samir^b Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Gadite mi se Beogradjani. Udjite na prokleta prednja vrata, ocitajte jebenu karticu i prestanite da kukate. Quote "Odvajali se mi ili ne, mi smo vec odvojeni!" - Dj. Balasevic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Ulazi se i izlazi normalno na sva vrata Igor krši zakon: Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 (edited) http://vukajlija.com/reakcije/12454 Edited July 19, 2012 by Kal1mero Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doca Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Gadite mi se Beogradjani. Udjite na prokleta prednja vrata, ocitajte jebenu karticu i prestanite da kukate. lako je vama u novom sadu, na kočiji postoje samo jedna vrata. Quote Novi forum smrdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipboy Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Nama još bolje, samo sjašemo i privežemo konja za banderu :) Quote "You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?" "By my deeds I honour him, V8." Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaG Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 ako sam ja dobro razumeo ceo hejt lezhi u tome shto je implementiran jednostavan sistem za teranje ljudi da placaju za prevoz koji treba da se placa? i sada nailazi na male probleme dok se ljudi ne naviknu? Quote neka osoba glupak hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 da dobro si razumeo ! Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitch Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 ako sam ja dobro razumeo ceo hejt lezhi u tome shto je implementiran jednostavan sistem za teranje ljudi da placaju za prevoz koji treba da se placa? i sada nailazi na male probleme dok se ljudi ne naviknu? a evo i kako jednostavan sistem funkcionise u praksi Quote Bjukenon Mitch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doca Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 (edited) aj pošto te mrzi da čitaš celu temu: uveden je sistem na namešten tender. sistem je implementirala turska firma u saradnji sa domaćom firmom koja ima 500 evra upisanog kapitala i sada imaš privatnu firmu koja uzima profit na račun državnog GSP-a. autobusi su kao i pre, ima dobrih ali je dobar broj buseva u raspadu (tipa greju u sred leta, lim je truo itd.). sistem baguje (često ne prikazuje dobro odstojanje busa ili jednostavno vrati poruku da je servis pao). proredili su red vožnje zbog letnjih vrućina. i pored standardnih problema sa gužvama (beogradu REALNO treba metro, nema priče o tome) oni su se dosetili da uvedu majmune koji će stajati na vratima i kontrolisati ko ulazi i izlazi na koja vrata. Edited July 19, 2012 by Doca. Quote Novi forum smrdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debeli Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 nema tog jednostavnog sistema koji će Srbina da natera da nešto plati. Quote MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVAStyle over subsistenceCrown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaG Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 u novom sadu je taj isti sistem naterao ljude da placaju. takodje, kada su uvedeni kruzhni tokovi u novi sad desilo se vishe sudara na kruzhnim tokovima za par dana nego svuda drugde u nedelju dana. to ne znachi da ne treba kruzhni tok da postoji, vec samo da postoji period navikavanja kroz koji treba proci. autobusi su raspadnuti jer niko ne placa kartu. u zdravoumnoj postavci stvari bi sada za jedno godinu dana krenule amortizacije i kupovine novih autobusa od povecanog (tj normalnog) priliva para. jedini problem koji vidim u celoj prichi jeste ovo shto je vudu naveo - da pare ne idu gsp-u nego u privatnu firmu? tako neshto je nasha maja (crkla dabogda) htela da sprovede u novom sadu. neki kriminalac je napravio novu autobusku stanicu, sve mega fensi, i sve je trebalo da se premesti tamo. gradska autobuska stanica trebala je da se ugasi i da se tu napravi pijaca :D. 1. udaljavanje autobuske od zheleznichke - shto je bez mozga 2. pravljenje pijace tako da kada neko stigne u grad vidi krompir i buraniju - hc 3. najgore od svega je shto onda pare od buseva koji tu pristaju ne bi ishli gradu od chega grad placa krpljenje rupa po putevima, minuse u gsp-u, farbanje peshachkih i drugih oznaka, vec bi ishle u dzhep nekom privatniku. srecom ljudi su se bunili, auto prevoznici su se bunili - i cela pricha nije proshla. da je sluchaj da pare idu gsp-u ili gradu - stvarno ne bih video nikakav razlog za bunjenje protiv busplusa i kontrolera. Quote neka osoba glupak hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Pa taj sistem moze da funkcionise u NS-u koji ima 300 000stanovnika :) ali ne i u bg-u koji ima 2 miliona :) Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doca Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 autobusi su raspadnuti jer niko ne placa kartu. ali nije tako, to je problem. ja se svakodnevno vozim gsp-om od 2004. godine i redovno kupujem mesečnu kartu i skoro svi koje znam kupuju mesečnu kartu i ne sećam se da je ikada bilo više od 10 ljudi koji nisu imali karte u trenutku kada je ulazila kontrola. Quote Novi forum smrdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 (edited) Pa taj sistem moze da funkcionise u NS-u koji ima 300 000stanovnika :) ali ne i u bg-u koji ima 2 miliona :) kakve to sad veze ima sa bilo