-
Posts
2,946 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
Shale last won the day on July 9 2022
Shale had the most liked content!
Reputation
209 Snašao seAbout Shale
- Birthday 10/16/1990
Retained
-
Member Title
Paradajz chorba
Kontakt podaci
-
Facebook URL
http://
Profile
-
Omiljene igre:
wow,war3,diablo,sc,HoMM,C&C
-
Lokacija:
Srbija
-
Iznolajfovao sam fazon 20 sati u poslendja 2 dana u coopu. Ima tri tezine, normal, hard i harder. Igramo na hard i dosta je neprijatno. AI igra poprilicno dobro + valjda cheatuje ? Tipa go liku rupi, 3 metra ispod mog lika vertikalno sa default dedinom shotkom koja radi 22 dmga upuca mog lika koji ima full light armor (30% dmg reduction na svim delovima tela) za 35 dmga, ja njega sa highgrounda shotkom koja radi 3x23 za 13. Kakva je tu carobna matematika u pitanju pojma neam. Pokusavam da nesto racunam, gledam sta nose u rukama, mikrujem, medjutim kurcu ne vredi, da li mobovi imaju random perkove (koji ima fazon 50-60+ u igri) ili sta je fora ne znam. Igra je podeljena na Sat View i combat area map, odnosno sat view je grid celog sveta i igrac pomera squad iz kvadratica u kvadratic, svaki kvadratic je combat area map. Na mapi ima raznih stvari, bolnica, portova, gradica, rudnika... generalno je fora zauzimati rudnike i gradice najblize svakom rudniku. Svaki grad ima loyalty (0-100%) i profit najblizeg rudnika je direktno proporcionalan loyalti-ju. Questovi vezani za grad, koji su u glavnom u kvadratima oko grada udaljenosti 1-2 dizu loyalti. Treba citati wtf se dogadja i kakva je atmosfera u gradu, ako roknes lika koji pravi sranja dize se loyati, ako ubijes nekog, lupam, trgovca oko kog se ceo grad vrti onda pada minus. Sami playable mercovi se unajmljuju na 5-14 dana, na sto vise dana ga uzmes to je bolja cena, odnosno jeftiniji je hire. Tako da kad pocne igra, ima se para za mozda 4 neka noob lika na fazon 7 dana i teraj, snadji se, moraju nekako da se zarade pare u tih 7 dana za refresh ugovora 😄 Igra ima 'real time' da kazemo, sve sto se radi progresuje vreme, same tuce (kad se udje u mapu) mi se cini da ne guraju sat unapred, al kretanje izmedju zona da. Sta je smor je sto skoro uvek, kad ti merc popije stetu on dobije wound (-10 hp perma) a u proseku likovi imaju ~65-100 hp-a i onda kad se zadesi da se izjebes ili ti izlete neki krimosi iza coska pa ispamprche tvog lika na 5 woundova (ako uopste i prezivi) onda mora da se provede dosta vremena na "treat wounds" ili "R&R" u gradu da bi se woundovi skidali, tipa od 12h do 36. Sve naravno kosta i sve operacije, odnosno crafting, treat wounds, rest and relaxation, train mercenaries, train skills itd se rade na Sat view-u (world mapi), R&R je moguc samo u gradu za pare, treat wounds bilo gde al trazi meds, crafting samo tamo gde ima workshop (u glavnom u gradovima), itd. Sve operacije se scaluju sa skillom onih koje ih izvrsavaju, tipa postoje tri non-combat skilla - medicine, explosives i mechanical (doduse explosives utice na rukovanje eksplozivima u combatu, bacanje granata, pucanje iz RPG-a, defuse mina/bombi/sranja, hae). Svaki od tih skillova utice na odgovarajucu operaciju, i likovi se assignuju na task i skill odredjuje trajanje, mechanic sa 50 skilla ce popravljati dve puske tipa 24h, mechanic sa 80 ce zavrsiti posao za 12h.... I tu su moje zamerke, odraz jacine skilla izgleda nije linearan scaling nego ima neku budj logaritamsku formulu, imam lika sa 90 marksmanshipa i 60 dexterity-ja koji je nesposoban da pogodi mrtvog vola koji lezi ispred njega.. Dok neka Mouse riba koja ima 85 marksmanship i 97 dex ne masi apsolutno nikad, ma sa koje daljine, sa istom puskom kao i ovaj prvi bogalj... Generalno solidna igra, dosta frustrirajuca zbog neobjasnjenosti funkcionisanja pola mehanika, takodje turnovi se igraju naizmenicno izmedju player squada i protivnika, simultanim pomeranjem svih likova proizvoljno, u coopu to malo zajebava jer ako ja planiram shot a moj ortak klikne move meni je sve suspendovano ili u nekim slucajevima izkenseluje mi sve, kao da sam stisnuo escape. Isto se dogadja i u inventary, ja uzmem da drag&dropujem iteme da sredim inventar, i dok dragujem item moj saigrac negde tamo klikne nesto na mapi, otvori neki chest il stagod, i meni se dragovan item skine sa kursora, jako smara. 7.5/10, Ako ispatchuju ova sranja moze i do 9/10 da ide
