Jump to content

Prodaja Zastave


dovlagsi

Recommended Posts

^^

Brate, mi smo jedan bash ovakav iz serije do '89e videli pre neki dan na Ibarskoj, ne da pichi jugo, nego ne mozes da ga stignesh! End ajm not kiding. Oni kasniji modeli posle 91e sto su ih pravili od cega god da su imali su strava :)

Pod 2 okacite slike vasih bembara da vidimo :)

EVO BRATORI:

vote_209_opel_corsa_c.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

yugo-gv.jpg

Laki rece da je ovaj sa slike iz serije do 89?

Nisam siguran, ali mi se cini da su modeli sa ovim plasticnim budzotinama iz kraja devedesetih chak, tako nesto. Ispravite me ako gresim, bas me zanima sad :) Nije mi logicno nikako, da je prvo izasao ovaj jugo sa plastikom, pa tek posle njega onaj "obichan" :)

Link to comment
Share on other sites

Stvarno ste neverovatni... Topolino je primer modernog dizajna malog gradskog automobila

ali ne, to je jadno, pretvara se u bicikl..... Srecom tu je stari dobri Kragujevacki koncept

iz 1976-te, doduse danas ZNACHAJNO redizajniran:

yugo-gv.jpg

Zar ne izgleda mocnije od onog fijatovog brabonjka?

Dobro, i ja podrzavam sve ove investicije i demokratsku stranu, ali ne treba preterivati.. Realno, i ja bih ocekivao da ce priozvoditi neki ozbiljniji automobil od ovog malog, neki sedan koji bi bio korisniji i prodavaniji na nasem trzistu. Mislim da su ljudi vise mislili na to, al nebitno, bitno je da ce nesto konacno da se radi kod nas, pa nek ga oni izvoze 'de oce.

Laki rece da je ovaj sa slike iz serije do 89?

Nisam siguran, ali mi se cini da su modeli sa ovim plasticnim budzotinama iz kraja devedesetih chak, tako nesto. Ispravite me ako gresim, bas me zanima sad :) Nije mi logicno nikako, da je prvo izasao ovaj jugo sa plastikom, pa tek posle njega onaj "obichan" :)

Nije naravno to serija do '89, Jugo je startovao 1980. i do neke '86 je isla ona "gola" verzija sa po dva svetla pozadi, na koju Laki misli i sa kojom smo se "jurili" na Ibarskoj.. Ovaj sa nigerove slike je predstavljen krajem devedesetih, poznatiji pod ekstenzijom "Ciao". :)

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Opa laki pale felne i tribali Lol

Da brate 'si izvalio? Sa'cu da isechem auspuh pa da izlazi sa strane tamo kod zadnjih tochkova! A i ne vidi se ovde lepo, da vidish nocu kako svetle neonke, a u gepeku imam dva bupera!

Nije naravno to serija do '89, Jugo je startovao 1980. i do neke '86 je isla ona "gola" verzija sa po dva svetla pozadi, na koju Laki misli i sa kojom smo se "jurili" na Ibarskoj.. Ovaj sa nigerove slike je predstavljen krajem devedesetih, poznatiji pod ekstenzijom "Ciao". :)

Loshe sam se odrazio, mislio sam na "ovaj takav" vezano za vremensku odrednicu same slike, jer su ti bili najbolji. Da su napisali worst car 1981-2008 onda bi imalo vishe smisla :)

Sto se same zastave tice, mozda su seli pa skapirali da im trenutno ne treba druga Dacia i da ona vec postoji relativno blizu, ali da bi mozda mogli da pokusati sa ovako malim automobilom koji bi cenovno bio negde oko ili ispod Sparka, sta ga znam.

Link to comment
Share on other sites

Sto se same zastave tice, mozda su seli pa skapirali da im trenutno ne treba druga Dacia i da ona vec postoji relativno blizu, ali da bi mozda mogli da pokusati sa ovako malim automobilom koji bi cenovno bio negde oko ili ispod Sparka, sta ga znam.

