Nintendo Switch

shw.

Nintendo predstavio NX, odnosno Switch - hibridna konzola, očigledno je Wii U bio glupavi međukorak.

U suštini su počupali pametne stvari sa DS, NVShield i VITA platformi, strpali dovoljno jak hardver u malo kućište da smeju da naprave kućni hab i prodaju i kao kućnu konzolu, a zatim na tipično svoj način osmislili kačenje mikrokontrolera na uređaj i marketovali "mladi ludi igramo se zajedno" vajb.

Meni deluje kul, ali mi je žao što uplilv Nintenda na mobilno tržište i ovo znači verovatno kraj DS linije.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Već sam tamo negde pisao komentare, ali mogu da dodam da mi je fascinantno da nema nijedne jedine originalne ideje ovde, sve je već viđeno samo su ga sklopili u jedan uređaj.

Kao i uvek zavisiće od dosta toga, za početak ovi prenosni kontroleri deluju mega neudobno za korišćenje.

Pa ovo je običan NVidia Tegra tablet sa Nintendo brandingom i marketingom, fancy docking station, neudobni "gaming" kontroleri koji idu sa strane tableta...  sve to postoji na Aliexpressu. Kapiram da će konkurencija da se usere u gaće od straha, portable gaming tržište nikad više neće biti isto!11

jebote, smorio si sa kukanjem vise :D

2 hours ago, voodoo_ said:

Sad kontam da nema nikog mlađeg od 25 godina na onom klipu, je l to znači da klinci dominantno igraju mobilne igre i igre gde protivniku možeš da kažeš cyka bljat preko mikrofona, i da se tu ne vredi ni truditi?

prilično sam siguran u to - čak im ni minecraft nije više zanimljiv - samo lol i crash royale :)

3 hours ago, Shekk said:

Pa ovo je običan NVidia Tegra tablet sa Nintendo brandingom i marketingom, fancy docking station, neudobni "gaming" kontroleri koji idu sa strane tableta...  sve to postoji na Aliexpressu. Kapiram da će konkurencija da se usere u gaće od straha, portable gaming tržište nikad više neće biti isto!11

kontroleri su premali čak i za neke malene dečije ruke :)

razmišljam, može da prođe jedino ako zabodu neku baš nisku cenu, ali znajući nintendo, neće.

Negde sam procitao da ce biti $349

edit:

n the US, the only indication we’ve had on price has come from credit-rating agency Macquarie, which thinks the console could retail for between $300 and $350 

Edited by nikita_

sine nikita, postao si nik kejv

Vagine 90 posto zena sveta su ti otvorene 

Samo se zna da je "custom tegra" unutra i neki GPU baziran na geforce arhitekturi.

Do nove godine valjda neće ništa da otkrivaju.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

To jeste neka cena koju Nintendo i inače fura za nove proizvode, ali to po meni nema nekog smisla ako sad imaš PS4 i Xone za manje para. Uvek imaš tu bazu fanova koja će da kupuje, slično kao sa WiiU, ali ajde, ne bih da pričam pre nego što vidim još detalja, pogledam te kontrolere, vidimo kakve su igre.. realno, sve ovo sa trejlera se vidi da su "nalepili" ko zna odakle snimke iz igara na ekrane, pa se ne bih u to uzdao previše.

• 2 months later...

Ovo deluje kao prvi realni preview konzole ili makar onaj koji se najviše poklapa sa mojim mišljenjem:

http://arstechnica.com/gaming/2017/01/hands-on-with-nintendo-switch-jack-of-all-trades-master-of-some/

Playing Mario Kart 8 once on a portable Switch is enough to make you never want to play on the Wii U's tablet screen ever again (much less play the blocky Mario Kart 7 on the 3DS). Seeing a game like Fast Racing RMX running by at a smooth 60 fps on a sharp portable screen is breathtaking. Splatoon 2 provides a convincing, console-style experience in a fully portable form factor, although tilting the entire system to utilize tilt-control aiming gets a bit annoying.

Here the thing: The same system that can serve as Nintendo's most beautiful and well-designed handheld ever can also end up being kind of disappointing as a modern home console.

