Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

Ovi carevi opet sklanjaju kocke i asfaltiraju put :)))

Радови су и у Карађорђевој улици, а скретање десно које су користили возачи који су силазили са Бранковог моста, које користе и трамваји, је затворено. Градски секретар истиче да је реч о припремама за затварање трамвајског моста које нас очекује за два месеца.

“Коцке које нису биле поуздане у овом тренутку, да не би заустављале саобраћај, скидају се, асфалтира се тај део пута, улица до Лукоил пумпе у Булевару војводе Бојовића шири се у четири траке. Тако да ће то бити један солидан инпут да ви можете да изведете све оне који преко Бранковог моста желе на Дорћол“, рекао је Бован.

Ali zato od četvrtka radi kružni tok kod brankovog mosta koji će nekako magično da smanji gužve (?!) usled kojeg je i zatvoreno skretanje levo u Pop Lukinu ali i zbog zatvaranja starog mosta 🙂

У истој функцији је, ради боље проточности саобраћаја након затварања Савског моста, затворено лево скретање са моста у Поп Лукину улицу, навео је градски секретар.

“Од четвртка ујутро, од 6 сати, тај кружни ток би требало да буде у потпуној употреби, нормалној, обележен, уредно завршен и комплетиран”, рекао је Бован.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Neke stvari koje rade imaju smisla, ali je problem što rade sve u isto vreme i deluje bez nekakvog ozbiljnije plana. Ja sam nekako baš pogođen time da idem sa Novog Beograda na Dorćol i recimo sam kružni tok kod Ušća su čak i vrlo ok organizovali i tu nema gužve. Međutim recimo juče ujutru skrenem desno u Pop Lukinu pa ispod mosta i tu rade vađenje tih kocki ispod Brankovog što ima smisla jer se ionako raspadaju (inb4 a zašto su uopšte i stavljali kocke u Karađorđevu), ali čak ni to ne bi bilo strašno nego u isto vreme rade i to proširenje Bulevara Vojvode Bojovića, tj onog što ide oko Kalemegdana i onda opšti haos da se popneš gore, a naravno nikome nije palo napamet da stavi nekog saobraćajca ili da podesi semafor pošto sad iz pravca Patrijaršije bukvalno ide jedan auto u sat vremena, malo više od Kneza, ali opet malo, a semafor drži kao da je najnormalnija situacija... 

Druga stvar koja mene plaši jeste kako će da funkcioniše taj kružni tok na uglu Bul Mihajla Pupina i Bul Nikole Tesle u momentu kada je popodnevni špic ka gradu. Jer je i ovako bilo gomila mentola koji su blokirali raskrsnicu iz Bul Nikole Tesle da bi se provukli na žuto kad je gužva, pa ne možeš da prođeš iz grada, a ovako mi deluje da će prosto svi samo da kampuju u kružnom toku. Jer kao osnovna ideja kružnog toka je da najbolje funkcioniše kada je opterećenost saobraća približna u većini pravaca, a ovde ćemo imati situaciju gde iz dva pravca dolazi brdo automobila a koji nemaju gde da odu jer je na Brankovom gužva. Samim tim i ja koji dolazim u to vreme iz grada ću katastrofa da prođem dok se provučem ka Novom Beogradu, ali ajde videćemo, za sad sam baš pesimista. A kad još ukinu tramvajski most onda će baš da bude veselo 😄 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Zwerko said:

Druga stvar koja mene plaši jeste kako će da funkcioniše taj kružni tok na uglu Bul Mihajla Pupina i Bul Nikole Tesle u momentu kada je popodnevni špic ka gradu. Jer je i ovako bilo gomila mentola koji su blokirali raskrsnicu iz Bul Nikole Tesle da bi se provukli na žuto kad je gužva, pa ne možeš da prođeš iz grada, a ovako mi deluje da će prosto svi samo da kampuju u kružnom toku. Jer kao osnovna ideja kružnog toka je da najbolje funkcioniše kada je opterećenost saobraća približna u većini pravaca, a ovde ćemo imati situaciju gde iz dva pravca dolazi brdo automobila a koji nemaju gde da odu jer je na Brankovom gužva. Samim tim i ja koji dolazim u to vreme iz grada ću katastrofa da prođem dok se provučem ka Novom Beogradu, ali ajde videćemo, za sad sam baš pesimista. A kad još ukinu tramvajski most onda će baš da bude veselo 😄 

apsolutno će blokirati kružni tok tu nema dvojbe :))

to se jedino može rešiti pandurima kao što je na auto komandi gde oni stoje na ulazu i puštaju kad misle da treba, tako će isto da bude i ovde.

generalno mi osim pranja para nije baš najjasnije uvođenje kružnog toka jer nije raskrsnica sa semaforom ni bila problem nego most koji nema kapacitet da pusti sva vozila koja treba da pusti i to je cela nauka. da ima još jedan most pored koji povezuje neke druge ulice onda bi se možda rasteretilo, tipa jedan koji cepa odma' dole na Karađorđevu, drugi povezan sa Admirala Geprata itd, ali to su naravno samo puste želje nema niko magični štapić. Ovako zamene semafor sa kružnim tokom i dobiju ništa jer opet će čep biti na mostu.

