Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/28/2016 in all areas

  1. Tu sam Ivke, gde si ti_
    7 points
  2. Lošnjikav je ovo film. Inače nemam problem da oprostim superherojštini (i srodnim stvarima) plitkost, opšta mesta i povremene imbecilnosti, ali ovo je dosadno, usiljeno cool i isuviše plitko imajući u vidu teme koje se pominju. Batfleck je izvukao maksimum iz uloge koja mu je napisana. Dobar je i u kostimu i van njega, brutalan je, vidi se da je sjeban, ali zajeban. Sve je to na mestu... Kal-El je ono što jeste, dobronamerni tupavko koji zaista pruža sve od sebe, ali avaj. Pritom su sve scene u kojima treba prikazati neku emociju, a on je u njima, toliko patetične da mislim da su oboreni svi rekordi patetike po sekundi filma. Gal Gadot kao WW izgleda carski. A i ovako u filmu je ok. Mada nema mnogo šta da radi. Slično kao i Alfred koji je klasičan enabler, koji (dosta duhovito) kenja Brusu, ali i dalje ga sluša bez pogovora. Lex Zuckerberg junior jeste beskrajno iritantan, ali delim Boletovo mišljenje da je takav kakav je prilično dobar. Zao je, beskrupulozan, psihotičan... Nažalost, on je baš predaleko od onoga što bi pravi Lex Luthor (senior ili ne) trebalo da bude. Što se samog filma tiče, rekao bih da prvih 60ak minuta teče relativno ok, ne preterano dosadno i ne preterano glupo. Onda dođe jedna scena koja je toliko imbecilna da je to strašno (što reče Nidža - "I sad je film potpuno izgubljen"), a zatim film postaje klasičan rollercoaster kul stvari i dno stvari. Jadnjikava objašnenja onoga što se dešava kako bi se došlo od jedne akcije do druge. A ta akcija je dobra dva puta, a dva puta nije. Slično kao i kod Watchmena, kada Snyder i ekipa skidaju izvorni materijal (većinom Millerov DKR, pomalo Death of Superman i još par momenata za koje znam da su iz stripova, ali se ne sećam tačno odakle), stvari kako-tako funkcionišu. Čim krenu da pametuju i ubacuju stvari koje oni smatraju da su kul, a posebno kada "blago" menjaju originalni materijal - ispada debilarija. Ako bih poredio sa drugim filmovima ovog tipa - mislim da je poređenje sa prvim Amazing Spider-Manom ok - dosadno, na momente kul, ali za zaborav. Iron-Man 3 je u prednosti zato što je zabavna sprdnja koju njeni tvorci nisu shvatili preozbiljno, a za BvS nisam siguran kako su je shvatili. Age of Ultron je i pored svoje izgubljenosti u želji da bude reklama za igračke i ostatak Marvel filmova ipak bolji film.
    3 points
  3. Након скоро па три деценије играња, и захваљујући сплету разних околности у правом тренутку, неколико нас се окупило у инди развојном тиму "Bad Boys" (®Bob Marley) и почели смо са прављењем не још једне HOPA игре или неки платформице а-ла-FlappyBird, већ смо кренули у full retard мод. Укратко, правимо фактички нови жанр, који је веома ретко виђен раније... тј бар сам га ја видео у свега пар игара и то веома скромно и успут (то није био главни feature игре). Ради се о Simultaneously Executed Turn Based Game систему, који није по шаховском принципу потез за потез, већ се играју сви потези истовремено (Orders фаза) а онда се "пушта" да јединице изврше сва наређења у току Execution фазе. Драстично је теже од класичних (свих осталих практично) потезних стратегија и игара, али одлучили смо да идемо у том смеру док се може. Ок, ово су неки главни "фјучурси": - већ поменути Simultaneously Executed Turn Based Game систем - по први пут потпуно hex based бојиште које је рељефног типа, односно hex поља креирају не само равне површине, већ и брда и планине - Chain of Command, или односи између команданата (попут система из Dragon Age-a, само без сексуалних варијанти) и подређених официра у смислу међусобне комуникације и издавања и извршења наређења - Lines of Communication, који доносе то да јединице немају сателитске телефоне, нити је играч бог, већ мора постојати комуникација између јединица да би делили свој fog of war са другима и командантом (играчем), као и да уопште могу да се издају наређења свим јединицама. То значи да уколико неко изда наређење јединици да се удаљи превише или непријатељска јединица прекине линије комуникација, онда се губи контрола над том јединицом или потпуно или макар отежано (могу да се издају наређења