Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

8 minutes ago, voodoo_ said:

Jerli vozio neko Opel Crossland i kakvi su utisci?

Ako ti nije bitno ni spolja, a ni unutra, da vozis auto koji je ruzan kao lopov, i ako se ne uzme 1.2 benzin ocajni, nego traktor dizel 1.6 ili kod mladjih 1.5 onda nekog smisla mozda i ima.

  • Haha (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, manson said:

Nego, čini mi se, ili ima već prilično onih Atlasa na ulicama po Bgd?

mislim da je manje više to onaj "red car" efekat, ali ih ima, viđam ih i ja.

pa kako i da ne bude kad za 28k dobijaš auto koji na papiru nudi isto kao onaj od 50k ili više. 

Link to comment
Share on other sites

U prva četiri meseca ove godine prodato je ukupno 43.290 polovnih automobila iz uvoza, što je na nivou prodajnih rezultata iz istog perioda 2023. Preko 65% od ovog broja čine vozila starija od 10 godina, a zanimljiv je podatak da oko trećine polovnjaka koji su prvi put registrovani od početka godine do 1. maja imaju zapreminu motora između 1.800 i 2.000 kubika

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, manson said:

A šta kažu za odnos dizel, benzin, ostalo? 🙂

pa šta ti misliš? :))

I ovog puta potvrdilo se da su kupci polovnjaka u Srbiji okrenuti automobilima sa dizel agregatima, koji čine preko 63% svih prodatih polovnih vozila iz uvoza u prva četiri meseca. Automobili sa benzinskim motorima trenutno čine oko 30% prodatih polovnjaka, a zaključno sa poslednjim danom aprila prodato je 224 čisto električnih polovnih vozila, što je za 100 više u odnosu na isti period prošle godine.

Link to comment
Share on other sites

U nečemu i mi da prednjačimo! (stara tema znam, ali sad zvanično više nisu ni u CG)

Европа се спрема да забрани производњу аутомобила са моторима са унутрашњим сагоревањем, за десетак година а до тада повећава стандарде дозвољене емисије издувних гасова на "евро 7". Код нас и даље доминирају возила са "евро 3" мотором и једина смо земља у Европи која и даље дозвољава увоз таквих аутомобила.

Након одлуке Црне Горе да од 1. јула забрани увоз аутомобила са евро 3 и 4 моторима, Србија је постала последње европско уточиште за таква возила.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...