Jump to content

WTB auto


Trooper

Recommended Posts

ja i dalje tragam :)

Ono što me zanima, imam drugara u Sloveniji, koji može da ide i da vidi automobile. E sad, kupio bih od fizičkog lica, i da kažemo, cena kola koje gledam je 9.5k što je mnogo, ali mi odgovara ako se odbije PDV (koji je kod njih 20%). E sad, da li je moguće uopšte ja da odbijem PDV kad kupim auto od fizičkog lica? Kapiram da nije, ali zašto bi ti onda auto kuća odbila, a fizičko lice ne? Da li auto-kuća dobije povraćaj od države do pune cifre ili?

Ništa mi ovo nije jasno, pa ako neko može da objasni, neka proba, barem meni ubogom :)

I kako saznati tačno koliko te izađe carina za neki model, čuo sam da imaju neki katalog, ali kako do toga doći?

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Ne možeš tačno doći do cifre dok ne dovezeš kola. Čitaj: Može da te maže kako hoće.

Odakle ti to? Koliko ja znam gleda se kataloska cena, u katalogu koji nema varijabilne cene.

Isti taj katalog se valjda koristi i prilikom naplate poreza od 3% pri promeni vlasnika. Tako da taj info verovatno mozes dobiti u bilo kojoj auto agenciji.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Ako kupujes od fizickog lica ne bi trebalo da se uracunava PDV ali ne znam tacno kakav je sistem kod njih. Ortak se bavi uvozom automobila iz Slovenije, poslao sam mu poruku na fb pa kad mi odgovori reci cu ti tacno sta i kako. :)

Link to comment
Share on other sites

pa ćale tog lika zna fazon 20 godina i sredio mu je par puta kaznu u saobraćaju i tako te gluposti tako da kontam da mu ovaj ne bi uvalio auto koji je baš krš ...

2 soma evra je 2 soma evra... mnogi su naduvavali pajserom ortake za mnogo manje.

@ megan: ortak je pazario benzinca 2006 mislim, kupe i sjajno ga sluzi. doduse, nije u fazonu da ne izlazi iz kola. ali da znas jednu caku kod francuza - odrzavanje malo opaljuje po usima. kao sto je dovla rekao zasto ne pogledas neke japance?

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kako je u Sloveniji, al u Nemackoj moras uzeti auto sa placa kako bi ti se odbio tamosnji porez. I to cak ne kod svih!

Sto se kataloske vrednosti tice, to moras da imas nekoga mnogo dobrog u spediterskoj kuci kako bi dobio dobru "cenu". Iscima se carinik, prodje fejk papir sa manjom fakturnom vrednoscu i na osnovu nje ti obracunavaju carinu i porez.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kako je u Sloveniji, al u Nemackoj moras uzeti auto sa placa kako bi ti se odbio tamosnji porez. I to cak ne kod svih!

Sto se kataloske vrednosti tice, to moras da imas nekoga mnogo dobrog u spediterskoj kuci kako bi dobio dobru "cenu". Iscima se carinik, prodje fejk papir sa manjom fakturnom vrednoscu i na osnovu nje ti obracunavaju carinu i porez.

to drugo nije problem, problem je ovo prvo što je to fizičko lice :(

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Razmišljam već neko vreme na koji način da se motorizujem, najverovatnije će da bude neki skromniji polovan autić. Voleo bih da čujem vaše predloge šta da kupim :)

Neki uslovi koji mi odmah padaju na pamet:

- apsolutni max maximuma je 4000 eur

- što manja gradska potrošnja (ne treba mi nikakva zverina od auta)

- klima bi bila veliki plus (bilo kakva)

Auto bi uglavnom (90%) koristio po gradu, sa povremenim putovanjem van grada, tipa jednom u mesec-dva do Niša, na leto do mora ako se ukaže prilika i slično.

Generalno mi je najveća nedoumica da li uzeti neki noviji manji auto u rangu Clio 2005 godište, ili neki stariji a komforniji (da ne kažem bolji), tipa Civic 1999.

Nemam mnogo iskustva sa automobilima, uglavnom sam se grebao od mojih kad zatreba, vozio taj jedan isti auto godinama, tako da sam potpuni noob :/ pa bi svaki tip i savet bio dobrodošao.

ty :*

Idealan auto za tebe po ovome sto vidim.

Hyundai Atos Prime GLS

Potrosnja 5 litara na otvorenom, 6 litara kombinovane voznje ( tipa malo po gradu malo na otvorenom ) 7 litara u gradu ( tipa kocnica gas, kao na primer BG-NS ulice, semoafori itd. )

Auto mozes svuda da parkiras, ama bas svuda. Pravi gradski auto ja ga imam i nemam ni jednu zamerku za njega. Kucaj na netu i vidi review. gledaj od 2000 godista pa na dalje Atose.

Ovo ti je best buy auto danas. Cena mu je sada pala i mozes da ga nadjes ( dobro ocuvanog da je presao malo za 3000e ). Ako te interesuje nesto ok oautica slobodno cimni na pm.

Pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

roveri su imali uzas svoje dizele, honda je cak neke svoje prve dizele uzimala od njih i to je bio fail veliki :)

kontam da svi zaziru od malo starijih japanaca i njihovih dizela (kao i od japanaca generalno), zato retko ko u srbiji se odlucuje za to. a niko ne zna da mi objasni zasto se npr izbegava najnoviji akord dizel ? koji je poprilicno nahvaljen napolju, "dizel je to a japanski, bolje ti mico uzmi vw"

jel treba da spomenem da mi se sere od vw, a i pored toga sto je ruzan, neudoban, precenjen - krade se ko blesav

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Idealan auto za tebe po ovome sto vidim.

