Jump to content

obnova gazele


kRiK u tAmI

Recommended Posts

Fazon je u tome da Beogradu zaista treba metro ili neshto slichno. Zashto? Pa zato shto i u ovoj suludoj Moskvi gde je saobracajna guzva 24/7 i uopshte nema praking mesta postoji mogucnost ne kasniti i to samo zato shto kada udjesh u metro znash tachno kada cesh biti na drugoj strani grada. Pa sad mozesh da birash, ako volish da se vozish u saobracajnoj guzvi = kola+autobus+trolejbus+tramvaj, a ako volish da se gnjechish pod zemljom i stignesh na vreme = metro...

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ovom gradu fale kapaciteti koji se ne mogu stvoriti nikakvim zutim trakama, jer je sadasnja mrezha nasledjena iz vremena kada je grad imao skoro pola miliona stanovnika manje i kada je auto bio luksuz. Ono sto se moze uraditi da se stimulishe koriscenje autobusa ili drugih oblika javnog saobracaje je nesto sto se radi u londonu - congestion charge. Ako hocesh kolima u centru - plati.

ali generalno, dok ne napravimo metro ili barem po josh jedan most preko dunava i save, nece nam biti bolje.

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

Ako mene pitate - samo jos jedan most bio mnogo poboljsao situaciju. To je definitivno najkriticniji deo saobracajne infrastrukture danasnjeg Beograda.

no shit sherlock! ;)

@igi

zutom trakom se ne stvaraju kapaciteti nego se smanjuje vreme tvog putovanja od bataje do centra, jer ako za poslednju chetvrtinu tvoga puta utoshish isto onoliko vermena koliko za prve 3/4 onda tu nesto ne valja.

Edited by Urgh

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Politika srušila "Gazelu"

01-most-gazela7-1103-08.jpg

SA padom Vlade Republike Srbije u vodu je pala i neophodna rekonstrukcija najznačajnijeg beogradskog mosta. Sanacija "Gazele" koja je bila hitna još pre šest godina moraće da sačeka novi saziv Parlamenta. U preduzeću "Putevi Srbije" upozoravaju da bi ona mogla da kasni čitavih godinu dana!

Rekonstrukcija "Gazele", kao i ostali radovi na saobraćajnoj mreži Srbije, koji se finansiraju iz kredita evropskih banaka, verovatno neće započeti u ovoj građevinskoj sezoni - jer ugovori o zajmovima sa Evropskom investicionom i Evropskom bankom za obnovu i razvoj nisu ratifikovani u Skupštini Srbije. U slučaju beogradske ćuprije to bi značilo i poskupljenje radova i to za čak 50 odsto zbog veće cene gvožđa i ostalog materijala, napominju u "Putevima Srbije". Jedina nada je da Skupština Srbije u međuvremenu, po hitnom postupku, ratifikuje potpisane kredite.

Trebalo je da majstori konačno ove jeseni krenu sa njegovom rekonstrukcijom, ali je datum početka radova po ko zna koji put doveden u pitanje. Ovoga puta zbog raspuštanja Skupštine Republike Srbije. Poslanici nisu stigli da daju garanciju za povlačenje dogovrenog zajma od Evropske investicione banke vrednog 66 miliona evra. Polovina novca namenjena je beogradskom, a ostatak obnovi još 100 mostova u Srbiji.

- Ovako se dovodi u pitanje početak radova na obnovi "Gazele" - navode u preduzeću "Putevi Srbije". - Za ovaj posao ugovoren je kredit sa Evropskom investicionom bankom u iznosu od 33 miliona evra. Tenderski postupak za "Gazelu" je pri kraju. Šest stranih kompanija prošlo je pretkvalifikaciju i dostavilo ponude, ali tender ne može da se okonča. Sa pobednikom ne može da se potpiše ugovor sve dok poslanici u Skupštini Srbije ne ratifikuju kredit sa Evropskom investicionom bankom.

Na ratifikaciju čeka i kredit sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj vredan 25 miliona evra, koji je namenjen obnovi autoputa na delu kroz Beograd i sanaciju Kružnog puta. Nisu ratifikovani ni zajmovi još dve veropske banke u ukupnom iznosu od 115 miliona evra namenjenih izgradnji dela obilaznice oko Beograda, od Batajnice do Dobanovaca. Za ovaj posao je u toku pretkvalifikacija za izbor izvođača.

Trenutno je izvesno da će se raditi obilaznica na delu od Ostružnice do Ibarske magistrale, jer je taj novac obezbeđen iz Nacionalnog investicionog plana i budžeta Beograda. Ona će biti završena do kraja septembra. Neophodna popravka "Gazele" trebalo bi da počne posle toga, ali samo pod uslovom da do tada stignu garancije Skupštine i novac iz kredita.

