Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

Ja sam ti lepo rekao, nov c5 ili c6. Ne polovan, ne izakan i ne minijatura za grad koja nema nijedno od navedenih resenja.

 

Ako nisi sam to da sada provalio glupo je da ti ja to govorim ali u covecijoj prishologiji je da kada mu se svidi odredjena stvar u gomili drugih, tu stvar stalno primecuje i misli da je cesca nego sto realno jeste.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ok, ja ti isto kažem da nov C5 ili C6 može da se sagne novom A4/A5 sportback/A6, BMW 3/5, Merc C/E, Accord i sl. Takođe, mislim da se mom mišljenju pridružuje i gomila ljudi na ovoj planeti, koja na tom mišljenju bazira svoju kupovinu

 

ili su i njima isprani mozgovi isto?

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Ok, aj da vidimo tu gomilu ljudi u evropi

 

Citroen

2010 839.207 6,03%
2011 780.295 5,63%
2012 674.431 5,37%
2013 600.538 4,90%

 

Audi

2010 630.561 4,53%
2011 693.233 5,01%
2012 705.023 5,62%
2013 695.456 5,67%


Da ne stanemo tu, evo i BMWa

 

2010 609.939 4,38%
2011 649.893 4,69%
2012 640.729 5,11%
2013 639.656 5,22%


A evo i mecke

 

2010 592.562 4,26%
2011 598.569 4,32%
2012 598.300 4,77%
2013 624.888 5,10%

  • Upvote (+1) 2

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

da, verovatno je zato gomila ljudi napolju luda pa kupuje Audi, BMW i slično, jer su to sranje brendovi, zajebi me priče o Beogradu i ko se na šta loži

U Skandinaviji francuski ili italijanski auto gotovo da ne možeš da vidiš, misliš i da su oni glupi ? Uopšte neću da se pozivam na to koliko sam gore bio, ali se po Švedskoj i Norveškoj zna - BMW, Audi, Merc, Saab, Volvo, Honda, Toyota od ovih consumer brendova, ostalog jednostavno nema toliko, iako itekako možeš da vidiš salone za Francuze

 

Konkretno za Skandinaviju mislim da ti nije dobar primer jer se Francuzi generalno lose pokazu u hladnim klimatskim uslovima, znam da mi burazer prica kako svi kukaju po Moskvi na njih. 

 

 

 Jedan od tih C4 sam i vozio, utisak u vožnji je kurac (Megan 1.9 dizel, ide to ok, ali si smoren ko prase u Teheranu dok se voziš), udobnost ništa spec, 

 

Nisam bas shvatio na sta se odnosi za C4 a na sta za Megan? C4 nisam vozio, ali sam se vozio u njemu i kul je. dosta je udobno u odnosu na vecinu klase. Konkretno Megan nisam vozio, ali sam vozio Fluens, sto je realno isti tuki i slazem se da je nevidjeni smor za voznju (doduse taj je bio onaj 1.5dci). Imas utisak da upravljas camcem na lelujavom moru a ne kolima, ali jbg neko to bas voli tako, tj udobnost mu je na prvom mestu. Ja licno ne bih nikada razmatrao Citroena jer je meni ta filozofija voznje strana, ali mogu da razumem da ima ljudi koji bas to vole. 

 

 

Da si poveo priču o bilo kom drugom brendu, pa i da se složimo, ali jedini francuz koji valja je Reno, ostatak je golo govno. 

 

Recimo meni je bas Reno golo govno :) U tom smislu bi mi cak i Citroen bio blizi nego Reno, pogotovu u ovim poslednjim iteracijama. Kad sam kupovao auto gledao sam i Megana posto sam ciljao tu klasu i seo sam u auto i samo izasao :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

@Zverko: upravo ovo što si napisao za Fluence. Drugar ima taj 1.5 dCi, teško sranje, šta god da pogledaš. A ovo što si rekao za hladnoću, znači stalno mora da bude toplo da bi ti auto funkcionisao kako treba? :tf: Pa onda je primer još bolji, znači da bi za svoj novac dobio ono što si očekivao, moraš da imaš "idealne" uslove, dok Nemac ili Japanac "jednostavno radi"

 

@mohi:

broj prodatih vozila nije nikakav pokazatelj, jer Audijev najjeftiniji A1 kreće od 14k evra, BMW za malo više para ima seriju 1, dok npr Merc ima A klasu. Citroen ima malo govno od 6k evra. Gleda se profit, udeo u segmentu (jer jednostavno Audi, BMW i Merc nemaju model pandan C1), a ne ove tvoje nabacane cifre. Još jednom si failovao, ali dobro, navikli smo.

