Jump to content

RURomobil!


dovlagsi

Recommended Posts

Treba ja da ga vozim kod nekog limara u Surcin koji je kao po preporuci, ali je lik rekao u fazonu "ako nije udaren ili nesto hitno dovezi ga u aprilu kad se prolepsa vreme, bolje je da se susi na otvorenom ako se radi". Tako da je za sada garaziran kod mene, jos od pre onih velikih snegova, videcu da ja odem kasnije danas da ga malo upalim i provozam cisto da bude u kondiciji :) Ko hoce da ga vozi samo nek me cimne. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo ovakva je situacija ...  išli smo i na "drugo mišljenje" oko ruromobila i limar nam je rekao da nam se najviše isplati da ga sami sređujemo (kada bismo bili sposobni), jer su suprotnom je dosta posla što bi on opet naplatio par hiljada. Neki osnovni "paket sređivanja" bi nas ispao oko 900e najmanje. Tako da smo u načelu mislili da predložimo svima da jednostavno zaboravimo na to sređivanje i da eventualni fond upotrebimo za dalje doterivanje. Isti taj limar je rekao da ukoliko odlučimo da hoćemo da ga prodajemo, on može da ga "zamaže" i sredi za oko 150e, što će trajati oko 6 meseci.

 

No mimo toga auto je u voznom stanju "sve u fulu" :) ima muziku, sve ono što smo sređivali šljaka, farovi, led itd itd. Trenutno je kod Zwerka, bio je preko zime u njegovoj garaži, tako da možeš sa njim dogovoriti preuzimanje. Mi ćemo da vidimo za lepljenje folija i dalje kozmetičko sređivanje.

Link to comment
Share on other sites

Da, to je otprilike bio kontekst, jer vecina ljudi koji tako doteruju te bas matore automobile rade to "za svoju dusu" u sopstvenoj radinosti. Ja mogu da doniram garazu, samo neko da nabavi brusilice, smirgle, limove i sve ostale gluposti :) Plus da naravno zna da radi s time :)

 

Salu na stranu oba majstora kod kojih smo bili su rekli da se moraju zameniti makar krila i zadnji rubovi jer su istrulili, a onda treba prefarbati ceo auto, prosto i kad sam s Lakijem pricao pre neki dan je delovalo nerealno da se ulazu tolike pare u taj auto. Uzevsi u obzir i ovo redovno odrzavanje i sl maltene bismo dosli da svako treba da da cak i do 100 evra da bi se sve sredilo, sto je bas dosta para. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Ех Боле, нема ту много лима да се деље ако вам је тражио мајстор толико новаца. Труло је то сигурно доста по патосу. Рубови и прагови су најмањи проблем, то се сецне и испецка ново, али патос...

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, ne bih da pametujem, ali vi ako mislite da ovo vozite neko duze vreme tu rdju morate srediti. To je kao karijes, jednom kad krene samo se siri i to poprilicno brzo dok se ne ukloni skroz. I kao sto Strokan rece rubovi i sajtne su najmanji problem, bitno je koliko je ostecen dole, kakvi su mu kosevi, jel ako je to sad u kurcu, taj auto za dve godine maltene nece biti bezbedan za voznju.

Link to comment
Share on other sites

To je sve jasno, zato smo i razmišljali o tome da je "bolje" furati još godinu-dve i onda ga prodati - rešiti se na drugi način, pa eventualno gledati opciju RURomobil 2. Pošto ako je 2000 ulaganje da se super sredi, sigurno za te pare (ali i manje) postoje oldtimeri u solidnom stanju koji bi mogli biti predmet kupovine.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, ne bih da pametujem, ali vi ako mislite da ovo vozite neko duze vreme tu rdju morate srediti. To je kao karijes, jednom kad krene samo se siri i to poprilicno brzo dok se ne ukloni skroz. I kao sto Strokan rece rubovi i sajtne su najmanji problem, bitno je koliko je ostecen dole, kakvi su mu kosevi, jel ako je to sad u kurcu, taj auto za dve godine maltene nece biti bezbedan za voznju.

 

Sve to stoji, ali da bi se sredila sva rdja koja je krenula da ga nagriza treba u njega uloziti bar duplo koliko je inicijalno placen, a to je previse. Zimi mozemo da ga garaziramo, to ce mu usporiti neizbezan kraj, a to da li je bezbedan za voznju nikad nije ni bilo kao tema, zna se da su pojasevi poslednji na listi prioriteta :) Odozdo i kosevi su onako, nije jos probilo ali nije nemoguce da dodje na dnevni red za jedno dve godine, a onda jbg...

 

To je sve jasno, zato smo i razmišljali o tome da je "bolje" furati još godinu-dve i onda ga prodati - rešiti se na drugi način, pa eventualno gledati opciju RURomobil 2. Pošto ako je 2000 ulaganje da se super sredi, sigurno za te pare (ali i manje) postoje oldtimeri u solidnom stanju koji bi mogli biti predmet kupovine.

 

Ja sam onomad predlagao onu Sierru Cosworth :)

 

Salu na stranu, po meni nije toliko poenta juriti neke oldtimere koliko je da auto bude zanimljiv. Video sam jednog RURomobilovog vrsnjaka Taunusa skoro u perfektnom stanju pre neki dan, lepo izgleda za nekoga ko zna sta je u pitanju, ali to ne primecuje niko na ulici za razliku od rurka za kime se svi okrecu, a deluje mi da je to bila nekako poenta. Mislim mozemo i ovako nesto da jurimo http://www.autoslavia.com/nakon-kise-dolazi-capri/ ali takve aute ljudi prodaju za 10k evra, a mislim da nam nije to toliko bitno.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

  • Lucky unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...