Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

9 minutes ago, absolute said:

On da te predstavi kao pravog narodnog tribuna koji nema šta da kompenzuje, a ti nikako da shvatiš 🙂

ja sam mislio da smo to odavno apsolvirali! 

uvek volim nonšalantno da ubacim činjenicu da vozim smarta kad se povede priča o SUV vozilima!

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, SATAN said:

Шалу на страну, Лаки је момак на месту!

Ume prvi utisak da prevari :tf:

Edited by absolute
  • Like +1 1

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

wtf je sa ovim koreancima

Quote

 

Стравичне размере трагедије у Сеулу – најмање 120 мртвих и више од 100 повређених у стампеду
Најмање 120 особа је погинуло, а више десетина је повређено у стампеду током прославе Ноћи вештица у центру јужнокорејске престонице Сеула, саопштиле су локалне власти. Страхује се да број жртава није коначан.

Инцидент се, како су навели из локалне ватрогасне службе, догодио око 22.20 по локалном времену током прославе Ноћи вештица, преноси Ројтерс.

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Lucky said:

kao poručen!

sigurno mu se Satan iovako nikada nije dopadao!

Нисам имао прилику да упознам дотичног, нажалост. 

8 hours ago, absolute said:

Mozda su najbolji ortaci :tf:

Ми смо на прст у дупе :tf:

  • Haha (+1) 1

Олимпијске игре на РУРу

Link to comment
Share on other sites

Po ko zna koji put resetujemo priču o naplati karte u prevozu 🙂

Quote

 

Јавни превоз у престоници користи око 800.000 путника, а месечно се прода тек око 120.000 карата.

"Карта сигурно неће поскупети у наредних годину дана, тако да грађани не треба да брину да ће бити поскупљења", потврдио је гостујући у Београдској хроници Славен Андрић. 

Истиче да ће се новоформирано Јавно комунално предузеће наплате превозне услуге бавити пре свега наплатом, логистиком и руковођењем јавног превоза путника у Београду.

"Установили смо да можемо у фреквентним интервалима када грађани путују на посао и враћају се, да смањимо гужве. Ако редукујемо ред вожње, да викендом смањимо број полазака и на уштрб тога повећамо број полазака у фреквентним интервалима, можда  ћемо успети да смањимо гужве и да обезбедимо да грађани могу да улазе на предња врата", наводи Андрић.

Андрић најављује да ће контролори у наредном периоду покушати да објасне путницима зашто је добро да купе карту. 

"Контролори ће можда наредних пар месеци, можда чак и годину дана да раде на свести и да покушају да објасне да је добро да се купују карте из разлога што ће сав новац од купљених карата ће ићи директно у буџет Града, а не у приватне фирме", навео је он.

Верује да ће и поред тога што у Београду постоји култура неплаћања карата уз наведене мере, подизање квалитета услуге и система контроле улазака на предња врата возила повећати продају карата.

"Да ли ће бити кондуктери или контролори, они ће имати исту функцију, да путници не могу ући на предња врата ако немају купљену карту", прецизирао је Андрић.

 

Kontrolori će raditi na edukaciji da objasne ljudima zašto je dobro da kupe kartu :))

i opet koncept naplate na prvim vratima 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...