Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. i ja, ali kad se prošli put povela ova priča lupio sam google i ispada da postoje 2-3 "standardne" dimenzije ili tako nešto 🙂
  3. Na današnjoj sednici, Vlada Republike Srbije donela je odluku da se obilaznica oko Beograda nazove imenom Milutina Mrkonjića, objavio je ministar policije i lider Socijalističke partije Srbije Ivica Dačić. „Želim da se u ime Socijalističke partije Srbije, čiji je Mrkonjić bio počasni predsednik, zahvalim predsedniku Aleksandru Vučiću i Vladi republike Srbije na ovoj odluci“, napisao je Dačić u objavi na Instagramu, a prenosi Nova.rs. Lider socijalista naveo je da je Mrkonjić "ceo svoj život posvetio projektima, jedan od njemu najvažnijih bila je obilaznica oko Beograda, na čijoj realizaciji je radio od samog početka". Podsetio je i da je Mrkonjić preminuo na današnji dan pre četiri godine. čovek za vreme rada na toj obilaznici napravio jedno dvesta metara tog puta :))
  4. Nadam se da ce da bude dobro kao i svih osam starih sezona
  5. Today
  6. I ispadne nešto sa dosta kul upotrebe crno-belog, a inače velika gomila ničeg, na koju svi preko bare otkinu i dele osmice plus (mislim na Egersove filmove) :D
  7. Zapravo su meni ljudi koji se bave tim poslovima objasnili da pranje ulica kad je kiša i nije nelogično. Naime moja osnovna premisa je bila da se ulice peru da bi bile "čiste", ali to zapravo nije slučaj. Ulice se peru da bi se sklonilo lišće i šljunak i sva ona govna koja se nagomilaju na ivčnjacima i da ne ulaze u kanalizaciju i začepe je. U tom smislu da li pada kiša nije toliko bitno, čak je valjda i lakše da se pere kad padne kiša jer kiša celu tu prašinu i ta sranja rastrese pa se lakše sapere sa ivica kolovoza. A đubre nose ujutru jer im je tad tajming za taj reon 🙂
  8. Ja sam uvek mislio da su svi volani standardne veličine. Da svi moraju da budu isti u pogledu dimenzija 😄
  9. Stigao novi C5 aircross, sa prepoznatljivim linijama Citroena ovih novih dizajnova, ali isto tako vidim i te Peugeot linije samo su farove zveknuli ove svoje: I sve to za ispod 30k: trebalo bi da je gabaritno ok, kome treba tako nešto.
  10. moram da primetim i da gradska čistoća obožava da pere ulice kad pada kiša, kao i da nose đubre u 8 i 9 ujutru.
  11. teško ih je i porediti, giljermovog frenkija još nisam pogledao ali znam otprilike šta mogu da očekujem, Egerosov Nosferatu je bio u fazonu ja sam mnogo velika faca sad ćete da vidite kakav ću film da snimim!
  12. Razmisljam se vec neko vreme da me je mali volan skroz pokvario, da ne zelim vise nazad na standardni.
  13. Lucky

    Gorivo na NIS-u

    Izgleda da ništa od skidanja sankcija, idemo na plan B - kupovina nisa! najkomičniji momenat bi bio da su ovi hteli da skinu ali rada sekretarica nije kliknula gde treba zaboravila i otišla na thanksgiving!
  14. Skoz ok +1 za Giljermovog Frankenštajna, mnogo bolje od prošlogodišnjeg Egersovog Nosferatua, bar meni.
  15. @putar situacija na ulicama, sve prohodno?
