Indie Games

kbExU.png

Oiche Mhaith (Laku noć na geliku, izgovara se i va!?)

Nisam igrao, kratak 2d retro RPG, trebalo bi da bude kul i emo pošto je radio Teri Kevana poznat po VVVVVV i, što je ovde možda i važnije, najatmosferičniju igru 21. veka Don't Look Back.

Odigrao, pet minuta kao fora avanturica, a ustvari ispričana priča. Kul.

Dirljivo.

Nisam isprobao sve kombinacije telo-duša, ali hoću.

.: l@w
.: co-founder of kouteki

• 3 weeks later...

Moram ovo da ostavim:

After five years in development, Katawa Shoujo, a visual novel-style game that tasks players with romancing the physically disabled, is now available to the public.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

• 2 weeks later...

Zbog ovakvih neverovatluka mi je žao što nemam više vremena:

Cart Life is a retail simulation for windows which portrays the lives of street vendors.

Edited by shw.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Bar 90% vremena za igranje u poslednje vreme mi otpada na sjajni tower defense Defense grid, a još nekoliko procenata na prebiranje po tom žanru.

Dobri momci sa RPS-a su priskočili u pomoć skrenuvši pažnju na Defenders quest - TD sa retro grafikom, levelovanjem, itemima i kao nekom pričom.

xcD5a.jpg

Demo je prilično kul, radi u browseru.

Uzeo sam sve DLC-ove, ali još pokušavam da perfektujem poslednji nivo u osnovnoj kampanji. Žao mi da žurim :)

Prvo nešto malo apstraktnije - The Cat that Got the Milk

A onda duhovni naslednik Cannon Foddera - Pineapple Smash Crew:

Izashao Pineapple Smash Crew v1.00.00 kaze rlslog

Also, na http://www.humblebundle.com/ vam je pack za Android

Four awesome games for your Android device. Jump start your mobile game collection with Anomaly: Warzone Earth, Osmos, and EDGE. If you pay more than the average price, you also get the indie classic World of Goo!

Playing at your desktop? No problem. Buying the Humble Bundle for Android also gets you Mac, Windows, and Linux versions of the games.

Soundtracks included. When you buy the bundle, you'll also get the soundtracks to all the games!

Edited by Katsu

Is there a flower shop in the tahraji desert?

Rekao bih da su indie malo usporili, od Limba i drugih iz tog vremena jos nije izaslo nesto da je bar kolko tolko zavrseno a dobro.

Listam sad Steam, nasao sam par zanimljivih naslova na prvi pogled. Da li je neko mozda igrao?

Aquaria

Sins of a Solar Empire: Trinity

X3: Terran Conflict

Igrao bi neku Homeworldliku ili Freespaceoliku igru, medjutim sve sto sam browsovo ima il decju grafiku il siromasnu strukturu.

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

X3 ti je SIMS u svemiru iz prvog lica. Menagerska simulacija ka svemirskoj dominaciji iz komandnog modula vaseg trenutnog vozila. Krenes kao sirotinja i ako si dovoljno dobar sa "kupi ovo, prodaj ono, ulozi ovde" imas brdo kinte za dalje napredovanje. Ja? CheatEngine.

Aquaria ima najbolju atmosferu ... ispravka, imala je najbolju atmosferu pre Bastiona. Istrazivanje, naglasenost na nabavku sastojaka za preko potrebne napitke. Prica je dobra. Vredi probati.

SoSE je strategija u svemiru. Nesto najblize Homeworldu od ponudjenih jelte. Meni je bila teska, ono sto sam ja igrao nije imalo misije vec ti na generisanoj mapi protiv protivnika koje si sam odredio. Nije mi se svidela koliko sam to hteo.

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Izashao Pineapple Smash Crew v1.00.00 kaze rlslog

Also, na http://www.humblebundle.com/ vam je pack za Android

Four awesome games for your Android device. Jump start your mobile game collection with Anomaly: Warzone Earth, Osmos, and EDGE. If you pay more than the average price, you also get the indie classic World of Goo!

Playing at your desktop? No problem. Buying the Humble Bundle for Android also gets you Mac, Windows, and Linux versions of the games.

Soundtracks included. When you buy the bundle, you'll also get the soundtracks to all the games!

Dodali su i Toki Tori u ovaj bandl, automatski i onima koji su ga već kupili.

FushiSigb.thumb.jpg.f75f13b0202c1af84974