Jump to content

Civic vs Focus


Trooper

Recommended Posts

pa to upravo i rekoh u prethodnom postu? :)

Iz nekog razloga sam potpuno bio prevideo da je topic prešao na još jednu stranu, pa sam Lakijev kapirao kao poslednji, my bad.

I realno ni ja ne znam što bi ljudi kupovali dizel kad dizel kao benzin odavno nije toliko jeftiniji da bi se auto isplatio kroz X godina u odnosu na cenu.

Realno se sad ne isplati uopšte, prvo što je trenutno dizel kod nas skuplji od benzina (&"%#/&""/) a drugo što su kola u startu skuplja. Jedina ušteda je u malo nižoj potrošnji, ali ti se to ono isplati tipa na možda 5-6 godina, a posle si se ionako već smorio :)

pazi, ako jednostavnom matematikom saberemo kako radi 1,5 110 konja dizel motor sa turbinom i 155 konja benzin motor bez turbine, jasno je da taj od 180 konja benzin sa turbinom prosto mora da sabija kao pujo šotka! mislim da je onaj neki mercedes c klase što smo svojevremeno vozili imao baš toliko konja i turbinu (doduše dizel) to je baš strašno bilo.

Što on reče razlika je u Njutmetrima, ne konkretno samo u turbini. Dizeli imaju jači obrtni momenat i zato imaš veći osećaj lepljenja za sedište prilikom kretanja iz mesta. Iako tvoj Accord ima 45 konja više, on ima 190 Nm obrtnog momenta dok taj Megan ima 240Nm. Čak i kod novijih motora, sa sve turbinom se ponavlja situacija, već sam napisao da moj Focus ima 115KS i 280Nm, dok recimo ovaj novi Ecoboost što on gleda ima 182KS i 240Nm, ali mislim da je to već sasvim solidno u pogledu balansa obrtni moment-snaga, tj biće i jednog i drugog dovoljno.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ne moze se ochekivati dizelashki obrtni momenat od benzinca. Benzinac generalno ima manji obrtni momenat pri vecoj snazi i pri tom snaga i obrtni momenat su veci na visokim obrtajima. Turbo motori reshavaju ovaj problem kod benzinaca, tako da je obrtni momenat veliki vec sa 1500-2000 obrtaja.

Odnos obrtni momenat/snaga je veoma vazan zbog nekoliko stvari - na startu, glavnu ulogu igra obrtni momenat zato shto on direktno utiche na ubrzanje, dok na vecim brzinama bez dobre snage nema ubrzanja.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

pazi, ako jednostavnom matematikom saberemo kako radi 1,5 110 konja dizel motor sa turbinom i 155 konja benzin motor bez turbine, jasno je da taj od 180 konja benzin sa turbinom prosto mora da sabija kao pujo šotka! mislim da je onaj neki mercedes c klase što smo svojevremeno vozili imao baš toliko konja i turbinu (doduše dizel) to je baš strašno bilo.

drugar je skoro uzeo 1.6 benzin sa 180 konja i turbinom, i ubija kako ide, veoma je izražen efekat "lepljenja" :)

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

posebno kad ti se zalepi samar u vidu potrosnje i cene odrzavanja :)

I 1.6 i 180 konja motor strada nakon 5 godina (to oko novih tenologija trt milojka)

Ovo moje jbeno sranje 1.4 i 96 konja, al zato 10l po gradu. ODAKLE BRE ODAKLE!!!

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

posebno kad ti se zalepi samar u vidu potrosnje i cene odrzavanja :)

I 1.6 i 180 konja motor strada nakon 5 godina (to oko novih tenologija trt milojka)

Ovo moje jbeno sranje 1.4 i 96 konja, al zato 10l po gradu. ODAKLE BRE ODAKLE!!!

Pazi, ja sam skontao da kod dizela s turbinom baš puno zavisi od stila vožnje, pogotovu u gradu. Znači tipa ako voziš kao penzos, predviđaš unapred kad ćeš se zaustaviti a kad samo možeš da usporiš i to, ja sam uspeo da skinem potrošnju na tipa 7l/100km (na iole relevantnom uzorku od 300-400km gradske vožnje). S druge strane ako divljaš i non-stop pičiš po toj turbini i lepiš se za sedište, lagano možeš da naguraš potrošnju na 10-11l. Nisam na duži vremenski period vozio nijednog turbo-benzinca da bih to uspeo da proverim, ali mi čista logika govori da bi slično trebalo da se ponaša. Ali onda dolazimo do pitanja, a zašto si uzeo kola od 180ks da bi vozio kao penzos? :)

