Jump to content

Djunta do 4k


gruja

Recommended Posts

hijack!

 

ja trenutno jurim auto do 3k. u suštini mi je bitno da mogu otići sa njim negde dalje ponekad (more i tako to) i da ne zahteva velika ulaganja što se održavanja tiče. kada uzmem u obzir pare koje imam za kupovinu i pare koje mogu da trošim na ulaganje prvi pik trenutno mi je punto 1.3 mjet ili nešto što ima taj motor (recimo korsa ako se ne varam?). takođe vidim da se za te pare može naći pokoji pežo 206 i ford fiesta ali o njima ništa ne znam :D

 

dajte predloge i eventualne agregate koje bih "smeo" da razmatram kada se uzme u obzir sve što sam naveo.

Edited by Doca.
  • Upvote (+1) 1

Novi forum smrdi

3do1AEy.pngyxHzIOp.png

 

Link to comment
Share on other sites

и ја сам размишљао о куповини кола, али брате колико ту има да се дума... пошто ће морати и жена да их вози, а нисам још постао Американац да држим два возила, куповина породичног аутомобила ће да буде као израелско палестински преговори. она зна шта неће, такође и оно што не долази у обзир, као и оно што апсолутно нема шансе да се купи и оно што никако не улази у избор. тако би хтела голф класу али пространу, али не може караван, хеџбек обавезно, али је онда мали...

 

ја гледам моторе, потрошњу и одржавање и на крају ће да се купи оно што ја будем изабрао, јер ово нису плочице у купатилу.

 

за сада је Хонда најзанимљивија, Сивик било хеџбек или лимузина. Пикасо је одбачен, ЦРВ није за сада одобрен у одбору за финансије, луркују Немци, али имају мало шансе за успех, као и остали Европљани (Стило, ц4 или ц5). још и 500Л, али са малим шансама.

Edited by Debeli

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

мотор је у одличном стању, остало је "види се да је коришћен"... увезен из Италије 2006те, и дан данас користим исти акумулатор, куц-куц у дрво, 200к је прешао, стар 12 година већ... не бих га мењао никад да није постао премали за моју породичну ситуацију... јављам ти чим се одобри пројекат финансирања.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

ненене, Пунто двојка, 1.2, 16в, пунокрвни Талијанац. иде као змај и дан данас. да видиш како шишам по ЦГ све фолцике, набуџене џипове, караване... уграде људи плин, пусте климу и не могу да се попну уз серпентину... тако сам се са Пандом тркао по Крфу са локалцима у спуштеним Фордовима, насвираним Опелима и одустајали су... џаба им мотор кад нумеју да возе.

 

:)

 

не стварно, Путнића никад, али никад не бих ни помислио да заменим, да није постао премали.

Edited by Debeli

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

nisam se trkao, nego preticao na uzbrdicama, jer jebote voze 30 i ne mogu jače, vidi se da ne mogu. trkao sam se po unutrašnjosti Kipra sa napaljenim gGrcima koji numeju da voze.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

hijack!

 

ja trenutno jurim auto do 3k. u suštini mi je bitno da mogu otići sa njim negde dalje ponekad (more i tako to) i da ne zahteva velika ulaganja što se održavanja tiče. kada uzmem u obzir pare koje imam za kupovinu i pare koje mogu da trošim na ulaganje prvi pik trenutno mi je punto 1.3 mjet ili nešto što ima taj motor (recimo korsa ako se ne varam?). takođe vidim da se za te pare može naći pokoji pežo 206 i ford fiesta ali o njima ništa ne znam :D

 

dajte predloge i eventualne agregate koje bih "smeo" da razmatram kada se uzme u obzir sve što sam naveo.

 

Corsa 1.3cdti je isti motor kao i Puno 1.3mjet. Ako gledas Fiestu dizela onda 1.4 koji ti je isti motor u C3/206. I naravno pre toga da resis da li oces recimo dizel ili benzin+plin.

 

Čuo sam priču da treba ganjati polovne Punte sa Zastava znakom, jer su oni sastavljani napolju i kvalitetniji su od ovih kragujevačkih "Fiat" Puntova.

