Nećete, jer sudija upravo nije dosudio čist penal za Jermene

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

kakav je ovo lol od fudbala sunce ti j

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

izvuklo ih to sto su igrali protiv 10 crnaca sa random nigerijske livade

• Upvote (+1) 1

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

ono sto je najtuznije je sto se pre 10 godina ove utakmice nisu ni pratile, znalo se da ce biti 4-0 5-0, cekalo se trece kolo i ekipe poput bajerna, njukastla, psv-a i milana protiv kojih se ginulo casno i junacki (sem protiv psv-a doduse ono je bila bruka)

ono sto je najtuznije je sto se pre 10 godina ove utakmice nisu ni pratile, znalo se da ce biti 4-0 5-0, cekalo se trece kolo i ekipe poput bajerna, njukastla, psv-a i milana protiv kojih se ginulo casno i junacki (sem protiv psv-a doduse ono je bila bruka)

a pre 20 godina se osvajalo... :tf:

salu na stranu mene brine sta ce biti za 10 godina... posto je trend poznat...

Нисам гледао текму, али дајем себи за право да кажем да су јадници проклети.

Елем, мени оно није налпе (гледао сам "занимљиве" детаље текме), пошто се црња погана само тако бацила, чак се и Станко сложио са мном!

Um caruje, Dundo Maroje!

click me