I cifre daješ za Evropu, gde se računa i mnogo siromašnijih zemalja gde je prodaja Citroena veća po nekoliko puta zbog jeftinih modela i raznih akcija "uzmi auto za 10k evra". Fail do faila.

 

Nemam više vremena da se raspravljam sa tobom, pređi na zable, ima tamo puno kandidata da im pišeš "glup si", ovo nema potrebe nastavljati

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

A ovo što si rekao za hladnoću, znači stalno mora da bude toplo da bi ti auto funkcionisao kako treba? :tf: Pa onda je primer još bolji, znači da bi za svoj novac dobio ono što si očekivao, moraš da imaš "idealne" uslove, dok Nemac ili Japanac "jednostavno radi"

 

Ne kupujes francuza za ladno :) Mislim da cak Citroen ili Pezo (ili oba, nisam siguran) u Rusiji moraju obavezno pred zimu da idu u ovlasceni servis da mu stave neku plastiku i valjda blokiraju ili nesto urade s nekim usisom vazduha da bi mogao da pali na ladnom, i onda naravno na prolece moras da ides da ti to skinu :)

 

No, bez obzira na to ne mogu da se slozim s tobom da su govna, prosto nije auto koji bih ja voleo da vozim i o kome sanjam, ali mogu da sagledam njihove kvalitete. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Ne kupujes francuza za ladno :) Mislim da cak Citroen ili Pezo (ili oba, nisam siguran) u Rusiji moraju obavezno pred zimu da idu u ovlasceni servis da mu stave neku plastiku i valjda blokiraju ili nesto urade s nekim usisom vazduha da bi mogao da pali na ladnom, i onda naravno na prolece moras da ides da ti to skinu :)

 

No, bez obzira na to ne mogu da se slozim s tobom da su govna, prosto nije auto koji bih ja voleo da vozim i o kome sanjam, ali mogu da sagledam njihove kvalitete. 

to da su govno je moje lično mišljenje, i ok, možemo da se složimo ili ne, kod kupovine ulazi milion faktora u igru, a jedan od najbitnijih je ipak cena za većinu ovde

Ali, mi smo pošli od mohijeve tvrdnje da je nov C5 bolji od nove A4 ili BMW3

  • Downvote (-1) 1

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

@Zverko: upravo ovo što si napisao za Fluence. Drugar ima taj 1.5 dCi, teško sranje, šta god da pogledaš. A ovo što si rekao za hladnoću, znači stalno mora da bude toplo da bi ti auto funkcionisao kako treba? :tf: Pa onda je primer još bolji, znači da bi za svoj novac dobio ono što si očekivao, moraš da imaš "idealne" uslove, dok Nemac ili Japanac "jednostavno radi"

 

@mohi:

broj prodatih vozila nije nikakav pokazatelj, jer Audijev najjeftiniji A1 kreće od 14k evra, BMW za malo više para ima seriju 1, dok npr Merc ima A klasu. Citroen ima malo govno od 6k evra. Gleda se profit, udeo u segmentu (jer jednostavno Audi, BMW i Merc nemaju model pandan C1), a ne ove tvoje nabacane cifre. Još jednom si failovao, ali dobro, navikli smo.

I cifre daješ za Evropu, gde se računa i mnogo siromašnijih zemalja gde je prodaja Citroena veća po nekoliko puta zbog jeftinih modela i raznih akcija "uzmi auto za 10k evra". Fail do faila.

 

Nemam više vremena da se raspravljam sa tobom, pređi na zable, ima tamo puno kandidata da im pišeš "glup si", ovo nema potrebe nastavljati

 

Ja mislim da broj prodavanih vozila govori koliko cesto vidjas nesto na ulici i koliko im ljudi veruju, a citroen nije bas najjeftiniji na trzistu. Primera radi mislim da je "pouzdana" tojota jeftinija u svakom segmentu. Osim ako ti na ulici ne vidis dzakove para, pa ako je veci onda se vise vidi, moje brojke su sasvim na mestu.

