pričajte

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ustao, seo za komp i poceo da radim a nisam ni jeo.....a vec ceo dan mastam o moru, o nogama koje tonu u beli pesak, toplim penusavim talasima, zurkama do 6 ujutro, vristanju na povratku kuci....

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

nista.

ali nije samo to, coveka sam jednostavno prestao da podnosim...

znas kako je strasno jebote kad skontas da ne mozes da podneses da budes u istoj sobi sa matorim... al to nije ono tinejdzersko sranje "ne podnosim matorce", ne, ovo je bas heavy.. znaci kako ga vidim cuka pocne da mi preskace...

Ko je nub ne budi mu drug.

I mean you harm.

i ja u poslednje vreme ne podnosim tjaleta (mozhda tinjedzherski mozda ne) zato shto me smara nekim pitanjima koje zna, a ja znam da zna pa mu odgovaram sa pojachanim glasom ili mu promorljam...

al, bash je glupo kad ne podnosish nekog iz familije

kada smo vec kod demona i ubijanja, dobio sam danas posao da dizajniram logo za sajt QuranInteractive.com odnosno QuranExplorer...a juche sam poceo da radim za marku donjeg vesha "Tatina Devojchica"...sta je sledece, mozda nesto za ldp

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

ono tinejdzersko sranje "ne podnosim matorce", ne, ovo je bas heavy.. znaci kako ga vidim cuka pocne da mi preskace...

Ja mislim da je to to isto, samo vozdignuto na jedan vishi nivo. Ono, jednostavan sukob generacija samo na drugom frontu. Ne znam kako to ide kasnije, kapiram da posle tries' i neke se stvari ponovo dovedu u red, pa je tih 10+ godina najbolje provesti u sto manjem kontaktu. Americki fazon - vidjanje za Bozic i Tenksgiving.

There's a hole in the world like a great black pit

and the vermin of the world inhabit it

and its morals aren't worth what a pig could spit

and it goes by the name of Serbia.

At the top of the hole sit the privileged few

Making mock of the vermin in the lonely zoo

turning beauty to filth and greed...

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

There's a hole in the world like a great black pit

and the vermin of the world inhabit it

and its morals aren't worth what a pig could spit

and it goes by the name of Serbia.

At the top of the hole sit the privileged few

Making mock of the vermin in the lonely zoo

turning beauty to filth and greed...

sweeney todd, one bad mofo

odoh negde napolje

ovog proleca se selim privremeno u kucu definitivno, nema leba vise u stanu sa matorcima...

fallout_table.gif

i ja u poslednje vreme ne podnosim tjaleta (mozhda tinjedzherski mozda ne) zato shto me smara nekim pitanjima koje zna, a ja znam da zna pa mu odgovaram sa pojachanim glasom ili mu promorljam...

al, bash je glupo kad ne podnosish nekog iz familije

brate samo stavi kondom negde gde ga on mozhe nac,i kad ga nadje i pita "shta ti je to ?" ti reci pa eto cale idem prcam neke ribe i tako uvek zatreba..

vishe te nikad nece smarat i kad god te pogleda u ochima mu vidish "tatina mushkarchina"

^^

blays2-200x75.jpg

brate samo stavi kondom negde gde ga on mozhe nac,i kad ga nadje i pita "shta ti je to ?" ti reci pa eto cale idem prcam neke ribe i tako uvek zatreba..

vishe te nikad nece smarat i kad god te pogleda u ochima mu vidish "tatina mushkarchina"

^^

Tata: "Sta ti je bre ovo??"

Klinja: "Pa kondom cale, jbg, stavim ga na karu da mi ribica ne zatrudni."

Tata: "Ne riseee??"

facebook.com/speed.rs