Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. ah ti stari dobri dani kad krene da se kači na 33.6 pa ne može pa ga "obori" pa proba 28.0 pa neće ni to pa 14.4 i onda se nadam da će to uspeti jer 9600 je baš jadno :))
  3. ovo navodno kod nas zapravo postoji, osim ako nisam loše pročitao šta si linkovao, ali ako je regulacija semafora u skladu sa količinom saobraćaja, onda bi to kao trebalo da već imamo. evo vest iz februara koju nađoh na guglu: Sistem pametnih semafora instaliran je na Novom Beogradu, u Zemunu i centralnim gradskim opštinama, a plan Sekretarijata za saobraćaj je da se u narednom periodu to uradi i u ostalim opštinama. Iako pomalo neverovatno zvuči da taj sistem prikuplja informacije na svakih pet minuta i prilagođava se situaciji u saobraćaju, stručnjaci tvrde da je to jedno od rešenja za saobraćajne gužve u gradu. Ako na prilazu raskrsnici ima više vozila, zeleno svetlo trajaće duže, dok će svetlo na semaforu za pešake ostati crveno sve dok neko od pešaka ne priđe i ne pritisne taster na stubu semafora. „Oni se obično pozicioniraju u zonama ispred zaustavne linije i na nekih 30 do 40 metara ispred zaustavne linije. Oni pomažu ovom sistemu u vidu prikupljanja tih informacija o saobraćajnom opterećenju u realnom vremenu“, objašnjava Dejan Veličković iz Sekretarijata za javni prevoz. Na semaforu kod Vukovog spomenika vrlo brzo uključuje se zeleno svetlo. Sistem je napravljen tako da se u svakom trenutku prilagođava saobraćajnim gužvama. „Ako povežemo više raskrsnica sa takvim semaforom onda ćemo dobiti da oni pravci koji su poprilično opterećeni da imaju veće zeleno svetlo i imaju brže pražnjenje. Usklađuje se sa pešacima i sa vozilima iz svih pravaca“, naglasio je Milan Božović, stručnjak za bezbednost saobraćaja. Ja doduše iskreno nisam primetio da ovaj kod Vuka radi ikako drugačije, ali imam jedan semafor blizu Ustaničke na koji izlazim i on rendom drži crveno od minut-dva do jedno deset minuta :))) ne znam po kom ključu ali bukvalno ume da te drži da ti već postane sumnjivo da se pokvario :)) svi mi manje više vozimo po šablonu u poznatim okruženjima, mislim da je to i u prirodi. to ne opravdava da kreneš na crveno niti će ikada, ali dovodi te do toga da praviš neke spojnice u fazonu aha da ovo zeleno i ono sledeće su talas ako vozim 40 ali ako vozim 30 onda nisu. ako je talas ako voziš 150 u gradu ofc ne treba to da radiš. isto tako imaš raskrsnice gde se navikneš da iz suprotnog idu u isto vreme kad i ti ili pak ne krenu odmah, što opet ne znači da ćeš kao muva bez glave da kreneš na zeleno jer vizuelno oceniš da li vozilo prekoputa stoji ili je krenulo, ali može da te zabaguje u sekundi kad promene kako rade. ja imam neki semafor blizu na kojem mogu i levo ili pravo, manje-više mi je sve jedno i onda pri prilasku vidim stanje gužve ili koji je od ta dva otvoren pa idem na njega. Taj menjaju mislim na nedeljnom nivou. Nekad u isto vreme otvara oba i levo i pravo, nekad levo pa 30 sekundu kasnije pravo, nekad pravo stalno otvara ovo levo jednom u pet godina, neko se dobro zeza u tom kontrolom centru!
  4. aa my bad :d, istriggerovah se u sekundi!
  5. hah a komentari ispod klipa su pobeda 🙂
  6. @Zwerko Hvala za opširiniji info, NHF, pretpostavio sam da čim "pamtiš šablone", da pokušavaš i da ih (zlo)upotrebiš da stigneš negde 2.5sec ranije, kao neki :D @mladenq ne, naravno da vozači ne treba da modeluju ništa, mislio sam da postoje neki inženjeri šta-već koji to prate i povremeno menjaju i optimizuju, pa je i zbog toga duplo gori taj "mindset" pamćenja raskrsnica i iskorišćavanja. :) Meni je diskusija baš ok legla, ko je već pokrenuo, jer meni zaista, iskreno, nije ni na kraj pameti bilo šta mu bi da krene na crveno, dok neko nije kobjasnio da mora biti da je upamtio koliko je dugo svima crveno baš na tom semaforu, pa hteo da iskoristi. I trigeorvalo me to, očigeldno :D
  7. Today
  8. pa nema sta da pratis i modelujes, samo treba da ne budes kompletni imbecil i da ne prolazis kroz crveno presmesna mi ova diskusija, kao ae da rascivijamo zasto li je mogao da prodje kroz crveno!? pa jer je imbecil prve klase
  9. Apsolutno nikada nisam krenuo ranije (doduše ima batica koji to rade), nego samo komentarišem koliko oni to random menjaju da ne postoji šansa da bih se igde igrao sa time da znam kako radi semafor i opušteno krenem 2-3 sekunde ranije kao Golf sa snimka. Ali to je zapravo jako dobra stvar, i to što je kinesko ne mora da znači da je lošije. Problem u Beogradu je što se semafori podešavaju preko "elektro ormana" koji stoje u ćošku svake raskrsnice i kad jedan crkne to se rešava tako što dođe kombi Beograd puta i lik sa šrafcigerom izađe i namesti ponovo manuelne tajmere. Što nije strašno kad crkne jedan semafor, ali kad bude neka jača oluja dešava se da po nekoliko dana ne mogu da nameste semafore u velikim ulicama, tipa Jurija Gagarina. A zeleni talas im se malo malo pa sjebe jer se desio neki bag tipa jedan semafor ispao sa struje pa onda se čeka da oni opet dođu da nameste. Da ne pričam što bi ovo bilo izuzetno korisno na velikim raskrsnicama tipa Autokomanda, Slavija ili sada i novi kružni tok kod Brankovog gde redovno stavljaju policajca da reguliše saobraćaj da bi se uopšte moglo prolaziti a to bi moglo da se radi iz jednog jedinog centra za ceo grad. Mislim da sam nekoliko puta ovde napominjao primer Supermena 3 kada crnja hakuje semafore na raskrsnici da bi napravio haos. Taj film je sada star 42 godine a mi to i dalje nemamo ni da može da se hakuje 😞
  10. A prosto gledati svoj semafor i čekati i poštovati svoj signal da kreneš je previše cimanja, a? :D Ti razumeš da neminovno dolazi ovakvo nešto i nama, samo lošije i kinesko verovatno? https://ladot.lacity.gov/projects/transportation-technology/atsac
  11. Ja nizašta nikad u gejmingu nisam lobirao 😄 a ako imam neki kontakt sa SGA to je samo kad me nateraju nekim glupim argumentima, ali se maksimalno trudim da izbegnem, baš čudna organizacija.
  12. Ja imam jedan takav u Vojvođanskoj ulici koji moram da prođem nekoliko puta dnevno. I izgleda da su u toku neki saobraćajni eksperimenti na njemu jer ga na nedelju-dve dana menjaju, te prvo ide skretanje pa onda ovi iz suprotnog smera, te ide na kraju, te ide zajedno zeleno sa ovima što idu pravo u istom smeru, te ide na kraju tog talasa, bukvalno me jebu u zdrav mozak svaki put kad stanem na raskrsnicu razmišljam da li će se zeleno upaliti uskoro ili ću čekati ceo ciklus, koji je fazon 2-3 minuta jer moje to skretanje nije prioritet što je i logično, ali nek se smisle više!
  13. Lucky

