Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

u novom sadu je taj isti sistem naterao ljude da placaju. takodje, kada su uvedeni kruzhni tokovi u novi sad desilo se vishe sudara na kruzhnim tokovima za par dana nego svuda drugde u nedelju dana. to ne znachi da ne treba kruzhni tok da postoji, vec samo da postoji period navikavanja kroz koji treba proci.

autobusi su raspadnuti jer niko ne placa kartu. u zdravoumnoj postavci stvari bi sada za jedno godinu dana krenule amortizacije i kupovine novih autobusa od povecanog (tj normalnog) priliva para.

jedini problem koji vidim u celoj prichi jeste ovo shto je vudu naveo - da pare ne idu gsp-u nego u privatnu firmu?

tako neshto je nasha maja (crkla dabogda) htela da sprovede u novom sadu. neki kriminalac je napravio novu autobusku stanicu, sve mega fensi, i sve je trebalo da se premesti tamo. gradska autobuska stanica trebala je da se ugasi i da se tu napravi pijaca :D.

1. udaljavanje autobuske od zheleznichke - shto je bez mozga

2. pravljenje pijace tako da kada neko stigne u grad vidi krompir i buraniju - hc

3. najgore od svega je shto onda pare od buseva koji tu pristaju ne bi ishli gradu od chega grad placa krpljenje rupa po putevima, minuse u gsp-u, farbanje peshachkih i drugih oznaka, vec bi ishle u dzhep nekom privatniku.

srecom ljudi su se bunili, auto prevoznici su se bunili - i cela pricha nije proshla.

da je sluchaj da pare idu gsp-u ili gradu - stvarno ne bih video nikakav razlog za bunjenje protiv busplusa i kontrolera.

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

autobusi su raspadnuti jer niko ne placa kartu.

ali nije tako, to je problem.

ja se svakodnevno vozim gsp-om od 2004. godine i redovno kupujem mesečnu kartu i skoro svi koje znam kupuju mesečnu kartu i ne sećam se da je ikada bilo više od 10 ljudi koji nisu imali karte u trenutku kada je ulazila kontrola.

Novi forum smrdi

3do1AEy.pngyxHzIOp.png

 

Link to comment
Share on other sites

I kamo srece da se autobusi kupuju od prodaje markica :) gsp posluje u minusu godinama ...a najvece pare dobija od grada :)

kakve to sad veze ima sa bilo cim?

Mislio sam na sistem ulazi se samo na ta i ta vrata izlazi na ta i ta :)

Нема  будућности без истине.

Link to comment
Share on other sites

ali nije tako, to je problem.

ja se svakodnevno vozim gsp-om od 2004. godine i redovno kupujem mesečnu kartu i skoro svi koje znam kupuju mesečnu kartu i ne sećam se da je ikada bilo više od 10 ljudi koji nisu imali karte u trenutku kada je ulazila kontrola.

"zamisli prosechno pametnu osobu i onda shvati da je pola planete gluplje od nje"

to shto se ti druzhish sa normalnim ljudima ne znachi da je vecina ljudi u beogradu takva...

@kal1 reko ti bogs. i kod nas su se bunili u pochetku pa su se navikli. glavna razlika je u tome shto su ljudi u beogradu bezobrazniji i radiji za svadju, pa ce proces navikavanja trajati duzhe.

  • Upvote (+1) 1

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

pa kapiram da su ljudi u beogradu 40% beogradjani, a ostalo su izbeglice, dodjoshi i sl.

E srećom pa je to jedina razlika, a ne veličina gradova, broj stanovnika, broj vozila gradskog prevoza i broj saobraćajnih čepova.

kakve veze ima broj stanovnika, broj vozila gradskog prevoza i broj saobracajnih chepova sa time da li treba da se placa autobuska karta ili ne?

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

i dalje sama velicina grada ne sme da ima veze sa tim

Situacija broj 1:

Grad ima 100 stanovnika i 5 autobusa. Rezultat: nema nikada guzve u prevozu

Situacija broj 2:

Grad ima 1000 stanovnika i 20 autobusa. Rezultat: guzva u prevozu je neminovna

da ne spominjem da je novi sad totalno drugachije reshen urbanistichki pa nema tolikog kolapsa u saobracaju itd.

a ako su vec iskljucivo hteli da poostre naplacivanje karte, bilo je i drugih nachina da se to reshi :)

Link to comment
Share on other sites

pa kapiram da su ljudi u beogradu 40% beogradjani, a ostalo su izbeglice, dodjoshi i sl.

kakve veze ima broj stanovnika, broj vozila gradskog prevoza i broj saobracajnih chepova sa time da li treba da se placa autobuska karta ili ne?