Pazi, planirano je da iz Zastave izlaze dva potpuno nova automobila, gde ce prvi biti onaj mali Topolino, a drugi, za koju godinu kasnije, neki kao Logan-killer. Ono sto je bitno jeste da ce barem jedan od ova dva (kapiram Topolino mali) biti proizvod koji ce se nuditi na teritoriji CELE Evrope, dakle, nece to biti neki auto iskljucivo za potrebe Istocnoevropljana ili samo naseg trzista. Kao sto se npr. nova Toyota Corolla proizvodi u Turskoj, ali se prodaje na tlu cele Evrope, dok se Fiat Linea proizvodi takodje u Turskoj, ali je doskora nije bilo u ponudi za trziste Zapadne Evrope.

procitah u novinama da mozda krenu da sklapaju grande punto kod nas ... oce to biti ona jeftinije ili kako :)

Nece sklapati Grande Punto kod nas.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Pazi, planirano je da iz Zastave izlaze dva potpuno nova automobila, gde ce prvi biti onaj mali Topolino, a drugi, za koju godinu kasnije, neki kao Logan-killer. Ono sto je bitno jeste da ce barem jedan od ova dva (kapiram Topolino mali) biti proizvod koji ce se nuditi na teritoriji CELE Evrope, dakle, nece to biti neki auto iskljucivo za potrebe Istocnoevropljana ili samo naseg trzista. Kao sto se npr. nova Toyota Corolla proizvodi u Turskoj, ali se prodaje na tlu cele Evrope, dok se Fiat Linea proizvodi takodje u Turskoj, ali je doskora nije bilo u ponudi za trziste Zapadne Evrope.

A cekaj, logan se ne prodaje u CELOJ Evropi? :) Mis'im, ne znam, mozda je i tako. Nisam ja nigde rekao da se nece prodavati u Evropi, vec da jednostavno mozhda sad hoce da naprave "mali logan" tj. auto koji je na fazon 107 ali da ne bude "skup" kao 107 vec tipa 5000e, kao Maruti :) Mozda im to nije cilj, ali bih ja da sam na celu Fiata napravio tako nesto ;) Em ce se kod nas prodavati dosta, em sto ce u okruzenju (pa i shire u evropi) biti hit.

Link to comment
Share on other sites

magna steyr proizvodi vojna i slična vozila, a i često ih autsorsuju drugi proizvođači (praviće aston rapide, recimo). ako gledamo čisto ekonomski, nije isključeno da su kinezi najbolja opcija, ali ne znam koliko nam treba reputacija zemlje iz koje dolaze krševi u kojima ljudi ginu pri sudarima od 40 km/h. mada, od trenutne teško da je lošija, tako da ono...

Ne bi se slozhio stari - FAW je valjda ona firma shto pravi replike automobila i shto su bash kako si opisao apsolutno ne sigurne - zgini pri 40 na sat, a jugo jeste govno...al ne toliko, ume da sluzhi svrsi pogotovu florida mada bi uvek uzeo polovnog "krsha" pre novog juga.

Tako ja bi te azijate po kratkom postupku, a shto je najgore...ako nisam pomeshao iako to jesu stvarno oni, onda oni zapravo i imaju para da se upuste u koshtac sa ove dve firme...tezhak smor, to nikako ne bi hteo da vidim.

Jeste da bi onda mogao da vozim ferrarija, i to za 8000eu...ali bolje ne :)

poz voz 2011

Link to comment
Share on other sites

Ne bi se slozhio stari - FAW je valjda ona firma shto pravi replike automobila i shto su bash kako si opisao apsolutno ne sigurne - zgini pri 40 na sat, a jugo jeste govno...al ne toliko, ume da sluzhi svrsi pogotovu florida mada bi uvek uzeo polovnog "krsha" pre novog juga.

Tako ja bi te azijate po kratkom postupku, a shto je najgore...ako nisam pomeshao iako to jesu stvarno oni, onda oni zapravo i imaju para da se upuste u koshtac sa ove dve firme...tezhak smor, to nikako ne bi hteo da vidim.

Jeste da bi onda mogao da vozim ferrarija, i to za 8000eu...ali bolje ne :)

Au, iz koje vremenske dimenzije dolazi ovaj post? :)

Nemoj se nista brinuti, Kinezi su odustali od nas.

@Lucky - Znali bi oni valjda dal im se tako nesto isplati ili ne. Ipak je ukupna prodaja automobila u Istocnoj Evropi jednaka, ono kao, prodaji VW-a samo u Nemackoj. :)

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Au, iz koje vremenske dimenzije dolazi ovaj post? :)

Nemoj se nista brinuti, Kinezi su odustali od nas.

@Lucky - Znali bi oni valjda dal im se tako nesto isplati ili ne. Ipak je ukupna prodaja automobila u Istocnoj Evropi jednaka, ono kao, prodaji VW-a samo u Nemackoj. :)

Tek sam sad izvalio da je ovaj post malo ispao iz vremenske dimenzije :D jbg :/

Nije losh ovaj topolino, jedan od retkih malih autombila koji mi se svidjaju (poshto sam ja cadilac chovek) mada ne bih bash vozio, al mi je prijatan za oko :)

poz voz 2011

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

kapiram da ce kod nas zbog jeftine radne snage, but who knows, mozda im se ne isplati zbog prevoza delova, koji dolaze od neznamnijagde? (dovla?)

