Jump to content

U koju banku preći?


Recommended Posts

1 hour ago, FATA said:

Inace, upita me da li sam raspolozen za kes kredit sto me je iznenadilo... Rekoh joj da nemam stalna primanja i da mi nikad nije bilo dozvoljeno jedan a ona ce pa sad moze. Ako se slazete pozvace vas neko od kolega. 

ne znam tačno, uvek su neka oprečna razmišljanja, tipa, e kreću kamate i kriza, hoće da se reše para, onda i kao e povećavaju se štednje hoće pare i tako 🙂 nikad ne znaš, ali da postoji povećana potreba za plasmanom novca sigurno postoji, vidim i ja šta sve meni od ponuda itd stiže. Plus se zatvaraju poslovnice, svaki dan prođem pored neke lokacije gde je bila banka pa sad više nije, danas sam čak dobio i SMS iz ne znam kog razloga da se neka CA banka (sad RBA) zatvara tu i tu pa je imam tamo i tamo.

1 hour ago, FATA said:

Skoro upalim staru intesinu mobilnu aplikaciju i skontam da su je ugasili za stalno negde u oktobru, ne znam kad. Skinuo novu i ocekivah da cu morati da se iscimam po poslovnicama pa zakukah... Medjutim rekoh da probam sa korisnickim prvo i bukvalno u 2 minuta aktivirao novu. Tako da jedan + za raspalu intesu. Aplikacija mi deluje bolja nego stara, ali nisam neki ljubitelj previse opcija pa cu morati da je istestiram.

ja sam zapravo shvatio da stari online ebanking preko kompa radi i dalje, ne možeš da plaćaš itd ali šljaka i update je. Ne znam do kad će da šljaka ali mi je super jer je mnogo pregledniji za račune i lakše vidim stanje i promete itd. Ova nova aplikacija treba joj pet godina da se loaduje i meniji su konfuzni.

Link to comment
Share on other sites

Intesina nova aplikacija je govno neopevano. Ima više opcija nego stara, ali onih koji ti u životu ne trebaju. Nije straightforward, nije intuitivna i mnogo baguje. Ok, sada značajno manje nego u prethodne dve iteracije.

A stara je radila do recimo marta ili aprila, znam jer sam imao obe paralelno. 

Inače, u banku što kaže Laki nisam ušao ne pamtim, godinama. Sve završim preko aplikacije i po koji odlazak do bankomata u mesec dana. Od kako su uveli i bankomate na kojima možeš raditi uplatu, to je top!

You say, away with you Communists; we say, away with you imperialists!

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, kozurik said:

Intesina nova aplikacija je govno neopevano. Ima više opcija nego stara, ali onih koji ti u životu ne trebaju. Nije straightforward, nije intuitivna i mnogo baguje. Ok, sada značajno manje nego u prethodne dve iteracije.

ja kad sam pričao ovde da je stara bolja svi me napljuvali pa više ne smem! 

od pozitivnih stvari nove ima to plaćanje u devizama, ima i ono kad plaćaš naloge radi search pa ako si platio nekome nađe ga, to kod stare nema osim ako nisi dodao u favorite ili pak ideš na ono ponovno plaćanje, ovo malo olakšava stvari. ali da baguje baguje, nekad neće ni da otvori app, pa onda one notifikacije su beskorisne, ne radi ni ono da piše šta si gde plaćao karticom, baš je čudno. Da ne kažem što nekad radi onaj login da mi izbaci na telefonu da odobrim, nekad to neće pa moram onaj withkey da koristim i tako, nikad ne znam kojom autorizacijom ću platiti račun.

10 minutes ago, kozurik said:

nače, u banku što kaže Laki nisam ušao ne pamtim, godinama. Sve završim preko aplikacije i po koji odlazak do bankomata u mesec dana. Od kako su uveli i bankomate na kojima možeš raditi uplatu, to je top!

ista stvar, ti bankomati za uplatu su stvarno revolucija, koja je u intezu stigla doduše pet godina kasnije u odnosu na druge. sad osim za obnovu kartice stvarno nema razloga ići u banku.