-
Ti imas 3FA 😄 Taj 'user' deo je neophodan iz prakticnih administrativnih razloga, zamis'i da si neki admin i treba administriras naloge a njima korisnicka imena ovo: KEVKUklPRVJBSlJBRVBB RUFfS1JRe3szLTQzLTQy My0zNC0zMjQoRUpSSU9F UkFKUkFFUEFFQV9LUlF7 ezMtNDMtNDIzLTM0LTMy NChFSlJJT0VSQUpSQUVQ QUVBX0tSUXt7My00My00 MjMtMzQtMzI0Cg==
-
Jbg moras neki personalID da imas, bio to neki ID broj, username, email adresa, a kad vec znas to, sto ne i password o istom trosku. Ofc korpo-paranoja je beskonacna, kako se nesto novo pojavi oni brze bolje oce da uguraju u svoj sistem da bi mogli da kazu da imaju 'cutting edge security' il koj god drugi buzzword bullshit. Nedavno su mi na poslu natovarili kojekakve digitalGuardianAngele, Tanium i tako neka sranja, right clickujem csv/xlsx i dobijem 5-15 sekundi loading wheel.... Napravim python skriptu koja manipulise csv-ovima, spakujem u .exe, posaljem coveku preko timsa, on mi vrati screenshot windows defender popupa na kom pise kako je moj program u stvari malware .... dodam komentar #123 u kod, posaljem opet i ono radi🙂
-
Generalno authentifikacija korisnika se moze vrsiti na tri nacina, gde korisnik dokazuje svoj identitet snabdevanjem informacija na neki od sledecih nacina: Nesto sto korisnik zna, npr password Nesto sto korisnik poseduje, npr mobilni uredjaj (i na njemu autentikator), ili fizicki autentikator (ono sto je blizzard prodavao jos pre 10+ godina za wow) Nesto sto korisnik jeste, biometrija - otisak prsta, skeniranje roznjace, DNK, rendgenski snimak zuba sta god zelis! 2FA je u sustini dva od moguca tri nacina, paswordless je izbacivanje 'necega sto korisnik zna' iz jednacine, te se logujes samo korisnickim imenom sto je prvi sloj identifikacije korisnika, gde korisnik potom dokazuje svoj identitet najpre biometrijom putem skenera otiska prsta na telefonu (ms autentikator npr) a potom prekucava dvocifreni broj koji autentikator ispljune, kombinacija je onda nesto sto korisnik jeste + nesto sto korisnik poseduje, eliminise se 'nesto sto korisnik zna' korak Firme implementiraju to na razne nacine, ovo je akademski odgovor koji je podloga svih implementacija
-
Verujem i ja da hoce, ali da to apsolutno nece imati nikakve veze sa ovim sta danas zamisljaju da ce web 3.0 biti. Kao sto su pre 100 godina zamisljali gradove buducnosti sa letecim automobilima, soliterima na tockove koje vozovi vuku i mostom preko Atlantika. Vecina ljudi koji su fascinirani block-chain tehnologijom apsolutno ni nema pojma koja joj je svrha i kako radi. Zamisljaju da svaka masina treba da ima sadrzaj celog interneta na lokalnom disku & shieet. Da, zamenom user/pass sa single-sign-on user/pass kombinacijom sa ugradjenim 2FA-jem putem neke tamo mobilne aplikacije, eo od pre 2 dana sam 'passwordless' na poslu i ide mi na milokliz sto malo-malo pa 'ukucaj auth kod sa telefona' Ili auth token, sto nije sija - nego vrat!
-
Kako je kripto tankovao tako je prica o web3 (koju su kriptobroovi poistovetili sa blockchainom) prakticno nestala :D:D Dokle god moja baba ne moze da udje sa user/passom u web aplikaciju -> Web3 je vaporware Change my mind
-
Nemoj @millanče molim te tu 'f' rec da koristis 😄
-
ups Ha, vidis, ja bih rekao totalno suprotno od ove recenice. Da ce pre backend biti autogenerisan nego frontend, pola backenda se i pravi kroz toolove i tehnike koje autogenerisu API, CRUD i sta sve ne. Ono, shit comes in, shit comes out (osim ako ne radis u tipa Guglu gde na osnovu jednog textboxa u koji neko moze uneti "lol shit swag yolo" tvoj kod treba da izgenerise i klasifikuje 5 miliona rezultata u 0.3s, tu vec bez ozbiljnog baratanja matametikom nema leba) Na front endu slozenosti i budalastina moze biti beskonacno. Takodje gluposti koje klijenti umeju da traze nemaju cap, to mislim da nikakav AI ikada nece moci da predupredi 😄
-
Rastibudjilizovane klejbezable Forum za diskusiju o S.V.E.M.U. što vam padne napamet, na ozbiljan ili šaljiv način. Kak'e bre slike!