 

Tu treba biti oprezan - imas dve vrste Zastave 10 (tj Punto s Zastavinim znakom). Prva serija je sklapana u Italiji i tu seriju svi hvale, ali to je nesto tipa 800-1000 vozila ukupno i to su prvi koji su prodavani kod nas. Ostale su radjene ovde i cak su delimicno i gore od Punta Classic, naravno zavisi od primerka. 

 

ја гледам моторе, потрошњу и одржавање и на крају ће да се купи оно што ја будем изабрао, јер ово нису плочице у купатилу.

 

Hahahha, lupices sakom o sto i reci "da, duso"!  [roflmao]

 

Ja sam ipak iz varijante da sebi zadrzim ovaj auto a da zeni u dogledno vreme uzmem neki puntic u rangu kao sto Doca ovo prica. 

 

за сада је Хонда најзанимљивија, Сивик било хеџбек или лимузина. Пикасо је одбачен, ЦРВ није за сада одобрен у одбору за финансије, луркују Немци, али имају мало шансе за успех, као и остали Европљани (Стило, ц4 или ц5). још и 500Л, али са малим шансама.

 

Civic ti je ja mislim malo skup za odrzavanje, a pritom ne bih rekao da je to idealan auto za vecu porodicu, tj sa dvoje dece. Za CRV sam cuo da je ubedljivo naj najbolji od svih tih SUV modela sto se tice prostora unutra, ljudi koji voze dzipove poslednjih 10 godina su bili potpuno fascinirani. Naravno skup je. A cek, jel gledas nov ili polovan auto?

nisam se trkao, nego preticao na uzbrdicama, jer jebote voze 30 i ne mogu jače, vidi se da ne mogu. trkao sam se po unutrašnjosti Kipra sa napaljenim gGrcima koji numeju da voze.

 

Ja se nadam da si hteo da napises Krf a ne Kipar. Jer zaista nisam siguran kako bi izgledalo trkanje mrtvim Puntom u zemlji gde se vozi suprotnom stranom :)

 

Edit: Aha, ok, ipak je Krf :)

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Krf, pa napisao sam prvo Krf, jebiga, lapsus kalami...

 

:)

 

i naravno da gledam polovno, novi CRV je mnogo čak i za bivšeg opštinskog funkcionera, a kamoli za poštenog narodnog bankara...

 

:p

 

nije Honda toliko skupa za održavanje (recimo da su Golfovi srodnih godišta malko i skuplji) niti je tioliko malena, pogotovo limuzina, ali, pošto ne mogu ženu da zamislim kako mota karavana po blokovskim parkinzima a da me ne podiđu žmarci, moraće nešto do 4 metEra da se uzme. dvoja kola su po meni, na ovom nivou standarda, nepromišljenost vrhunske klase.

 

i Punto ima sjajan start, za krivudave puteve je neverovatan. a nisam se trkao Puntom, nego iznajmljenim Pandom. koja je ono mukica od auta, jedva se popeo na Pantokrator, posle 10 minki uspinjanja, morao sam da ga zaustavim da vidim da nešto negde nije produvalo, koliko ni u drugoj nije mogao da ide. ali po ravnini, opet sjaajn odziv i nubovi koji rano koče u krivinama nisu imali šanse.

 

:)

Edited by Debeli

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

nisam se trkao, nego preticao na uzbrdicama, jer jebote voze 30 i ne mogu jače

 

a, ok, nisam te razumeo. to stoji, voze baš sporo iz nekog razloga, da bi ubrzali čim se put malo ispravi tj. čim se pojavi prilika da ih obiđeš, pa ti onda treba baš startan auto. ja sam se smorio u meganu 1.5 dci (a i nema aftermarket navigaciju)

Link to comment
Share on other sites

 naravno da gledam polovno, novi CRV je mnogo čak i za bivšeg opštinskog funkcionera, a kamoli za poštenog narodnog bankara...

