Jump to content

Djunta do 4k


gruja

Recommended Posts

Ne skapirah foru za Italiju i dalje ... Jel' dobro ili lose sto je uvezen iz Italije?

 

Ja ovaj isprobah, izdrnadah i izdzarah dobro pre nego sto sam dao moje cenjene pare uz dogovor o garanciji. Dobra stvar kod placa je sto ne mogu da pobegnu. Stvari kao sto su podizac prozora stvarno nisam proveravao niti znam kako ...

 

Inace Laki kad sam ih smarao za garanciju, tipovi sa placa su bili u fazonu "E brate ne znam ti ja sta ce da ti otkaze, mi ih samo uvezemo, cak ih ni ne proveravamo". Prvo sam mislio da me loze, i da se na glup nacin ogradjuju, al' izgleda da su stvarno u tom fazonu.

 

1. Italija je po "legendi" zemlja u kojoj drndaju kola, ne voze lepo, akaju ih itd i onda prodaju dalje, otuda je uvoz iz italije - no no. Sa druge strane kao iz Švajcarske je kul i tako neke fore. Naravno, zavisi od slučaja do slučaja iako možda zaista u nešto većem procentu iz ITA su krš u odnosu na iz SUI :)

 

2. Kako misliš plac ne može da pobegne? :) OK je što ne može da pobegne "preko noći" ali osim ako nije onaj V8 ili Euroauto i tako ti koji baš jako jako dugo posluju, svi drugi plaČevi su pogodni za "pakuj kofere i beži" jer im je investicija jeftina ograda na šljuku i jedan kontejner u kojem sede.

 

3. Pa nema veze što on ne zna šta će da otkaže, on stavljanjem tog vozila u promet garantuje da će on da radi u skladu sa zakonom o obligacionom odnosima, zakonom o zaštiti potrošača i tako tim (nalupao sam imena, pravnici mogu da kažu koji su tačno tu zakoni na snazi). Pa čak i kad valjaš zvučnike za PC ima onih "7 dana radne garancije" a kamoli za auto od 4000e - iako bi i za te zvučnike garancija trebalo da bude 12 meseci ali ko će da se bakće sa nekim za 500din i slično. Nadam se makar da imaš nekakav račun ili tako nešto (mada imaš kupoprodajni ugovor) za svaki slučaj.

Link to comment
Share on other sites

1. Aha kul, totalno sam operisan od toga.  Ono sto sam ja gledao je recimo koliko je izlizana unutrasnjost - pedale, sedista, volan, dal' se razlikuju delovi sa jedne i sa druge strane ili su isto izlizani i struktura ispod tepiha u gepeku, i spolja ono limarija, trapovi, jednaki zazori izmedju svih limova oko haube, vrata ... I to uporedis sa kilometrazom i mozes da vidis dal' je to to odprlike. E sad dal' je iz Italije ili Nemacke ili je domaci, jebe mi se, ako je to ta cena nema sta ja tu sad da drvim necu Italijana!

2. Pa to sam mislio, ne moze preko noci. Znas gde da ih nadjes ako treba da ih "smaras" :)

3. Kul za garanciju, al' ja ne mogu tebi da opisem koliko nemam poverenja u bilo kakve nase institucije. Meni taj ugovor ne znaci nista, ne bi se ni trudio da ih tuzim da me zajebu nekako. Naplatio bi im kako znam i umem.

 

 

Inace evo fotki spornog podizaca:

4A5PWSj.jpg

 

Crveno je ono sto cenim da je otislo (switch za vozacev prozor - 3 pozicije ima), a mozda je otislo i plavo (releji). Uglavnom kad sam zamenio celu plocu proradilo sve.

OCvXZPX.jpg

  • Upvote (+1) 1

Everytime I cross the line

I push the boundaries out a little...

Link to comment
Share on other sites

3. To sve ima smisla što kažeš, ali nekako uvek je bolje imati i to za svaki slučaj. Ovo što si ti uradio je kul skroz, meni recimo tako nešto ne bi palo napamet, ne samo što se ne bih setio niti mogao da razmišljam tako lateralno (!) već ne bih ni imao pojma to da uradim :) Ali osim ako nisi u fazonu da ako ti oni kažu "lol garancija" ako ti se desi neki veći kvar a ti im kažeš "ok, onda ću da vam porazbijam sve šoferke noću na placu" pa ti oni ipak urade garanciju, onda je dobro imati nešto kao "sigurnost" :)

Link to comment
Share on other sites

Evo ti broj ovog Dragomira it Pinosave, ako nemas nekog dobrog lokalnog majstora, Grand motors naravno izbegavaj u sirokom luku :) 

 

Dragomir 063/8056-422

A imas i ovaj forum, moz da pitas sta god te zanima, uglavnom ljudi hoce da pomognu, ima i nekih likova sta valjaju delove i svasta nesto

http://www.fordclubserbia.org/forum/viewforum.php?f=3

Link to comment
Share on other sites

Kojih crnih 120, ovo nije preslo ispod 300k, kao i vecina kola iz uvoza, ali jbg...para za novo nemam :D Oteras ga u servis, puknes jos 20-tak evra da ga pregledaju, pa ako kazu da je dobar onda se dogovarate...ne prelazim ja nesto preterano puno, izmedju 15-20k godisnje, znaci kola kod mene za 5 godina predju do 100k, uz redovno odrzavanje i ako je u trenutku kupovine motor u dobrom stanju toliko ce valjda izgurati bez vecih havarija...

