peja_ Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 ovo je posao za mene! Quote The thing's hollow — it goes on forever — and — oh my God — it's full of stars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ^_^ inache stavljam i rucnu i u prvu kad sam negde kad se parkiram ispred kuce samo u prvu jer je ravno sve naravno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Koji je besramni samopromoter ovaj Peja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Ftw topik. :) Necu da steknete utisak da se pravim pametan, ali: Uopste nije bitno kako cete ostaviti auto, znaci, da li je samo u brzini (bilo koja), samo rucna, ili oba. Samo ako se zimi vozi neki matoriji auto, bolje je samo ubaciti u brzinu jer gurtne oce da izdaju, a i tu je taj uticaj te sajle, mada male verovatnoce. E sad, sa teorijske strane, sledeci scenario je najpravilniji - 1) zaustavljate se i drzite nogom pritisnutu kocnicu, 2) povlacite rucnu, 3) ubacujete u prvu i 4) gasite motor. Dok drzite "nozhnu" kocnicu dok je auto upaljen, eliminisete pritisak na sajlu rucne kocnice, koju sledecu povlacite, i tako prakticno u potpunosti obezbedjujete automobil od pokretanja. To je bitno jer je sledeci korak ubacivanje u prvu brzinu - posto auto stoji pomocu kocnice, nece doci do pomeranja i opterecenja zupcanika, te auto tako ubacen u brzinu samo osigurava da se autmobil ne pomeri ako kojim cudnim slucajem izda ruchna. Opet, ubacivanje u prvu brzinu je najbolje jer je njen zupcanik najveci, najrobusniji i pravljen je da se brzo vrti i bude izdrzljiv. Rikverc je isto solidna opcija, ali je ipak manji i, sto je bitnije, veliki je "pritisak" na onaj medju-zupcanik, koji omogucava sistemu transmisije da obrne rotaciju koja se "shalje" tockovima. There u go. :) 1 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
ch1zra Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 jebi se dovla, ubio si pricu :) Quote Ko je nub ne budi mu drug. I mean you harm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 3 strane ove price je vec i previse :) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
faq2 Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 (edited) blah zakasnio sam... Edited December 30, 2007 by bojinho Quote u mirin brah? u mad? come at me bro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarma Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 dve cigle ispod tockova sprecavaju bilo kakvo kretanje, polozaj samo podesavate u zavisnosti od toga kako je auto parkiran ali onda su mi cigle pod rucnom... posto su i one podlozne klizanju :))))))))))))) mnogo se ti pravis pametan... znas??? :DDDDDDDDDD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilauda Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 (edited) Ftw topik. :) Necu da steknete utisak da se pravim pametan, ali: Uopste nije bitno kako cete ostaviti auto, znaci, da li je samo u brzini (bilo koja), samo rucna, ili oba. Samo ako se zimi vozi neki matoriji auto, bolje je samo ubaciti u brzinu jer gurtne oce da izdaju, a i tu je taj uticaj te sajle, mada male verovatnoce. E sad, sa teorijske strane, sledeci scenario je najpravilniji - 1) zaustavljate se i drzite nogom pritisnutu kocnicu, 2) povlacite rucnu, 3) ubacujete u prvu i 4) gasite motor. Dok drzite "nozhnu" kocnicu dok je auto upaljen, eliminisete pritisak na sajlu rucne kocnice, koju sledecu povlacite, i tako prakticno u potpunosti obezbedjujete automobil od pokretanja. To je bitno jer je sledeci korak ubacivanje u prvu brzinu - posto auto stoji pomocu kocnice, nece doci do pomeranja i opterecenja zupcanika, te auto tako ubacen u brzinu samo osigurava da se autmobil ne pomeri ako kojim cudnim slucajem izda ruchna. Opet, ubacivanje u prvu brzinu je najbolje jer je njen zupcanik najveci, najrobusniji i pravljen je da se brzo vrti i bude izdrzljiv. Rikverc je isto solidna opcija, ali je ipak manji i, sto je bitnije, veliki je "pritisak" na onaj medju-zupcanik, koji omogucava sistemu transmisije da obrne rotaciju koja se "shalje" tockovima. There u go. :) a jel imas neki tut za automatika :P Edited December 30, 2007 by pilauda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 da, koja je procedura ako na volanu imam "manetino" ? Quote It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadlord Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Nznm, meni batler parkira kola. /smorio sam se pa pokushavam da budem duhovit, al ne ide :/ Quote poz voz 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 a jel imas neki tut za automatika :P Aha - NEMOJ NIKADA ZIMI OSTAVLJATI U "P" VEC U "N" JER HOCE DA ZALEPI HOMBL-SHTANGLA!!111oen da, koja je procedura ako na volanu imam "manetino" ? NEMA U OPREMI MANETINO ZA DACIJU Nznm, meni batler parkira kola. /smorio sam se pa pokushavam da budem duhovit, al ne ide :/ Ti da cutis i da uvedes POS terminale u Amicu, da mogu ko covek da platim karticom. :) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Ftw topik. :) Necu da steknete utisak da se