Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pa da.... Potpuno promašena prilika. I da primetimo da je Reno redom ove godine izbacio R5, R4 i Twingo electric, svi sa max retro imidžom. Baš su očajni izgleda 😞

Ovom prilikom da kažem da je jedan od najčešće viđenih automobila u Parizu novi Reno Megan, koji mi se i na slikama dopadao a uživo je još bolji. Nekako nije SUV i ima pravilne proporcije, baš je ukockan lepo... Jedino što je samo kao EV jbg

Renault-Megane-E-Tech.thumb.jpg.e9fc76f66ac1e446dde56be1184c8c54.jpg

f_12378447_1280.thumb.jpg.2875548211f4967f2b7d8f990cae9161.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dovlagsi said:

Ovom prilikom da kažem da je jedan od najčešće viđenih automobila u Parizu novi Reno Megan, koji mi se i na slikama dopadao a uživo je još bolji. Nekako nije SUV i ima pravilne proporcije, baš je ukockan lepo... Jedino što je samo kao EV jbg

 

ja više ne mogu ni da ih razlikujem, svi izgledaju isto 😞

ovaj ima ovu daylight liniju koja spaja farove i ovo dole, pa mu je to malo specifično po tome bih ga možda provalio.

ali ovaj deo sa svetlima svi sad furaju.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, dovlagsi said:

uživo se vidi različitost pre svega u kabini, nekako mala stakla i nizak krov mu uradi anti-SUV dojam. Svetla svi imaju ista, da, pozadi je naravno LED stripe... 🙄

 

naravno da je led stripe jer zašto ne bi bio Sportage, a malo i Cupra a što da ne i Porsche!

Link to comment
Share on other sites

A uskoro verovatno i u Beogradu!

Систем наплате паркинга у Загребу доживјет ће прву већу промјену након 20 година 26. октобра увођењем блок паркинга, што значи да повлаштене паркинг карте више неће важити за све постојеће паркинг зоне, већ само за један блок унутар зоне. .

Улице су до сада биле разврстане по зонама – прва, друга, трећа, четврта и пета, а новина је да су на нивоу зоне дефинисани блокови, њих укупно 23, што подразумева мањи просторни обухват у зонама за оне са повлашћеним паркинг картама.
АД

Загребпаркинг на 1600 знакова вертикалне сигнализације додаје блок којем одређена улица припада, односно паркинг мјеста. Херман каже да ће на овај начин корисници моћи да сазнају да ли у њиховом блоку постоји одређено паркинг место.

"Сваки знак за паркирање ће садржати информацију о одговарајућем блоку. Међутим, то важи само за повлашћене услове паркирања, док се за остале паркинг карте ништа не мења и оне важе као и до сада", истакао је Херман.

Po dobrom sistemu usvajanja loših odluka, evo i ovoga što će verovatno uskoro kod nas.

Doduše ne znam kako su regulisali razlike među blokovima, imaš deo gde je blok sa pet solitera a onda blok sa 20 nižih zgrada, blesavo je da dele istu količinu parking mesta u zoni.

 

Link to comment
Share on other sites

Ali to već postoji kod nas? Samo što ne znam tačno šta podrazumevaju tamo pod blokom, ali su i kod nas za povlašćene parking karte zone podeljene na manje delove, takozvane pod-zone. Jedino što kod nas to fakat nije obeleženo na znakovima, ali kao kapiram da oni koji već imaju povlašćene karte svakako znaju gde mogu da parkiraju. 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Zwerko said:

Ali to već postoji kod nas? Samo što ne znam tačno šta podrazumevaju tamo pod blokom, ali su i kod nas za povlašćene parking karte zone podeljene na manje delove, takozvane pod-zone. Jedino što kod nas to fakat nije obeleženo na znakovima, ali kao kapiram da oni koji već imaju povlašćene karte svakako znaju gde mogu da parkiraju. 

ja sam razumeo da su oni to dodatno suzili više nego što je kod nas. ali zapravo si možda u pravu

4b196fd3-26ce-4ef8-bcad-9f11e1e9567f.jpg

s tim što onda ne razumem kako je bilo pre? ovo crveno je sve bila jedna zona, žuto druga?

ja sam se istripovao da su još suzili pa u fazonu imaš podzonu koja obuhvata tvoju ulicu i još X ulica u svim smerovima.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam shvatio da je upravo to bilo iz teksta koji si ti kopirao i ćirilizovao:

Quote

Улице су до сада биле разврстане по зонама – прва, друга, трећа, четврта и пета, а новина је да су на нивоу зоне дефинисани блокови, њих укупно 23, што подразумева мањи просторни обухват у зонама за оне са повлашћеним паркинг картама.

