FATA Posted October 23, 2013 Report Share Posted October 23, 2013 pa za download. da je neka veca razlika ne bih razmisljao, ovako za 350din sa pdvom bilo sta da se skida duplo brze zavrsi. Quote prevelik ti avatar m8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasamnepismen Posted October 23, 2013 Report Share Posted October 23, 2013 zasto ne bi moglo? kad je 4 bilo max meni je izvlacilo, kad je 10 bilo max i to mi je izvlacilo ne vidim zasto 20 ne bi moglo obzirom da to nije neka brzina.. Kako mali perica zamishlja ISP. Nije to bash sve tako prosto, ne valjaju ti kablovi za vishe! Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
FATA Posted October 23, 2013 Report Share Posted October 23, 2013 mislis da ne moze da tera vise od 10 a? u tom slucaju jel' mogu da kazem nisam zadovoljan uslugom i da vratim na 10mb? Quote prevelik ti avatar m8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spi Posted October 23, 2013 Report Share Posted October 23, 2013 Trebalo bi da mozes. Ja, npr, imam vec 2 god 16m kod oriona, i max koji uspevam da izvucem je 1.6-1.7MB i to je to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 I to je 13.6 mbita sto je za adsl ok "iskoriscenje" parice. Ne kontam sta si hteo da pokazes tim primerom? Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
spi Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Da je 20mb overkill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Pa dobro, ali ako tako gledas onda ti je overkill pa je overkill, nema veze s telekomom ili s kvalitetom njihovih parica, cenom i slicno. Cenim da to koliko ces izvuci od tih 20mbit najvise zavisi od parica na kojima si, tj centrala i sl. Meni deluje da u praksi to obicno bude negde 15-18mbit, sto je opet znacajno vise od paketa od 10, gde ti je realno 8-9mbit konstantna brzina. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 Da je 20mb overkill. Pa to sto ti imas 13.6 mbita od kao 16 ne znaci da je to svima max i ne znaci ni da je max tvoje parice. Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muerte Posted October 24, 2013 Report Share Posted October 24, 2013 mislis da ne moze da tera vise od 10 a? u tom slucaju jel' mogu da kazem nisam zadovoljan uslugom i da vratim na 10mb? Da li možeš da "kažeš da nisi zadovoljan" zavisi šta piše u ugovoru. Ako ti u ugovoru stoji napisano da "pristaješ" na najveću moguću brzinu umesto maximalne onda šta god da im "kažeš" ugovor je "jači". Pročitaj sitnim slovima šta piše i proveri u ruteru na koliko max brzine ruter "pedviđa" da može da se zakači. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freej! Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Imam paket kod Telekoma od 6mb. Zadnje dve nedelje mi stalno resetuje na 2mb iz nekog nepoznatog razloga. Vec peti put zovem tehnicku podrsku i oni poprave stvar. I tako sve sljaka dan,dva i ponovo vrati na 2. Pizdim vise i ne znam sta da radim :D Quote Rider on the storm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Imam paket kod Telekoma od 6mb. Zadnje dve nedelje mi stalno resetuje na 2mb iz nekog nepoznatog razloga. Vec peti put zovem tehnicku podrsku i oni poprave stvar. I tako sve sljaka dan,dva i ponovo vrati na 2. Pizdim vise i ne znam sta da radim :D Kada kažeš resetuje, misliš da ti protok ne prelazi 2Mb ili ti rikne net preko 2Mb? Jesi pitao tehinčku podršku u čemu je problem kada već umeju da reše? Jesu ti menjali ruter/modem? Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
freej! Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Ne prelazi 2mb protok kao da imam taj paket. Ovaj modem imam vec dve godine i sljaka bez problema. Prvi put kada su me zvali rekli su da su imali neki kvar kod njih i to je to. Vrhunac je bio kada mi je operater rekao u fazonu sta oces dovoljno ti je 2mb za surf. Sva sreca pa sam danas dobro raspolozen :)) Edited November 25, 2013 by free! Quote Rider on the storm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) nisi bas bistar momak zar ne Edited November 25, 2013 by killYg0r 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 zaovi, preti da ćeš da raskineš ugovor ako to ne srede jednom za svagda. Ako ti priseru da ne možeš da raskineš ugovor, moraćeš da plaćaš i posle, itd. reci im da to nije istina jer krše ugovor. Pretpostavljam da u tom ugovoru to i piše, da imaš pravo raskida bez penala ako je do njih problem. 1 Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
