originalna formula trpi, to ne znači da je nastavak uopšte loša igra. Prvenstveno ne treba zaboraviti na činjenicu da je igra još uvek u early access fazi. Ovo znači da su sitna poliranja i izmene koje ne moraju biti tako ni sitne, još uvek moguće pre zvaničnog objavljivanja konačne verzije igre. Iskreno, uzdam se u zajednicu igrača i ljubitelje originala da iskoriste priliku i razvojnom timu ukažu na elemente koje bi trebalo ispraviti kako bi šarm originalne formule što manje trpeo. Osnovni koncept i dalje je zarazan. Uvedene mehanike i mogućnosti, mogu vam prijati ukoliko volite složenije naslove. A prelazak u 3D okruženje ima svojih prednosti, naročito ukoliko ste neko ko ne voli simplističku grafiku. Što me dovodi do konačnog zaključka – ova igra je izgubila na jednostavnosti. A da li je to loša ili dobra stvar, sud je koji u potpunosti ostaje na igraču. Ja lično igru mogu da preporučim svima koji su se izigrali originala ili prosto ne mogu da podnesu retro prezentaciju u igrama. Svima ostalima oberučke preporučujem da nabave prvu igru pre nego što se oprobaju u ovom nastavku. Moonlighter 2: The Endless Vault je dostupan za PC, PS5 i Xbox Series X/S Autor: Milan Živković Igru ustupio: Terminals Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Prvi utisci: Moonlighter 2: The Endless Vault appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
-
Nadam se da ce da bude dobro kao i svih osam starih sezona
-
Pričajte šta ste gledali u poslednje vreme
millanče replied to a topic in Film, TV, Muzika & Podcast
I ispadne nešto sa dosta kul upotrebe crno-belog, a inače velika gomila ničeg, na koju svi preko bare otkinu i dele osmice plus (mislim na Egersove filmove) :D -
Zapravo su meni ljudi koji se bave tim poslovima objasnili da pranje ulica kad je kiša i nije nelogično. Naime moja osnovna premisa je bila da se ulice peru da bi bile "čiste", ali to zapravo nije slučaj. Ulice se peru da bi se sklonilo lišće i šljunak i sva ona govna koja se nagomilaju na ivčnjacima i da ne ulaze u kanalizaciju i začepe je. U tom smislu da li pada kiša nije toliko bitno, čak je valjda i lakše da se pere kad padne kiša jer kiša celu tu prašinu i ta sranja rastrese pa se lakše sapere sa ivica kolovoza. A đubre nose ujutru jer im je tad tajming za taj reon 🙂
-
Ja sam uvek mislio da su svi volani standardne veličine. Da svi moraju da budu isti u pogledu dimenzija 😄
-
Stigao novi C5 aircross, sa prepoznatljivim linijama Citroena ovih novih dizajnova, ali isto tako vidim i te Peugeot linije samo su farove zveknuli ove svoje: I sve to za ispod 30k: trebalo bi da je gabaritno ok, kome treba tako nešto.
-
moram da primetim i da gradska čistoća obožava da pere ulice kad pada kiša, kao i da nose đubre u 8 i 9 ujutru.
-
teško ih je i porediti, giljermovog frenkija još nisam pogledao ali znam otprilike šta mogu da očekujem, Egerosov Nosferatu je bio u fazonu ja sam mnogo velika faca sad ćete da vidite kakav ću film da snimim!
-
Razmisljam se vec neko vreme da me je mali volan skroz pokvario, da ne zelim vise nazad na standardni.
-
Izgleda da ništa od skidanja sankcija, idemo na plan B - kupovina nisa! najkomičniji momenat bi bio da su ovi hteli da skinu ali rada sekretarica nije kliknula gde treba zaboravila i otišla na thanksgiving!