cim? Edited July 19, 2012 by bogs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 I kamo srece da se autobusi kupuju od prodaje markica :) gsp posluje u minusu godinama ...a najvece pare dobija od grada :) kakve to sad veze ima sa bilo cim? Mislio sam na sistem ulazi se samo na ta i ta vrata izlazi na ta i ta :) Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 i dalje sama velicina grada ne sme da ima veze sa tim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaG Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 ali nije tako, to je problem. ja se svakodnevno vozim gsp-om od 2004. godine i redovno kupujem mesečnu kartu i skoro svi koje znam kupuju mesečnu kartu i ne sećam se da je ikada bilo više od 10 ljudi koji nisu imali karte u trenutku kada je ulazila kontrola. "zamisli prosechno pametnu osobu i onda shvati da je pola planete gluplje od nje" to shto se ti druzhish sa normalnim ljudima ne znachi da je vecina ljudi u beogradu takva... @kal1 reko ti bogs. i kod nas su se bunili u pochetku pa su se navikli. glavna razlika je u tome shto su ljudi u beogradu bezobrazniji i radiji za svadju, pa ce proces navikavanja trajati duzhe. 1 Quote neka osoba glupak hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 E srećom pa je to jedina razlika, a ne veličina gradova, broj stanovnika, broj vozila gradskog prevoza i broj saobraćajnih čepova. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaG Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 pa kapiram da su ljudi u beogradu 40% beogradjani, a ostalo su izbeglice, dodjoshi i sl. E srećom pa je to jedina razlika, a ne veličina gradova, broj stanovnika, broj vozila gradskog prevoza i broj saobraćajnih čepova. kakve veze ima broj stanovnika, broj vozila gradskog prevoza i broj saobracajnih chepova sa time da li treba da se placa autobuska karta ili ne? Quote neka osoba glupak hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 i dalje sama velicina grada ne sme da ima veze sa tim Situacija broj 1: Grad ima 100 stanovnika i 5 autobusa. Rezultat: nema nikada guzve u prevozu Situacija broj 2: Grad ima 1000 stanovnika i 20 autobusa. Rezultat: guzva u prevozu je neminovna da ne spominjem da je novi sad totalno drugachije reshen urbanistichki pa nema tolikog kolapsa u saobracaju itd. a ako su vec iskljucivo hteli da poostre naplacivanje karte, bilo je i drugih nachina da se to reshi :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 pa kapiram da su ljudi u beogradu 40% beogradjani, a ostalo su izbeglice, dodjoshi i sl. kakve veze ima broj stanovnika, broj vozila gradskog prevoza i broj saobracajnih chepova sa time da li treba da se placa autobuska karta ili ne? Ne pričam o plaćanju karte, pričam o pravljenju dodatne gužve zaustavljanjem autobusa (vidi sliku) umesto da kontrolori kontrolišu u vozilu u pokretu. Ko za inat, autobusi se zaustavljaju baš na mestima gde su vrlo problematične deonice (ulaz u Brankov most, kod Sajma itd) tako da nema druge osim da su sistem smišljali kompletni debili. Kupujem mesečnu kartu već deset godina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaG Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 (edited) @saint i dalje stoji pitanje - kakve to veze ima sa time da li treba da se placa karta ili ne? svuda po evropi nichu one "slobodne" biblioteke gde stoje knjige pa ljudi uzmu neshto a donesu neshto drugo. kod nas knjige nestanu odmah i niko ne donese novu. koja je svrha onda toga? to ce onda ili nestati, ili ce stojati pored toga chika koji ce reci "nono" kada neko uzme a ne donese neshto novo. gashenje autobuskog prevoza ne sme da se desi. samim tim mora da stoji chika koji kazhe no no da bi to funkcionisalo kako treba. opet ne vidim kakve to veze ima sa velichinom grada. Ne pričam o plaćanju karte, pričam o pravljenju dodatne gužve zaustavljanjem autobusa (vidi sliku) umesto da kontrolori kontrolišu u vozilu u pokretu. Ko za inat, autobusi se zaustavljaju baš na mestima gde su vrlo problematične deonice (ulaz u Brankov most, kod Sajma itd) tako da nema druge osim da su sistem smišljali kompletni debili. Kupujem mesečnu kartu već deset godina. i ja sam gore objasnio da mora postojati period navikavanja i neprijatnosti i dao kruzhni tok kao primer. kada se ljudi naviknu da placaju karte nece biti potrebe za kontrolerima i zaustavljanjem. Edited July 19, 2012 by LaG 1 Quote neka osoba glupak hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfa Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 ulazak na jedna vrata nema veze sa navikavanjem, nego sa zdravim razumom ako ti ne mozes da skapiras da nije isto kada u autobus ulaze 3 osobe i 50 osoba u isto vreme (na jedna vrata, ponavljam), onda nema sta dalje da pricamo Quote Um caruje, Dundo Maroje! click me Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaG Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 u berlinu, parizu itd na linijama koje imaju potrebu za time da 50 ljudi udje na jedna vrata problem reshavaju tako shto autobus stizhe na svaka 3 minuta. shta mislish, da li to mozhe da se radi bez para za gorivo, amortizaciju i vozacha? Quote neka osoba glupak hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doca Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 upravo. zašto onda nisu kupili autobuse i gorivo umesto što su pukli milione na busplus? Quote Novi forum smrdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.