Link to comment
Share on other sites

Jao @Dule_smoršta vam rade

https://www.b92.net/automobili/aktuelno/53472/nema-prastanja-od-1-oktobra-zabranjuju-ms-gume/vest

Quote

U Nemačkoj se od 1. oktobra menjaju propisi koji se tiču zimskih guma.

Ovi propisi odnose se na sve puteve tokom perioda u kom traju zimski uslovi vožnje, i kažu da, ukoliko vozači koriste samo M+S gume, biće kažnjeni, saopštio je nemački autoklub ADAC.

Naime, M+S (Mud+Snow) gume više se ne smatraju zimskim, pa će u obzir dolaziti samo one koje na sebi imaju "Alpine" simbol (planina sa tri vrha i pahuljicom).

Ova promena u simbolima, ruku na srce, izvršena je još 2018. godine, ali je do sada trajao period prilagođavanja, pa se onima sa M+S gumama "gledalo kroz prste".

Vozači koji koriste samo M+S gume moraće da plate kaznu u iznosu od 60 evra, a ako je time izazvana saobraćajna nezgoda, kazna može i da se duplira.

 

I kod nas onda u nekoj bliskoj budućnosti? 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Ceo zivot vozim M+S zimi, po najvecim snegovima, nikad nisam bio ni blizu da se zaglavim ili proklizam...to mozda invalidi sa zadnjom vucom koji preferiraju BMW :), doduse, poslednjih par godina, jedva i da ima snega

Link to comment
Share on other sites

Moja logika koja za sada funkcioniše je da imam M+S na kolima jer uglavnom ne idem zimi na planine + naša besnežna klima. Samim tim sam imao veći budžet za samo taj jedan set guma, uzeo Michelin, išao zapravo i na planine zimi s njima. Iako je samo prednja vuča, nikakav problem nisam imao do sada. 

  • Upvote (+1) 1

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Back on topic, 

Imamo još jedno sranje da upoznamo - Smart model #5

Dakle Smart ode sad i zvanično u kurac sa inicijalnim konceptom brenda, ovo je SUV sa 4,7 m dužine. 

EV naravno, kažu 10-80% punjenje za 15 min na super-punjaču 4C šta god to značilo... 740 km WLTP je rejndž, što bi trebalo da je oko 600 km rln što sad već nije loše. 

Unutra se hvale sa ovim nekim ekranima, kažu OS je baziran na Unreal Engine-u sa AMD V2000 procesorom, pa će nam sad neko ovde bliže pojasniti to sve. Ima 26 inča AR head-up displej na vetrobranu, nisam siguran da li taj ima veze sa onim Kontinentalovim projektom iz Novog Sada, verovatno ne. 

izgleda futuristički, ali meni ovo nikako nije lepo. jednostavno, dizajn se gađa više ka kinezima koji zapravo kupuju ova sranja danas. 

Smart-5-2025-1280-176c771e10f5adf7f881db6c00543a94d8.thumb.jpg.d5a237bd36ddbcd2a8de5f9913901d54.jpg

Smart-5-2025-1280-df2c4bee6830f8291346b695b1d7620596.thumb.jpg.c5664cdab9f240e03ba98447a14f2adc.jpg

Smart-5-2025-1280-929b11e6bcacb0f54b9af74da141ed7c0c.thumb.jpg.26844f0869d04038a28c5e0862899861.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Dule_smor said:

Ahaha...pa ja bbas hteo da uzmem tte univerzalne gume da ne menjam dvva puta godisnje...znaci ne smem MS, nego moraju da imaju tu alpine ili all season oznaku ili kako? 

