Jump to content

vesti


dovlagsi

Recommended Posts

koja je poenta ovih savremenih evropejskih motora 900 kubika- 1200 kubika, sa 90 - 120 konja, i jos kao ubrzanje neko ludilo, turbina ovoono... jel vozio neko te budzevine :) pre svega mislim na udobnost u voznji, i kolicinu saltanja potrebnu da bi se izvuklo bilo sta iz tih motora :) ok kapiram potrosnja se smanjuje (vidim neke lude cifre se spominju 2,7 dizela pa do 3,7 benzina)... koliko je sve to zapravo vozljivo :)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nemas tu dizele, tu se uglavnom misli na benzince. Generalno su mnogo bolji :)

Tipa imas Ford Focus sa 1.0 motorom sa 125KS, ima turbinu tako da pri malim obrtajima deluje kao mnogo snazniji motor. Naime on izvlaci i 170Nm obrtnog momenta i pri 1.500 obrtaja, pa kad to uporedis sa prethodnim Fordovim entry level benzincem od 1.4 sa 90KS i 125Nm obrtnog momenta dobijes zver, tako da se itekako isplati. Jedino sto imas onu standardnu nasu "ali koliko ce to da traje?"... Pa kapiram da uz ok odrzavanje izveze 200k km bez problema, a za dalje kupis novi auto :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Novi turbo motori su zakon (pogotovo benzinci) - kada sednem posle mog ecoboosta u neki auto sa non-turbo motorom koji treba da vrtish preko 3000 obrtaja da bi krenuo da vuche smorim se k'o pas... A shto se tiche trajanja, realno ne planiram da vozim jedna te ista kola vishe od 3-5 godina, tako da mi je sasvim cool.

Shto se tiche vozacha, ja sam sa Dakijem - dok u Moskvi nisu postavili kamere svuda, vozio sam i po 120 u gradu, kad mi je stigla prva kazna, preshao sam na 60-80 (u Moskvi je dozvoljeno 60, na nekim bulevarima 80). Isto tako vidim da je narod krenuo da pushta peshake (stavili su neke kamere koje gledaju da li pushtash peshake), da staje "iza crte" na semaforima (isto neke kamere sada imaju za to), shto je pre dve-tri godine bilo jaoming.jpg :)

Secam se kako me je moj instruktor voznje iscimao par puta (jednom sam chak i zaplakao jer sam skapirao da on nije reagovao bili bi mleveno meso), pa sam posle vozio jedno par meseci fino, pa sam se osilio bio (ovo svi rade, osim mozda zena), pa sam se zakucao dobrano nekoliko puta, pa sam se smirio.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

koja je poenta ovih savremenih evropejskih motora 900 kubika- 1200 kubika, sa 90 - 120 konja, i jos kao ubrzanje neko ludilo, turbina ovoono... jel vozio neko te budzevine :) pre svega mislim na udobnost u voznji, i kolicinu saltanja potrebnu da bi se izvuklo bilo sta iz tih motora :) ok kapiram potrosnja se smanjuje (vidim neke lude cifre se spominju 2,7 dizela pa do 3,7 benzina)... koliko je sve to zapravo vozljivo :)

Super su za vožnju, stvarno deluju kao da voziš neki mnogo ozbiljniji auto. U krajnjoj liniji, prošle godine je izašla prva Mercedesova S klasa sa 4-cilindričnim motorom (250 CDI, 2,1 bi-turbo 204 KS), što je na papiru jednako smešno kao i Fiat 500L 0.9 105 KS sa dva cilindra. Jedino što su malo bučniji i definitivno nisu trajni, bez obzira na održavanje! Postoje već problemi sa Fabijama 1,2 TSI (3 cilindra, turbo) koje zalaze lagano u 150k km grupu, kažu da se teško nalazi baš očuvan primerak.

btw,

novi Quattroporte!

621214_10151200611668999_1402440446_o.jpg

319026_10151200611788999_1950621392_n.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...