Jump to content

vesti


dovlagsi

Recommended Posts

Ne slazem se bas. Pa skoro svi hoce da preticu. Nije zato. Preticu zato sto mogu. Mislim, da ne postoje kazne za kradju svi bi otisli u maksi i izasli sa namirnicama koje nam trebaju bez da platimo.

Edited by ducky
Link to comment
Share on other sites

ja sam ovde sa bratom duletom

ti iz škole izađeš sa rofl lol znanjem vožnje, i to se opegla u 6 meseci.

ovde je jedini prob što uvek možeš da se izvučeš sa hiljadu-dve panduru, osim ako si pobio troje na pešačkom. kad vidim kako ljudi voze, i kako se furala priča sa bodovima i perma oduzimanjima dozvola, nasmejem se grohotom. ti da staneš na desetak raskrsnica u bgdu, i zaista sankcionišeš prekršaje, za 7 dana bi 10 soma ljudi ostalo bez dozvola

А међу њима бисмо били и сви ми овде:)

Ne slazem se bas. Pa skoro svi hoce da preticu. Nije zato. Preticu zato sto mogu.

Ај прочитај поново шта сам написао:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Па да, тео сам рећи да, у бити, што боље возиш (условно речено јелте. Ако си комплетан лик, нећеш да се упушташ у неизвесне акробације, али знате шта оћу да кажем), то ћеш пре да правиш срања и то је доказано неким истраживањима, а и логично је. Неће неки лол несигурни возач лик да узме и да претиче пет колона петсто на сат, нити ће да му смета што иде споро... него неки лик који се сродио са аутом и тренутна ситуација у којој се налази га не задовољава и оће да је промени.

Тако да сам се практично сложио са тобом, није проблем лоша обука, него је проблем касније понашање. Ерго, против сам ових сулудих цијена и сродних трипова.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Ма наравно, не мислим буквално:)

Али оно, себе сматрам прилично савесним и ''послушним'' возачем у практичном окружењу у коме се налазим, а опет, у односу на апсолутну скалу, то је рофл. Мислим, сети се кад си возио 50 ако ниси морао:)

Са друге стране, капирам да је 50 рофл ограничење (тхинк Јурија гагарина у три ујутру), али то је већ нека тема која нема везе са овом (бар не директне).

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja se bas i ne bih slozio s vama :)

Generalno 90% ljudi koji idu da se obucavaju za voznju imaju po 17-18 godina i nisu bas u nekim godinama gde razmisljaju zrelo i zdravorazumski. I ako na to sve jos instruktor ima stav "ma mozes ovde malo da preseces, ako je crveno nije zid" i sl, to moze poprilicno da oblikuje nekog buduceg vozaca. Koji pritom kad polozi nema realno ni iskustva da proceni gde iole bezbedno mogu da se "zaobidju propisi", a gde je to samoubistvo. I plus sto se onda jos naloze pa voze kao manijaci brzo i sl. Naravno, sve to potice i od kuce, vaspitanja i sl, ali tipa instruktor voznje mu dodje odgovoran koliko i profesor u skoli, dakle nije samo poenta u bubanju znanja, vec i u ugradjivanju nekih stavova.

Plus sto te kod nas u auto skolama ne nauce nista bitno, vec samo da ispostuju formu sto je minimalnije moguce. Tipa ja ne znam nikoga ko je polagao u BG-u a da je ikada na casovima voznje pretekao nekoga na otvorenom putu? A takve stvari kasnije u voznji mogu da budu do jaja zajebane...

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

koja je poenta ovih savremenih evropejskih motora 900 kubika- 1200 kubika, sa 90 - 120 konja, i jos kao ubrzanje neko ludilo, turbina ovoono... jel vozio neko te budzevine :) pre svega mislim na udobnost u voznji, i kolicinu saltanja potrebnu da bi se izvuklo bilo sta iz tih motora :) ok kapiram potrosnja se smanjuje (vidim neke lude cifre se spominju 2,7 dizela pa do 3,7 benzina)... koliko je sve to zapravo vozljivo :)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nemas tu dizele, tu se uglavnom misli na benzince. Generalno su mnogo bolji :)

Tipa imas Ford Focus sa 1.0 motorom sa 125KS, ima turbinu tako da pri malim obrtajima deluje kao mnogo snazniji motor. Naime on izvlaci i 170Nm obrtnog momenta i pri 1.500 obrtaja, pa kad to uporedis sa prethodnim Fordovim entry level benzincem od 1.4 sa 90KS i 125Nm obrtnog momenta dobijes zver, tako da se itekako isplati. Jedino sto imas onu standardnu nasu "ali koliko ce to da traje?"... Pa kapiram da uz ok odrzavanje izveze 200k km bez problema, a za dalje kupis novi auto :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Novi turbo motori su zakon (pogotovo benzinci) - kada sednem posle mog ecoboosta u neki auto sa non-turbo motorom koji treba da vrtish preko 3000 obrtaja da bi krenuo da vuche smorim se k'o pas... A shto se tiche trajanja, realno ne planiram da vozim jedna te ista kola vishe od 3-5 godina, tako da mi je sasvim cool.

Shto se tiche vozacha, ja sam sa Dakijem - dok u Moskvi nisu postavili kamere svuda, vozio sam i po 120 u gradu, kad mi je stigla prva kazna, preshao sam na 60-80 (u Moskvi je dozvoljeno 60, na nekim bulevarima 80). Isto tako vidim da je narod krenuo da pushta peshake (stavili su neke kamere koje gledaju da li pushtash peshake), da staje "iza crte" na semaforima (isto neke kamere sada imaju za to), shto je pre dve-tri godine bilo jaoming.jpg :)

Secam se kako me je moj instruktor voznje iscimao par puta (jednom sam chak i zaplakao jer sam skapirao da on nije reagovao bili bi mleveno meso), pa sam posle vozio jedno par meseci fino, pa sam se osilio bio (ovo svi rade, osim mozda zena), pa sam se zakucao dobrano nekoliko puta, pa sam se smirio.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

koja je poenta ovih savremenih evropejskih motora 900 kubika- 1200 kubika, sa 90 - 120 konja, i jos kao ubrzanje neko ludilo, turbina ovoono... jel vozio neko te budzevine :) pre svega mislim na udobnost u voznji, i kolicinu saltanja potrebnu da bi se izvuklo bilo sta iz tih motora :) ok kapiram potrosnja se smanjuje (vidim neke lude cifre se spominju 2,7 dizela pa do 3,7 benzina)... koliko je sve to zapravo vozljivo :)

Super su za vožnju, stvarno deluju kao da voziš neki mnogo ozbiljniji auto. U krajnjoj liniji, prošle godine je izašla prva Mercedesova S klasa sa 4-cilindričnim motorom (250 CDI, 2,1 bi-turbo 204 KS), što je na papiru jednako smešno kao i Fiat 500L 0.9 105 KS sa dva cilindra. Jedino što su malo bučniji i definitivno nisu trajni, bez obzira na održavanje! Postoje već problemi sa Fabijama 1,2 TSI (3 cilindra, turbo) koje zalaze lagano u 150k km grupu, kažu da se teško nalazi baš očuvan primerak.

btw,

novi Quattroporte!

621214_10151200611668999_1402440446_o.jpg

319026_10151200611788999_1950621392_n.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...