All Activity
- Past hour
-
prevelik ne može da bude, jer mi treba zbog posla veci ekran pocesto - iako dobro vidim 😉 e sad koliko je tezak, bacam pogled na gsm arenu - pa laksi je od s24u koji koristim 😄 neznatno, ali laksi - nekih 15-20 gr tako da težina kao faktor i nije, a sklopljen ima nesto manje dimenzije sad gledam specifikacije, debljina mu je ista kao s24u ?!? koji bre djavo, kada se rasklopi je samo 4.2 mm razmisljam mozda, za sledecu godinu kada mi istekne ugovor, ali znam samo jednog tipa koji koristi neku stariju verziju, nisam siguran koju, i on je odusevljen - koristi ga zbog posla najvise koliko vidim jedino je slabija otpornost na prasinu i vodu, i unutrasnji ekran je slabije otporan na grebanje - naravno nije mi problem da iscitam sve sa neta - ali bolje da pitam iskustva iz prve ruke ako ih ima otprilike sustinski treba da skontam da li da nosim ovoliku budzu od telefona i dalje, ili da se opredelim na nesto manje po dimenziji
-
Dozreli su definitivno u smislu da čak i ako ne koristiš (ili sjebeš :) glavni ekran, praktično je upotrebljivost samo sa spoljašnjim dobrih 95% negde između plusa i ultre standardne. Ispipaj ga dobro u nekoj poslovnici zbog težine i dimenzija, nošenje u džepu možda nije baš pametno, proceni dobro, uplati sva ona moguća ekranska osiguranja i uživaj.
-
Za razliku od standardnog državnog službenika kod kog takav vid korupcije nema šanse da se desi? 😄 Opet se vraćam na primer AMSS-a koji je de facto udruženje građana a kome je država na primer dala da pravi katalog cena automobila na osnovu kojih Poreska uprava računa porez ili koji zapravo daju odobrenje na pregledu da se auto nađe na ulici što kaže Dovla čak mogu da i da prejebu potvrdu Muzeja ako im se tako ćefne. Oni nisu državna institucija. Meni nije sporno da država neke tako random poslove "poveri" nekim spoljnim udruženjima, muzejima, firmama, naravno ukoliko krene veliki broj ljudi da se žali na nešto da onda interveniše, ali sa samim konceptom sam sasvim saglasan. U smislu pre saglasan nego sa "aj da zaposlimo sad 20 ljudi koji veze s automobilima nemaju u Agenciji za procenu oldtajmera".
- Today
-
bio sam ubeđen da sam odgovorio na ovo ali sad vidim da izgleda nisam - imala je i inteza ove akcije i sve regularno radi stignu pare nazad zapravo! ja sam to bio uzeo u jetelu kad su prvi put ponudili imao neke male pare tamo i zapravo šljaka sve iz aplikacije fino, par klikova i otvoren ti štedni račun. doduše onda su promenili uslove kamate pa mi "ukinuli" štednju i vratili sve nazad ali kao možete opet da oročite ako hoćete pod ovom novom kamatom.
-
Zato sam i podelio upozorenje, čisto sumnjam da je zvanično regulisano voziti jednosmernom kontra u Rumi, ali kad voziš, računaj da biciklisti smatraju da jeste i da je ta tvoja leva strana jednosmerne njihova, a i trotoar je njihov kad šetaš :D
-
vidi se da im se tesla dopao kao uzor 🙂 ali ako gledam tu kategoriju svakako bih pre uzeo dacia kao ipak je nešto proverenija od yude (jude?) :))
-
-
iz mog iskustva ljudi koji koriste fold, to su ljudi koji ne vide dobro 🙂 ali bez šale, fold uzimaju mahom oni koji ne vide više dobro na blizinu pa kad bi povećali font dovoljno na običnom telefonu moraš da skroluješ pet puta ekran da pročitaš dve rečenice, ovako lepo otvore i op - sve pročitaju na jednom ekranu 🙂
-
@absolute @reki ista priča, imao sam i "ignition anxiety" od Xsare 2.0 HDI 2002.(2x anlaser, jednom pumpa u 6 meseci), posle slične gluposti pratile Pežo 307, plus sam imao i naviku da nešto uvek mora svake godine da se sređuje na trapu + reglaža vozeći Fiate i Francuze. Progledao sa Tojotom, "jednostavno radi", a otprilike trap + reglaža izgleda da ipak NE MORAJU da se rade svake godine pred tehnički, zamisli :D Edit jbg volim ove teme i rado im se vraćam :)
-
pa da, ali to je i dalje privatni manje-više objekat. super što je grad beograd dao prostor, dok nije kao što ti kažeš, ali lik je doneo svoju kolekciju i ok nesporno zna dosta o kolima i verovatno je jedan od najpozvanijih da se time bavi, ali meni je to kao da su dali Mirku Alviroviću pokojnom tj. SAT-u a sada mlađem Alviroviću da lupa potvrde da sme da se uveze oldtimer jer ima emisiju o kolima već 50 godina 🙂 Što standardno kod nas otvara kategoriju "evo ti sto evri lupi mi pečat da je ovaj golf dvojka oldtimer da mogu da ga uvezem za 200 evra i sipam u njega mazut za 3 dinara i vozim po selu" 🙂 ili kontra "ti što si mi gled'o ženu na svadbi onomad, znaš kad ću da ti dam potvrdu za tu oldtimer alpinu!".
