Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Dobro, ali mislim da svi automobili koji imaju adaptibilni tempomat imaju i ono automatsko kočenje, u smislu svakako se nećeš zakucati u onog ispred, samo možda može agresivnije malo da prikoči, ali jbg ako si debil šta da ti se radi 😄
  3. To je najbliže auto pilot vožnji sto možeš da imaš a da nije ful autonomija. jedini zez je da se ne zaboraviš da ga nisi uključio pa očekuješ da će sam da koči 🙂 Neki plug in benzinci ako se ne varam su bili problematicni kod ovih novijih.
  4. Today
  5. Smeta mi taj beating a dead horse momenat. sve drugo ok, sala komika ali to je malo too much. Ne da smeta da ne gledam seriju ali smara 🙂
  6. jel moze jedno pitanje za Volvo ovde u Sapcu je za neku seriju vazilo da se izbegava jer je bilo problema sa motorima, al ja sad ne znam jel to ima uopste veze sa mozgom, koji motori, koje serije, koji modeli
  7. pa ne razumem vise sta pises 🙂 smeta ti sto ima komicnih situacija u satiricnoj komediji... jebga anyway, Slow Horses s02, obecava i nastavlja da deliveruje
  8. Dusko sa cackalicom u ustima, eksira cokanjce, zavali sakom konobaricu po pozamasnim guzovima, pogladi nasmejani brk, i izadje zadovoljno iz kafane ... the end
  9. Kejdže Srbine https://www.b92.net/kultura/filmtv/175159/senzacija-u-holivudu-nikolas-kejdz-glumi-srpskog-agenta/vest Nikolas Kejdž, zvezda filma Con Air, ponovo sarađuje sa rediteljem Sajmonom Vestom u svom najnovijem filmu u kojem glumi dvostrukog agenta, Srbina Duška Popova, koji je poslužio kao inspiracija za lik Džejmsa Bonda, prenose danas britanski mediji.
  10. Ja stalno tvrdim da je adaptivni tempomat najbolji izum u auto industriji sve dok ne naprave potpuno autonomnu vožnju. Svaka čast na kupovini, da te lepo služi!
  11. Uh, kak je dobar. Ja isto volim ove veće karavane kao, ko da imaš garniseru još jednu 😄
  12. Ne bih znao kako je kod vas, ili u javnim garazama, nisu mi trebala mesta za invalide. U zgradi u kojoj zivim su sva obelezena zuto, a mozda smo svi ustvari invalidi 😄 Hvala! Vala jeste, veci je od bmw-a koji sam do sada vozio, i u kojem npr na slepo mogu da se parkiram gde god. Ovde jos uvek nemam tu rutinu, ali pomaze dosta kamera, a posebno 360 view za paralelno parkiranje. 🙂 Ali svakako od opreme ima sve zivo, prilicno sam odusevljen nekim stvarima, i kako dobro/lako funkcionisu. Npr onaj adaptivni tempomat sa daljinom vozila ispred koji sam tek sad prvi put isprobao, pilot assist opcija, wireless charging za telefon, itd
  13. Yesterday
  14. ne znam da li je istina ili ne ali sam video na netu da je krađa urađena tokom smene prve žene head of security koju je postavila prva žena direktorka luvra 🙂
  15. Lucky

    Avio saobraćaj

    a ne, to je bila 1. april šala, ali neki "ozbiljni" članak se bio pojavio skoro, osim ako nije the onion neki fazon.
  16. pa namerno izgleda smešno jer je "mladi" predator i još znamo i da je outcast - možda i u procesu outcastovanja je ostao bez svega ili jednostavno nije došao dotle da dobije masku koju očigledno neko mora da "izradi" pa da mu je dodeli kada za to dođe vreme. ako su ga prognali verovatno nije worthy da je ima.
  17. e ovaj dži kad se nečeg uhvati! ok, gledaj, jeste komedija, jeste smotani tupson, ali sve vreme se provlači i kako ima milione, ok, možda je to dodatna satira i to je sve ok, ali ne mora baš u svakoj epizodi da padne preko stola i polomi ga i polomi sebe, o tome pričam :))
  18. nek je sa srećom! moj najveći zabag kad ideš sa manjeg auta na veći, a ovaj deluje dosta veći tj. duži je dok se mozak pohvata sa gabaritima, treba X vožnji da se "kalibriše sistem" 🙂
  19. Zuti deo garaze je u pitanju. Bonus: kojoj bojom su oznacena invalidska mesta u zutoj zoni?
  20. https://store.epicgames.com/en-US/p/fear-the-spotlight-97656f
  21. Idealan za prevoz tikava! Svakako dobro vozilo!
  22. Evo par slicica, juce ga konacno preuzeo (bio sam na odmoru dve nedelje). Prvi utisci za sada fenomenalni, samo treba da se naviknem na sve ono sto ima, jebeni sci fi od opcija.
  23. daniiL