freej! Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Yes, kapiram i ja. Moracu da se prokurcim da bi nesto uspeli da urade kako valja. nisi bas bistar momak zar ne Abistar Quote Rider on the storm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
freej! Posted November 27, 2013 Report Share Posted November 27, 2013 Update: Dosao cikica iz telekoma, zamenio modem i sada sve sljaka :D Quote Rider on the storm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest account 5 Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 Vidoh na sajtu Telekoma da su pokrenuli novu internet promociju, di se izmedju ostalog kaze "Ukoliko se prijavite do 31. decembra imate mogućnost da za Net brzinu sa dinamičkom IP adresom plaćate znatno nižu cenu. Na ovaj način brzinu Net 10 dobijate po ceni Net 5, Net 20 po ceni Net 10, Net 30 po ceni Net 20, Net 50 po ceni Net 30, a Net 100 brzinu po ceni koja važi za duplo nižu Net 50 brzinu." vise na linku --> http://www.open.telekom.rs/home/Content.aspx?temp=0&sid=176. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 ja ovo uopste nisam znao, rece mi ortak pre neki dan...idem ovih dana da mi prebace sa 5 na 10 za iste pare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest account 5 Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 @Dule_smor: Koja je razlika u ceni izmedju paketa 5 i 10, zar nisu iste cene? Okreni ih na 19818 i pokusaj da prebacis sa 5 na 20, objasni im da nema razlike izmedju 5 i 10 u ceni i da tvoj paket 5 vise nije dostupan..valjda ce upaliti :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 gle stvarno, vise i nema 5...pa sto me onda nisu automatski prebacili na 10, sise jedne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest account 5 Posted November 28, 2013 Report Share Posted November 28, 2013 @Dule_Smor haha :D Popricaj sa operaterima i trazi da te prebace na 20 za cenu paketa 5 :D Javi je l' ti upalilo :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly*zomb1e Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 (edited) Posle duzeg vremena da i ja nesto napisem na RURu. Izvinite sto je post malo duzi, nisam imao vremena par godina u nazad da se javljam, pa valjda sad imam potrebu da "napisem nesto duze". Korisnik sam Sezampro-a, odavno vec poznatog kao Orion telekom, korisnik 5-6 godina vec i nikad nisam imao nikakvu primedbu. Elem, gospoda iz Oriona, su letos podigli pakete i cene paketa bez ikakve saglasnosti svojih korisnika, ali su to uradili tako da im "po ugovoru" naravno ne mozemo nista. Dakle kompanija je duzna da 30 dana obavesti svoje korisnike o promeni cene, a moj odgovor "da nisam obavesten" je naisao na repliku: "Obavestenje o izmenama cena, tacno mesec dana stajalo na nasem sajtu", dakle izvinite, sam sam kriv sto svakodnevno ne posecujem sajt vase firme. Ok. Prihvatio sam to, ajde necemo kukati za 350 din, a i podigli su brzinu sa 7/1 na 12/1. Da se ne lazemo, to je radilo, nisam cesto kod kuce da "osetim probleme" u netu dok odigram partiju PES-a online, jer radim malo vise pa ne stizem da primetim, ali sam primetio to da... kada downloadujem, ja nemam 12/1, a usput znam za "18% gubitaka kod ADSL-a" koji oni imaju pravo da "imaju", ali nazalost kod mene je taj gubitak bio veci, skoro 25-30%. Pogledavsi data rate u mom ruteru, video sam da imam "odvrnutu slavinu na 10mbit/800k uploada" i zalio se Orionu sa pricom "Zasto bi placao 12/1 kada imam 18% od pustenih 10mbita?" E sad tu dolazi do jedne stvari koje sam saznao juce. Svi uzimaju ADSL od telekoma, to znamo svi, Orion je samostalno napravio paket od 12/1, a telekom taj paket nema, oni pustaju 7, 10 , 20 mbita. Nema kod njih 12. Tako da je moj