    Avio saobraćaj

    ali "pička ti materina" na početku klipa je genijalno :)) u fazonu "samo mi ovo treba na ovom letu hteo sam na miru da odremam i dođem kući" :)) i Osoblje easyJet-a je obučeno da proceni sve situacije i brzo i adekvatno reaguje kako bi se osigurala bezbednost leta i ostalih putnika u svakom trenutku", naveli su iz avio-kompanije. odlična reakcija osoblja easyjeta!
  14. Hm, ali zapravo nije privatni: Osnivač su Skupština grada i Bratislav Petković, u smislu Grad je verovatno dao prostor (dok više nije, lol) a on je dao kolekciju automobila. Slično kao što su u Zoo vrtu neke životinje bile vlasništvo Vuka Bojovića, danas pretpostavljam nekih njegovih naslednika. Plus je realno da je Bratislav poprilično povezan u državi s obzirom da je bio i ministar 🙂 Ali generalno gledano ne bi to trebalo da bude problem jer imaš neko udruženje građana (ili u ovom slučaju jednog građanina koji je glavni u tom muzeju) koji se razume u tematiku i može da proceni šta realno treba da se prihvati kao oldtajmer. Ako bi funkcionisalo kako treba to je sasvim ok umesto da država plaća neke "stručnjake" koji će znati šta je oldtajmer a šta je samo gomila smeća. Kao što ti je na primer Auto Moto Savez Srbije zapravo udruženje građana a raspolaže tolikim autoritetom i kod države i svega...
  15. manson

