Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da je plug in, odmah bi potpisao kili? :tf: 

  • Haha (+1) 1

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

pa naravno da nije slucajno, svi su dobili kintu i reklamu, i Kinezi to agresivno gruvaju svugde.Takodje i agresivno zataskavaju sve zive probleme koje imaju sa automobilima po Kini. Iako je EV dosta lakse napraviti nego SUS automobil, sama proizvodnja automobila, testiranje, kontrola kvaliteta, je jako zajeban proces, i to ne moze da se masteruje preko noci, kakve god dovukao inzenjere i menadzere.

  • Like +1 2

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, killYg0r said:

Ovo se vec po po nekoliko puta desavalo da u isto vreme svi gurvaju iste teme, malo je premalo da je slucajno

Znaš da je i meni slično palo napamet pre neki dan, ali me zanima ko bi zapravo tu bio "glavnokomandujući". Ne poznajem baš najbolje kinesku scenu, ali to bi onda verovatno bila neka njihova privredna komora ili tako nešto, da koordiniše promo, jer bez obzira što su kineske, ipak svaka od ovih firmi (osim ako nisu deo iste grupe, ali i tada) mora da gleda svoje profite i zaradu i u tom smislu su konkurencija jedni drugima, posebno za neka mala tržišta kao što je naše.

A moguće da, makar što se tiče Srbije mada vidim da si ovde citirao i neke hrvate, ima veze i sa onim našim ukidanjem carina za automobile iz Kine što se događa sad postepeno u narednih godinu dana ili kako već.

Link to comment
Share on other sites

Idemo https://www.b92.net/automobili/aktuelno/94489/stize-najveca-dacia-evo-koliko-ce-kostati/vest

Quote

Tako ovaj porodični SUV (dužine 457 cm, sa prtljažnikom zapremine 667 litara) u Austriji startuje sa od 23.990 evra, što je za ovu kategoriju vozila veoma konkurentna cena.

Zanimljiva je i cena za hibridni model, koji košta 27.990 evra. 

Početna cena odnosi se na TCe 140, koji kombinuje 1.2-litarski trocilindarski turbo-benzinski motor nove generacije sa "lakim" hibridnim sistemom od 48 V.

Dacia Bigster je i prvo vozilo Renault grupe koje se isporučuje sa novim hibridom od 155 KS sa automatskim menjačem, a dostupno je za sve tri verzije opreme.

Na kraju, tu je i TCe 130 4×4, dostupan u verzijama opreme Expression i Extreme. Opremljen je sistemom pogona na sva četiri točka u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem i lakim hibridnim sistemom od 48 V.

Bigster u prodajne salone stiže na proleće, a videćemo da li slične cene možemo očekivati i na našem tržištu.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

Ko nema para za Reno Austral, najbolji auto na planeti najboljeg brenda na planeti, taman može da se zadovolji drugoplasiranim najboljim brendom na planeti!

Pokušavam da skapiram kako je 5cm duži od Australa a 100L veći prtljažnik? 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...