Don't get me wrong. Games like Splatoon 2, Mario Kart 8, and The Legend of Zelda: Breath of the Wild look very nice on a full-sized 1080p screen. They just don't look appreciably better than similar (or identical) games on the Wii U, a system that was already considered underpowered when it launched at $300 (or more) four years ago. Nintendo isn't discussing the internal hardware specs for the Switch, but the Nvidia Tegra innards are likely based off of the X1 system-on-a-chip, which was never designed for top-of-the-line TV console performance.

After a day of hands-on time, I find the comfort and utility of the Switch's unique Joy-Con controllers varies wildly across their many different modes and configurations. Holding two Joy-Cons in two hands—either separately with hands wide apart; with controllers attached to the tablet; or by attaching them to a unifying Controller Grip—feels quite pleasant. The analog sticks are big and springy, and while the face buttons are a little on the small side, they're perfectly usable. The worst part is the front shoulder buttons, which are exceptionally thin to sit flush with the top lip of the tablet (and neither shoulder button is analog, which was a disappointment).

Used as motion controllers, the Joy-Cons are reminiscent of tiny Wii Remotes with a less convenient button layout. 1-2-Switch shows this off with a set of goofy mini-games. One requires awkwardly squeezing the "side shoulder" buttons with individual fingers to mime milking a cow. For another, you awkwardly reach for the top shoulder buttons as you mime firing a gun. It doesn't feel as nearly as intuitive or natural as the big, friendly buttons and triggers on those Wii Remotes, and the game itself would feel gimmicky and shallow even as a pack-in (much less as the $50 standalone offering it is).

Only five titles have been announced as ready for the system's March 3 launch, a number that seems paltry compared to the 22 to 24 games that were ready for the launch of the Wii U, Xbox One, and PS4 in North America. The Switch launch looks even worse when you note that two of its initial games—Skylanders Imaginators and Just Dance 2017—already came out for competing consoles late last year (the latest Just Dance even came out on the original Wii!).

The more I think about it, the more I think Nintendo should have released a cheaper, portable-only edition of the Switch. Doing so would reduce the $299 asking price (Nintendo is selling extra TV docking systems for $90 on their own) and highlight the system's biggest strengths. But doing so would also essentially concede an essential truth: that Nintendo seems to be making a great portable console that just happens to connect to your TV, rather than a great TV console that happens to be portable. If Nintendo can focus on the Switch's strengths, and somehow bulk up a threadbare software library, then it could still end up being an interesting part of the console market.

• 1 month later...

Nintendo izgleda sabio sa novom Zeldom. Vrlo važno za Switch launch.

Metacritic ne pada ispod 98, a rivjuovi i 10/10 se gomilaju - http://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild

Nešto me mrzi da plivam u moru Nintendovih marketinških govana - je l Switch može da se koristi kao klasična stona konzola s regularnim džojpedom? To jest, je l mogu sutra da kupim detetu i kažem "evo ti Mario i Zelda pa cepaj", a da ne moram da razmišljam o always-on povezivosti, funkcijama vezanim samo za mobilni režim i sličnim glupostima projektovanim za mid-20ies specijalne pahuljice sa slušalicama na glavi?

Te stvari se i dalje, da tako kažemo, ispituju, ali više naginje ka "može" nego ne :)

3 hours ago, shw. said:

Nintendo izgleda sabio sa novom Zeldom. Vrlo važno za Switch launch.

Metacritic ne pada ispod 98, a rivjuovi i 10/10 se gomilaju - http://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild

sve fan bojevi!

šalim se, ok je zelda, probao sam je nekoliko puta, ali na primer meni grafika nije "kliknula".

Nintendo tradicionalno vuče sve na osnovu svojih naslova po pitanju prodaje, što je ok, ali videćemo da li će to biti dovoljno za Switch. Deluje da je malo bolje u startu dočekan nego WiiU, mada sam taj period malo i zaboravio :)

Mislim da im je važno da imaju jedan novelty Mario naslov koji kao koristi Switch govnarije, a onda da krenu u Wii mod - da izbacuju super igre, koje bi mogle da se igraju i na Xboxu i sl.

Inače, WIRED kaže  Review: The Nintendo Switch has the potential to be all things to all people. But right now, it's pretty meh