Link to comment
Share on other sites

Kojih crnih 120, ovo nije preslo ispod 300k, kao i vecina kola iz uvoza, ali jbg...para za novo nemam :D Oteras ga u servis, puknes jos 20-tak evra da ga pregledaju, pa ako kazu da je dobar onda se dogovarate...ne prelazim ja nesto preterano puno, izmedju 15-20k godisnje, znaci kola kod mene za 5 godina predju do 100k, uz redovno odrzavanje i ako je u trenutku kupovine motor u dobrom stanju toliko ce valjda izgurati bez vecih havarija...

 

meni nikad nije bilo jasno kako ljudi tipa za 5 godina predju 300k km, sta rade jebote, ne izlaze iz tih kola...ok, razumem ako je sluzbeni auto ili tako nesto, al opet...sto ti kazes ja ne predjem vise od 10k km godisnje, a nije da ne vozim auto i na more sam isao ranije itd.

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ne skapirah foru za Italiju i dalje ... Jel' dobro ili lose sto je uvezen iz Italije?

Mislim moze da bude do jaja auto, a moze da bude i zesce sranje, odprilike kao i svaki drugi polovni automobil. Moje su pare, jebes pare :) Nikad ih necu imati dovoljno!

 

Ja ovaj isprobah, izdrnadah i izdzarah dobro pre nego sto sam dao moje cenjene pare uz dogovor o garanciji. Dobra stvar kod placa je sto ne mogu da pobegnu. Stvari kao sto su podizac prozora stvarno nisam proveravao niti znam kako ...

 

Inace Laki kad sam ih smarao za garanciju, tipovi sa placa su bili u fazonu "E brate ne znam ti ja sta ce da ti otkaze, mi ih samo uvezemo, cak ih ni ne proveravamo". Prvo sam mislio da me loze, i da se na glup nacin ogradjuju, al' izgleda da su stvarno u tom fazonu.

 

Pa talijani ne cuvaju vozila, samo sipaju i voze dok se ne raspadne, a nemaju rigorozne tehnicke preglede kao svajcarci, nemci itd itd.

 

I ono generalno imaju trip na autoputevima da voze koliko auto moze da ide. I onda kod njih na auto otpadima imas bolja kola nego kod nas na ulicama. I vecina menja auto posle 3-4-5 godina uz doplatu pa ih i boli k da cuvaju.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

kapiram da mu se isplatilo.

 

a sto se kola tice, predjes tako 3-4 godine po toliko, pa vi racunajte sta se kupuje i sa kolima koja su stara do 5 godina :(

 

onda se spusti kilometraza i trazi se cifra kao da je auto korisecen normalno :(

 

ali, kao sto vazi prica da je bilo koji novi auto mnogo bolja opcija makar i najgori, tako vazi i da sve dok se stavljaju novi delovi na polovnom on ce da funkcionise normalno

Link to comment
Share on other sites

aj kao gastoz da se malo ukljucim u pricu :)

 

u srbiji 2.0tdi i 2.5tdi vaze za jako lose motore.. ja ovde vidjam dosta doticnih i vozim jedan od njih, tako da mislim da su to gluposti.. verovatno im prosto treba ljudsko odrzavanje za razliku od voljenog 1.9tdi

 

mohi je ubo za italijane.. za razliku od nemaca kojima je u genima red i disciplina.. italijani su lenja bagra i tako i odrzavaju kola.. s tim sto iz mog iskustva voze ko sisice.. tri trake, brza ide 120-140.. pft..

 

dule/killy .. zena se vozi oko 120km svaki dan na posao sa koleginicom.. firma placa gorivo i jos nesto preko.. brze stigne 60km po autoputu nego zemun-zvezdara recimo .. to je 30.000km samo posao-gajba.. ja bez toga predjem mesecno oko 2k..24 godisnje.. to ti je tih 300.000 na 5 godina.. s tim sto sam vidjao ovde kola sa 400k+ a 2-3 godine stara.. to ne kapiram vec

sa druge strane NIGDE nisam video dizela sa malo kilometara a dosta godina da se prodaje ovde.. ne kupuju ih ljudi ako nece da prelaze dosta kilometara.. tako da eto sta da se gleda kod polovnih iz uvoza.. bez bar 20k godisnje nesto smrdi

 

cene kola padaju drasticno sa godinama ovde zato sto ljudi drugacije vide imanje kola.. navikao je da placa 150e mesecno da ima auto.. za 5 dina kad uzme nov sa zamenom ce opet placati 150e.. i tako u krug..

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

meni nikad nije bilo jasno kako ljudi tipa za 5 godina predju 300k km, sta rade jebote, ne izlaze iz tih kola...ok, razumem ako je sluzbeni auto ili tako nesto, al opet...sto ti kazes ja ne predjem vise od 10k km godisnje, a nije da ne vozim auto i na more sam isao ranije itd.

 

Pa otprilike ovo sto Junkie kaze, kum mi je varioc i ide cesto po terenima, svabija uglavnom, mesto gde su smesteni im je udaljeno 100+ km od elektrane, njih cetvorica su imali firmin focus i svaki dan isli do posla i nazad, tako da, to je to otprilike...odes samo na mobile.de i pogledas koliko je prosecno presao npr taj golf V TDI 2004 godiste i sve ti jasno...ima i tamo njih koji su presli 100-150k za 9 godine, ali takav da se uveze, plati carina pdv i ostalo sigurno ne moze da kosta 5k :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...