    NBA 2018-2025

    Krenuo NBA jos preksinoc. Nocas dosta interesantnih utakmica. Zapad ce biti klanje. Ove godine ne vidim ekipu koja bi me iznenadila sto je u playoffu. Cak i ove bez rezultatskog imperativa deluju solidno i mogu da iznenade.
  24. Last week
  25. soon! https://www.bbc.com/news/articles/cd725pj0g9ro
  26. bilo https://store.steampowered.com/app/569610/Distant_Space/
  27. Sa opusom Tima Šejfera prvi put sam se susreo sredinom 2000-ih, u periodu kada je Double Fine već uveliko radio na svojim autorskim projektima. Tada sam posvetio dosta vremena point & click avanturama, uključujući The Curse of Monkey Island i druge LucasArts hitove. Među njima se našao i Šejferov Grim Fandango koji me je, pored svih nedostataka i trapavih momenata (samo pogledajte walkthrough za Petrified Forest, nemojte da se patite kao ja), apsolutno očarao. Na pragu trećeg milenijuma, Šejfer je napustio LucasArts i osnovao novi studio, a ja sam, kao veliki ljubitelj njegovog stvaralaštva, bio gladan novih avantura. Sada, skoro 25 godina kasnije, dobio sam priliku da zaigram novi specijalitet iz Double Fine kuhinje. Keeper je definicija cozy igre, atmosferična avantura sa neobičnim stilom pripovedanja vođena laganim zagonetkama i jednim neočekivanim prijateljstvom. Priča je u potpunosti ispričana bez dijaloga, zbog čega me je, u tandemu sa nadrealnim okruženjima i enigmatičnim ciljem, podsetila na Machinarium, Samorost i druge Amanita igre. Narativ ne vode reči, već neverovatna prirodna okruženja koja igrača na svakom koraku pozivaju da stane, sagleda, iskusi i oslušne svet oko sebe, poput najlepših vidikovaca na Tari i Staroj planini. Bez ikakve postavke, uvodni sinematik prikazuje jato ptica koji beži od roja crnih, misterioznih stvorenja. Druželjubiva ptica po imenu Twig ne uspeva da održi korak, ili bolje rečeno zamah sa ostatkom družine i biva ostavljena na milost i nemilost korupcije (takozvani Wither) koja se ubrzano približava. Spremna da se oprosti od sveta, Twig sleće na usamljeni svetionik koji tera tamu intenzivnim snopom svetlosti. Tada svetionik i Twig postaju nerazdvojni. Ubrzo sam saznao da je svetionik prazan, a da u čitavom svetu Keepera nema žive ljudske duše. Već tada igra diskretno pokušava da nam kaže: „E ovako bi svet izgledao da čovečanstvo nestane”. To naravno nije eksplicitno navedeno, već je otvoreno interpretaciji kao i mnogi drugi momenti u igri. Svet naseljavaju isključivo čudnovata stvorenja, što uključuje i svetionik koji naprasno dobija… paukolike noge. U tom trenutku dobijam kontrolu, ali logično, prvo moram da naučim kako da hodam, poput krakatog mladunčeta žirafe. Ubrzo zatim, krenuo sam na putovanje u nepoznato zajedno sa svojom novom ptičjom saputnicom. Pored fantastičnih, skoro psihodeličnih pejzaža, prvo što se da primetiti je kamera, koja je fiksna. Iako ovo može delovati klaustrofobično, pogotovo za jednu 3D igru iz trećeg lica, ovakva perspektiva svaki kutak pretvara u pažljivo dizajniran filmski set. Opet, ovakva kamera me je dosta podsetila na stare avanture. Čitav svet Keepera je prelep. Kratko i jasno. Bez obzira da li istražujem bujne šume, podvodne pećine ili drevne hramove, svako okruženje predstavlja gozbu za oči i simfoniju živopisnih boja. Kad sagledam širu sliku, možda bih rekao da je samo putovanje srž gejmpleja, ali zagonetke su svakako važan sastojak. Relativno. Glavna mehanika kojom igrač utiče na svet jeste lampa svetionika. Kada snop svetlosti pređe preko terena, biljke počinju da rastu, a korupcija se povlači. Svetlost se može koristiti za otkrivanje novih puteva, ili za usmeravanje Twig kako bi manipulisala pojedinim predmetima. Keeper ne pokušava da bude složena logička igra – inventar ne postoji, a sve zagonetke su zasnovane na okruženju. Međutim, one su više simbolične nego izazovne i zahtevaju vrlo malo vremena za rešavanje. U igri nema smrti niti potrebe da neki zadatak započnete ispočetka – gejmplej primarno podstiče radoznalost i želju za istraživanjem i to je glavni cilj igre. Taj pristup omogućava da fokus ostane na atmosferi i prijateljstvu između svetionika i Twig, a ne na nekim kompleksnim mehanikama. U tom pristupu upravo leži glavna mana (kako se uzme) Keepera. Nove mehanike se uvode postepeno i u pravim trenucima, tako da se nikada nećete osećati kao da se neki segment igre odužio, pogotovo što je sama po sebi poprilično kratka. Potencijal je tu, ali sam nekako uvek želeo više. Izdvojio bih mehaniku putovanja kroz vreme koja je veoma zanimljiva i elegantno osmišljena, ali je nažalost nedovoljno iskorišćena. Bilo da je ovo svesna odluka developera ili nedostatak ideja, zagonetke definitivno manjkaju. Možda sam imao prevelika očekivanja misleći da će Keeper imati neku It Takes Two ili Portal 2 co-op dinamiku. Svetionik i Twig zaslužuju malo više na ovom planu, ali avaj. Ovo ne znači da je Keeper loša igra. Naprotiv – svi igrači koji traže spokoj i introspektivno putovanje koje spaja umetnost i lagane mozgalice, ovo neće doživeti kao manu. Ako ste jedni od tih igrača, Keeper je prava poslastica. U svakom slučaju, meni je utolio glad za bizarnim avanturama i jedva čekam da vidim šta će Double Fine sledeće smisliti. Po mogućstvu nešto izazovnije, pa makar morao ponovo da posetim Petrified Forest! Keeper je dostupan za PC i Xbox Series X/S Autor: Božidar Radovanović Igru ustupio: Xbox Game Studios Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Svetionik na pučini tame: Keeper recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...