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dule_smor said:

E pa nemam pojma, bilo je ogranicenje 1000 dnevno, mozda su sad podigli na 2, provericu svakako kad budem dolazio...mada me bankomat nervira, jer iako kao mozes da biras novcanice uglavnom daje od po 50, nije bas prakticno za vece sume.

ovo je još jedna od stvari koje nemamo, tako da si uvek u rendom momentu šta će da ti izbaci bankomat od novčanica.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Dule_smor said:

Par puta kad sam platio nesto u restoradu/prodavnici master debitom karticom skinuli su mi ipak neku proviziju, a par puta nisu, nemam pojma po kojoj logici.

Neki terminali imaju opciju plati u "lokalnoj valuti" i "EUR" ( ovo vazi za svuda u svetu), gde je ispravno odabrati lokalnu valutu. Lako se ljudi zalete sa a pa EUR imam na kartici platicu u EUR, medjutim kad se placa tako vrsi se dvostruka konverzija ako EUR nije zvanicna valuta. Kada placas u lokalnoj valuti skida ti po zvanicnom kursu mastera na taj dan koji je jako blizu naseg srednjeg. Ne kazem da je ovo bilo u pitanju, ali je jedna od opcija.

@LuckyMisljenja sam da su banke najvece zlo koje se desilo covecanstvu pa mi samim tim i ne trebaju nesto preterano u zivotu. Prihvatio sam da im placam 195RSD mesecno za uslugu bezkontaktnog placanja i to mi je jako dobra pogodba. Osim toga ne trebaju mi ič. Ne zanima me ni da li imaju 1 ili 51 zaposlenog, 1 ili 51 poslovnicu niti to da li nude put u svemir na odlozeno placanje. Uzeo sam 2 beskamatna kredita u svom zivotu (na nagovor bivsih) preko RF da kupim TV i sudomasinu u tehnomaniji i pokajao se. Nervirao sam se sto non-stop moram da mislim koliko mi je rata ostalo, kad treba da platim i da li ce da me zakinu nesto za kasnjenje. Od tada sam naucio da se ispruzim koliko sam dugacak i mirna backa!

Inace se slazem sa tobom, stari ebanking je carski pregledan i nadam se da ga nece ugasiti. Sto se tice aplikacije deluje mi da je tesko djubre, ali mi se svidja preglednost transakcija koje su obavljene u poslednjih mesec dana (one starije se ne vide kao sto si pomenuo). 

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, FATA said:

Neki terminali imaju opciju plati u "lokalnoj valuti" i "EUR" ( ovo vazi za svuda u svetu), gde je ispravno odabrati lokalnu valutu. Lako se ljudi zalete sa a pa EUR imam na kartici platicu u EUR, medjutim kad se placa tako vrsi se dvostruka konverzija ako EUR nije zvanicna valuta. Kada placas u lokalnoj valuti skida ti po zvanicnom kursu mastera na taj dan koji je jako blizu naseg srednjeg. Ne kazem da je ovo bilo u pitanju, ali je jedna od opcija.
 

 

aha, obraticu paznju na ovo sledeci put, hvala...mada mislim da nije to bio slucaj, jer je bio klasican citac kartice u restoranu recimo koji nije nudio te opcije

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Do aparata je a i do kartice ako je prepozna u drugoj valuti. 

Koristim karticu u € i u Tempu na Adi me non-stop pita da li hocu da platim u RSD ili EUR, doduse samo kada ubacim karticu u terminal. Kada placam na dodir odmah odobri transakciju. 

  • Like +1 1

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ako niste primetili trend zatvaranja ekspozitura, uskoro ćete, jer stremimo ka evropskom proseku!

Quote

Грађанима савет да се и што пре навикну на електронско банкарство, јер је ће експозитура бити још мање. Тренутно их је у Србији 60 на 100 хиљада становника, три пута више од европског просека.

znači miks toga da su otišle tranzicione banke koje su uzele keš, krize i prelaska na online.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Draško krije od nas vitalne informacije da se NBS sprema za raspad sistema sledeće godine 🙂 ali ajde, makar su nešto uradili tj. ponudiće nešto narodu.