Imaš i all season sa pahuljicom i planinom, npr Goodyear Vector 4Seasons Gen 3, piše da su 3PMSF rated

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, togFU said:

Spolja gledano, da mu stavis normalne felne i farove, ovo je dizajn sa pocetka ovog veka... Al kako god okrenes, ruzno jebiga

ovo pozadi je baš grdno, napred podseća na onaj drugi smart i kao ajde, nešto se tu događa, ali ovo pozadi, kao da su odustali na pola posla :))

7 hours ago, dovlagsi said:

Unutra se hvale sa ovim nekim ekranima, kažu OS je baziran na Unreal Engine-u sa AMD V2000 procesorom, pa će nam sad neko ovde bliže pojasniti to sve. Ima 26 inča AR head-up displej na vetrobranu, nisam siguran da li taj ima veze sa onim Kontinentalovim projektom iz Novog Sada, verovatno ne. 

 

Sad uz zbilju ... ok, AMD kapiram kao ARM u kolima da možeš da cepaš igre i ostale mlatimudijalne sadržaje bolje i to je ok, ali OS koji se bazira na Unrealu to stvarno nisam do sad video, što ne znači da ne postoji ali je blesavo. Doduše, ima smisla kao kad je sve okrenuto "igrama" što ne bi i OS bio "igra" (so to speak) i da onda tako ideš kroz menije.

Link to comment
Share on other sites

AMD V2000 nije ARM nego x86 procesor 🙂 a i nije operativni sistem baziran na Unreal Engine nego:

Quote

For a smooth response time, the vehicle utilizes the power of the advanced AMD V2000 high-computing-power chip. The processor excels at rendering the vehicle's low-poly smart OS user interface, which is based on the Unreal engine and manages real-time effects that are critical for a responsive, smooth and aesthetically pleasing experience. 

Dakle samo je Unreal Engine taj koji daje user interface za OS, pretpostavljam neki Linux ispod, a onda to izgleda lepše jer imaju dobar procesor da renderuje sve te efekte. Kako je to bitno nekome ko kupuje auto zaista pojma nemam ali eto, to je neki feature, možda hoće da privuku gejmere. 

Edit: Ja mislim da su oni hteli da napišu "naš infotainment je lep i radi brzo", ali im je trebao neki marketinški hook jer svi pišu to isto 😄 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Zwerko said:

AMD V2000 nije ARM nego x86 procesor 🙂 a i nije operativni sistem baziran na Unreal Engine nego:

Quote

evo pitaj me sad što sam napisao ARM 🙂

6 minutes ago, Zwerko said:

Dakle samo je Unreal Engine taj koji daje user interface za OS, pretpostavljam neki Linux ispod, a onda to izgleda lepše jer imaju dobar procesor da renderuje sve te efekte. Kako je to bitno nekome ko kupuje auto zaista pojma nemam ali eto, to je neki feature, možda hoće da privuku gejmere. 

 

to je onda već drugo.

Link to comment
Share on other sites

Novi Audi Q5

išlo se na siguricu

dosadili su LED bar-ovi pozadi, srećom bar napred nisu podeljeni farovi u Hjundai-stilu... I ova maska... Šta je to? Bez problema zimi neko mače može da se uvuče tu u toplo 🙂

Screenshot_20240901_231520_com.instagram.android.thumb.jpg.1312381aca0143024359622b3bc3f244.jpg

Screenshot_20240901_231534_com.instagram.android.thumb.jpg.d4854583fd3375de50ce3e2e01d4d0e2.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

meni je skroz dobar, bolji od X3 / GLC

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

mislim da mi je generalno ukupno bolji. GLC mi ima dobar zadnji deo, ali mi je nekako meh

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Just now, Highl1 said:

mislim da mi je generalno ukupno bolji. GLC mi ima dobar zadnji deo, ali mi je nekako meh

GLC, posebno ako nije kupe (šta god ko mislio o kupeu) je stvarno dosadan auto 🙂 čak i ovaj novi restilizovani od prošle godine je takav, a kamoli onaj pre njega. baš neki auto koji je ni tamo ni ovamo, nit je veliki nit je mali, nit je lep nit je ružan. Pre bih se opredelio za GLB gde tek tu ne znam šta su hteli da postignu sa dva veoma slična modela.

U tom smislu je ovaj svakako lepši i skreće pažnju, ali brate ovaj prednji deo izgleda kao kad se kinezi istripuju da prave kućišta za PC pa izmisle neko :))

Link to comment
Share on other sites

245308-bmw%20bg%201.jpg

Četvrta generacija popularnog modela BMW Serije 1 stigla je i u Galeriju Beograd u The BMW Store, Dnoseći spoj atraktivnog dizajna i inovativne tehnologije u najmodernijem izdanju. Reč je o kompaktnom modelu sportskog karaktera. To je savršen izbor kako za dinamičnu gradsku vožnju, tako i za duže relacije.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...