само сваких 2 или више потеза, а не потез за потез) - Casualties system, војници нису роботи, већ људи који не морају да имају статус само 1 (жив) и 0 (мртав). Пошто ће престиж бити ресурс, који се слично PG-у користи за обнову трупа и унапређења, врло је битно избећи и због престижа и због експа јединица обнављање са "жутокљунцима". Такође, због жељене што веће имерзије играча у целу причу, желимо да је играчу стварно стало да му људи преживе. Дакле, постојаће цео систем (аутоматски, слично комуникацијама, како не би оптерећивали додатно играче) за извлачење рањеника, њихов третман и евентуални повраћај на бојиште - Мапе ће бити огромне и скалираће се временом, са прогресом кроз игру. Баш као и ранк играчевог командира. Почиње се са пуком и чином пуковника, на мапама код којих су величине hex-а отприлике 300 х 300 м, што код мапа од 90 х 90 поља представља површину од око 30 х 30 км. Касније ће се увећавати и јединице, као и поља, те ће се контролисати читаве армије (иако мапе и дае могу бити 30 х 30 али нових поља) - На бојиште ће утицати различити фактори: од самих јединица, преко терена, објеката, временских прилика, доба дана итд итд - Јединице неће имати само напад, одрбану, фортификацију и чекање, већ мноштво стандардних и напредних акција које су се изводиле и примњеиване у току Првог светског рата, а и у многим другим ратовима. Биће ту и лажних напада, насилног извиђања, лажне предаје, усаглашавања акција између различитих јединица и различитих родова, подела фокуса јединице на ране стране (крила и центри и слично)... - Прича ће покрити СВЕ кампање Великог рата, могуће алтернативне правце, као и ратове који су му претходили или који су му се надовезали. План је да се ураде све главне државе учеснице (у смислу да и Црна Гора, али не и Бразил) - На почетку ће се поред државе, бирати и врста комаданта (какв је по темепраменту и начину ратовања) - офанзивни, дефанзивни или балансираног војевања. Кроз игру, односно мисије, слично старим Wings-има, води се ратни дневник који осликава догађаје који су се збили, опет зарад што веће имерзије играча у дешавања За сада смо успешно дошли до завршетка едитора за поменуту мапу и hex поља, са могућношћу убацивања различитих терена, објеката и јединица, као и параметара за све њих. Такође, урађен је и добар део почетне 2d графике (UI) и 3d објеката (основни сетови за Немце и Русе). Управо је урађена и нека прва верзија сајта, за више информација и све што то прати (ФБ, твитер...). И наравно, за крај, молба за помоћ. Не мислим на паре, већ бисмо желели и да чујемо ваш feedback, предлоге и сл, тј да учествујете у дискусији кроз коментаре на сајту, али и помоћ у даљем ширењу приче о развоју ове игре. Ова помоћ нам је битна како бисмо добили критичну масу која би нам помогла за пријављивање за Steam Greenlight и добијање тамо Greenlit-a. Иначе, ово је прво место где уопште обајвљујемо нешто о игри, јер ипак макар двојица нас овде висимо већ деценију (Рејз и ја). Хвала свима и надам се да ће вам се свидети идеја, а да ћемо у најскорије време имати неку алфу за тестирање. Сајт: www.allourtrenches.com *учествујте у дискусији преко коментара (тренутно правим неки Девс лог, чисто да појасним шта и како хоћемо итд) Facebook и Twitter: https://www.facebook.com/allourtrenches https://twitter.com/AllOurTrenches *ко има ФБ и твитер, молим вас да шири даље Неколико "sneak peeks" и ексклузивно (нема ни на сајту још) само за РУР /не, неће бити lowpoly):
    2 points
  4. samo u Srbiji... xD
    2 points
  5. Dekni neke gilje za Kosovoe!
    2 points
  6. brate sta pricas, svi znamo ko je originalni kreator paint it black
    2 points
  7. Biće prilike sledeće sezone. :))
    1 point
  8. Analiza #2 , 18 karata iz prošle nedelje sam sabio u sat vremena lupetanja :D Ovaj set sam slušao dok sam snimao, ako nekog to interesuje
    1 point
  9. Temeljno ispiranje mozga. Ovaj predizborni spot je toliko ljigav i odvratan da mi nije jasno samo kako neko moze da gleda ovo do kraja i ne baci peglu.
    1 point
  10. Poslednji put sam bio na žurci 2012 :D
    1 point
  11. Not sure if trolling, ali zimsko računanje je normalno računanje, ko ne veruje nek stane u podne na osunčano mesto i nek gleda gde je senka.