Quote

 

Допуним Одлуке о адекватности капитала банкама је омогућено да, без утицаја на свој капитал, физичким лицима који су у финансијским потешкоћама, реструктурирају потраживање по основу одобреног потрошачког, готовинског или другог сличног кредита три године дужи рок у односу на важеће регулаторно решење.

То значи да ће банка дужнику који се суочава са проблемима у измиривању обавеза моћи несметано да продужи рок за отплату ове врсте кредита, на начин да тај рок за готовинске и потрошачке кредите буде краћи од девет година, односно за потрошачке кредите за куповину моторних возила краћи од 11 година.

Како се наглашава у саопштењу НБС-а, у оквиру тих рокова, дужнику ће моћи да се одобри уступак у вези са отплатом потраживања, без обзира на степен његове кредитне задужености у тренутку реструктурирања.

То, како истиче НБС, значи да банке и током целе наредне године дужницима могу понудити олакшице у виду продужавања рока отплате стамбених кредита за најдуже пет година.

"У тренутним околностима раста еурибор стопе, то у кратком року може смањити притисак на кориснике стамбених кредита са варијабилним каматним стопама и спречити пораст проблематичности стамбених кредита", напомиње се у саопштењу централне банке.

 

Link to comment
Share on other sites

Quote

 

ŽUPANIJSKO državno odvjetništvo u Splitu podignulo je optužnicu protiv zaposlenika Zagrebačke banke Dijane Ćosić i Damira Brkića te same Zagrebačke banke jer su namjerno oštetili splitsku tvrtku NITOR, i to tako što su je izmjenama ugovora o kreditiranju doveli do financijske nužde i u konačnici stečaja. Prvi je to slučaj u kojem se kao okrivljenik pojavljuje hrvatska banka.

Banka namjerno uništila svog klijenta
Naime, DORH u optužnici ističe da je banka zbog neosnovanog nametanja povećanja kamata na kredite i uvjeta vraćanja duga te neprimjereno velikih kolaterala namjerno htjela uništiti jednu tvrtku. Ukupna materijalna šteta, procjenjuje DORH, u ovom slučaju iznosi oko 6.1 milijun eura.

"Ovo je rijedak, ako ne i jedinstven gospodarski kazneni predmet, u kojemu čak pet stalnih sudskih vještaka za financije, knjigovodstvo i revizije banaka još u fazi istrage u bitnom zaključuju kako je banka namjerno uništila svog klijenta čitavim nizom nesavjesnih i nepropisnih postupaka okrivljenika kao članova srednjeg managementa te banke i time, ne samo drastično oštetila klijenta i uništila ga financijski nego i pribavila sebi neosnovanu korist", stoji u optužnici DORH-a. 


 

Verujem da će od ovog suđenja zavisiti i neka druga, pa čak i kod nas.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pitao sam iz zezanja komercijalnu (sada NLB) oko računa u rubljama, jer vidim da stoji na sajtu da devizni računi mogu biti i rublje. Evo odgovora! Ah da, poslao sam upit 28. novembra, odgovor su poslali 13. decembra :)) Nekome je trebalo vremena da smisli šta će reći :))

Quote

 

Prvenstveno želimo da Vam se izvinimo što ste na odgovor čekali duže nego što je to uobičajeno i ovim putem Vas molimo za razumevanje.

Zbog aktuelnih događaja i dinamičnih promena u poslovanju sa Ruskom Federacijom u ovom trenutku NLB Komercijalna banka ne vrši otkup niti prodaju valute RUB. To znači da sredstva u valuti RUB mogu da se drže na računu, ali da se ne vrši prodaja, otkup ili konverzija RUB u druge vrste valuta. Iz tog razloga kurs za RUB nije dostupan putem kursne liste Banke koju možete pratiti na sajtu Banke NLB Komercijalna banka ad Beograd (nlbkb.rs) koristeći link ‘’kompletna kursna lista’’ koji se nalazi na desnoj strani ekrana.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...