Orion mogao "moj problem" da resi tako sto su mi dali 20mbita, jer eto ja sam primetio da nemam 12, vec 10. Tu je nastao problem, taj net ne moze svuda da valja na centrali itd... Imao sam dosta Request time-outa, ostavljao non stop Ping da radi kako bi pratio, gubio sam konekciju na pola minuta i duze kada nalete time-outi i bacio pogled na statistuku u Ruteru: Tamo kaze sledece: Data rate (odvrnuta slavina) u centrali je : 17.8 mbita / 1mbit Ok, dakle to je tih njihovih "20 mbita" sa kojim ja izvucem oko 13-14 pa sam zadovoljan brzinom, ali stabilnost i kontinuitet neta ne postoje. Jer pri tako velikoj brzini, (vi koji se razumete znate bolje nego ja) imao sam jako nizak nivo dB kod SNR Margina i veliki shum oko 25dB.SNR Margine (dB) = Download = 6.1 dB (sto je na ivici da radi kako treba, a padala je povremeno i na 5.3, pa cak kad zakucaju Timeouti ode i logicno u -0.5 dB) , dok je margina za upload bila oko 8~9 dB. Nakon mojih testiranja i 2-3 zalbe i uocenog "skoka u decibelima jednog prepodneva" - bas kada je datarate bio smanjen na 13/1, bilo mi je jasno da ne moze na toj brzini da radi kako treba, te sam zvao Tehnicku p. i trazio da se "spusti brzina jer ovako ne moze da radi". Kontakirao me jedan korektan lik iz Oriona koji me je zvao sa svog moba par puta, pa je prosledio nalog Telekomu da se problem resi, tako sto ce se jelte smanjiti brzina... i da sam "dalje u rukama telekoma". Telekom me zove sl.dana: "Ti si taj i taj, kazes da imas te i te probleme, ok, Oces da ti spustimo na 10mbita?" Ja: "Ne zelim na 10mbita, spustite na 12/1, ja imam paket 12/1." Lik krene da se drnda nesto, u fazonu "Druzeee, ne postoji paket 12/1", a ja budala se raspravljam sa likom i pokusavam da mu objasnim "da ja imam paket sa orionom 12/1"... lik se drnda i dalje, objasnjava mi kako "su oni vlasnici sveukupnog adsl-a :) kako Orion nema opremu itd i da svi uzimaju od njih i KOD NJIH NEMA 12/1!" Imas 10,20.... ali 12/1 paket nemas!" u tom trenutku neki treci lik, njegov kolega dobacuje "da mi je spustio na 10mbita i ovaj drugi mi predlaze da odem da pogledam kako radi sada". Ok, margine u ruteru su skocile sa gorepomenutih 6 dB na 19 dB, to je ok. palim ping ka guglu, kad ono 45ms. (a zadnjih fazon 5godina sam uvek imao od 12ms do 22ms MAX! ping) Sugerisem odma liku da ping nije u redu, a on mi objasnjava kako je 45ms sasvim u redu, kako moze biti "optrecenje", a i sneg je pao... : ) Ok, moze da se desi, ali ne bas tako "Od jednom i to bas onda kako su mi oni nesto cacnuli u centrali"... Zavrsavamo razgvor sa: Oni = " mi smo uradili nas posao ovde..", Ja = "Ok zovite vi orion da ste uradili, pa cu ih zvati i ja da kazem da imam 10, a ne 12mbita i da ping nije kao sto je bio..." - Orion nece, a znam i da ne mogu da rese problem mog pinga. Reaguju tek na 60ms i preko... - Orion se pravda kako je 12mbita poklon od njih i da budem zadovoljan sto imam 10mbita. - proveravao sam po komsiluku svi imaju 15-20ms, Orion,Eunet, Telekom, SBB korisnici (ok to je cable)... samo sam ja sad ko zna gde zapao i imam 45ms. - probao sam preko drugarovog Eunet accounta i isti ping imam, dakle nije do neta, vec iskljucivo do Linije. tj. ko zna sta su mi uradili u centrali. i tako, uvece kad zavrsim sa poslom i zenom, pa resim da bacim neki PES online, moj sut, pass i ostalo kasni, dok me ortak dere. ili kad zapucamo COD, on ima 45-50ms na nekom EU Serveru, a ja 80ms... Nisam mlad, ali volim da bacim koju partiju uvece, pa eto ne znam sad na koje nacine da se borim protiv ovih gore koji su mi usrali net, popravili jedan problem, a napravili drugi. Primam razne sugestije, cenim da ima vas ovde koji imate vise znanja od mene, iskustva... Hvala i izvinite na dugackom objasnjenju. Srdacan pozdrav :) Edited November 29, 2013 by sly*zomb1e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 pa, ako prelistaš malo topik unazad, primetićeš konstatne probleme sa orionom. Došli smo do zaključka da njih nekako baš boli kurac više za sve i da je najpametnije izbegavati ih. Ja sam isto imao problema sa njima u onom