 

A sto se tice "idealnih uslova", skandinavija i rusija su ekstremni uslovi. Tako na primer vozila za ta podrucja idu sa drugacijim grejacima u dizel modelima i slicno.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

reče čovek koji se opet našao prozvanim jer smo dirnuli u Francuze, naročito posle one priče kad si okarakterisan kao ložana (i to tad ja nisam ni post napisao) sa zamenom BMW 1 za Clia.

na pitanje za taj DS4 zašto ga prodaju posle jedva godinu dana, nismo dobili odgovor (bilo je nešto nije mu se svideo fazon), a nismo dobili ni info kad se prodao, i za koliko, i šta je bilo na kraju. Ako nisi spreman za komentar, kao grbić tada, isto kao i njegovom postu za vožnju quada, onda nemoj ni da postuješ.

Sličan primer je drugi lik na zablama pisao zašto kupuje stan u onom naselju gde je kvadrat pun kurac evra, tako je priča i ovde, ovo je rur, svako komentariše šta hoće, pa ću i ja da je Citroen za 30k glupost. Imaš problem sa tim, imaš ignore button i nastavi dalje.

 

opet, ovde nije bila priča ko se kako ponaša na 200k, i šta se vozi kod nas, nego plain and simple, nov C5 vs nov A4/BMW 3.

Mohi je izneo kobas činjenice, jer isto tako ja mogu da izvadim tabele prodaje kola u Švedskoj/Norveškoj/Danskoj/Švajcarskoj/Nemačkoj i da ti pokažem da tu nema ništa od Citroena, Renoa i sličnih, ili da se pozivam na to da je u godinama krize VW/BMW ostvarivao rekordne zarade i delio najveće bonuse zaposlenima ikada koliko su se useravali od para. Broj prodatih automobila ne znači apsolutno ništa, i ne može da bude validan argument.

  • Downvote (-1) 5

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Prvo mohi nije pominjao bmw3 jer se mohiju isti svidja ali recimo mislim da je c5 udobniji i da ima bolja resenja za razne stvari od bmw3.

 

Drugo ja sam brojke izneo jer si ti izjavio da u toj zapadnoj evropi niko ne vozi citroen, dakle to nije moj argument vec kontra argument na tvoju glupu izjavu. I na kraju su to sve irelevantne stvari. Sustina je da nisi objektivan, a da je kada iskljucis sve te kvazi faktore "brenda" i svrstavanja u tabore, citroen uvek bio inovator, uvek bio ispred vecine po nekim resenjima i na kraju DALEKO iznad ostalih po udobnosti (mozda ovaj novi meckin slon sa onim silnim sistemima za predvidjanje rupa tu moze da parira).

  • Upvote (+1) 1

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

ok, neobjektivni Pera i još manje objektivni Švajcarci

http://www.best-selling-cars.com/switzerland/2013-full-year-switzerland-best-selling-car-models/

 

evo i Nemaca, mada ajde, njih isključi jer su njihovi VW i kompanija

http://www.best-selling-cars.com/germany/2013-full-year-germany-best-selling-car-models/

 

bolja situacija za Citroen u UK

http://www.best-selling-cars.com/britain-uk/2013-full-year-britain-best-selling-car-brands-manufacturers/

 

i evo je Evropa

http://www.best-selling-cars.com/europe/2013-full-year-europe-best-selling-car-manufacturers-brands/

 

moje brojke > tvoje brojke, ćao zdravo

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

@highli
 

ja se nigde nisam nasao prozvanim, cak sam tada i sam naveo razlog zamene, okarakterisuci sebe kao lozanu. danas sam isti takav, samo izgleda jos nisam dostigao tvoj level lozenja..

ostatak ne vredi komentarisati, pocev od ovog "Ako nisi spreman za komentar, onda nemoj ni da postuješ"  "Imaš problem sa tim, imaš ignore button i nastavi dalje" , jer sam i dalje u cudu odakle si ti izvukao da ja imam problem sa tvojim komentarisanjem i koji kurac bih stavljao na ignore bilo koga. 

 

ovakve rasprave nisam vidjao ni na auto-forumima gde su najvece lozane ovoga sveta.