    1 point
  12. Svaka cast Hogare , organizaciju,tajming, bukvalno sve.Nismo mogli dalje od 1/4 u mixu, medjutim to se stavlja u drugi plan.Odlicne kvalifikacije,donele su nam svima dosta dobrih meceva.GL HF Pucamo se i na sledecim turnirima
    1 point
  13. Svaka cast na ovim kvalifikacijama Hogare, i trebalo bi sto cesce da se prave ovakvi turniri. I jos jednom svaka cast OnlineHeaton-ima na odlicnom mecu. Realno ovo je jedini nacin da se neke nove ekipe stimulisu,i da se cuje za neke nove klince,makar i u Srbiji . Steta sto nemamo uslove da se malo cesce druzimo, ljudi se masovno okrecu nekim online ligama,i turnirima, uostalom kako i ne bi, kad retko koja igraonica zeli da organizuje bilo kakav "ozbiljniji turnir" . Razumem stanje na nasoj csgo sceni, ali ovo je u interesu svih nas koji igramo igricu, uostalom svi smo postali i ostali drugari jos od 1.6 perioda (kako je tad bilo dobro) ... :) Jos jednom svaka cast svim ekipama, i vidimo se 10og :) p.s slika specijalno za Hogara http://imgur.com/EmAo467
    1 point
  14. https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/12107044_1113381862016750_7137803127231041158_n.jpg?oh=be01d349ec410d649f07ebd59f30919b&oe=57885952 Kratko i jasno sto bi ovi sa TDIja rekli
    1 point
  15. Op op, sredili su jo CGI :) https://www.youtube.com/watch?v=_-Ss3r-F_O0
    1 point
  16. King Buffalo - Orion omiljena pesma mi je definitivno Drinking From the River Rising, ultimativna stoner voznjica.
    1 point
  17. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =o)) uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kakav danak neznanju =o) izvinjavam se =o)
    1 point
  18. reki krenuo u kondinu na poker
    1 point
  19. 1 point
  20. RuR Fantasy NBA 2015/16 Rezultati 17. kola Ugrinowtzi Peasants 9 - Žarkovo Tilth 2 Peasantsi ubedljivije nego što smo očekivali dolaze do pobede u zemljoradničkom duelu. Vića će morati dosta da se potrudi u poslednja tri kola da bi se uvukao u PO. Shetachi 5 - Windtalkers 6 Dame je doveo Dekija do pobede nad ispovređivanim Mixetom. Shetachi u vrlo nezgodnoj situaciji. Kabladzhije 3 - Bezanija Beerdrinker 8 Kelt rutinski do bitne pobede. Cerak Orange Wings 6 - DODIRNI MI KOLENA 4 Alen je pružio sjajan otpor i malo mu je falilo da potpuno iznenadi Vlaju koji će voditi veliku bitku sa Ulpyjem za šestu poziciju. Kaznitelji 4 - Otimači 7 Otimači i dalje ostaju u trci za drugom pozicijom, Kaznitelji i dalje u povoljnoj poziciji da uđu u PO. StroShow 9 - Blokemoni 2 Zuzi je demolirao Ulpyja, koji će morati dosta da se potrudi da dođe do šestog mesta. Tabela posle 17. kola Parovi 18. kola Ugrinowtzi Peasants - Kaznitelji Peasantsi fino igraju i blagi su favoriti u susretu sa Kazniteljima. Verovatno meč u kom obema ekipama odgovara i gust rezultat. Shetachi - Žarkovo Tilth Ni Mixe ni Vića nisu u nekoj formi, a ovo bi vrlo lako moglo da bude kolo u kom jedan od njih dvojice smanjuje svoje PO šanse na minimum. Kabladzhije - Windtalkers Poslednja šansa za Mendžija da se ubedljivom pobedom vrati u borbu za gornji deo tabele. Cerak Orange Wings - Bezanija Beerdrinker Kelt bi u duelu sa Vlajom mogao da se reši jednog od konkurenata. StroShow - Otimači Otimači će morati da iznenade StroShow kako bi ostali u trci za drugom pozicijom. Blokemoni - DODIRNI MI KOLENA Može li Alen potpuno da iznenadi Vanju i sruši mu snove o plasmanu u doigravanje? RuR Virtual GM 2015/16 Lagano ulazimo u finiš. Vića je imao najbolji mesec ikad i ubedljivo vodi, a ima šansu da pređe 22 na kraju. Lex lagano juri prosek preko 21. Kelt će, ako nastavi ovako, ispucati sve igrače bar dve nedelje pre kraja, a slično važi i za Dekija koji juri negativni rekord po procentu. Alen će probati da napadne šesto mesto u poslednjoj trećini sezone.
    1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00
×
×
  • Create New...