S tim da ne vidim na ovoj karti gde je njih 23, ali ima neke ove sitne crvene tačkice, to nemam pojma šta su 😄 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Lucky said:

Po dobrom sistemu usvajanja loših odluka, evo i ovoga što će verovatno uskoro kod nas.

Doduše ne znam kako su regulisali razlike među blokovima, imaš deo gde je blok sa pet solitera a onda blok sa 20 nižih zgrada, blesavo je da dele istu količinu parking mesta u zoni.

 

Ovde je taj fazon bar 10 godina i ok je u praksi. Manje ljudi može sa istom kartom da parkira preko pol grada kad ide u goste, ljubavnika ili šta god, tako da se manje vrzma kolima gde ne mora. Meni karta za parking važi za recimo radijus 10min peške od zgrade, tako da je dovoljno mesta za parkiranje, nije da su sad stavili 2 ulice i to ti je to.

Link to comment
Share on other sites

On 10/21/2024 at 1:45 PM, Zwerko said:

S tim da ne vidim na ovoj karti gde je njih 23, ali ima neke ove sitne crvene tačkice, to nemam pojma šta su 😄 

sad realno ni ja više ne kapiram. moguće da je resto tih zona van ove mape, ono kao plava zona kod nas.

20 hours ago, Junkie said:

Ovde je taj fazon bar 10 godina i ok je u praksi. Manje ljudi može sa istom kartom da parkira preko pol grada kad ide u goste, ljubavnika ili šta god, tako da se manje vrzma kolima gde ne mora. Meni karta za parking važi za recimo radijus 10min peške od zgrade, tako da je dovoljno mesta za parkiranje, nije da su sad stavili 2 ulice i to ti je to.

Pa dobro, Ljubljana jeste manja i verujem sa nešto bolje organizovanim prevozom nego ovde. Što kaže fox, najbolja destinacija za život a najbliže nama! 😛

šalu na stranu, to bi onda bilo praktično kao zonsko parkiranje kod nas, izuzev što ne bi bilo pridodatih zona. ne znam koliko bi to moglo da pije vodu, posebno baš u strogom centru. već uneređene ove mučenike u 1.1 zoni (i sada A zoni) da ograničiš da nemaju ove prateće okolo, ne bi imali gde da parkiraju. Jer nije tu zona ništa rešila, osim retkih slučajeva onih što bi se parkirali i ostavili auto godinama tu, parking je pun praktično ceo dan zbog posla, posetilaca, bla bla. 

Na perifernim zonama možda ima neke primene, ali i tu ima vrhunskih rešenja poput ove genijalne zone 3.10

image.png

znači ti imaš zonu koja je kobasica i možeš da budeš u dve paralelne ulice parkiran 🙂

Link to comment
Share on other sites

Pisao je Peđa tamo negde na nekom topicu, ali evo sad i ovde zvanično:


"Управни одбор Фолксвагена планира да затвори најмање три фабрике у Немачкој", изјавила је председница радничког савета компаније Даниела Кавало на информативном састанку са запосленима у Волфсбургу. Додала је да ће све преостале фабрике морати да смање капацитете. Руководство фирме је сада обавестило представнике запослених о овим плановима.

Према радничком савету, посебно је угрожена фабрика у Оснабрику, која је управо изгубила очекивани нови уговор са Поршеом. Тренутно се тамо реализују поруџбине за спортске моделе аутомобила "718 кајман" и "бокстер", које превазилазе производне капацитете главне фабрике Поршеа у Штутгарту-Цуфенхаузену. Производња ових модела, као и Фолксваген возила "т-ток" кабриолет, престаје до пролећа 2026. – од тада фабрика у Оснабрику више неће имати поруџбине.
Кавало је додала да управа планира масовна отпуштања: према проценама радничког савета, угрожено је десетине хиљада радних места. Читави сектори могли би бити затворени или премештени у иностранство.

Фолксваген у Немачкој има десет фабрика у којима запошљава укупно око 120.000 радника, од тога само у Волфсбургу 70 00. Од десет фабрика шест су у Доњој Саксонији, три у Саксонији и једна у Хесену.

Znači nekih 10% 

Link to comment
Share on other sites

vozim/vozio sam kineska (volvo), američka (jeep), korejska (kia), japanska (toyota), nemačka (vw, opel) i francuska vozila (reno). KAKO ZNAS STA MIJE OMILJENO

btw

2,0 benzinac 265 KS, bez ikakvih hibrid elektro gluposti 👍

Skoda-Kodiaq_RS-2025-1280-16226bcae59c1582c2707c236094f9c062.thumb.jpg.2045635c3a4208fce91fd80d383459cd.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...