pravim pametan, ali: Uopste nije bitno kako cete ostaviti auto, znaci, da li je samo u brzini (bilo koja), samo rucna, ili oba. Samo ako se zimi vozi neki matoriji auto, bolje je samo ubaciti u brzinu jer gurtne oce da izdaju, a i tu je taj uticaj te sajle, mada male verovatnoce. E sad, sa teorijske strane, sledeci scenario je najpravilniji - 1) zaustavljate se i drzite nogom pritisnutu kocnicu, 2) povlacite rucnu, 3) ubacujete u prvu i 4) gasite motor. Dok drzite "nozhnu" kocnicu dok je auto upaljen, eliminisete pritisak na sajlu rucne kocnice, koju sledecu povlacite, i tako prakticno u potpunosti obezbedjujete automobil od pokretanja. To je bitno jer je sledeci korak ubacivanje u prvu brzinu - posto auto stoji pomocu kocnice, nece doci do pomeranja i opterecenja zupcanika, te auto tako ubacen u brzinu samo osigurava da se autmobil ne pomeri ako kojim cudnim slucajem izda ruchna. Opet, ubacivanje u prvu brzinu je najbolje jer je njen zupcanik najveci, najrobusniji i pravljen je da se brzo vrti i bude izdrzljiv. Rikverc je isto solidna opcija, ali je ipak manji i, sto je bitnije, veliki je "pritisak" na onaj medju-zupcanik, koji omogucava sistemu transmisije da obrne rotaciju koja se "shalje" tockovima. There u go. :) Rikverc je jachi od prve. I ne morash da se raspravljash sa mnom oko toga pitaj komshiju mehanichara, and stick to tuning'n'stylin. Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
S9-Assassin Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 ^To je malo skakljivo, razlikuje se od auta do auta, tj od menjaca do menjaca, nije uvek slucaj... Drugo, ako ostavite auto na nizbrdici u brzini a bez podignute rucne, auto ce vam krenuti na dole samo ako je motor u jako losem stanju, tj ako je kompresija losa.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badnick Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 to je moj slucaj:)jako lose stanje:)jetta stara 20 godina,presla vise od 250k.doduse nije tako mngo presla,al mi sve kao kupujemo nova uskoro pa necemo nista veliko da popravljamo:) Quote salt wat fish fresh wat fish? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Evo shta su meni rekli za "manuelni-robot" menjach: poshto je on u sushtini automat, ali nema ono "P", stavish ga na "N" (iliti ler) i povuchesh ruchnu. Radi i na -25 bez problema, proveravao sam Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzontra.volta Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 ^To je malo skakljivo, razlikuje se od auta do auta, tj od menjaca do menjaca, nije uvek slucaj... posle malo guglanja, to i ja htedoh reci.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 (edited) Nije moja izjava vetj ortaka koji se bavi time. Uostalom uvek kad se nesto/neka kola itd itd izvlache, kolko sam ja video, kola koja ih vuku idu u rikverc. Edited December 30, 2007 by mohican Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Vidiš, to jeste tačno ... mada, pitanje je, zašto je to tako. Ne kažem da nije zbog rikverca (ne razumem se u automobile), ali bih ja to možda povezao sa još nekim stvarima ... npr, da bi video to što izvlačiš , da možeš da pratiš šta se dešava, zato kuka stoji napred a ne pozadi gde je nepregledno i moraš da se okrećeš. Drugi razlog, možda nešto oko vuče na točkovima, pa ako je vuča napred onda je ovako, ako je pozadi onda je onako ... moguće je da lupam, ali je to nešto što mi je palo napamet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leisure Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 I ruchna i prva skoro uvek. Ponekad se zajebem pa krenem sa podignutom ruchnom :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Rikverc je jachi od prve. I ne morash da se raspravljash sa mnom oko toga pitaj komshiju mehanichara, and stick to tuning'n'stylin. / Nije moja izjava vetj ortaka koji se bavi time. mohi kada izjede govno nije kriv, vec njegovi ortaci koji se time bave! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 u jeee :D aj sad koliko ja vidim svi na ruru imaju kola :D znaci em sto svi na ruru jebu kao nenormalni :D sad svi imaju i kola :D mada to ide jedno sa drugim hm :D Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 pa ono, kolko sam ja cuo, rikverc je jaci od prve, ali ne znam kakve to veze ima sa parkiranim autom... Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kole Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 mohi kada izjede govno nije kriv, vec njegovi ortaci koji se time bave! ma da bre, mohi je okruzhen likovima koji ga neprestano lazhu i menjaju svoje izjave...bio tako jednom jedna mohijev ortak koji se bavi kendom i razume u katane.... ali zato potreba da se iskenja NAKON sto je neko kao dobla lepo uzeo vremena da objasni sve sto ima da se kazhe, TO je autentichno mlohikanje ;oP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coll Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 prva samo u vecini slucajeva :p Quote sex, drugs and bio food! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.