trenutku kada su postali Orion pa malo posle. Tri modema sam promenio, visio mesec dana na telefonu sa tehničkom podrškom koja nema pojma šta radi i imao sam tada problema sa 6/1, sve to što si ti naveo. Problem je u tome da sam prešao sa 4/1 na 6/1 i da mi je otišlo sve u kurac tada. Iz podrške pričaju jednu priču, ja vidim u realnosti drugu. Da sam imao neki paket preko 10ak mb, pa da kapiram da je problem do parice i instalacija u zgradi i centrali. Ali nisam, a to su oni hteli da mi prodaju kao odgovor. Pa su mi tu smanjivali, povećavali brzinu i šta sve ne, a svaki put mi se javlja neko drugi iz podrške koji nema pojma o čemu se radi i uvek čekam po 20 minuta na čekanju pa sve od početka i tako desetak puta minimum. Posle sveg tog drkanja i njihovih ubeđivanja da je tako kako je i da ne može bolje, meni pukne kurac i rešim da proverim lično da li je problem do njih, telekoma, od centrale do utičnice ili od utičnice do mene. Kažem im da mi vrate sve kako je bilo sa njihove strane, odem i kupim utp kabl mrežni i koji je trista puta kvalitetniji od telefonskog, obične žabice one telefonske (RJ-11) i prekrimpujem kabl da on ide od utičnice do modema. Sve šljaka ko podmazano, snr, atenuacija, ping. Onda sam ih zvao da im kažem kako sve radi, na šta su mi oni rekli "Da, da, imali smo neke 'smetnje' ovih dana, ako budete imali nekih problema slobodno nas zovite.". I ok, nisam imao problema posle što se tiče toga. Štaviše, bio sam zadovoljan ali kako se bližio kraj ugovora, oni su me carevi kulirali, sve cene su povećali, nije bilo više 6/1 paketa, ali je bio 7/1 koji je bio 500 dinara skuplji. Ja sam ih zvao, slao mejlove da mi daju neku konkurentnu ponudu, da uvedu taj optički više, prijavio sam se pre tri godine bio, nešto, da me zadrže kao mušteriju ali ništa. Sve su iskulirali, prešao sam na Targo, prezadovoljan sam, nadam se da šta god se desi sa njima da neće otići na gore. Orionu sam otkazao sve, lik mi preko telefona kaže da mogu da vratim opremu i u Ušću, odem, ono ne može. Moram na obilićev venac. Dođem tamo i onda sam bar 20 minuta čekao da završim sve jer te im ne radi štampač, te ovo, te ono. A interesantno je da mi je tada istekao ugovor i nisam ga produžio, znači - nisam raskidao ugovor, prosto sam prestajao da koristim njihove usluge i opet su me smorili samo tako. Pita me riba tamo što raskidam, sve sam im onako popižđen rekao kako su postali hohštapleri, pa čak i kako mi je lik preko telefona rekao da mogu sve ovo što radim kod njih da uradim na mestu gde to ne može. Još mi tražili da potpišem neki papir u kojem ja njima dozvoljavam da se moji podaci koriste u neke svrhe nekog njihovog nepostojećeg imenika ili šta već. I pitam ja njih tamo šta je ovo, a oni kao "morate to da potpišete, ne možemo bez toga da raskinemo saradnju". Ja sam tu bio u fazonu da mi ne pada na pamet da potpisujem tako neko sranje ali mi je realno pukao kurac više od šetkanja, čekanja itd, pa sam pokleknuo i potpisao samo da ih otkačim uz reči "ok, platio sam poslednji mesec, jel to to?" - "jeste". Da bi me zvali dva meseca kasnije nekoliko puta i slali račun da im dugujem nekih 600 dinara. Taaaako da, ako možeš, kad možeš, beži od njih, a u međuvremenu možeš da probaš ovo sa utp kablom i telefonskim žabicama. Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly*zomb1e Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 Jbga. Mada sam ja probao i sa drugarovim accountom, Eunet i isti mi je ping, tako da je nesto do same Linije. U sustini, SBB ne mogu da uzmem, ADSL koji god da uzmem isto ce mi biti, jbg. Ne znam, planirao sam neki mnogo ozbiljni mejl da im posaljem... videcu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 džaba da im šalješ mejl i da se smaraš sa tim, veruj mi, šanse da će to neko ispratiti, pročitati i da će imati nekog uticaja ili da će ti čak odgovoriti su nikakve. Ja sam im slao više mejlova oko raznih stvari i nikad nisam dobio odgovor. Ili zovi, traži nadležnog ili kod njih u glavni hq i smaraj ih uživo. Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.