  16. Yesterday
  17. Pišem ovu recenziju a već imam želju da se vratim u igru. Ne zato što je u pitanju jedan od najzabavnijih naslova koje sam zaigrao u poslednje vreme, već zato što je uspeo da me osvoji jednostavnošću koju dugo vremena nisam doživeo. Tajna uspeha ovde leži u pažljivom modernizovanju jednog od najstarijih naslova žanra i njegovog nastavka. Igra stara gotovo koliko i ja, svakako je oblikovala JRPG žanr kakav poznajemo danas. Ali dok su moderne igre prepune dubokih i šarenih sistema, u svakoj se može i dalje prepoznati uticaj ovog pionira. SquareEnix je sada već doktorirao kombinaciju pikselizovanih likova i prelepih 3D okruženja, a način na koji je to sprovedeno u ovom rimejku, jedan je od lepših primera. Ono što SquareEnix naziva HD-2D, sada stvarno briljira. Likovi nalik onima iz 16-bitne ere video igara, odlično su uklopljeni u trodimenzionalna i šarenolika okruženja izvajana u Unreal endžinu. Ovo čini da igra dobije moderan izgled a opet, gotovo magično, zadrži retro estetiku kakvu svaki nostalgičar može da ceni. Činjenica da prve dve igre dolaze u jednom paketu, odličan je potez. Ne samo što se priča druge igre nastavlja na prvu, već i zbog činjenice da je za oba ova naslova zajedno, potrebno manje od 40 sati za prelazak. Ovo je u startu znatno manje nego današnji prosek za JRPG naslove. Možda zvuči kao razočarenje, ali je iskreno osvežavajuće preći neki JRPG naslov za manje vremena, a jednako se zabaviti kao uz dužu igru. Prva Dragon Quest igra, nosi najjednostavniji koncept. Priča o iskonskoj borbi dobra i zla, potezne borbe, magije i veštine i uloga protagoniste koji je potomak legendarnog junaka iz davnina. Prost recept koji je lako razumeti ispratiti i u njega se uživeti. Za razliku od kasnijih igara, prvi Dragon Quest ima samo jednog igrivog lika. Potomak junaka Erdrika, tih je protagonista, pa se u svakom smislu možete uživeti u njegovu ulogu – i po pitanju priče i po pitanju akcije. Drugi deo se nadovezuje na originalnu igru ali uvodi i neke prepoznatljive elemente iz kasnijih igara. Prvenstveno mislim na “party” od četiri karaktera (originalna dvojka je imala tri) koji istovremeno učestvuju u borbi, gde se svaki jasno razlikuje od ostalih, i po pitanju načina borbe i po karakteru. Ova igra je bar duplo duža od originala i predstavlja detaljnije napisano i osmišljeno štivo. Ali to naravno ne znači da je dvojka superiorna u odnosu na keca, naročito ukoliko volite da uživate u jednostavnim stvarima. Obe igre imaju dosta elemenata za koje se ne sećam da su bili prisutni u originalu. Nove magije i veštine kao i dublje mehanike korišćenjem izvesnih “sigila” koji menjaju određene napade i nagrađuju rizikovanje u borbama, prvo je što mi pada na pamet. Ali tu je i proširenje priče i nekih lokacija koje stvaraju čvršću vezu između dve igre, što je posebno lep dodatak. Modernizacija izgleda direktno povlači i mogućnost automatskog čuvanja progresa. Tako posle svake borbe, ulaska ili izlaska sa neke lokacije kao i nakon većih dešavanja, vaš napredak se automatski sačuva. Drugim rečima, igra beleži progres non-stop, što dobrim delom ublažuje težinu igre. Osim ako ne naletite na preteškog protivnika kog ne možete preći ni iz deset pokušaja, naravno. E da, i muzika originala je odlično “reorkestrirana” i generalno ima onaj bajkoliki i često umirujuć ton koji samo JRPG naslovi iz prošlog milenijuma mogu bezgrešno da simuliraju. Drago mi je da je to na ovako uspešan način preneto i u ova modernija ostvarenja. Veći broj istovremenih protivnika ali i mogućnost napadanja cele grupe odjednom, takođe je nešto čega se ne sećam kao elementa originala, a što se savršeno uklapa u ovo modernije izdanje. No tu je i najniži nivo težine koji bukvalno omogućava da budete nepobedivi po potrebi, tako da bilo ko može da uživa u priči igara bez da brine da li će mu neki protivnik iznenada zadati smrtonosni udarac. I ovo me direktno inspiriše da se odmah osvrnem i na neke mane koje igra takođe poseduje. Odmah mi padaju na pamet iznenadni skokovi u težini. Ništa gore nego kada sečete sa lakoćom kroz protivnike, puni samopouzdanja, a onda naletite na lika koji vas ispresavija kao jučerašnje novine i baci u vatru. Obe igre imaju više ovakvih momenata i ukoliko vas oni ne obeshrabre već dodatno motivišu, smatrajte da imate sreće. Tempo pripovedanja ume da bude izuzetno spor, naročito kada na scenu stupe duži razgovori i pripovedačke sekvence. Dramske pauze i dugi pogledi između likova, imali bi smisla da su u pitanju karakteri sa mnoštvom živopisnih detalja. Ali posmatrati 2D likove kako se ne mrdaju, u pokušaju da dočaraju neku dublju emociju, samo stvara utisak da je igra možda “zabola” ili su neke nečastive sile na delu. Posebno mi je čudan momenat to što izvesni