[13:00] <GM`JessicaBiel> neko drzi blokce sa pikovima i banovima a neko sa kevama

[23:11] <srs[razer]Baja> ne volim da me neko gleda

[23:11] <srs[razer]Baja> dok jebem

[01:40] <@Xeo|Baja> ko da ti ja kazem pitaj mareta kako mu cale suri odbojku

[01:40] <@Xeo|Baja> i on ti kaze moj cale nema ruke

Link to comment
Share on other sites

kapiram da ce kod nas zbog jeftine radne snage, but who knows, mozda im se ne isplati zbog prevoza delova, koji dolaze od neznamnijagde? (dovla?)

Ma jednostavno prosiruju kapacitete.. ono, ne mogu prakticno da proizvedu ono sto trenutno prodaju. Dolaze delovi iz Italije, ali bice akcija da krenu i nasi dobavljaci da rade... videcemo.

jel moze nekako da se predvidi kolika bi cena bila ? i sta bi bilo sa z10? :D

Z10 ostaje, Grande Punto ce biti u Fiat-ovoj gami modela, nema veze sa Zastavinim automobilima. Bice jeftiniji najmanje 20% (carina).

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Takodje, Mercedes bira izmedju Poljske, Madjarske i nas gde ce da radi novi generaciju A i B klase (2011.).

Nazalost, izabrana Madjarska. :(

Mesto Kečkemet, 80 km od Budimpeste, investicija od 800 mil evra i 2500 novih radnih mesta.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ministar ekonomije Srbije Mlađan Dinkić ocenio je da bi proizvodnja novog Fijatovog automobila u kragujevačkoj zastavi trebalo da počne do kraja 2009. godine.

"Fijat razmišlja da prvi model gradskog automobila proizveden u Kragujevcu nosi znak zastave", kazao je Dinkić u intervjuu agenciji Beta.

Prema rečima ministra ekonomije i potpredsednika Vlade Srbije, plan je da više od 95 proizovodnje iz Fijatove kragujevačke fabrike ide u izvoz. Dinkić je rekao da je predviđeno da se carina na uvoz automobila u Srbiju prepolovi od 1. januara 2009. godine, jer se Fijat ne plaši konkurencije, dok bi od 2010. godine će ta carina bila potpuno ukinuta.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

KRAJ ZA JUGO, SKALU I FLORIDU!

Tokom ovog meseca biće zauvek prekinuta proizvodnja "Zastavinih" vozila u pogonima kragujevačke fabrike automobila, a modeli "koral - jugo", "skala - zastava 101" i "florida" otići će u istoriju.

Proizvodnja modela "zastava 101" počela je 1971. godine i napravljeno je više od milion tih vozila. Milioniti "kec" proizveden je 1991. godine, a rekordna proizvodnja ostvarena je 1979. godine, kada je sa montažnih traka sišlo 88.918 "zastava 101". Prvi "jugo" izašao je iz "Zastave" 1980. godine, a proizvedeno je oko 750.000 tih automobila. Od 1986. do 1991. "jugo" je prodavan i na američkom tržištu.Proizvodnja "floride" počela je 1988. godine i urađeno je oko 30.000 tih vozila. "Florida" je trebalo da postane najbolji i najprodavaniji "Zastavin" automobil, ali su raspad bivše Jugoslavije i ekonomske sankcije praktično paralisali njegovu proizvodnju, pa je u protekle dve decenije prosečno pravljeno po 1.500 automobila godišnje.

Potpisivanjem ugovora između italijanske "Fijat grupe" i Vlade Srbije prestala je da postoji fabrika "Zastava automobili". Kragujevačka fabrika koju je kupila italijanska automobilska kompanija sada nosi ime "Fijat automobili Srbija".Postoje izvesne šanse da modeli koji se više neće proizvoditi u Kragujevcu produže životni vek u Africi, jer su neke firme iz Egipta, Konga i Senegala izrazile interesovanje za otkup licenci i tehnologije za njihovu proizvodnju. Jedna od zainteresovanih fabrika je egipatski "El Nasko". Ta firma od kragujevačke fabrike kupuje "zastavu 128" u rasklopljenom stanju, a potom montira automobile u svom pogonu u Kairu, iako se taj model u Kragujevcu ne proizvodi već 10 godina.

Poslednja isporuka delova za 240 vozila "skala 128" za "El Nasko" obavljena je u avgustu.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...