Jump to content

Tradition Betrayed: The False Prophets of Modernism


Ребел

Recommended Posts

Osnovni problem koji nije lako prevazići se nalazi na samom početku. Prvo, kada kaže da njega studenti više zovu propovednikom (preacher) nego učiteljem (teacher). Drugo, kada citira (nisam skapirao ime) nekoga iz pravoslavne crkve (ortodox kaže, ali ne znam koje) koji kaže da je, parafraziram, mnogo teško onima koji ne veruju u Boga i da se oni jednom rečju zovu bezbožnici (taj citat nije negativan, veoma je hrišćanski i umeren, ali nije radostan, već postoji žalost za onima koji ne veruju). Postoje još neke stvari koje on na početku navodi, a zatim ide redom i kritikuje one za koje smatra da su nosioci pada na čijem se dnu sada nalazimo.

Šta je tu problem? Problem je u tome što na osnovu ove postavke jasno je da će nauka i filozofija trpeti kritike, ali kakve, veoma sumnjive iz njihove perspektive ili moderno rečeno, iz njihovog diskursa ili iz njihove metodologije. Po meni, stvar je loše postavljena, a onda počinje argumentacija koja nije prava argumentacija, već vađene određenih stvari iz konteksta i njihova kritika. Na udaru su Darvin, Marks, Frojd i Niče kao nosioci modernizma.

Takođe, što je po meni isto greška, on postavlja tradiciju i modernizam ili modernost kao suprotnosti gde jedno isključuje drugo, što nas opet navodi na pogrešno rezonovanje.

I tako...

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...