Što se dugovečnosti motora, tu sam stvarno čuo oprečne stavove, od tog tvog "da će to da rikne za koji mesec", pa do onih da taj daunsajzing ne utiče na dugovečnost motora. Jebemliga, nisam baš stručan za taj odgovor, mada je meni uvek bila logika da onaj ko kupuje nova kola će verovatno gledati da ih menja u narednih 5-7 godina, pa neće riknuti kod njega :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

drugar je skoro uzeo 1.6 benzin sa 180 konja i turbinom, i ubija kako ide, veoma je izražen efekat "lepljenja" :)

Focusa? Malopre ga provozah. Ovo je već dosta ozbiljnija priča od onog Civica 1.8 140bhp [8D]

Bila je malo gužva na putu pa nisam mogao mnogo da se igram, ali jako mi se sviđa, sad sam već ozbiljno zagrejan za ovo.

Ostaje samo da vidim da neće slučajno novi i30 da me raspameti (u šta sumnjam), i to pod uslovom da im uopšte stigne dizel za test vožnju. Inače zvao sam ih da pitam, biće i30 dizel samo još nisu "formirali cenu".

Tako da trupsi, nije tebi lako! :)

da znaš da nije, sad me ortak loži da kupim kabrio Mazdu sa hardtopom. Prebaciću temu u teško je

Pazi, ja sam skontao da kod dizela s turbinom baš puno zavisi od stila vožnje, pogotovu u gradu. Znači tipa ako voziš kao penzos, predviđaš unapred kad ćeš se zaustaviti a kad samo možeš da usporiš i to, ja sam uspeo da skinem potrošnju na tipa 7l/100km (na iole relevantnom uzorku od 300-400km gradske vožnje). S druge strane ako divljaš i non-stop pičiš po toj turbini i lepiš se za sedište, lagano možeš da naguraš potrošnju na 10-11l.

tako nešto. Ja se nadam da ću po gradu moći da održavam ~10l (sa semi-agresivnom vožnjom), a na auto-putu 6 (uz neku pametnu vožnju tipa 140km/h)

Edited by bogs
Link to comment
Share on other sites

sry, nisam naveo, uzeo je Astru, sa full opremom, godinu dana staru, koja je prešla 20k

I da, MX-5 sa tvrdim krovom je bruka izbor, po meni bolji od navedenih :)

@Igor:

Mislim da mašiš poentu, da onaj koji uzima kola sa, recimo preko 140ks, neće brinuti da li mu auto troši, 9 ili 12 litara, naravno dokle god to ne ode u neku nenormalnu krajnost

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Ovo ce se desiti - ako budes imao priliku da zaista probas Fordov EcoBoost, zaboravices na Hondu odma, motori su nemerljivi, EcoBoost je nezdravi ubica u toj klasi (sto se snage tice)!

A predlog je realno novi i30 sa 128 KS 1,6 CRDi dizelasem. ;)

A verovatno su i trajni jako jer je ford jako poznat po kvalitetu plus taj odnos kubikaze i konja ocito govori u korist fordu!

PS: tropsy ako nisi skontao, jebo forda pogotovo sa tim odnosom kubikaze i konja (nije trajan motor) a sa druge strane honda japanski car.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

sry, nisam naveo, uzeo je Astru, sa full opremom, godinu dana staru, koja je prešla 20k

I da, MX-5 sa tvrdim krovom je bruka izbor, po meni bolji od navedenih :)

@Igor:

Mislim da mašiš poentu, da onaj koji uzima kola sa, recimo preko 140ks, neće brinuti da li mu auto troši, 9 ili 12 litara, naravno dokle god to ne ode u neku nenormalnu krajnost

Pa to, gde trupsi da ne brine, nema pas za sa da gi ujede :)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Mislim da mašiš poentu, da onaj koji uzima kola sa, recimo preko 140ks, neće brinuti da li mu auto troši, 9 ili 12 litara, naravno dokle god to ne ode u neku nenormalnu krajnost

Srbija je ovo :)

A što se Mazde MX-5 tiče, auto je sjajan, tu dileme nema, ali je to realno kao drugi ili treći auto u kući, da se zajebavaš. Znači kad već imaš neki "normalan" auto za svakodnevne potrebe.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

lol za Range Rovera 4.2 sa plinom :)

@Kili

Ma za očekivati je da svako peva svoju pesmu, zato su ovi topici i zanimljivi :) ali pronađe se i po neka objektivna činjenica u ovim našim razgovorima

@Pera

to ti kažem, pretpostavljam da ću sesti u taj MX-5 i zaljubiti na prvi pogled i biću u fazonu "jebeš zadnju klupu, ako hoće društvo negde samnom kolima, neka voze svoja" :)

A verovatno su i trajni jako jer je ford jako poznat po kvalitetu plus taj odnos kubikaze i konja ocito govori u korist fordu!

