Jump to content

obnova gazele


kRiK u tAmI

Recommended Posts

Obrni okreni, ljudi koji sami voze 1 auto su kolko sam ja nacuo u metropolama nedopustiva stvar.

A mi bi i da budemo metropola, al i seljaci.

Generalno, nekulturniji smo nego ikad.

Brate, pretera ga [:D] Vecina ljudi po metropolama se uglavnom vozi 1 automobil = 1 chovek. Shta sad, treba da jurim nekog ko ce samnom da se vozi do posla?!? I da, nemam nishta protiv guzvi - znam kada je shpic, kada treba voziti da se izbegne i kuda treba da vozim kada bash moram da vozim u shpicu. A to shto Beograd nije navikao na saobracajnu guzvu je problem Beograda i to ce teshko bilo koja vlast da reshi brzo.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pa proverio sam.

I ne mislim "nedopustivo zakonom", nego prosto da ljudi imaju svest da to ne rade + visoke cene parkinga u centru, alternativni prevoz...

Provereno za Dablin i London iz prve ruke

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Brate, pretera ga [:D] Vecina ljudi po metropolama se uglavnom vozi 1 automobil = 1 chovek.

Yet again, većina metropola ima jednu ili nijednu reku i mnogo više od beogradska tri ipo mosta, a gradskim vlastima apsolutno ništa ne znači što se u zadnje četiri godine broj automobila u Beogradu uvećao za dvesta hiljada, po zvaničnim informacijama.

Link to comment
Share on other sites

Problem je što se buržujčine vozikaju same svojim automobilima i tako prave mnogo veću gužvu nego što bi bila da više njih ide istim kolima ili

Zapravvo, vudu se ne majmunise nego pogadja sustinu problema.

Pored toga sto pravi guzvu, 1 osoba u kolima je izraz po meni nevaspitanja i nebrige za okolinu i tako to, ako me neko kapira.

Obrni okreni, ljudi koji sami voze 1 auto su kolko sam ja nacuo u metropolama nedopustiva stvar.

A mi bi i da budemo metropola, al i seljaci.

Ja se ovom prilikom izvinjavam svima koji ne vole mene sto se vracam sa faksa sam u kolima, jedno tri puta nedeljno.

Malko vas ne razumem, zivim na kanarevom a faks je kod kruznog toka na nbgd. Imam svoja kola i nikakvu logiku/potrebu da se neko vozi sa mnom. Sta ja da radim kako bih pomogao ubogima?

Takodje, ljudi koji rade preko mosta, imaju svoja kola i obezbedjene parkinge na poslu - sta bi oni tacno trebali da rade? Nemojte zaboraviti da ljudi na poslove ne idu kolima u gradovima koji imaju dobru saobracajnu infrastrukturu, odnosno metro.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

5 dana mass akcija na brankovom mostu random svakog meseca, ne vishe(znachi 2-3 kera). posle to moze da se smanji. i kazna koja nece biti 5k nego 15k. ili pak mass akcija 5 dana, a posle toag svaki dan ker na kraju brankovog mosta u shpicu.

pa da vidish kako bi se poshtovalo.

shto se tiche taksija njih ima, ali ako obratish paznju sledeci put kad a budesh prelazio most od 10 vozila koja idu zutom trakom samo je jedno taksi. uostalm ako i tu bude problema i njima zabraniti zutu traku. dakle samo gsp+hitne sluzbe.

Evo ja prvi potpisujem da bi se ti da vozish iznervirao zbog guzhve i skrenuo u zhutu traku, a kad bi te oglobili za 15k psovao bi sve od pape do bude znajuci koliko si smiren i realan ....

Mislim o chemu prichamo ... neka reshe zakrchenja pa ljudi nece koristiti zhutu traku ...

I naravno zabranio bih taksistima da koriste zhutu traku.

A sto se tice ovih pametnjakovica za 1chovek+1kola=1smrt ... pametujte u moskvi il negde gde je metro sasvim prihvatljiv nacin transporta. Shta ja treba da pravim soc-komunisticke akcije po kraju da se skupi nas ne znam kolko koji rade u centru pa da zajedno idemo jednim kolima na posao ... I shta ako ja posle posla hotju da izblejim po gradu, shta ako netju da krenem rano kao oni, shta ako zaglavim na poslu ... Ili da napravimo neku utopiju gde ce svi vozaci koji su sami u kolima da pokupe do 3 osobe na prvoj autobuskoj stanici na koju naidju? ...

