Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

8 hours ago, iguana said:

ovako bi izgledao ferrari hechbek. ali definitivno ce smanjiti c stub malo. to nije mrtvi ugao, to je mrtvo more.

Ali baš mu dobro stoji... bukvalno im se isplati da napolju stave malu kameru a unutra na c-stub neki displej koji će puštati sliku sa kamere, samo da ne stavljaju tu staklo :)
Ne pamtim da sam se skorije ovoliko oduševio dizajnom nekog automobila.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Sudovi u Čačku ukinuli su zaključak izvršitelja i odbili tužbu "Parking servisa” iz Beograda, kojima je od Miloša Milosavljevića traženo da plati 19.530 dinara na ime troškova parkiranja u glavnom gradu Srbije, uz trogodišnju kamatu, prenosi Politika u štampanom izdanju.

Povrh toga, "Parking servis” je dužan da pomenutom Čačaninu isplati 29.840 dinara za troškove parničenja. 

"Parking servis” je preko privatnog izvršitelja, 26. decembra 2014, pokušao da naplati dug, dokumentujući da je Milosavljević od maja do decembra 2012. devet dana parkirao automobil u Beogradu ne plativši, pa za svaki dan duguje po 2.170 dinara. Međutim, punomoćnik tuženog, čačanski advokat Želimir Jeremić, prigovorio je da je reč o zastarelom dugu, što je Osnovni sud u Čačku prihvatio na raspravi okončanoj oktobra prošle godine. U toj presudi navodi se da je "odrebom člana 378. Zakona o obligacionim odnosima propisan jednogodišnji rok zastarelosti za potraživanje naknade za isporučenu električnu i toplotnu energiju, plin, vodu, dimničarske usluge i usluge održavanja čistoće, kada je isporuka odnosno usluga obavljena za potrebe domaćinstva”. 

Sudija je, takođe, navela da taj član ne pominje izričito usluge parkiranja. 

Na to se "Parking servis” žalio Višem sudu u Čačku koji je prošle sedmice u svemu potvrdio presudu prvostepenog. U žalbi je istaknuto da je tuženi Čačanin automobil u Beogradu parkirao kao pravno lice, koristeći ga za službene potrebe, čime bi po istom Zakonu rok zastarelosti potraživanja bio tri godine. Ali, Viši sud je žalbu odbio, obrazlažući: 

"Na fizičko lice koje vozi sopstveni automobil primenjuje se član 378. Zakona o obligacionim odnosima jer putnički automobil pripada svim članovima porodičnog domaćinstva, bez obzira na čije ime glasi. U ovom slučaju ne radi se o autu koji služi za potrebe pravnog lica niti za obavljanje privredne delatnosti, pa se primenjuje jednogodišnji rok zastarelosti”.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

lol

Quote

 

Na pitanje N1 zašto Srbija ne uvodi vinjete za naplatu puteva, kao što to npr. čini Mađarska, ministarka je objasnila da se u Mađarskoj, kroz vinjete, putarina ne naplaćuje samo na autoputevima, nego i na svim regionalnim putevima.

“Zamislite da naplaćujemo Ibarsku magistralu, to ne bi bilo u redu. Koncentrišemo se na autoputeve", rekla je Mihajlović u Budimpešti na samitu Kine i 16 zemalja Centralne i Istočne Evrope. 

"Još ne možemo da naplatimo ni dinar za regionalne puteve, zbog toga imamo zatvoren sistem naplate putarine. Ne bi bilo korektno prema građanima da naplaćujemo regionalne puteve”, poručila je ona. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 12/18/2017 at 7:10 PM, Mawtchie said:

"Crisp design", ali ne hrskav kao zaprzena slaninica, nego kao "svez, frishki".

Gugl trenslejt bukvalista, al je nekome pucao jelek za to,  zato sve pohwale.

shvatio sam i ja, ali neko je pogledao i rekao "da, to je to" - još je ovo podnaslov za stranu automobila, nigde negde zavučen ispis pa i da "razumem".

Link to comment
Share on other sites

On 12/20/2017 at 10:10 PM, dovlagsi said:

BRT SVE STO VALJA OD RADNE SNAGE JE VEC OTISLO IZ ZEMLJE

a mi ostali da ugasimo svetlo!!!

btw, na radost mnogobrojnih vlasnika škode, jedna fabia prevalila 300k, bez većih poteškoća. sad da se vrati na 120k pa na prodaju! :)))

Screen Shot 2017-12-26 at 17.08.30.png

Link to comment
Share on other sites

a evo i što su štrajkovale auto škole

Quote

 

Ministarstvo će inicirati izmene zakona i pravilnika kojim se uređuje polaganje ispita za produženje licenci za instruktore. Prve petogodišnje licence ističu početkom naredne godine pa je to moglo da dovede u pitanje i rad mnogih auto-škola.

O najavljenoj izmeni propisa kojim bi država ukinula minimalnu i određivala maksimalnu cena obuke nije se razgovaralo. 

"Do tada je odlučeno da se promeni prvo pravilnik agencije za bezbednost saobaćaja da se izmene ta pitanja na samom testu da ćemo mi imati mogućnost da određujemo pitanja iz ovih oblasti koje su potpuno nebitne za bezbednost saobraćaja", rekao je Milan Todorović iz Udruženja auto-škola beograd.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Quote

 

Iako su dopunom Pravilnika o registraciji još prošlog leta, izbačene "kvačice", vlasnici tablica koje sadrže ova slova će ih prilikom registracije zadržati sve dok ne budu morali da menjaju saobraćajnu dozvolu čiji datum važenja je jasno istaknut na poleđini.

Promena tablica i saobraćajne dozvole je trošak od oko 3.500 dinara. Nove registarske tablice za putničko vozilo koštaju 2.190 dinara, dok je cena nove saobraćajne dozvole 1.314 dinara. 

Vozače interesuje i da li će biti promena kod tehničkih pregleda. Zasada, sve ostaje po starom sistemu jer novi Pravilnik nije usvojen. Jasno je da se čeka Zakon o izmenama i dopunama Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima Srbije koji se nalazi u skupštinskoj proceduri. 

“Jedva čekamo da se uvede red u ovu oblast. Dosta je onih koji love u mutnom, a zbog nelojalne konkurencije mnoga preduzeća posluju na granici rentabilnosti”, kažu za "Novosti" u jednom od udruženja tehničkih pregleda Srbije. 

Očekuje se da tehnički pregled vozila kao jedan od bitnih faktora bezbednosti saobraćaja pretrpi velike izmene koje bi doprinele da na puteve Srbije može da izađe samo tehnički potpuno ispravno i bezbedno vozilo. 

Tako treba očekivati da vozila starija od 15 godina dva puta godišnje moraju da prođu liniju tehničkog pregleda, a da će nova vozila biti kontrolisana posle dve godine. Mnogo se očekuje od uvođenja centralnog informacionog sistema koji će povezivati linije tehničkih pregleda sa MUP i Agencijom za bezbednost saobraćaja Srbije. 

 

al' će da se "nafatiraju" za tehničke ... koji li je procenat vozila mlađih od 15 godina pitam se :) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...