Ne pričam o plaćanju karte, pričam o pravljenju dodatne gužve zaustavljanjem autobusa (vidi sliku) umesto da kontrolori kontrolišu u vozilu u pokretu. Ko za inat, autobusi se zaustavljaju baš na mestima gde su vrlo problematične deonice (ulaz u Brankov most, kod Sajma itd) tako da nema druge osim da su sistem smišljali kompletni debili.

Kupujem mesečnu kartu već deset godina.

Link to comment
Share on other sites

@saint i dalje stoji pitanje - kakve to veze ima sa time da li treba da se placa karta ili ne?

svuda po evropi nichu one "slobodne" biblioteke gde stoje knjige pa ljudi uzmu neshto a donesu neshto drugo.

kod nas knjige nestanu odmah i niko ne donese novu. koja je svrha onda toga? to ce onda ili nestati, ili ce stojati pored toga chika koji ce reci "nono" kada neko uzme a ne donese neshto novo.

gashenje autobuskog prevoza ne sme da se desi. samim tim mora da stoji chika koji kazhe no no da bi to funkcionisalo kako treba.

opet ne vidim kakve to veze ima sa velichinom grada.

Ne pričam o plaćanju karte, pričam o pravljenju dodatne gužve zaustavljanjem autobusa (vidi sliku) umesto da kontrolori kontrolišu u vozilu u pokretu. Ko za inat, autobusi se zaustavljaju baš na mestima gde su vrlo problematične deonice (ulaz u Brankov most, kod Sajma itd) tako da nema druge osim da su sistem smišljali kompletni debili.

Kupujem mesečnu kartu već deset godina.

i ja sam gore objasnio da mora postojati period navikavanja i neprijatnosti i dao kruzhni tok kao primer. kada se ljudi naviknu da placaju karte nece biti potrebe za kontrolerima i zaustavljanjem.

Edited by LaG
  • Upvote (+1) 1

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

ulazak na jedna vrata nema veze sa navikavanjem, nego sa zdravim razumom

ako ti ne mozes da skapiras da nije isto kada u autobus ulaze 3 osobe i 50 osoba u isto vreme (na jedna vrata, ponavljam), onda nema sta dalje da pricamo

Um caruje, Dundo Maroje!

Link to comment
Share on other sites

u berlinu, parizu itd na linijama koje imaju potrebu za time da 50 ljudi udje na jedna vrata problem reshavaju tako shto autobus stizhe na svaka 3 minuta. shta mislish, da li to mozhe da se radi bez para za gorivo, amortizaciju i vozacha?

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

iskreno, ne verujem da je tacno to sto pricas, posto ti gradovi imaju metro.

ovde su basevi loseg kvaliteta, ali su manje vise cesti, bar moje linije, tako da to nije problem

50 ljudi da udje na jedna vrata i da se iskontrolisu treba im 5-10 minuta, a samo toliko stajanje tog busa prouzrokuje guzvu, pogledaj opet onu sliku 1AfYF.jpg

dakle, na slici vidis da nije guzva u gradu, posto su ostale trake prohodne, vec samo autobusi stoje

Um caruje, Dundo Maroje!

Link to comment
Share on other sites

jel treba da kachim slike sudara na kruzhnom toku i da capsom pishem kako su kruzhni tokovi tvorevine pakla?

@doca. jer bi onda bilo "shto su kupili buseve a nisu implementirali busplus". zapravo je busplus dobar pristup stvarima u gradu kakav je beograd. da sam ja lichno na mestu sa kog bih mogao da odluchujem, a da se nema para - ne znam kako bih drugachije reshio situaciju.