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

E onda jebi ga, resenja nema ili je za sve kriva vlast-ultimativno resenje ;)

A sad necu da kazem sta SUSTINSKI mislim da nije u redu i ko je kriv, jer bih zasao u gadnu prepirku, a prepirke na netu lako izmaknu kontroli :)

Shta ja treba da pravim soc-komunisticke akcije po kraju da se skupi nas ne znam kolko koji rade u centru pa da zajedno idemo jednim kolima na posao ...

A sto da ne. Ono, komsija-brasno-ja-vama-jaja-vi-meni, druzenje, socijalizacija.

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

E onda jebi ga, resenja nema ili je za sve kriva vlast-ultimativno resenje ;)

A sad necu da kazem sta SUSTINSKI mislim da nije u redu i ko je kriv, jer bih zasao u gadnu prepirku, a prepirke na netu lako izmaknu kontroli :)

Da pogadjam, to sto se ljudi ne kupaju pa gsp smrdi kao shtala te ljudi nece da se voze istim?

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

A sto se tice ovih pametnjakovica za 1chovek+1kola=1smrt ... pametujte u moskvi il negde gde je metro sasvim prihvatljiv nacin transporta. Shta ja treba da pravim soc-komunisticke akcije po kraju da se skupi nas ne znam kolko koji rade u centru pa da zajedno idemo jednim kolima na posao ... I shta ako ja posle posla hotju da izblejim po gradu, shta ako netju da krenem rano kao oni, shta ako zaglavim na poslu ... Ili da napravimo neku utopiju gde ce svi vozaci koji su sami u kolima da pokupe do 3 osobe na prvoj autobuskoj stanici na koju naidju? ...

Znači, katastrofalnu saobraćajnu situaciju ćeš pomoći tako što ćeš bez obzira na stanje na terenu svejedno sesti sam u kola i uputiti se udarnom rutom? Do jaja, nek tako pomisli desetak hiljada ljudi dnevno, u fazonu "ma ionako je gužva, jedna kola više manje", i eto kolapsa.

Sa Novog Beograda gomila ljudi ide od opštine pored Napreda ka Brankovom i ne pada im napamet da skrenu ka bulevaru Avnoja i piče do Hajata pa tu izađu na most. E Srbijo.

Link to comment
Share on other sites

Znači, katastrofalnu saobraćajnu situaciju ćeš pomoći tako što ćeš bez obzira na stanje na terenu svejedno sesti sam u kola i uputiti se udarnom rutom? Do jaja, nek tako pomisli desetak hiljada ljudi dnevno, u fazonu "ma ionako je gužva, jedna kola više manje", i eto kolapsa.

Nije moj problem, nemam neku iole prihvatljivu alternativu, i sa tom guzvom cu pre stici kolima, a i udobnije.

Guzva se reshava tako sto choveku ponudish alternativni nachin prevoza sa kojim ce udobno doci BRZHE tamo gde je krenuo nego kolima jer je zakrchenje i onda ljudi nece kretati kolima u zakrchenje.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Ali Mohi, jebem mu život:

clipboard01sy5.gif

A ako ti ljudi odustanu od prakse samostalnog putovanja automobilom, ubija se više muva jednim udarcem:

1. raščisti se kolovoz

2. ljudi prebačeni iz automobila u autobus procentualno ne doprinose puno jer ih je bila manja gustina

3. raščišćen kolovoz omogućava više autobusa, tako da se gužva u njima znatno smanji i pored toga što su u njih prešli vozači

clipboard02hn2.gif

Dakle sve je u glavama ljudi. Dok god ne krenemo da razmišljamo kao Evropljani, džaba i deset mostova sa 15 traka po smeru.

Link to comment
Share on other sites

brate ja ne mogu da verujem o chemu vi prichate ovde. mislim ajde razmumem igora koji je senilni matori hihohach koji ne izlazi iz kutje i ne ide nigde prevozom, a kola su mu zabranili da vozi (verovatno), koji lozhi ovde sve, al vi shto se primate mi stvarno niste jasni.

jel negde postoji zakon koliko ljudi treba da bude u kolima ? ne postoji. kriviti ljude koji se voze sami u kolima je u rangu "e vidi ovu pichku shto je dobra mora da je sponzorusha". moja su kola i ako hotju mogu da stavim do 5 ljudi u njih ili mogu da ih bacim niz provaliju. te priche o moralnosti, svesti i kulturi su rofl. ko da ne zhivimo na istom kontinentu i na istoj planeti. ako neshto nije regulisano zakonom ili nekim aktom grada (kao shto negde jeste) apeliranje na savest je ko sranje o vremenu.

kao shto valjda santa reche ceo problem je u gradskoj vlasti. mostovi i metro. naravno kad bi se nabavili novi autobusi (na nekim linijama su i dalje vozila od pre 20 godina), kad bi oni ishli redovno, kad bi postojala kontrola koliko putnika mozhe da primi autobus (kao shto postoji, al naravno kome se jebe za bezbednost i udobnost) i kada bi u letnjim danima ne bi osetjao miomiris sugradjana koji se ne kupaju po 5 dana onda bi mogli da prichamo i o tom autobuskom prevozu, ovako nemojte da lupate gluposti.