dijalozi teku automatski, da bi povremeno stali i od vas tražili da pritisnete dugme kako biste nastavili. Dok sam pokušavao da ispratim dešavanja na ekranu, ovaj izlomljeni ritam pripovedanja kao da je uveo “dubstep” osećaj u igru. Šta da kažem, nisam ljubitelj. E sad, možda najveća mana igara leži upravo u modernizaciji izvesnih elemenata. Moderna publika istovremeno znači potreba za većom pristupačnošću, tako da težina i generalni izazov naslova mora da trpi. Tako su mehanike teleportovanja recimo, znatno obezvredile potrebu za nekim drugim tehnikama ali i rizičnijim istraživanjem. A zadržavanje stare mape u modernom ruhu doprinelo utisku svojevrsne ispraznosti lokacija. Kao da je svet veći nego što je to potrebno. Dobar deo ovih novih mehanika je opcion i sačuvati duh starih igara je većinom moguće ukoliko isključite sve ponuđene opcije. Ali ako imate izbor da vam igra kaže gde vam je naredno odredište ili da bauljate po mapi kao da je opet 1986. godina, bojim se da će iskušenje biti prejako za svakog igrača pa će magija starih naslova umnogome biti izgubljena. Suštinski, Dragon Quest 1 i 2 imaju dve struje koje se prepliću. Jedna se tiče izuzetno kvalitetno modernizovane stare formule, koja svojom retro jednostavnošću prosto pleni igrača, bez obzira da li je u pitanju neko ko je voleo originale ili ovde po prvi put. Druga struja jeste dijapazon starih boljki i novostečenih usled pojednostavljenja prvobitnih mehanika. Ali kada se sagleda kao paket, ja ovde ne mogu mnogo da zameram. Prosto rečeno, ovo teško da je moglo biti mnogo bolje. Svi znamo da se svetu ne može ugoditi, a ova igra i uspeva i ne uspeva kada pokušava da uradi upravo to. Pa bez obzira na njene mane i brojne nedostatke, opet moram da priznam da su u pitanju dve božanstvene igre koje je zaista veliko zadovoljstvo igrati u današnje vreme. Ukoliko ste veliki fan serijala ili možda neko sasvim nov, preporučujem da nabavite ovaj komplet jer sam siguran da ćete uživati u igranju. No ako ste tvrdokorni obožavalac starih igara, preporučujem da zauzdate razočarenje. Ukoliko se svi zajedno fokusiramo samo na dobre strane ovih divnih igara, šanse su samo na strani dobre zabave koja nas sve zajedno čeka. A sada dozvolite, krajnje je vreme da odigram još malo. Ova recenzija je ipak potrajala… Dragon Quest I & II HD-2D Remake je dostupan za PC, PS5, Xbox Series X/S i Nintendo Switch 1/2 Autor: Milan Živković Igru ustupio: Iris Mega Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Bez starca nema udarca! – Dragon Quest I & II HD-2D Remake recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
  18. Odgledao sam ovog poslednjeg Frankenstajna, i ok je film, korektan - pocetak je bas dobar, a posle kada krenu ti vec vidjeni drama momenti, nekako ostaje poisprazan osecaj, valjda obradjena tema toliko Nobody 2, krece solidno kraj ispodprosecan, ali ok, matori cale ide i pegla sved redom plitki film
  19. Underrail 2 : Infusion Nastavak cuvenog solo projekta naseg coveka, je u zamahu mada ocigledno je da nece skoro, EA je najavljen za 1.5 god, a ful igra ko zna kad Ipak evo steam stranice pa zapratite https://store.steampowered.com/app/694320/UnderRail_2_Infusion/
  20. Hmm da, jesam:D. Ali i dalje je i obicni pro ovde skuplji oko 300 evra tako da nisam hteo da preterujem i ovo mi je previse 🙂
  21. Mislim da si ga pomesao sa Pro XL, posto su 10 i 10 pro isti, 6.3".
  22. Narucih ovde na popustu obican Pixel 10 za oko 750 evra, juce ga podigoh pa cu za vikend da se drndam sa esimom, app itd...10 pro je ovde skoro 300 evra vise, plus mi je preveliki, ne staje mi u dzep, a i baterija mu se brze trosi nego na obicnom tako da eto
  23. jel zna neko sta se desilo sa tomom?
  24. Nisam nasao poruku, jel si na kraju uzeo nesto? Ja narucio preko firme juce Pixel 10 Pro 256, direktno sa Google Store, bila mi je najbolja opcija, davali su 150CHF popust. Iskreno, hteo sam da uzmem 9a, ili da sacekam 10a, ali onda ipak resio da uzmem preko firme, tako da ne placam ja 😄 Dobio sam dodatno i neki 5% popust za black week, tako da je izasao ukupno 845 CHF. I da, dobio sam jos i 50CHF kredit za google store, tako da cu da narucim tamo zastitu, i mozda jos neku glupost, case sam vec narucio. Pa cisto ako jos nisi uzeo, proveri kakve su cene u Dojclandu, mozda ti se vise isplati ovako.
  25. pa ono, probali su da nekako ožive ponovo onaj svoj "ikonični" (!) 206 momenat samo da bude u novom ruhu, shvatili su da im je to bila dobra linija i da su se ljudi isprimali na to bili mega, pa su sad probali da naprave to isto samo za 20 godina kasniji period. jedino ovaj momenat "nidža kornjača" usta i dalje ispod sa ovim ogromnim crnim mi nije jasan, ali je evidentni trend.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...