Jump to content

S.T.A.L.K.E.R-OUT, yeaaah


support

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Shteta shto imam posla, pa ne mogu da probam odma', al nadam se da cu vecheras/sutra

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

jel su corey i testthenext jedna te ista osoba [:D]

ahahhaahahahh

U jaslicama mi se diz'o,sa 5 sam ga drkao,prvog dana skole mi je pusila na odmoru,u drugom razredu sam jebeo prvi put-i to dve drugarice,u trecjem sam jebao profesorku,kita mi je 25cm u ladnoj vodi,jebem svaki dan-a nekad i cescje....Imas ista iskustva? pridruzi se http://forum.klanrur.rs "cuz we fuck on first date"

Link to comment
Share on other sites

pa sto se tice igre ,igrao sam je par sati i moji ustisci su do jaja,atmosfera je toliko dobra da meni u 5sati ujutru kad sam igrao nije bas bilo prijatno da igram dok je u igri bilo neko nevreme po nocji,jedino sto mi smeta,mada sam to i ocekivao je velika zahtevnost tj igra mi ne secka vecj swapuje kao g3 ako podesim bolju grafiku trazi jak procesor i graficku recimo ,kod ortaka sa e6600 i 7950gt i ako ima samo 1gb rama igra radi savrseno na 1280 i na svim maximalnim podesavanjima,tako da ako imas bas sver od graficke i procesora nije ti toliko bitan ram

U jaslicama mi se diz'o,sa 5 sam ga drkao,prvog dana skole mi je pusila na odmoru,u drugom razredu sam jebeo prvi put-i to dve drugarice,u trecjem sam jebao profesorku,kita mi je 25cm u ladnoj vodi,jebem svaki dan-a nekad i cescje....Imas ista iskustva? pridruzi se http://forum.klanrur.rs "cuz we fuck on first date"

Link to comment
Share on other sites