Diego Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 gsp dobija kredit da kupi preskupe autobuse, verovatno istih koji su nam i dali kredit. pisaju po narodu kako im odgovara Quote I see by your outfit, that you are a cowboy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 tu evropsku banku za obnovu i razvoj zamisljam kao tri lika koji bacaju kockice po mapi kojoj zemlji ce da preuzmu i ono sto vec nemaju ni njihovi unuci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbds Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 Quote i'm not fat, i'm just easy to see.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
~JungleBoY~ Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 (edited) edit, prestigla me ova gore :D Edited July 16, 2012 by Mr. Nobody Quote :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
urgh Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 30% od chega jbt, lol Quote No one can survive becoming a legend.i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 I zar ne bi taj plakat trebao da postavi gsp, a ne busplus ili nam busplus odredjuje linije? Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debeli Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 ша продати смо у робље, шта ти није јасно, Мохи? Quote MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVAStyle over subsistenceCrown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbds Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 Ako potpisete ugovor do kraja jula, dobijate na poklon novi album Zdravka Colica. Quote i'm not fat, i'm just easy to see.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramirez Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 Ne znam sto ne radi ovaj embed nekada, ali kul je klip na linku, pogledajte. :D edit: bio je još neki deo linka, kad se to obriše šljaka. Quote Spoiler http://www.slobodanjovanovic.org/author/vukasinmileusnic/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 (edited) ako za ovo ne treba streljati ljude onda jbg Treba imati u vidu da tih 80 miliona evra nisu jedini kredit vezan za nove tramvaje. Naime, novi tramvaji nisu mogli da idu po postojećoj šinskoj infrastrukturi pa je ista morala da bude potpuno obnovljena svuda gde oni prolaze. Za to je uglavnom uyet kredit od EBRD-, u ukupnom iznosu od oko 140 miliona evra. Taj kredit podrazumeva uglavnom rekonstrukciju šina na trasi novih tramvaja - Ulica Dr Ivana Ribara, (Jurija Gagarina je rekonstruisana još za vreme SPO-a), zatim Antifašističke borbe, Milutina Milankovića, Milentija Popovića, deo Karađorđeve, Resavska i naravno Bulevar Kralja Aleksandra, kao i onaj deo ka Sajmu, Savska i valjda je to Bulevar Vojvode Mišića. Još je tim kreditom predviđena i izgradnja tramvajskih šina na mostu na Adi. I to je sve da bi tramvaji uopšte mogli da prođu tuda, primetićete da novi tramvaji voze samo na linijama 7 i 13 (doduše fakat su tramvajski most i Nemanjina rekonstruisani ranije). Takođe treba imati u vidu i da taj posao nisu baš dobro uradili, tj nije dovoljan razmak između šina, pa se zato desilo da su se sudarili stari Švajcarski i novi Španski tramvaj na uglu Bulevara i Resavske - što je rezultiralo novim pravilom za vozače GSP-a: drugi tramvaj mora uvek da sačeka da "španac" potpuno prođe kroz krivinu, ko ide tuda često će primetiti tu situaciju. U svakom slučaju dođe se do toga da je za nove tramvaje ukupno uzeto oko 220 miliona evra kredita. Da podsetim projekcija cene koštanja za prvu liniju metroa je 450 miliona evra, dakle samo duplo od koštanja 30 novih tramvaja... Ovo dajem ovde čisto kao primer - ljudi ovo generalno ne znaju jer naravno da ne prate šta se dešava na sednicama Skupštine grada, a onda dođemo do toga da zapravo nemamo neku "javnu raspravu" ili tako nešto oko toga na šta treba da se troše pare. Nije sporno da je nešto urađeno, ali ostaje pitanje da li je to bilo najbolje rešenje :) I zato kažem da nije dobar sistem "ma pustimo ih da se švercuju, nemaju ljudi para", jer se to koristi kao pokriće za to što je GSP veliki gubitaš (recimo Lasta i privatni prevoznici voze pod istim uslovima kao i GSP a nisu u gubicima). Poenta je potpuno odvojiti socijalnu i komunalnu politiku - cena komunalnih usluga treba da bude ekonomska ili bar približno, a socijalna politika treba da se vodi tako što se direktno daju subvenicije najsiromašnijima, a ne tako što se upumpavaju veštački pare u GSP, EPS i slična preduzeća koja su izuzetno neefikasna i razbacuju suštinski naš novac. gsp dobija kredit da kupi preskupe autobuse, verovatno istih koji su nam i dali kredit. pisaju po narodu kako im odgovara Zapravo u onom linku što sam ja stavio sa sajta grada piše da je taj kredit već odobren i da iznosi 85 miliona evra, bar je tako Đilas izjavio. Doduše to je bilo pre izbora :) Edited