Istorijske pitalice :)

dvnityCker

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

od takvih bi se ocekivalo da planetu nazovu po svojoj zeni. a mozda sirotan nije imao zenu pa ju je onda nazvao po kucetu.

edit: sad videh da je kuce dobilo ime po planeti, ne obrnuto :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Prva svetska razglednica, kao vrsta pismonosne posiljke, poslata je sredinom XIX veka, iz Beca, u koji evropski grad?

(ima vise odgovora na ovo pitanje, u zavisnosti kom izvoru verujete, tako da ne morate da gadjate bas ono na sta ja mislim :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

de si debeli legendo

06/05/1871

Poet Jovan Jovanović Zmaj sent to the address of a lawyer from Sombor Dimitrije Manojlović the first postcard in the world, which was, based on the idea of Petar Manojlović, created by the sender in the` Vienna printing shop Valdhajm, the year before, and done as an engraving. Since the postcard contained pro-Slavic ideas, the cautious lawyer sent it back to its sender with the note „I don’t want to have anything with Zmaj – I do not accept it“. Today, this postcard is extremely valuable among the philatelists.

1913?

тачно.

Вудро Вилсон је те године потписао Закон о федералним резервама, који је формирао ФЕД, оваквим каквим га данас знамо. ФЕД је систем од 12 емисионих банака (Бостон, Њујорк, Филаделфија, Чикаго, Кливленд, Ричмонд, Атланта, Сент Луис, Минеаполис, Канзас Сити, Сан Франциско и Далас) које чине Систем федералних резерви. тих 12 банака су приватне банке, а амерички долар је приватна валута...

главни власниси овог система су клан Ротшилд, породица Рокфелер, Џеј Пи Морган, породица Варбург...

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

još bih dodao da je kao povod za uvođenje FED sistema poslužila bankarska kriza te godine. debeli će me dopuniti, al suština je da je jedna velika banka pod kontrolom pomenutih klanova povukla svoje uloge iz manjih banaka, izazvala njihovu propast, što je onda izazvalo nepoverenje građana i masovno povlačenje depozita te propadanje banaka.

uz američko-španski rat i aneksiju havaja, ovo je jedan od iskonskih trenutaka američke imperije.

edit: vidim sad da je bankarska kriza počela 1907. godine, znači nije te iste.

Koje godine i gde je poginuo francuski vojskovođa Gaston de Foix?

-ok, ne mora da se odgovori gde, barem kada :)

Edited by aleksandar_

"When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you'll be successful".

"Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man’s character, give him power".

Superbia in Proelio