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

u berlinu, parizu itd na linijama koje imaju potrebu za time da 50 ljudi udje na jedna vrata problem reshavaju tako shto autobus stizhe na svaka 3 minuta. shta mislish, da li to mozhe da se radi bez para za gorivo, amortizaciju i vozacha?

ovi novosadjani ko da zive u lalalendu ili se mnogo prave lale...

kakve veze ima placanje karata sa kvalitetom usluge, u SRBIJI? jel su ti ljudi pet puta rekli koja je malverzacija u pitanju sa tim busplusom, a dodaj na sve to jos i korupciju na nivou cele drzave i onda mi reci kako to moze da se poboljsa kvalitet usluge, tako sto ce ljudi redovno kupovati karte i postovati red ulaska/izlaska. ili se sad odjednom promenila i svest rukovodecih ljudi u gsp-u, pa ce sve prihode od prodatih karata da uloze u infrastrukturu saobracaja, ma sta, jos ce i iz svog dzepa da plate ne bi li se beogradjani vozili kvalitetnije... dobri neki ljudi, zato nam je i gsp (pored gomile javnih preduzeca) u kurcu od kad ja znam za sebe.

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Ja sam siguran i da u Berlinu i Parizu niko nije kupio 30 tramvaja za 80 miliona, a onda dao još 100 milki da prilagodi šine (a i to neuspešno), umesto da te pare potroši na nove autobuse.

Isto tako sam siguran da niko nije odlučio da se ulazi samo na prednja vrata (a to je bilo odlučeno odmah), pa je onda ipak ugradio automate na sva vrata (odnosno, uvećao trošak za 3-4 puta).

Takođe sam siguran da su BusPlusovci pričali kako im je naplata preko 80%, a onda su pred uvođenje debilnih mera rekli da je 50%, a mogu da se kladim da to nije tačno, zato što mi se nijednom nije desilo da više od 3 osobe od 20 u mom delu tramvaja ili autobusa nisu imale ili otkucale kartu.

Nije ni red ni nužda da se ulazi samo na prednja vrata. Idealno je da se otvore sva vrata na vozilu, da svi koji izlaze izađu za 10 sekundi i onda svi koji ulaze uđu i validiraju se za minut i to je to (i to kad je najveća gužva).

A ako hoćeš 100% naplatu, nije loše ni da znaš kome prodaješ svoju uslugu, pa da prilagodiš cene, a ne da odrediš koliko ti misliš da treba i da onda kukaš kako ti četvoročlana porodica ne plaća četiri mesečne karte u ceni od petine njihovog mesečnog budžeta.

.: l@w
.: co-founder of kouteki

Link to comment
Share on other sites

a i zasto menjati sistem koji je veoma dobro funkcionisao, sacekas da izadju, pa udjes. koji je daleko komforniji?

ali sada ako udjem na zadnja, i tu nekako ostanem jer je guzva. i onda moram da se guram i provlacim kroz uzak prostor. da bih nekako uspeo da stignem do srednjih vrata...

I see by your outfit, that you are a cowboy.

Link to comment
Share on other sites

ovi novosadjani ko da zive u lalalendu ili se mnogo prave lale...

kakve veze ima placanje karata sa kvalitetom usluge, u SRBIJI? jel su ti ljudi pet puta rekli koja je malverzacija u pitanju sa tim busplusom, a dodaj na sve to jos i korupciju na nivou cele drzave i onda mi reci kako to moze da se poboljsa kvalitet usluge, tako sto ce ljudi redovno kupovati karte i postovati red ulaska/izlaska. ili se sad odjednom promenila i svest rukovodecih ljudi u gsp-u, pa ce sve prihode od prodatih karata da uloze u infrastrukturu saobracaja, ma sta, jos ce i iz svog dzepa da plate ne bi li se beogradjani vozili kvalitetnije... dobri neki ljudi, zato nam je i gsp (pored gomile javnih preduzeca) u kurcu od kad ja znam za sebe.

te malverzacije sam rekao da su sranje (ili si to odluchio da ne prochitash?) a ono shto kakite a nije na mestu da se kaki sam rekao da ne treba kakiti.

novosadski gsp i jeste bio u kurcu iako ga vode pametni i dobri ljudi (uglavnom), pa vishe nije u kurcu od kako su uveli da se samo napred ulazi. sada to vishe ne praktikuju ali su jako navikli ljude da kupuju karte.

mozhemo ovako u krug do sutra.

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...