Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

ono kad je i RTS krenuo da se sprda sa kockama na trgu:

Већ неколико година коцке на Тргу републике мајстори окрећу, дорађују, мењају. И сад су мајстори тамо. Градски завод за вештачење, који је морао да утврди шта је проблем са тим радовима, није хтео са нама да подели закључке тог вештачења, па смо питали оне који се цео живот баве тим послом у чему је проблем.

У току су радови на Тргу републике који би, према најавама градских челника, требало да промене саобраћајну слику у центру града. У последњих седам година Трг републике је више пута реконструисан. Коцке су вађене, окретане и премештане.

Последњи радови били су јесен 2024. године. Судећи по пешачком прелазу у Коларчевој, изгледа да је коцкање коцкама неизвесно.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kocke su se upustile, gomila udubljenja je bilo na tom delu gde su kocke. Kapiram da ih zbog toga rade sad ..

btw, novi Jeep Compass

hibridi od 145 i 195 KS, pa EV od 215 do čak 375 KS

u moru katastrofa, ovo izgleda dobro 👍

Jeep-Compass-2026-1280-274f27e51e6dda24a0971eb7f05fddce91.thumb.jpg.393d7773b11aa80413a3e48552a6cec8.jpg

Jeep-Compass-2026-1280-8362c7b372eb48c064960e73c0f116d8e9.thumb.jpg.a996d8931119b3498429eb056e9d6a77.jpg

Jeep-Compass-2026-1280-7609179eda238a2af5f69d85d0ec6654f5.thumb.jpg.d9c96ffca4739cfe2e6b88c241b2826a.jpg

Jeep-Compass-2026-1280-00a37e64e586eee2602e6d2ab0df6f7e37.thumb.jpg.2b40fcf327b6b6c8cda6fa44123b4881.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, dovlagsi said:

 

Jeep-Compass-2026-1280-8362c7b372eb48c064960e73c0f116d8e9.thumb.jpg.a996d8931119b3498429eb056e9d6a77.jpg

 

 

image.png

tebi se dopada zato što su bukvalno prekopirali Daciu :))

koja je bila na par dejtova sa Avengerom 🙂

nisam siguran i da mi je baš ok što prave istu liniju na svim vozilima, sad i compass i avenger i grand izgledaju isto napred, neka Audi fora.

Link to comment
Share on other sites

slažem se da liči na dačiju, ali to je zapravo taj neki jeep fazon koji je zapravo dačija primenila na dasteru i bigsteru.
a jeep prednji deo je baš distinktivan i mogu reći lep jer ne odvajaju te glupe farove kao većina drugih...

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Српским тагом за електронску наплату путарине од данас се може путовати и у Хрватску, саопштили су Путеви Србије.

Сада се са једним тагом можете путовати кроз четири земље региона – Србију, Северну Македонију, Црну Гору и Хрватску.

Link to comment
Share on other sites

Da, ja baš uspeo preko toll4all sajta, tu ideš registracija, prebaci te na ustaške autoceste sajt, prebaci sve tvoje podatke, tu se registruješ, telefon ti iz nekog razloga bude +385, ali za zemlju stoji Srbija, pa stigne SMS, posle tu dodaš karticu, skine ti i vrati 0,1 EUR i to je to.

Posle 10tak minuta i na toll4all sajtu stoji aktivan za HR.

 

Ajd još Grčku da dodaju.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, killYg0r said:

Upravo to me brine

Vec mi je povezana kartica na ENPay koja je povezana sa tagom

Zasto povezujemo karticu na jos jedan sistem usrani umesto da su oni napravili integraciju

Znaci em 2x delimo sve podatke za placanje, em postoji sansa duplo da naplate onda?

ja sam shvatio da je taj ENPay "sub-kontraktor" da tako kažem od puteva srbije, zašto bi se putevi srbije sa njima integrisali? 

oni su iskoristili "prostor" dok tag nisi imao na post-paidu i lepo tu uleteli, ali opet to ne zanima puteve srbije.

ja sad doduše više ni ne razumem šta je prednost ovog enpaya u odnosu na ovaj obični originalni toll4all?

7 minutes ago, manson said:

Ne mogu duplo da naplate.

I za CG i MK, bar preko toll4all, moraš da vežeš karticu za svakog posebno, svako od njih koristi neki svoj procesor kartica i naplatu. Pa to posle proslede toll4all da ti pošalju račun.

 

da, da, tako je, sve to odvojeno stignu fakture i računi.