Ključni radovi u okviru sanacije "Gazele" biće regulacija odvodnjavanja i prečišćavanja otpadnih voda sa mosta. Kompletno će se srediti kolovoz, hidoizolacija, a obnoviće se i infrastruktura komunalnih preduzeća, koja je provučena kroz most. Na samim stubovima neće biti puno posla.

NASTAVLJAJU

BEZ obzira na raspuštanje Skupštine, nastavljaju se radovi na petljama na autoputu Novi Sad - Beograd, kao i samog autoputa u zoni Novog Sada. Kreće i izgradnja novog mosta na Dunavu kod Beške. Krediti evropskih banaka za ove projekte prethodnih godina su dobili "zeleno svetlo" u srpskom parlamentu.

PANČEVAČKI MOST

KONAČNO se primakla i rekonstrukcija Pančevačkog mosta. Direkcija za građevinsko zemljište raspisala je tender za izbor izvođača radova u prvoj fazi, koji će sanirati čeličnu konstrukciju ispod kolovoza i železničku konstrukciju na prilazu iznad leve obale Dunava. To znači da bi skidanje rđe i nanošenje novog čelika moglo da počne već za dva meseca. Ovi radovi neće uticati na saobraćaj na površini, tako da zbog njih ne bi trebalo da bude zagušenja vozila.

U narednim fazama planirano je da se poploča drugi kolosek na mostu, gde će se formirati dve kolovozne trake u koje će se prebacivati vozila iz smera koji se posle bude rekonstruisao. Obnova mosta bi trebalo da traje 18 meseci, a koštaće 3 miliona dinara.

URGENTNO

"MOSTPROJEKT" je još pre šest godina završio kompletnu analizu stanja mosta Gazela i zaključio da je sanacija hitna i neophodna! Trebalo je još tada da počnu radovi, ali je posao izrade projekta dodeljen jednoj slovenačkoj firmi. Ona, međutim, nije ispunila obaveze, pa je čitav posao ponovljen.

Prema prošlogodišnjim planovima, priprmeni radovi sanacije zakazani su za oktobar, a majstori bi po tom rasporedu gornji deo mosta "zauzeli" ovog proleća. Kako ovim mostom dnevno prođe 165.000 vozila, a zatvaranje njegovih traka "garantuje" saobraćajni kolaps, nadležni su rešili da sačekuju da se završi deo obilaznice oko Beograda i početak posla odložili za ovu jesen.

IZVOR

sm_morning1.gif

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶.٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶star3.pngladysw9.gif

Link to comment
Share on other sites

nije istina da je jedini problem što poslovi nisu ratifikovani u skupštini. banke koje je trebalo da daju kredit za rekonstrukciju su se povukle zbog političke nestabilnosti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ako mene pitate - samo jos jedan most bio mnogo poboljsao situaciju. To je definitivno najkriticniji deo saobracajne infrastrukture danasnjeg Beograda.

^^upravo..

sve je to super.. al guzhva preko notji netje nestati.. rok rekonstrukcije gazele se menja.. skoro su najavili da od oktobra pochinju.. koliko je za verovati.. hmz.. nznzm.. realno vishe sam se i navikla na guzhvu.. qd god se okrenem guzhva.. u kneza milosha.. onaj deo priqljuchenja 23/37 posle stanice "mostar" .. a o idenju 88&89 netjem ni da razmishljam.. =/ kontam da je most na adi dobro reshenje.. okachila sam photq i o reshenju saobratjaja.. koji obuhvata i autokomandu i juzhni bulevar.. i panchevachki most.. (koji je moram priznati u ochajnom stanju.. neshto se shushkalo da tje i njega renovirati.. al nisam uputjena u to) ..

shto se tiche metroa.. zajebali su stvar samo tako.. jes fino shto meni treba od vuka 7min.. al ebesh mu.. kad treba da se popnem uz rakovicu.. =/ a ni polaZcima nikako da udjem u red.. vozhnja metroOm je postala turistichka.. kad mi neko dodje u goste.. vamte namte.. inache stanica je trebala da bude neshto ispod meka na vidikovcu/rakovici/ceraq .. (svako ga drugachije svojata) al zbog finansiJskih (ochekivano) problema stanica je spustena dole na rakovichq zh.stanicu.. samo su sredili stanicu vukov spomenik da zamazhu ochi ljudima.. itd..

btw.. negde sam prochitala.. a nzmz di.. al beograd je jedina metropola kroz koju prolazi autoput (nek me neko slobodno ispravi ak to nije tachno) +dodatno ubistvo.. deonica.. ada sajam.. spoj ibarske magistrale i autoputa.. veselje.. da..

odoh da uchim..

btw2..

matora vest..