 

Ne kazem ja da nije skup, samo da je dobar za to sto ti trazis (mada fakat nikako nije do 4 metra). Ja sam jednom pogledao cenovnik novog i to mi je bilo dovoljno za blisku buducnost :)

 

nije Honda toliko skupa za održavanje (recimo da su Golfovi srodnih godišta malko i skuplji) niti je tioliko malena, pogotovo limuzina, ali, pošto ne mogu ženu da zamislim kako mota karavana po blokovskim parkinzima a da me ne podiđu žmarci, moraće nešto do 4 metEra da se uzme. dvoja kola su po meni, na ovom nivou standarda, nepromišljenost vrhunske klase.

 

Cek, ali imas tu jedan paradoks - Honda Civic hatch ti je 4.4 metra, a sedan je 4.5, to nije uopste malo, da ne kazem dosta vise preko tvojih ciljanih 4. Sa druge strane Reno Megan prethodne generacije karavan je 4.5m. Po meni ti je bolje to da uzmes, bar ce biti dovoljno prostora (ne pricam konkretno o Meganu koliko o karavanu iz Golf klase). Ili gledaj neke minivenove, tipa Scenic ili Ford C-Max, to ti je oko 4.3-4.4 metra duzine, a solidan prostor. 

 

Sad dvoje kola je uvek dilema, ja prosto gledam da ako bih isao na tu varijantu druga bi bila najjeftinija a normalna, tj taj neki Punto. 

 

i Punto ima sjajan start, za krivudave puteve je neverovatan. a nisam se trkao Puntom, nego iznajmljenim Pandom. koja je ono mukica od auta, jedva se popeo na Pantokrator, posle 10 minki uspinjanja, morao sam da ga zaustavim da vidim da nešto negde nije produvalo, koliko ni u drugoj nije mogao da ide. ali po ravnini, opet sjaajn odziv i nubovi koji rano koče u krivinama nisu imali šanse.

 

Pazi, to ti je kao kada bih ja rekao da je moja Fabija sa jednim cilindrom manje imala sjajan start :) Nisi ti vozio nesto sto ima sjajan start [:D]

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

и ја сам размишљао о куповини кола, али брате колико ту има да се дума... пошто ће морати и жена да их вози, а нисам још постао Американац да држим два возила, куповина породичног аутомобила ће да буде као израелско палестински преговори. она зна шта неће, такође и оно што не долази у обзир, као и оно што апсолутно нема шансе да се купи и оно што никако не улази у избор. тако би хтела голф класу али пространу, али не може караван, хеџбек обавезно, али је онда мали...

sad ce neko da uleti i da ti kaze da si se zeznuo sto si se ozenio :D

Link to comment
Share on other sites

razmotriću tvoje predloge, Zverko.




sad ce neko da uleti i da ti kaze da si se zeznuo sto si se ozenio :D

možda će da bude u pravu, pogotovo ako je žensko.

 

;)

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Sjajan start ima recimo ovo :)

 

Pa sad, diskutabilno, ima ona sa 3.0 benzincem :) One od 1.8 i 2.0 imaju manje od 200Nm obrtnog momenta, sto je za danasnje turbo-dizelase i turbo benzince solidno malo. Recimo Mazda 6 1.8 ima isti obrtni moment kao Fabia 1.2 TSI, pa ti vidi sta ce bolje da "poleti" :)

 

sjajan start za 2k jura. jedite govna sanjalice!

 

Pa nismo pricali o ceni, ali kad krenes da opisujes svoje "trkacke" poduhvate onda mora malo da te podjebavamo :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

punto startan.. nigga plz :)

 

drale uzmi passata ili oktaviju sa parking senzorima.. hatch i porodican does not compute.. kapiram sa 2 dece da ti je gepek problem.. nema teorije bez sedana ili karavana da se potrpas ljudski... 1.9tdi gazi preko 400k km a imas majstore i delove svuda. my 2 cents.

ja vise i ne gledam kako pakujem stvari, samo nabacam, nema sanse da se napuni gepek bez bar 3 zene u kolima

 

btw kad se vec kurcimo .. 2700e .. 370N-m :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...