-
ne slusajte zvekija, on jeste buduci kustos ali ne muzeja automobila
-
Ja sam na po jedno 2 nedelje koristio verzije 4 i 5, dakle ne najnoviju ali iskreno ja i nisam primetio neke bitne dečije bolesti, moje mišljenje je da sve to radi realno super. Moj problem s tim telefonima je najviše što su preveliki i preteški a 90% vremena ga koristim u "sklopljenom" režimu i onda mi to što ponekad mogu da imam veći ekran ne donosi dovoljno prednosti da bih stalno vucarao značajno kabastiji telefon. Sad ovaj najnoviji je kao dosta tanji, to bi trebalo da bude plus ali ne mogu da kažem koliko je u praksi značajno. Naravno to dosta zavisi od toga kako neko koristi telefon, moj zaključak je da čak i da zanemarimo cenu (koja je paprena) meni to nema smisla, nekome možda ima.
-
tako je meni bilo kad sam presao sa pezoa na hondu, prosto mi je bilo cudno da auto jednostavno RADI 😄 da vidimo malo kako to izgleda !
-
da li je neko koristio samsung fold ? razmisljam o najnovijoj verziji, da li je dozrela dovoljno da nema decijih bolesti na koje sam proprilicno neotproan ako telefon platim toliko
-
Vožnja po trotoaru, pogotovu većom brzinom, je potpuno ludilo, ali jbg, verovatno tako navikli kod njih. S druge strane vožnja bicikla jednosmernom u kontra smeru nije toliko besmislena, u nekim evropskim državama je mislim po automatizmu dozvoljena dok recimo u Nemačkoj imaš one dodatne table ispod znaka za jednosmernu ulicu gde je uglavnom dozvoljavaju. Logika je da bicikl ne zauzima celu kolovoznu traku a obezbeđuje se veća protočnost saobraćaja i promoviše korišćenje bicikala kao prevoznog sredstva jer brže stižeš. Naravno jeste problem kad se nađeš slučajno u gradu gde to važi kao "nepisano pravilo" pa se iznenadiš 😄
-
Ne bi bilo tako sa Fijatom
-
RU tablice su bile za izbegavanje i pre 20 godina, ako ti je lakše
-
@Lucky Usraću se od "super be", "FIAT/ALFA DŽI TI DI", "REZERVAR", likova, ima ih koliko hoćeš svud :D Elem, mali "heads-up", nekome će možda značiti, možda ima ovde Rumljana il neko ko tamo radi ili ima nekog ili šta već, ulgavnom, neverovatno razvijena (sub?)kultura vožnje bicikla po trotoaru i jednosmernom u kontra smeru tamo postoji i cveta, skroz je neverovatno i teško navići se nekom ko dođe iz sredine gde se to manje praktikuje ili čak kažnjava. I pazite, nije samo da idu, nego PIČE NA MAX, i nekako se prećutno očekuje od pešaka i vozača da na to paze i prilagode se tome. Verujem da zvuči bizarno ko nije proveo tamo malo više vremena šetajući, ali verujte mi, tako je :D Ja, recimo, baš nemam naviku da se osvrćem iza sebe da proverim juri li bicikl iza mene kada hodam (jer wtf?), navika mi je da prosto po sluhu znam da je ok da malo "skrenem", e, u Rumi se tako može lako popasti bickl u bulju, ili za malo izbeći uz "grdnju" što ne pazite na bicikle kad hodate trotoarom :D I kad šetate i prilazite uglu neke zgrade na raskrsnici, treba izviriti ili ići dalje od zgrade, jer te može pokupiti bickl puinom brzinom pod uglom od 90 stepeni, neretko deca :/ Juče me je jedna biciklom za dlaku izbegla, ovaj put nije bilo "grdnje" da pazim, prosto je iskulirala kao da je to najnormalnija stvar za nju (a ja se "odseko" za oboje) :D, i nastavila jednosmernom u kontra smeru dalje kolozom najopuštenije i pun gas :D
-
Jel ti veruješ da ja imam strah da okrenem ključ u bravi kola, jer mi je Meriva toliko puta stala i ostavila me da sam navukao paniku :c
- Yesterday
-
fenahy changed their profile photo
-
-
teoretski mogu da te odbiju na AMSS pregledu kad uvezeš auto, bez obzira na approval Muzeja.