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

ono zasto je ova pricha meni deplasirana je da saobratjaj mora da bude takav da svako ko oce da se vozi sam mozhe da se vozi sam PLUS da javni saobratjaj bude tako dobro organizovan da ljudi ZHELE da se voze u njemu

reshenje za "svesne" ljude - slavni carpool laneovi i parkinzi trenutno se popularishu jednom od boljih sitcomova ove sezone

http://us.imdb.com/title/tt0928410/

ali kod nas, gde svako potajno (ili potpuno javno) mrzi 99% svojih komshija tesko da takav koncept ima neku perspektivu...

Link to comment
Share on other sites

Koji lud topic covece :) Nisam ni imao pojma da se razvio u ovako nesto.

Samo da dam neko svoje vidjenje:

1. Nemam koga da povezem od kuce do posla jer niko ne zhivi gde i ja. Povezem cesto ponekoga do mosta ili tik posle mosta i to je to. Ne vidim nikakvu mogucnost da se tu nesto promeni jer jednostavno nema ljudi koji bi isli sa mnom. Ostaje naravno i pitanje komfora odnosno da li ce pera da ostane na poslu 15 minuta duzhe a jelena hoce da izadje ranije, pa sta ce onda da se desi?

2. Stanica prevoza na kojoj bih izasao i mesto posla su udaljeni jedno 10 minuta peske. Nije to puno kad je lepo vreme, ali ako je -20 stepeni onda nastaje frka, plus je naravno na tim temperaturama nemoguce docekati autobus.

Ja razumem deo priche pri kojem ja kazhem "ali na bus ne mogu da se oslonim da ce doci na vreme" a vi kazhete "pa da nema toliko kola dolazio bi na vreme", ali je sve to "kolo". A i dovla, mis'im, jeste njegov stav mozhda nekad ekstreman, ali da vi znate gde on zhivi ... :) Nije mnogo daleko od nekog sveta, ali kod njega bash nema nekog normalnog prevoza, pa ni kod Nikole na primer osim Seljobusa. Zamis' sad on se vozi seljom na posao a ono voze seljaci kokoshke na pijacu i on se onako nabazdi unutra :)

Link to comment
Share on other sites

kad zatvore gazelu ochekujem guzvu od brankovog mosta do toshinog bunara, onako jedan veliki red, a i mogu da se kladim da ce se od opshtine do centra brze stizati peshke.

sad ste s ovom prichom oko 1 choveka u kolima malo otishli predaleko, mada ima tu nechega, ali to bi bila neka utopija, ja nisam trazio nishta vishe nego da se poshtuje ono shto je vec napisano i shto su pametni ljudi davno smislili.

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam dal' se neko seca (ja se ne secam pa zato pitam) kad je zhuta traka uvedena kod nas, ono pre par godina u ovim vecim ulicama? Jel pomoglo ista? Posto je prvih mesec dana bilo postovano, jer su cekali panduri i prvo upozoravali a posle naplacivali kazne itd, pa ljudi nisu tuda vozili stvarno. Kako je bilo, jel bolje nego sto je sad kad ponovo svi voze zhutom trakom?

Link to comment
Share on other sites

pa bila je lepota bozija, s tim shto je to tad bila bash hejt mera, tj vaspitna, jer su ti koji su vozili zutom trakom vozoli iz obesti tj ukljucicu se sad kod hajata u zutu jer skrecem desno iako za to nema neke potrebe jer sve mogu regularno da zavrshim, hocu reci da tad nije bila tolika frka sa saobracajem:) prosechno vreme putovanja do faksa mi se smanjilo za 10 min, ali vazila je ona, shto ne platish na mostu platicesh u svetogorskoj:)

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

hihohach

Sta znaci hihohach?

Realno ja mislim da i da su autobusi najbolji na svetu a da covek ima trabanta, da bi isao trabantom pre nego busom.

Al zaista rasirili smo temu.

Mnogo nas je pa je zato guzva.

Tek ce sad da bude u decembru, pa ce nam januar izgledati do jaja :)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...