Hyundai Atos Prime GLS

Potrosnja 5 litara na otvorenom, 6 litara kombinovane voznje ( tipa malo po gradu malo na otvorenom ) 7 litara u gradu ( tipa kocnica gas, kao na primer BG-NS ulice, semoafori itd. )

Auto mozes svuda da parkiras, ama bas svuda. Pravi gradski auto ja ga imam i nemam ni jednu zamerku za njega. Kucaj na netu i vidi review. gledaj od 2000 godista pa na dalje Atose.

Ovo ti je best buy auto danas. Cena mu je sada pala i mozes da ga nadjes ( dobro ocuvanog da je presao malo za 3000e ). Ako te interesuje nesto ok oautica slobodno cimni na pm.

Pozdrav.

hahahah

Link to comment
Share on other sites

roveri su imali uzas svoje dizele, honda je cak neke svoje prve dizele uzimala od njih i to je bio fail veliki :)

kontam da svi zaziru od malo starijih japanaca i njihovih dizela (kao i od japanaca generalno), zato retko ko u srbiji se odlucuje za to. a niko ne zna da mi objasni zasto se npr izbegava najnoviji akord dizel ? koji je poprilicno nahvaljen napolju, "dizel je to a japanski, bolje ti mico uzmi vw"

jel treba da spomenem da mi se sere od vw, a i pored toga sto je ruzan, neudoban, precenjen - krade se ko blesav

Još uvek vlada to mišljenje zato što to tako treba. I meni se sere od toga. Ja sam uzeo Alfu i prezadovoljan sam :) Da sam mogao da biram, uzeo bih novi Civic. Ali budžet nemam za to :)

Link to comment
Share on other sites

ja sam gledao te megane ali sam odustao jer sam pogledao jedno 6-7 njih bez majstora koje sam u startu odbacio i onda jos jedno 2 sa majstorom i svaki je imao ili neku major manu ili citav niz sitnih mana. Na kraju sam nasao neki koji je bio skroz super ali cena je bila 5.5k sto je daleko preko onoga sto sam bio spreman da platim za polovan auto

u sustini je po meni dobar izbor ako se spremis na opasno cimanje ili te usere da jako brzo nadjes dobro odrzavan primerak

wut?

Naravno auto za koji se ozbiljno zagrejem bi terao u servis da ga majstor prikaci na komp i detaljno pregleda,jeste da to kosta vise i da nije neka 100% garancija,

ali opet bolje ista nego nista bar da znam sta i kako.

A drugi deo sto mi je pricao drug mehanicar sto se tice rada turbine na kolima itd,ovako laicki da ti prenesem koliko sam ja skontao naime,

radi se o tome da auto sa turbinom kad nije u pokretu automatski gasi radilicu,ali turbo kompresor jos uvek neko vreme (ta 2,3 minuta ) radi i kad ti ugasis auto

kompresor ostaje bez ulja , turbina se malo po malo haba i to je najcesce verovao ili ne uzrok prestanka rada iste.

@dovlagsi

Za stilo nisam nesto zagrejan , bas ako naidje neki extra primerak koji se ne propusta tek onda bi razmislio.

Ortak ima 1.9 jtd i vozio sam ga par puta , fino ide ali unutrasnjost mi se ne dopada ni malo,a i nisam bas neki fan fiata.

Sto se tice toyote ona je malo izvan mog ranga sto se tice kesa,ali da imam toliko japance bi prve gledao :D

@oddball

Sto se tice odrzavanja megana,tj reno-a spram pezoa,alfe ili cak vw-a ili drugih svaba osim opela nisam stekao neki utisak da su cene preterane u servisu.

@ostali sto se tice kradje megana

Jebem ga,mislim jedini nacin da ja uticem na to jeste da ne kupim megana nego nesto drugo,a opet ta dizanja kola su uvek deo prica " moze ali ne mora da znaci"

,trenutno zivim u Rumi koja je neka ajde da kazem "mirnija" sredina,

a ako uzmem bas taj model i neko mi ga digne onda sam nesrecnik prve klase :D

Ne znam jos nista,pogledao sam 2 megana za sad,cak i jednog ford mondea dizelasa ,mogao bi i on upasti u kombinaciju ako se skupi neki dinar vise tj do 5k evra.

Bacam se dalje u potragu,ako neko ima neki predlog slobodno neka opali. :D pozz

Edited by C Y N I C

"I think that gay marriage should be between a man and a woman."

Arnold Schwarzenegger

Link to comment
Share on other sites

Ta turbina se isto tako ne vrti non stop nego se na starijim modelima pali tek preko tipa 3-4k obrtaja na benzincima (ne znam za dizele), a na novijim je valjda progresivna pa se pali ranije ali manje "puni" u zavisnosti od obrtaja, na manjim manje, a na vecim vise. Tako da ako ga nisi przio preko 4k obrtaja i onda instant ugasio auto prica nema smisla, a i tad je turbina i dalje podmazana i tek bi se nakon nekog duzeg vremena rada bez dodatnog podmazivanja sjebala.

Pritom nisam siguran kako se pogoni turbina ali mislim da je preko motora sto opet znaci da ce se gasenjem motora zaustaviti i turbina isto kao sto se zaustavljaju uljna i vodena pumpa i kompresor za klimu.

PS: radilica staje tek kad ugasis auto, nema veze sa kretanjem.

Edited by mohican

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

turbina se pogoni izduvnim gasovima. ima velik RPM pa u bi u slučaju da je ugasio motor odmah nakon garenja na 5k obrtaja nastavila poduže da se vrti zbog inercije, al opet ta majstorska priča koju je cynic preneo ne pije vodu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...