Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

ubrzo nakon one tojote BzVz stiže nam i nova ravulja!

suštinski apgrejd postojećeg modela, ali je zvanično nova generacija.
prva rečenica u PR-u glasi:

Toyota unveiled the robust all-new sixth-generation RAV4, building on the legacy of its iconic, trailblazing predecessors by introducing advanced technologies that redefine performance and efficiency whilst pioneering new standards for safety and the digital user experience.

jedino robusno što ravulja nova ima jesu plastike oko lukova točkova i izdignutost karoserije. predesesor je bio trejblejzing zato što je prvi put ikada kombinovao off-road sposobnost sa svakodnevnom praktičnošću, ekonomijom i dopadljivim izgledom vozila. nov model nema apsolutno nikakve veze sa time. strašno me nervira što konstantno pokuašavju da nam podvale nešto što jednostavno nije istina!

ovo:rav1.thumb.jpg.ee4f0d47705e22dd88dcddc04c461bf2.jpg

rav2.jpg.52b5087318b9b4cfe30cff1f599ae182.jpg

nema više nikakvih dodirnih tačaka sa ovim:

Toyota-RAV4-2026-1280-e8069dd3544e77e1c8a6720f100be8f6a6.thumb.jpg.dae94eedbf47e62a6c9d375dc9c9a801.jpg

Toyota-RAV4-2026-1280-e74f6a1de82cf4f52b9660c3d0a05e8154.thumb.jpg.5aa7cf8eccf0145888ae0ad74b048560.jpg

Toyota-RAV4-2026-1280-219ddba87f14acae147ae4daf171f45f26.thumb.jpg.e8e1e646dfdd7b1a896c37f384d61c68.jpg

motori su apgrejdovani, te je ubačena i nova opcija - FWD plag-in, koji bi kao trebao da bude jeftinija varijanta skupog plag-ina. skupi 4WD plag-in je pojačan na celih 305 KS, ide do stotke za 5,8 sek jer HEEEEj to je ono što kupci rav4 žele!
tu je još i normalan hibrid sa 190 KS... stari rav4 je imao 105 konja i upola težine...

predlog za tojotu - smislite novi, fanki, pomalo ipak offroad sposoban autić i nazovite ga kako treba - RAV4
ovo što ste sad predstavili desni klik - delete, te preselite priču na onaj BzVz cross-touring - podarite mu sve ove hibride zajedno sa postojećom EV verzijom

 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ali ajmo sad realno - koliko kupaca aktuelne generacije RAV4 je ikada sišlo sa asfaltnog puta? Da ne kažem da se nekada Reno 4 vozio na pecanje po seoskim putevima a ne SUV 😄 Ista priča je rekao bih čak i za Land Cruiser koji je nekada bio mnogo ozbiljnije off-road vozilo. Nema logike da prave auto za Talibane koji montiraju mitraljez pozadi, ipak je previše malo tržište, gađaju ljude koji po gradu voze auto da je veliki. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Čak će biti i GR verzija 🙂https://www.roadandtrack.com/news/a64829649/2026-toyota-rav4-gr-sport/

Quote

Performance SUVs of the non-luxury variety are rare to come by, and this one sounds promising. The powertrain is the same as that in other plug-in hybrid RAV4 for 2026, which might be disappointing on the surface, but output is plenty respectable: between the 2.5-liter four-cylinder and three electric motors, the new version produces a combined 320 horsepower, 18 more than the previous RAV4 Prime.

Of course, it comes with all-wheel-drive like all plug-in hybrid RAV4s, but Toyota says details on any modifications to the drive system compared to a normal RAV4 PHEV will need to wait for a later date. All-electric range for the PHEV models is estimated at 50 miles, though we wouldn’t be surprised to hear if the GR-Sport falls slightly below that due to aerodynamic and big wheel/sticky tire reasons.

2026 toyota rav4 grsport

The majority of the effort Toyota put into the GR-Sport is in the chassis and suspension. Toyota claims it has a “GR-tuned suspension and power steering, enhanced body rigidity and wide-tread summer tires on unique 20-inch wheels.” What does that entail? Road & Track learned from a spokesperson that the GR-Sport adds GR-tuned sport springs, GR-tuned shocks and model-specific front and rear crossmembers. It also has GR-tuned steering, accomplished via new electric power steering software. High-performance summer tires (Dunlop SP Sport Maxx units) wrapping 20-inch wheels add grip, and active cooling ducts in the front bumper are designed to both improve cooling and reduce drag.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Zwerko said:

Ali ajmo sad realno - koliko kupaca aktuelne generacije RAV4 je ikada sišlo sa asfaltnog puta? Da ne kažem da se nekada Reno 4 vozio na pecanje po seoskim putevima a ne SUV 😄 Ista priča je rekao bih čak i za Land Cruiser koji je nekada bio mnogo ozbiljnije off-road vozilo. Nema logike da prave auto za Talibane koji montiraju mitraljez pozadi, ipak je previše malo tržište, gađaju ljude koji po gradu voze auto da je veliki. 

Novi LC je bukvalno izdignutiji za 2 inča i ima nekoliko dodatih offroad gismoa. Azija je tržište za LC i on mora biti vrh offroader.
A ako npr. kvadovi imaju tooooliko kupaca i Džimni i dalje postoji, što ne bi bilo mesta i za neki takav RAV4 kao nekad što je bio?

Postoji tržište za sve, ja verujem u to da i dalje postoji ozbiljan broj kupaca za izumiruće kupee, kabriolete i jeftine sportske modele poput 100NX, Miate, Široka... Jbte Nissan je imao više od 10 godina zajedno 100NX, 200SX i 300ZX u svom evropskom lajnapu :)))

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Land Cruiser treba da bude bolji za off-road, ali je nekada bio još bolji i robustniji. A i ako imaju njega ne treba im i RAV4 za to isto? Isto kao što i Suzuki ima Jimny i dalje, ali je zato Vitara, koja je nekada bilo baš ozbiljno off-road vozilo sada... pa ne znam ni da kažem šta je sada, nije čak ni gradski SUV 😄 

A i opet za male i jeftine sportske, Miata tehnički još uvek postoji, čak sam sad bacio pogled i na cene, nije dramatično - 33-40k eur zavisno od opreme kod nas. To nije strašno gledam u smislu duplo skuplja od Sandera koji je najjeftiniji atuo na tržištu, jbg promenili se okviri. Pa opet mogu na prste jedne ruke da nabrojim koliko sam ih video u Beogradu, a nije da se ovde ne voze skupa i izdrkana kola... Problem je što ta skupa i izdrkana ne kupuju entuzijasti za kola, bar ne kod nas. Ne znam sad kakva je situacija na drugim tržištima, ali opet gde god da vidiš Miatu se uhvatiš za dugme prosto. Deluje da je prošao taj vajb na kome je jahala i Miata i Nissani i Široko koji je isto bio aktuelan i čak i poprilično zanimljiv do pre tipa 10 godina. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...