Link to comment
Share on other sites

DS Automobiles ne odustaje!

stelantis i dalje drži živi premijum francuski brend, a osim opskurnosti koju ja izrazito volim kada treba auto da mi se dopadne ili ne, nema ništa toliko posebno u vezi sa ovom novom iteracijom modela kojeg oni guraju pod broj 4. ilustracije radi, ova generacija se proteže još od 2010. god i još uvek do danas nisu dosli do 150k prodatih

notiramo full elektro verziju sa buljaških 213 KS i 450 km wltp, ostaje i dalje dobar plug-in kao i ranije sa 225 KS autputom koji će biti snažnija opcija od EV, a na kraju, zanimljivo, dodali su Reno-like klasičan hibrid sa svima omiljenim 1,2 3 cyl puretech pežoom + elektro sa ukupno 145 KS. premijum štednja, ne kapiram 🙂

DS-No4-2026-1280-09c856a75ceedd169205755d30a3071ede.thumb.jpg.c1fd41b7beaa3f41b4bb14179bbf36b0.jpg

DS-No4-2026-1280-855e947eceee11d24c193a8420fd727403.thumb.jpg.42427410463d3f2a7d4674ce563b9ec0.jpg

DS-No4-2026-1280-872e64e0021e969e3cb29a1042a6101784.thumb.jpg.7c119f5f10c5147f2d1058609ca261d9.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, killYg0r said:

Upravo to me brine

Vec mi je povezana kartica na ENPay koja je povezana sa tagom

Zasto povezujemo karticu na jos jedan sistem usrani umesto da su oni napravili integraciju

Znaci em 2x delimo sve podatke za placanje, em postoji sansa duplo da naplate onda?

Ne mogu duplo da ti naplate, tag je isti, ti samo karticu daješ tamo nekom sistemu u drugoj zemlji da skine pare kada taj tag prodje kroz rampu. Za Srbiju ti i dalje radi preko Enpay, imaš ovde https://enpay.rs/open-balkan/ ja sam prošle godine to radio za Makedoniju. A što se tiče deljenja duplo podataka za plaćanje isto bi radio i da ti tag ide preko JP Putevi Srbije.

1 hour ago, Lucky said:

 

ja sad doduše više ni ne razumem šta je prednost ovog enpaya u odnosu na ovaj obični originalni toll4all

Pa nema više ali mi je tag već vezan za njih...

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dovlagsi said:

notiramo full elektro verziju sa buljaških 213 KS i 450 km wltp, ostaje i dalje dobar plug-in kao i ranije sa 225 KS autputom koji će biti snažnija opcija od EV, a na kraju, zanimljivo, dodali su Reno-like klasičan hibrid sa svima omiljenim 1,2 3 cyl puretech pežoom + elektro sa ukupno 145 KS. premijum štednja, ne kapiram 🙂

 

šta li im je ovo dugme po sred srede dole, dal su sva četiri ne znam, ali našli su mu mesto ubilo se 🙂

valjda nije menjač 🙂

a kad smo kod francuza i čudnog dizajna i C5 je vrlo solidan takmac:

image.png

image.png

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, manson said:

Verovatno da otvoriš tu pregradu.

jeste :)))

idemo dalje,

tojota i dalje ne odustaje od svoje loše game EV vozila koja ne znaju da prave, auto je nit lep, nit efikasan. Možda bi ga uzeo kao alternativu RAV4, ali ako ima benz, ili bar hibrid. Ugavnom, nov član porodice pod nazivom bZ4X, popularniji kao bZvZ, je neki kao EV cross-karavan sa novim, jačim elektro-motorima. Prednji pogon ima 224 KS, a 4WD svih 380 KS

(namerno stavljam sliku infotejnmenta, koji je sada bolji nego onaj buđavi od ranije) Toyota-bZ4X_Touring-2026-1280-095ad22615b18a88352474fa70c5fdd067.thumb.jpg.668cd9fb35d494050237024305c0281f.jpg

Toyota-bZ4X_Touring-2026-1280-941683da5bc33651d14ff59960ada85441.thumb.jpg.673c85b2f5b167ddc94f7bfc0cfb9e1d.jpg

Toyota-bZ4X_Touring-2026-1280-f01c3c43060f8d38d97c381871f3a73b95.thumb.jpg.da4497b255ecb50d96e42a147da30ae4.jpg

Toyota-bZ4X_Touring-2026-1280-2ed935d1b856091a890d275e10f4f71af4.thumb.jpg.903479eff74024f8cdc8a474f224b5a1.jpg

 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...