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

pa moram da se spustim na mohijev nivo da mu pokažem da i tu greši, pošto je on zapeo za svoje cifre :tf:

iako ne znače ništa, jer ne može da bude ista da prodaš 10k automobila od 2 evra ili 5k automobila od 5 evra ili da u nekom segmentu jednostavno nemaš proizvod pa da u totalu prodaš manje, i kod cifara mohi nije u pravu

 

@mitch: čim ti unapred znaš na šta se ja ložim (što nema veze sa životom, jer se ja npr najviše ložim na Saab, što znaju oni koji su mi dobri ortaci), nisi zaslužio drugačiji odgovor, jer izvlačiš stvari iz konteksta i sam donosiš poprilično loše zaključke

  • Downvote (-1) 1

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Bezobrazan si jako.

 

Niko nije pominjao REVENUE tih firmi. Ti si rekao da NISI VIDEO NISTA SEM SVABA,SKANDINAVACA i TOJOTE. To je retardirana izjava, a i na finjaka sam ti objasnio zasto jer sam svestan da kad mi se nesto svidja u moru necega sto me ne znima vidjam stalno to.

 

A na stranu sve to, BAS ZATO sto smo pricali o NOVOM I JEDNOM I DRUGOM AUTU, taj 10+ godina kvalitet gubi na smislu, a resenja kao sto su VESANJE, sistem slivanja vode pri voznji, najvise zvezdica na sigurnosnim testovima ITD ITD DOLAZE DO IZRAZAJA.

 

 


 

The C6 was aimed as a stylish alternative to executive cars, like the BMW 5 Series and the Audi A6, and it has been described as "spaceship that rides on air", "charmingly idiosyncratic" and "refreshingly different".[2][3]

Citroën hoped that the C6's selling points would be its innovative technology, which includes a head-up display, a lane departure warning system, xenon directional headlamps (also available on the Citroën C4 and Citroën C5), Hydractive 3+ suspension with electronically controlled springing and damping, and a rear spoiler which automatically adjusts to speed and braking.

The C6 was the first car to obtain four stars in the pedestrian test rating of EuroNCAP, due to the inventive design, where the bonnet pops up a little if a person/animal is hit, thus increasing the gap between the deformable bonnet and the non-deformable engine components below.[4]

On an episode of Top Gear, Jeremy Clarkson tested the C6's Hydractive suspension by mounting a camera on it and driving it on the infield of Towcester Racecourse while filming a horse race. Despite the bumps and potholes on the infield, the C6 managed to provide a comfortable ride and stable video coverage of the race while moving at 60 kilometres per hour (37 mph). At the same time, a BMW 5 Series (with M Sport package) performed the same test, but its suspension could not keep the camera upright.[5]

 

Itd itd.

 

Pa cak i da svi na svetu voze audija ili bmwa, ne znaci da su jebeno u pravu. Eto meni prvom se audi ne svidja ali mi se bmw svidja i da mi je svejedno u parama moguce je da bi pre vozio bmw-a jer mi je lepsi ali to ne znaci da je bolji.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

@Stija:

različiti ljudi imaju različite prioritete, ukuse i slično, ali opet većina na ovoj planeti u nekom razvijenom svetu (zapadna Evropa, severna Amerika) ipak teži određenim brendovima u nekom consumer segmentu, a to već dugi niz godina jesu Audi, BMW, Merc i sl.

 

kreni od toga da ja apsolutno nisam u pravu, univerzalna istina na ovoj planeti nevezano za Peru neznalicu ipak jeste da su brendovi koje sam pomenuo gore ispred ostatka koji svake godine pokušava da ih stigne, ali nekako već dugi niz godina to ne uspeva. Zbog čega je to tako? Verovatno jer kad se sabere i ta cena, i brend, i izgled, i pouzdanost, i garancija, i sve što nudi su ispred konkurencije, i biće tu veoma dugo vremena. Ne kupuje Švaba, Danac ili Šveđanin Audi/BMW da ga vide komšije, jer tamo svi imaju pare za Audi. To nije Srbija

 

@mohi:

zanimljivo da ti posle svojih 10k postova drugima "glup si, retardiran si i sl" možeš nekome da kažeš da je bezobrazan, carry on

Sve te inovacije koje ti pominješ im opet ne pomažu, verovatno jer su kupci Audija, BMW-ova i sl i dalje glupi, zar ne?