-
Au kakav nesveti spoj! Nisam znao da tako nesto postoji, morao sam da zguglam http://www.fil.bg.ac.rs/wp-content/uploads/obavestenja/zabuduce/liflet/Bibliotekarstvo i informatika.pdf?fbclid=IwAR1ndgHPjwR466srMIw2uhVY4fuXp7wdI3lmonN3q7hlEOCtJUyrH1S7p5k Nego, sta mislite, da li se sa ovim napretcima u advanced botovanju (koji se marketinski forsira kao AI na svakom cosku) blizi pucanje mehura IT-ja? Mozda hae ne mora da bude pucanje i pad u zaradi/potraznji/rastu, al mozda neki plato... Za 2-3 godine botovanje maltene svega ce biti moguce i prag za ulazak u ceo taj svet ce se podici podosta, makar ja takvo misljenje imam
-
Inspirisan random pricama koje sam imao sa ljudima IRL, tipa covek koji je profesor na fakultetu mi je pricao kako je sa ~17 godina pravio custom formate izvestaja za stampanje i valjao floppy diskete firmama od vrata-do-vrata i tako zaradio prve pare negde u eri pre pentiuma, tu se primio. Cenim da je jedno 50% foruma je u nekim IT vodama bilo kao neki sys admin, developer ili neka druga hip pozicija koja je izmisljena pre 15 minuta. I Interesuje me - kako ste poceli time da se bavite ? Sta vas je zainteresovalo ? Koja je prva glupost koja vam je bila 'do jaja' ? Hae da pocnem od sebe, igrao sam igrice ceo zivot i oduvek mi je kompjuter bio zanimljiv al' sam 'teo da studiram te masinski, te medicinu i na kraju sam sa 24 upisao privatni IT faks. Nalozio se na Javu, zavrsio 3 godine i evo uspesno obnavljam poslednju godinu vec jedno 3-4. put. Sad fulltime radim kao software developer nekih ~godinu dana i idalje nemam pojma sta radim, al placaju me da kucam neke random Python skripte, malo web, malo linux, kojekakve distribuirane aplikacije za testiranje performansi mobilnih mreza, aws i jos sto neprebrojivih kuraca taman da guglujem makar pola radnog vremena svaki dan. Al' generalno (kao prva iskra interesovanja) - video igre. Kako radi logika koja tera sve na ekranu? Kako se od elektricnih impulsa dolazi do real-time simulacije ? Kako je uopste moguce da CPU milijardu puta u sekundi izvrsi bilo sta ? Kako od 0 i 1 moze da se dobije bilo sta komplikovanije 😄
-
Dosta dobro, epska glupost 😄 Nego da vas pitam, jel i vama bizarluk sto Samsung sto imenuje telefone S I, II, III, 4, ... 10, 20, 21, 22.... i nvidia graficke random 1xx, ... 10xx, 16xx, 20xx, 30xx, 40xx ... ?
-
TheMoreYouKnow: Inace 'prirodno' se unutar stampanih kola vremenom i radom dogadja proces elektromigracije, gde bakar (ili koji god drugi materijal da je u pitanju) sam bezi kod cigana u dzep 😄 E'o slike bakarnog trejsa sirine <~1 mikrometar iz commodora64 koji se sam razisao vremenom. Danas su ti isti trejsovi reda velicine 5-10 nanometara, manje materijala -> brze se razidje, samim tim zivotni vek je kraci. Mada, u danasnje vreme, pre ce nesto drugo crci ili ce ceo uredjaj zastareti i biti zamenjen nego sto ce se kolo raspasti od elektromigracije.
-
Todd Howard je bre Steva Pos'o gejminga, lik je prodao Skyrim pa jedno 20 puta, poslednji kojima je prodao je Microsoft 😄
-
Pa imas plocu, i sa suprotne strane neko parce metala koje je obicno cetvrtasto ili u X i onda srafove proteras sa gornje strane kroz sam rashladni blok i plocu i onda usrafis u backplate, al fora je sto pritisak na sam CPU treba da bude podjednak. Ako nemas distancere ili tako nesto sto ce da ti ogranici koliko mozes da zasrafljujes nego ga 'po osecaju zavrnes' dolazi do deformacije ploce ili pritiska na istu, sto nece nista sjebati ako komp stalno stoji ugasen... al' kad sistem radi i greje se usled toplote se lemovi i kontakti 'razmeksaju' i onda taj pritisak od neravnomerno zasrafljenih srafova krene da krivi i cepa motherboard sve to se desi na mikroskopskom nivou naravno, jednog dana radi, ugasis, ohladi se, sutra dan hoces da uplais kad ono prc.... mrtvo sve