Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

malo uvek zanimljive statistike:

Od početka godine u Srbiju je uvezeno oko 90.000 polovnih automobila, mahom euro 3 i 4 norme, a više od 80 odsto čine vozila starija od 10 godina.

Ove podatke je danas izneo sekretar Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova Boris Ćorović.

Prodaja novih automobila u Srbiji, u odnosu na prošlu godinu, porasla je za šest odsto, ali je ukupan broj i dalje manji za 16 odsto u odnosu na period pre pandemije kovida.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Dule_smor said:

znaci jos par god i pravi trenutak da doteram naudija i prodam ga gazda Zokiju iz Guncata!

pa pošto inače najsporije usvajamo one Euro norme što se tiče uvoza, da 🙂

ono što je meni zanimljivo je da godišnje se uveze 100.000 automobila, plus ovo nešto novih što se proda, znači za deset godina imamo milion novih automobila kod nas (novih u smislu nisu bili prisutni u zemlji). Šta se događa sa starim? Značilo bi da svako ima po jedan auto u vlasništvu na nivou cele države ako nema tog "odliva".

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, dovlagsi said:

Odlaze automobili u staro gvožđe češće no što misliš. Ljudi kupuju te krševe po Italiji npr. bukv za jednu sezonu vožnje

ne sumnjam da si u pravu, ali onda i sam set tih krševa negde mora da završi, a ni toliko starog gvožđa nam valjda ne treba 🙂 

mada mi i dalje scenario da neko kupi nešto za jednu sezonu blesav, pa ko to radi tj. kome odgovara takav scenario?

(kad smo već na temi, pre neki dan sam se vozio u skodi koja je prešla 550.000 km :))

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, togFU said:

evo ideja komunikacije ka mladim debilima: brt nmg više da čekam, kupujem mg!

haha, nije loše zapravo, samo kako im zavaljati priču da je britanski auto a ustvari kineski. šta sad mladi debili vole a da je na primer iz britanije?

3 hours ago, dovlagsi said:

e prvi put da čujem da je neko štelovao kilometražu na gore! 

eto, za sve postoji prvi put!

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Vićsa said:

Verovatno više puta nego što misliš. Većina Škodi iz uvoza je prešla toliko, a ne cirka 180k kako piše na oglasu 😉

apsolutno, ali sam onda mozgao šta je zapravo to vozilo radilo tj. čemu je služilo. jer nije bila matora škoda, jedna od onih novijih rapida, znači hajde da kažemo 6-7-8 godina, možda i 10, znači oko 5000km mesečno (trista godine) očigledno neka ili ono wolt ili pak neki merchandiser u prodaji i to.

ovako na oko nije delovalo toliko izrabljeno za 550k, što samo potvrđuje ovu tvoju da kad vidiš super održavanu od 180k to nema veze sa životom 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2023&mm=11&nav_id=2435664

Quote

Osnovna ponuda uključuje 1.5 TSI benzinac u formi blagog hibrida, i ova verzija Passata košta 39.995 evra. Međutim, ova verzija i dalje nije dostupna, pa tako na svojoj nemačkoj stranici VW nudi Business verziju koja košta 44.995 evra.

U ponudi je i 110 kW 2.0 TDI dizelaš, čija cena kreće od 48.495 evra, kao i neke luskuznije varijante, nazvane Elegance i R-Line.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...