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

@mitch: čim ti unapred znaš na šta se ja ložim (što nema veze sa životom, jer se ja npr najviše ložim na Saab, što znaju oni koji su mi dobri ortaci), nisi zaslužio drugačiji odgovor, jer izvlačiš stvari iz konteksta i sam donosiš poprilično loše zaključke

 

ali ti zasluzujes odgovor, iako si isto tako unapred znao da se ja osecam prozvanim zato sto vozim francuza i zato sto sam lozana? sto takodje nema veze sa zivotom, jer sam jedan od objektivnijih ljudi kad je rasprava o kolima u pitanju, bez obzira sta vozim i koliko se lozim. to isto znaju meni dobri ortaci, ali kako to menja cinjenice u ovoj raspravi? 

 

ja sam komentarisao MOJE vidjenje TVOJIH postova na OVU temu.. kakav si ti lik, sta razmisljas i sta misle ortaci tvoji, nisam uzimao u obzir niti je relevantno u ovoj raspravi. a posto iznosim poprilicno lose zakljucke kao sto kazes, zaustavicu se i izaci na ovoj stanici..

Edited by Mitch

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

@Stija:

različiti ljudi imaju različite prioritete, ukuse i slično, ali opet većina na ovoj planeti u nekom razvijenom svetu (zapadna Evropa, severna Amerika) ipak teži određenim brendovima u nekom consumer segmentu, a to već dugi niz godina jesu Audi, BMW, Merc i sl.

 

kreni od toga da ja apsolutno nisam u pravu, univerzalna istina na ovoj planeti nevezano za Peru neznalicu ipak jeste da su brendovi koje sam pomenuo gore ispred ostatka koji svake godine pokušava da ih stigne, ali nekako već dugi niz godina to ne uspeva. Zbog čega je to tako? Verovatno jer kad se sabere i ta cena, i brend, i izgled, i pouzdanost, i garancija, i sve što nudi su ispred konkurencije, i biće tu veoma dugo vremena. Ne kupuje Švaba, Danac ili Šveđanin Audi/BMW da ga vide komšije, jer tamo svi imaju pare za Audi. To nije Srbija

 

@mohi:

zanimljivo da ti posle svojih 10k postova drugima "glup si, retardiran si i sl" možeš nekome da kažeš da je bezobrazan, carry on

Sve te inovacije koje ti pominješ im opet ne pomažu, verovatno jer su kupci Audija, BMW-ova i sl i dalje glupi, zar ne?

 

 

Ok vecina gleda jersey shore.

Vecina slusa cecu.

 

Da idem dalje ili je poenta jasna?

Ja ne znam sto uopste ulazis u bilo kakvu pricu o kolima kad je jedini argument koji imas "kud svi tu i mali mujo", a i to je diskutabilno. Dzaba tebi bilo ko ovde navodi sta sve gotivno ti veliki citroeni imaju kad ti nit razumes nit te zanima jer znas da je svabo the real deal.

 

Pa govorili su i meni da sam bezobrazan. Ja sad kazem tebi, ako ti potegnes temu o "kolicini odredjenog brenda na ulicama" onda REVENUE nema sta tu da trazi i bilo kakvo skretanje na tu temu je bezobrazno.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

ja sam ti rekao da svi pokazatelji zajedno ulaze u priču da li je neki brend uspešan ili ne, a ne samo čist volume

 

dobro da pored cece i jersey shore-a nisi u priču ubacio da i ceo svet gleda fudbal

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

the C6 managed to provide a comfortable ride and stable video coverage of the race while moving at 60 kilometres per hour (37 mph). At the same time, a BMW 5 Series (with M Sport package) performed the same test, but its suspension could not keep the camera upright.

 

Aj sve ovo ostalo na stranu, ali mi ovo poredjenje bas nije jasno - C6 je napravljen da bude vrhunski udobna limuzina, dok BMW 5, pogotovu u M paketu, pretenduje da bude vise sportista, tacnije da treba da te resi kamena u bubregu kad ga vozis, kako su onda uspeli da porede ta dva?

 

Taj C6 je stvarno vrh od udobnosti, bedak je samo sto za to realno nije bas veliko trziste pa su ga ugasili :( I stoji to sto ti kazes da je godinama unazad i dan danas Citroen jedna od retko inovativnih marki automobila. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Nisam ni ja siguran sta im tacno znaci "with m sports package" tj da li je to m5 ili obicna petica sa onim m dodacima, ali kontam da nisu napravili tako retardiran propust u top gear-u plus 5ica je ipak velika limuzina i ne verujem i da je u m varijanti ful koskirana.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...