July 16, 2012 by Zwerko Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Hahaha, šta je bre ovo za ukidanje linija?! I što napisa margi, 30% manje od čega? ahahaha, ne verujem :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 pa 30 posto manje od volumena treavica koje se povecaju za 12 posto Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Blesavo je skroz, nadam se da nije recimo 30% od proseka putnika na linijama ili tako neka debilnost, jer postoje one udaljene linije koje realno ne prevoze tako veliki broj ljudi i idu na svakih sat vremena, ali za te ljude su jedini prevoz ... tipa 54 ili one 94 ili kako već što idu starim obrenovačkim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Stajališta Pop Lukina, Brankov most i Šest kaplara, u smeru ka centru Beograda, privremeno su ukinuta, saopštila je Direkcija za javni prevoz. http://www.mondo.rs/s252437/Info/Hronika_i_Drustvo/Privremeno_ukinute_stanice_GSP.html Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zexon Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 pa sta su ukidali 6 kaplara tu ionako staje samo 65 i 77, da ne bi stajali prekoputa usca (valjda jer je prevelika koncetracija linija na toj stanici), ako su prebacili i te linije da staju kod usca onda ok, inace ljudi koji se vracaju, recimo, iz usca tim linijama morace da pesace 1,5km do najblize stanice kod srbija sume ili da pesaka produze preko mosta, sto mu dodje skoro na isto :D Quote Kad se rodimo, tad placemo, jer smo na veliku pozornicu budala stupili. - W. Shakespeare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kemp. Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 dodje mi da kupim kola Quote Ko laze taj i krade ko krade ima cokolade Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Comandante Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 I meni, verovao ti meni ili ne. Quote I began revolution with 82 men. If I had to do it again, I do it with 10 or 15 and absolute faith. It does not matter how small you are if you have faith and plan of action. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diego Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 bolje neki motor, posto ionako nemas gde u centru da parkiras kola. a i mnogo para na parking ode. Quote I see by your outfit, that you are a cowboy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 preselite se na nbgd, tamo uvek ima mesta za parking, problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zexon Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 nije istina, svaki dan se mucim sa parkingom. uvek strepim dal' cu naci neko normalno mesto ili moram da stanem kilometar dalje, pa da tabanam do zgrade... Quote Kad se rodimo, tad placemo, jer smo na veliku pozornicu budala stupili. - W. Shakespeare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 zajebane su te strepnje :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 preselite se na nbgd, tamo uvek ima mesta za parking, problem? Mislim da je manji problem preseliti se na Novi Beograd, veći je problem ako radiš negde gde ne možeš da se parkiraš, a to je češći slučaj. Pritom su cene parkinga u centru grada stvarno takve da te forsiraju da koristiš javni prevoz, što je i ok, jedini je problem kad neko krene da te maltretira u javnom prevozu :) Mislim ako baš radiš u centru grada - tipa negde gde je zona za parkiranje, jedine praktične opcije su ti javni prevoz (uključujući i taksi) ili bicikl/pešačenje (makar od mesta gde nije zonirano). Parkiranje u nekoj javnoj garaži ti je u tom slučaju potpuno neisplativo, jer ti je taksi znatno isplativiji, a opet je to poprilično skupo. I u suštini bi trebalo da bude skupo parkiranje u gradu da bi se pojačalo korišnjenje javnog prevoza u centru i smanjila gužva, ali je problem samo što neko dobije debilnu ideju pa unazadi taj javni prevoz godinama za samo par dana... Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 zwerko opozicija :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 evo recimo jutros oko 10 i 20 u 65-ici Nema guzve Radi klima Cist bus Ulazi se i izlazi normalno na sva vrata cisti validatori nema komunalne izdrk policije i slicnih sranja I onda lepo covek sa zadovoljstvom otkucca kartu Dakle : 1) U zatvor sa bus plusom i raskidanje ugovora sa jebenim turcima 2) Domaca firma da uradi projekat i ifrastrukturu za bus plus, i da odrzava sistem naplate, a ne da se ponasa kao zla korporacija iz robokapa 3) srediti autobuse 4) ponasati se normalno ka normalnim gradjanima, nenormalne tretirati kako i treba nenormalne Onda nece biti problema sa bus plusom i slicnim sranjima Smrt teroru lopova! Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dz Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Quote oO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.