PS: tropsy ako nisi skontao, jebo forda pogotovo sa tim odnosom kubikaze i konja (nije trajan motor) a sa druge strane honda japanski car.

E jebiga sad ako ćemo da vodimo računa o trajnosti motora, ne planiram da vozim taj auto 10 godina. A i evo vozim Focusa 2001 godište (1.8 TDCi 115ks) već skoro dve godine i ne primećujem da mu išta manjka, a nije da ga štedim.

A sa druge strane ortak ima Civica i sad pre par meseci mu je istekla garancija, 2 nedelje posle toga crklo kvačilo npr.

Hoću da kažem sve je to isti kurac u zadnje vreme, većina novih automobila iznutra ostavljalo po malo utisak "jeftino plastično" i nisam baš nešto omg oduševljen završnom izradom ni jednog u koji sam ušao, a obišao sam jedno 6 salona (doduše preskočio sam BMW i Audi :). A i realno moraju da zakinu na kvalitetu kada je tržište umrlo pa pronalaze nove načine da spuste cenu za 4-5k eur onome što se do juče prodavalo za 30k.

Civic se pravi u Turskoj, Focus u Nemačkoj, a kao su japanac i amer.

Ako je jedini downside Focusa trajnost motora, mislim da nemam problem (osim ako nisam te sreće da kompletno crkne motor posle 2 godine).

Edited by bogs
Link to comment
Share on other sites

Pa jeste isti kurac ali se ja nisam toliko osvrtao na proizvodjaca koliko na tip motora. Odnos veci od 1l = 80ks jednostavno nije trajan.

A na drugu stranu nije sve isti kurac, primera radi fijatovi multijet su strvine od motora iako je fiat kao generalno kurac. Ali ako planiras da prodas auto za max 5 godina onda sve to nije bitno osim mozda gledanja cemu ce najmanje da opadne cena.

A ja sam licno razvio veliko postovanje prema japanskoj auto industriji i njihovim benzinskim motorima koji prelaze pola miliona i pitaju jel ima jos. Mada to je bilo nekada, za ove nove, time will tell ali postovanje prema japancima je ipak tu.

Btw primetices da recimo kod japanaca na 2l motor ide 130ks motor u proseku sto bi bio neki optimalan odnos za trajnost itd itd.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Ovo moje jbeno sranje 1.4 i 96 konja, al zato 10l po gradu. ODAKLE BRE ODAKLE!!!

Kako bre čoveče, pa meni je 9,2 alltime potrošnja a trenutno tipa 9,4l.

da znaš da nije, sad me ortak loži da kupim kabrio Mazdu sa hardtopom. Prebaciću temu u teško je

Taj mx5 je mnogo zabavan za vožnju, ali nemoj se "glupirati" sa tim, nema nikakav gepek, samo ima mesta za tebe i suvozača itd. Realno, kao drugi auto što kaže Zwerko može, pa eto, kad skupiš keša posle nekog "ozbiljnog" kupi taj.

edit: to jeste "pussy wagon" ali mislim da će dobar posao u tom smislu da odradi i neki ozbiljniji auto sa ovog topica.

Link to comment
Share on other sites

Ma to sa crkavanjem motora je pricha za malu decu - Ford prodaje milione automobila u Evropi, da su im motori loshi, niko ih ne bi kupovao. Osim jednog choveka s benchmark foruma (koji je btw kupio polovnu Fiestu), ne znam nikoga ko ima problema sa Fordom. Chak ni moj dobar ortak koji ima 20 godina starog Escorta.

Ecoboost motori su jedni od najboljih u svojoj klasi, mozda chak i bolji od TSI motora kod VW.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Za MX-5 stoji da nema storage space, kao jedini auto mi nije dobra kombinacija, pogotovu jer stalno idem sa drustvom na neke roadtripove i zajebancije, a u kabriolet se jedva dvoje ljudi spakuje. A da je pussywagon - tu nema dileme :)

Edited by bogs
Link to comment
Share on other sites

I ovde Opel ima ozbiljnih problema.

U prosle dve nedelje sam cuo za 3 ili 4 slucaja problema sa Opelom, sto da nesto nece da radi, sto da nesto sa specifikacije opreme vozila nije ugradjeno/isporuceno. Sad za vikend smo gurali nekoj babi novu Korsu, ovu restilizovanu, kaze da joj samo stala i nece da upali.

Na stranu to sto im se gase zastupnistva kod nas.

A sto se ove price sa topika tice, sve pozitivno za Fokusa naravno, al on je meni bas ruzan. :/ Bas mi se nikako ne dopada.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...