ja mislim da svi oni i dalje računaju na EV vozila u okviru gradova, zato i jesu autonomije i dalje niske (naravno i zbog ograničenja kapaciteta baterija).
jer kao kad si u gradu puniš se i kod kuće, sa druge strane imaš i te punjače po tržnim centrima itd.
čitao sam baš skoro neki članak, glavna grupa koja vraća Teslu su oni koji zapravo nemaju kuću nego žive u zgradama jer nemaju tu opciju da im auto stoji na punjaču 10 sati dnevno.
razvoj tehnologije fast chargeovanja kod tradicionalnih uređaja mi ipak daje neku nadu da je rešenje na koje oni idu to da i za EV postoji "fast charge" te da ćeš nekad moći da imaš pumpe kao sada ove tradicionalne gde se nakačiš i za 5 minuta dobiješ 50% baterije npr.
jer ovo
inače nije rešenje i kad čovek planira putovanje, jer kao ko još želi da doda 60min na svoj put da čeka da mu se napuni auto?
a da baš planiraš pauzu za ručak gde ima punjač pa on bude zauzet, ne ide.
meni je lično najveći "zent" prelaska na EV to kao idem sad ovamo, napuniću se u tržnom centru, ti u tržni centar a ono svi punjači zauzeti. Ti sad nemaš ni neki sistem da kad se napuni on ode, nego ono lik se nakači na punjenje i ode u kupovinu na ručak itd, stoji mu auto 4h na punjaču. A sa trenutnim stanjem punjača kod nas nije lako naći drugi ako si "na rezervi". Zato je imperativno da možeš da ga puniš (dizvineš) kod kuće.