    Avio saobraćaj

    https://www.b92.net/info/drustvo/149967/putnik-u-avionu-urlao-da-ima-bombu-i-alahu-akbar-savladao-ga-srbin-snimak-je-strasan-video/vest https://www.instagram.com/reel/DMn_BkbsEg3/?utm_source=ig_embed
  16. Ivini, podrazumenvani režim mi je komunikacija sa tipovima debila koji stvarno nalaze neku vrstu opravdanja u takvom rezonovanju, zaboravio sam na trenutak gde sam :D Skroz mi je logična stvar, bar za Beograd, da postoje ljudi koji prate i modeluju koješta i traže i šteluju optimalnije tajminge da se smanje zagušenja, i da promene budu češće nego u manjim mestima. I sad imaš to, imaš šansu da naleti debil koji isto kao ti "zna", i opet ideš... Fascinantno.
  17. a 'de se sad uopšte ide kad su zatvorili taj muzej automobila? plus mi je skroz trip da muzej automobila kao realno privatni muzej ima takav dil sa državom da on daje potvrde za approval uvoza 🙂 drago mi je sa jedne strane jer taj lik što to drži je fan kola ofc i ima smisla, ali opet neobična praksa.
  18. Ja sigurno ne 🙂 Za Zwerka ne bih znao 🙂
  19. niko ne opravdava ofc, čisto pričamo o tome kako je uopšte došlo do ovoga. jer razloga da ovaj u golfu krene na crveno nije bilo, ofc sad smo saznali da je najverovatnije lokalac koji zna da se ovima ugasilo zeleno. e sad zašto bi on krenuo tih 2 sec ranije na crveno da bi stigao negde drugo je pitanje. što se tiče semafora, inače menjaju ih često po gradu i onda i samog sebe zateknem da me iznenadi posebno u ulicama gde skrećeš levo i ti imaš strelicu/semafor za levo a iz suprotnog smera idu pravo. i sad semafor je "do juče" bio takav da prvo pusti ove što idu levo pa posle 10 sec npr pusti ove iz kontra smera pravo, i onda ga promene da idu oba u isto vreme. naravno pogledaš pa vidiš da su i oni krenuli ka tebi pa ne ideš levo, ali verovatno sličan slučaj i ovde gde prosto "znaju" semafor.
  20. Pa to što "misle da" znaju kako "pušta" semafor je samo objašnjenje logike iza ovakvog proletanja/kretanja na crveno, ne i opravdanje postupka. Pitanje je da li je ovo samo astronomska slučajnost, ili je količina likova koji voze po tim nekim "prečica" logikama toliko velika da je ovo na pragu da bude normalna pojava :o ? Mene brine da je drugo... Mislim, ok, "znaš semafor", a kako znaš da nije urađena promena/sinhronizaija juče, pratiš li redovno u "semaforskom glasniku", imaš li aplikaciju neku za to, nemam pojma, ideš li u kontra smeru jednosmernom jer znaš da je pre x godina bila dvosmerna (nalećem često na ove npr) :/
  21. Aha cekaj ima i nastavak 🙂
  22. Ćorka i fina porodična traumica jbg
  23. Yesterday
  24. Revival - https://www.imdb.com/title/tt13951052/ Ne znam baš šta da mislim o ovome. Imao sam ideju da će biti vernije stripu, znači više horor, tu i tamo humor, a ovo više dođe humor a manje horor ili makar taj fazon "neobavezno polu komičnog" horora sa pomalo problematičnom glumom. Ova glavna policajka i nije toliko loša, svi drugi, uključujući i onog glavnog lika iz JAG su ono drugorazredna gluma. Tako da je ovo neki kao Bafi za novu generaciju 🙂 Inače, ko ne zna, u malom gradu Wausau jedne večeri bude se mrtvi bez očiglednih posledica smrti - znači nisu zombiji niti bilo šta već ponovo postaju "normalni ljudi" i to samo oni umrli u specifičnom razdoblju, njih 50ak. Nakon generalnog karantina, grad dozvoljava izlazak iz kuće i povratak u škole itd, ali i dalje je ceo grad u karantinu tj. ne može se u i van njega. Naravno ima sad tu kojekakvih misterija i pokojeg ubistva :)) Daću šansu još ponekoj epizodi ali ako ovako nastavi neće mi se baš dopasti, mada mogu da razumem da nekome "klikne". Plot je u osnovi zanimljiv, a
  25. Bogami, ova godina kreće da podseća na onu neku, recimo 2015-2016-2017 isto kad su tako poumirali svi poznati u jednoj godini 🙂 pa posle jovanka luda! idem da pregledam ostale klipove da vidim šta je još rekla žena, nisam joj do sada verovao za sve!
  26. Lucky

    Battlefield 6?

    Za sinematik segment čista desetka 🙂 sad da vidimo multiplayer!
  27. pa dobro, iz ovog ugla se vidi da su bukvalno obojica retardirani, pošto su obojica znali za ovo paljenje/gašenje pa bili u fazonu "valjda neće" - ovaj lik kreće na crveno jer "valjda neće" neko da prođe na crveno kad mu se ugasi a ovaj lik prolazi kroz crveno sad "valjda neće" da neko krene na crveno.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...