Jump to content

Opisi

Najnoviji opisi video igara!


1,513 topics in this forum

  1. REVIEW: Planet Alpha

    • 0 replies
    • 309 views
    • 1 reply
    • 394 views
    • 0 replies
    • 325 views
    • 0 replies
    • 305 views
    • 0 replies
    • 273 views
    • 0 replies
    • 375 views
    • 0 replies
    • 345 views
    • 0 replies
    • 249 views
    • 0 replies
    • 360 views
    • 0 replies
    • 386 views
    • 0 replies
    • 346 views
  2. REVIEW: Dead Cells

    • 0 replies
    • 315 views
  3. REVIEW: Detective Gallo

    • 0 replies
    • 348 views
  4. REVIEW: Bus Simulator 18

    • 0 replies
    • 366 views
    • 0 replies
    • 312 views
  5. REVIEW: Dream Alone

    • 0 replies
    • 325 views
  6. REVIEW: Path of Motus

    • 0 replies
    • 313 views
  7. HARDWARE: AMD Ryzen 2

    • 0 replies
    • 589 views
    • 0 replies
    • 256 views
  8. REVIEW: We Happy Few

    • 0 replies
    • 395 views
    • 0 replies
    • 376 views
    • 0 replies
    • 291 views
  9. REVIEW: State of Mind

    • 0 replies
    • 347 views
    • 0 replies
    • 371 views
  10. REVIEW: Guacamelee! 2

    • 0 replies
    • 350 views


  • Topics

  • Posts

    • 😄 Океј... Матор сам за ангажовану уметност, поготово алтернативну. Последње што сам могао да сварим, од како ми је жена забранила Достојевског (и остале Русе - каже да ме чине мрачним и депресивним; ко би рекао?) је Пељевин. Од тада само бинџујем понешто.
    • ah, say no more 🙂 ali i dalje izgleda tamo neki excel ima zvezdicu ono potre se sve od loših rezultata ako si imao ženu za pisca 🙂
    • this...boldovani deo mi je najvise zasmetao
    • ja sam mislio da vec dugo svakom pametnom pisani review ne znaci nista, a gameplay neki to je vec druga stvar - kad ono medjutim ovde je opljuvano sve ono sto je najavljivano da ce biti jebg u igri pocevsi od tih nepotrebni animacija i fokusiranja na pojedince u prici, slabiju takticku komponentu niko nije ocekivao ali ne bih rekao da je to nepopravljivo, plus ti bagovi dok su se ispeglali i to je to jedni zapevaju sto ne valja single kampanja a ostalo je ok, drugi zapevaju sto nevalja multi dok je sve ostalo solidno, treci kukaju na onaj mod da je ovakav ili onakav, treci traze balans u skirmishu... i sve su to toliko opljuvali u prvih 15 dana da realno nije bilo vise smisla ni razmisljati o daljem razvoju ili nekim bitnijim izmenama a nazalost opet je neka zena u razvoju vodila glavnu rec i isekla kontent, i usrale su ponovo - tako da taj trend nasilne ravnopravnosti otprilike ponovo uzima danak   ... izbacili su legendarni stil koji je bio jedinstven i prepoznatljiv, i sa kojim su reklamirali igru sve do samog izlaska, i sve to izmenili u poslednjem momentu (ajd sto su izmenili nego su usrali stvar). Uprostili su sve sisteme koji su igru cinili i taktickom i strateskom... bravo! Pricu su usrali jer su sveli sve na par likova umesot na epsku sudbinu civilizacije u svemiru steta jer jer homeworld toliko dugo prezivljavao zahvaljujuci fanovima i moderima,  niko nije ni mogao da sanja da ce se skupiti dovoljan broj orig developera iz starog Relica  da krene ovu pricu, pa onda bio projekat  shipyard koji je postao  desert of kharak koji je sjajno prosao iako je i njemu podrska bila jako kratka , pa remasteri 1. i 2., i onda je hajp bas postao jak... pa nezavisna FIG kampanja za doniranje (ne mogu ni da se setim zasto kada je igra vec bila izfinansirana od gearboxa u tom momentu)  i jebga... mnogo su lako odustali, deluje kao da su preterano i popljuvali igru i to je to...  ako se secam dobro sve je u razvoju utihnulo nakon nekog vremene posto  je  Embracer Group kupio Gearbox i poceo da rovari po svemu, do tada su developeri jasno ispitivali fanove sta bi voleli i na koji nacin, i bili u stalnoj komunikaciji o razvoju igre.... onda je igra naprasno dobila 16 pisaca lol i prekinula je bilo kakve dublje veze sa prethodnim igrama....  onda mrak  pa je bilo bojazni da ce igra biti i otkazana... ali i pored toga sam gejmplej, kontrole i pathfinding su lose ka osrednjem  (jer su nabili te megastrukture na male mape i to je to od mapa) klasican zajeb sa mesanjem izdavaca u posao developera koji su napravili prve 3 igre, a developeri hteli da ostvare decacke snove jer su tada bili tehnicki limitirani, oim sto su izgleda ponesto usput i zaboravili     
×
×
  • Create New...