Pošto sam opet uspeo da sjebem koleno opet sam morao da se snalazim za vozilo sa automatskim menjačem i sad mi dopade Škoda Karoq 1.5TSI DSG pa imam malo prilike da je direktno uporedim sa Hyundai Tucsonom jer negde pripadaju istoj klasi. Prvo mala ograda da je Tucson baš u top top opremi bio, dok je Škoda u najslabijoj Ambition opremi. Svakako Škoda unutra izgleda značajno jeftinije, plastika nije tako dobra i sl, a koliko vidim po slikama ni bolji paketi opreme tu nisu baš nešto specijalno. S druge strane ne mogu da kažem da je loša, samo se vidi razlika u klasi unutrašnjih materijala, ali i ovo sasvim "radi posao". Čak sam mislio da će mi onaj dvokraki volan biti idiotizam, nije, sasvim je ok. S druge strane Hyundai je dosta nekako mekši i imaš utisak kao da voziš lađu više nego auto, dok je Škoda mnogo direktnija i bolji mi je utisak upravljanja i vožnje, doduše verovatno bi obrnuto bilo posle nekog dužeg putovanja, vozio sam samo po gradu. Opet recimo start-stop sistem na Škodi mi je bolji i responzivniji, čak imam utisak da je auto živahniji, iako ima "samo" 150 KS naspram 200 i kusur kod Tucsona, ali bih rekao da je to pre do automatskog menjača na koga se ovamo ni u jednom trenutku nisam baš navikao, a u Škodi je nekako super. I zapravo ima menjač umesto samo dugmića na Tucsonu. Škoda ima veliki gepek, ali mi deluje da je Tucson prostraniji unutra definitivno. Konačno ovakva Škoda koliko sam shvatio košta oko 28k evra, Hyundai u full opremi sa 4x4 oko 38k, deluje mi da je to to koliko para toliko muzike. Međutim da biram između full opremljenog Karoqa (kažem taj enterijer sam video samo na slikama, ali deluje slično) i Tucsona definitivno mislim da je Tucson bolja opcija za iste pare. S druge strane Škoda će se sigurno lakše prodati kod nas 🙂
Mala trivia kad stisneš nav dugme na ovom automobilu koji nema navigaciju:
Doduše kad sam kliknuo na prodavnicu mi je nešto iskenjao kako nije podešen glavni korisnik automobila pa nisam dalje išao da se s time bakćem.
Još jedan mali utisak imao sam priliku da se vozim u (nisam ja vozio) Alfa Romeo Tonale, što je najgore skroz napucan izađe nešto malo više od 40k, dakle nije dramatično skuplji. Jeste malo manji i od Škode i od Tucsona, ali je dizajn baš do jaja, kako spolja tako i unutra, baš je onako milina i sve deluje fensi, mora se priznati da su sve odradili vrhunski. Plus je hibrid pa ima super ubrzanje na semaforu, skoro pa da je nečujan kad voziš polako i sl, baš deluje jako zanimljivo. E sad s druge strane to je ipak Alfa