Most preko Ade grade Austrijanci

Konzorcijum firmi koji predvodi austrijski "Por Tehobau end Umvelt Atktingezelšaft" izabran je za najpovoljnijeg ponuđača za izradu glavnog projekta i izvodjenje radova na izgradnji mosta na Adi Ciganliji, odlučio je Upravni odbor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Ugovorena cena za projektovanje i izvođenje radova je 118,642 miliona evra, kao i rok od 40 meseci za realizaciju celog projekta.

Ugovorom će biti obuhvaćeni i eventualni nepredviđeni i naknadni radovi u iznosu od pet odsto, navela je Direkcija u saopštenju i pojasnila da je rezerva od pet odsto "uobičajena praksa u građevinarstvu, kao i da u trenutku potpisivanja ugovora niko ne može da zna da li će ova rezerva biti iskorišćena".

Uz podsećanje da je po usvojenom idejnom projektu iz 2005. godine predviđena cena mosta bila oko 90 miliona evra, bez PDV-a Direkcija je navela da je razlika u ceni realnost koja proizilazi iz porasta cena čelika na svetskom tržištu za 52 odsto kao i da su porasli ukupni generalni troškovi u Evropi za oko pet odsto.

Most preko Save će povezati Novi Beograd sa Čukaricom, čime će saobraćaj preko postojeći mostova i kroz Bulevar vojvode Mišića biti rasterećen i do 40 odsto.

Dosadašnje studije su pokazale da će građani uštedeti oko trideset minuta u putovanjima, jer će umesto kroz centar grada ka Novom Beogradu, odnosno Čukarici i Rakovici koristiti most na Adi Ciganliji.

Pored toga, vozači će dnevno uštedeti jedanaest tona goriva i sto hiljada pređenih kilometara samo za putnička vozila.

Most na Adi Ciganliji finansira se najvećim delom iz kredita koji je grad Beogrd podigao kod Evropske banke za obnovu i razvoj, dok će prilazne saobraćajnice finansirati Direkcija iz svojih izvornih prihoda.

Most je sastavni deo prve faze unutrašnjeg magistralnog poluprstena, za koji je u septembru 2007. godine usvojen plan detaljne regulacije, navela je Direkcija.

v90413p0.jpg

mondo

umppkartavg7.jpg

neshto vishe o tome beobuild 4um

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶.٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶star3.pngladysw9.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Saobraćaj preko petlje kreće sutra

Radovi na petlji „Orlovača“ su gotovi i automobili će ovim delom obilaznice oko Beograda, najverovatnije, krenuti sutra. Iako radovi kasne, kompletna deonica obilaznice kod orlovačke petlje biće puštena u rad za tri nedelje, kako je prvobitno i bilo planirano.

Deonicu obilaznice od Ostružnice do Orlovače čini tunel dugačak 699 metara i most od 405 metara. Ona je izuzetno značajna za saobraćaj, jer je deo Ibarske magistrale koji je sada preopterećen. Radove na njoj juče je obišao ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić i tom prilikom, još jednom najavio da će kompletna deonica na lokaciji kod orlovačke biti puštena u saobraćaj 15. oktobra. Rok za završetak radova na ovoj deonici potvrdio je i direktor građevinskog preduzeća „Planum“ koje je angažovano na izgradnji obilaznice Ratomir Todorović.

link

bila je pricha da kad se otvori zaobilaznica da tje pocheti radovi na gazeli.. medjutim..

„Картон сити” кочи обнову „Газеле”

Припремни радови и обнова појединих делова најдужег београдског прелаза преко Саве могућа већ после 15. октобра, али темељно преуређење сачекаће пресељења Рома који живе испод моста

nastavak vesti

u nedogled.. u nedogled..

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶.٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶star3.pngladysw9.gif

Link to comment
Share on other sites

malo matoriji chlanak..

Obilaznica na pola puta

OSTVARENJE zamisli da se na najlakši i najekonomičniji način povežu autoput za Zagreb, Ibarska magistrala i autoput ka Nišu, i da se na taj način rastereti usko grlo u centralnom gradskom jezgru, zavisi od novca. Iako nadležni najavljuju da će radovi na deonici od Ostružnice do Orlovače biti završeni početkom oktobra, tranzitni saobraćaj biće samo delimično izmešten iz prestonice.

Za sada je sredstvima iz NIP obezbeđeno finansiranje izgradnje dela obilaznice od Ostružnice do Avalskog puta. Međutim, neizvesno je kada će biti nastavljeni radovi na trasi do Bubanj potoka, što bi omogućilo spajanje Zagrebačkog sa Niškim autoputem. Ne treba zaboraviti ni deonice od Batajnice do Dobanovaca i od Bubanj potoka do Pančeva, na kojima još ništa nije urađeno.

Osim finansijskih, na svakoj od tri deonice postoje dodatne "prepreke" koje "koče" radove na obilaznici.

nastavak vesti..

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶.٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶star3.pngladysw9.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...