Sveze tecni jogurt

yogood1.jpg

izvinjavam se zbog loseg snimka... iznad "jogurt" pise "sveze tecni"... treba li dalji komentar?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

ma ljudi sveze tecni... znaci da je do pre nekog kraceg vremena bio ili u cvrstom ili u gasovitom agregatnom stanju (ili po najnovijim saznanjima u stanju plazme).. kontate? :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Taj rad, kad god sam kupovao jogurt preko grane, morao sam da ga pijem kashikom :)

Mozda je takav pravi jogurt, a u nash sipaju vodu :))

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Taj rad, kad god sam kupovao jogurt preko grane, morao sam da ga pijem kashikom :)

Mozda je takav pravi jogurt, a u nash sipaju vodu :))

Preko nesto najblizhe nasem jogurtu, barem koliko sam uspeo da provalim, zovu acidofilno mleko. Inace sav ostali jogurt je tipicno gust i sa kasikom se jede sto je do jaja cudno kad malo bolje razmislis jer im je vocni jogurt opet redak kao ovaj nas "obican" :)

ja izgleda u prazno... SVEZE TECNI ..... S V E Z E T E C N I ..... SVEZE OFARBANO .... SVEZE VENCANI... ima li iko da konta?

eto.

dzabe ja.

ne znam vise sta da kazem.

da su napisali svez tecni jogurt znacilo bi da je jogurt svez i tecan.

napisali su sveze tecni jogurt, sto znaci da je sveze AGREGATNO STANJE jogurta, a ne jogurt, tj jogurt je sveze tecan, znaci jogurt je tecan, ali ne i svez, "svez" se odnosi na ono "tecan"... znaci da je jogurt pre sat vremena bio cvrst (odnosno gasovit), pa su ga specijalnim postupkom otopili (kondenzovali) da bi bio tecan. sad jasno? To ne bi bilo toliko bitno da je u pitanju neka mlekara cvrgovo, ovo je novosadska mlekara...

ivane covece, opusti se malo, idi beri cvece or something...

Edited by dvnityCker