Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. ako mislimo na isti deo auto puta, pre su zaustavljalii zapravo kad neko ide zaustavnom, ja vid'o više puta, međutim promena je došla u to neko vreme kad su promenili da je put za motorna vozila, ali ne mislim da je direktno zbog toga već zato što je neki car procenio da treba da smanji gužvu na tom tu ulasku kod same stanice kod autokomande tako što stavi pandursko vozilo na početak tamo blizu vatrogasaca i onda tu prolaze samo autobusi a svi koji bi da se uključe na autoput ne mogu da nastave tu pravo nego moraju da idu u zaustavnu a pošto je vozna već krcata tu, onda mislim da je neko "prećutno pravilo" da se vozi taj deo zaustavnom jer te na to uputio pandur na početku tog dela.
  3. Moj poznanik je hteo da ide Brisel i cimao nekog ortaka koji živi tamo i kao pošto ovaj veći deo godine nije tu jer nešto stalno putuje je bio u fazonu "ma evo vam moja gajba, šta da plaćate smeštaj bezveze, jedini je uslov da lepo sortirate đubre, kazne su ogromne" 😄
  4. Today
  5. E, a smejali smo se domaćim Čvorovićima 😄
  6. Pa jeste, ali se malo retardirano osecas kad ti dodje domar i pretura po smecu da bi nasao da ti je slucajno u kantu sa papirom i kartonom upalo parcence plastike recimo i onda ti salje pismo i opomenu:D
  7. Da, naravno, samo sto kamere ne snimaju da li susis ves na terasi, sto je isto nestasluk. Sustina je jedni druge prijavljuju i zato i jesu uredjeni. Naravno i organi treba da rade svoje, ali kod nas mahom ni nema takvog stava. Ovde kao da najveci greh nije da li je neko ukrao ili ubio, nego da li si ti ocinkario o tome....
  8. Zavisi koliko obraćaš pažnju i koliko te takve stvari pogađaju 😄 Evo moj primer od subote, dakle nije nikakva gužva niti nešto, ja idem Kneza Miloša i silazim dole na Gazelu, vozim lagano, ali znam da tu ima onih koji dolaze iz pravca Hitne pomoći koji nekad umeju da "previde" da oni imaju trougao pa sam uvek oprezan. I sad kao vozim to tipa 45-50km/h, lik sa Opel Merivom iza mene mi blica kao pizdi... Izađemo na Gazelu, lik dodaje gas ono koliko auto može da ide otprilike i posle 30ak metara nailazi na autobus u najbržoj traci koji vozi 80 km/h i tako vozi ceo taj deo auto-puta 😄 Hoću reći nije da me nešto potreslo ali definitivno ima ludaka koji ti blicaju i lude kada voziš najnormalnije. Ja bih se složio sa Vuduom da ima debilizacija, eto baš taj most na Adi, od Careve Ćuprije do te raskrsnice kod Westa je 5 i nešto kilometara a ograničenje 50. Pešaka nema ni u najavi, denivelisana saobraćajnica, apsolutno bi moglo biti 80. Ali je nebitno da li je 50 ili 80 kad se pijani batica zaleti sa 120 kroz crveno, samo ograničenje je više teoretska rasprava. Apsolutno je najveći problem što se propisi ne poštuju ni u kojoj meri. Da se kažnjava sve od toga da li neko nije dao migavac preko pojasa i alkohola ne bismo tako lako stizali do ovih mentola koji luduju mrtvi pijani i naravno ubijaju cele porodice kada se potrefi loša sreća. Ali za to mora svaki put pandur da odreaguje i kažnjava. Pre neki dan vraćam se prepodne sa Vračara, što mi nije uobičajena ruta, i kod Autokomande redovno ljudi voze zaustavnom trakom jer je gužva (onaj deo gde je markirana punom linijom, ne isprekidanom). I panduri su to rešili tako što su se oni parkirali u zaustavnu traku sa rotacijom pa sad ovi što naiđu tuda moraju da se vrate nazad u traku, oni naravno kuliraju. Da je svaki taj dobio kaznu, od lupam 5000 dinara ne znam koliko je sad tu kazna pošto to više nije auto put nego moto put, ali opet sigurno da postoji propisano, ne bi sigurno sledeći put tako vozio. Ili evo primer od juče, idem u nabavku u Maxi gore na Kosi, i preko puta je tu pekara pored autobuske stanice. I kao što se vidi čak i na jebenom satelitskom snimku uvek je neko parkiran na autobuskoj stanici "da ode do pekare" I juče isto tako, međutim ne samo što je jedan parkiran kao ovaj sivi auto na slici, nego je sa druge strane kod pešačkog do raskrsnice parkiran neka mečka SUV i to električna sa krstom sa retrovizora i to nemačke tablice, ja bih rekao da je OF neki Ofenbah ili tako nešto. Bukvalno ono arhitip gastarbajter 😄 I sad mi čekamo da pređemo ulicu kad iz suprotnog smera nailazi pandurski auto i pravi polukružno na raskrsnici, i kao "jebote možda će nešto da im kaže?!". Jok, pandur se parkira iza ovog vozila kao što je ovaj sivi na slici i odlazi u pekaru 😄
  9. Pa u saobracaju ovde skoro i da nema patrola, jer su kamere i radari na svakom cosku i samo ti stigne cestitka postom kad prekoracis ili napravis neki drugi prekrsaj. Mene su samo jednom u zivotu ovde zaustavili jer sam po glupoj navici blicnuo nekome iz drugog smera da je patrola, a bila jos jedna posle...i kao kazna 10 evra za nepravilnu upotrebu svetlosne signalizacije:D
  10. Eto, bas gde se desila ova tragedija je osnovna skola (privatna prim. ur.), a na bulevaru sa po tri trake u smeru. Ogranicenje tu nije 30km/h. Slazem se za policiju. no, da ih nema dovoljno za svaki incident u gradu je odavno znano. Nikad ih nije ni bilo, bez obzira sto pride vise u kladioncama. Ovo za Nemacku, Norvesku, kako vec, da su svi neke uhode - pa tako njihov sistem i funkcionise: sugradjani prijavljuju jedni drug, pa se svi uprpe i kad nema policije blizu. Dule, potvrdi.
  11. Loša saobraćajna kultura je velikim delom posledica toga što nigde nema saobraćajne policije, tako da za njih nema opravdanje. Lelemudaju, ne rade ništa, ispunjavaju mesečnu kvotu na zicer mestima koja nemaju veze sa bezbednošću saobraćaja, i većinom je toga posledica što nam je ovako kako je. Nezanemarljiv deo vozača zbog neuračunljivosti nikad ne bi smeo da prođe ni lekarski pregled, a ne da dobije vozačku dozvolu, ali bi ipak razmislio pre nego što sedne za volan kad bi znao da mogu da ga savataju na random mestima koja neće pisati na Viber grupi. Povremeno pratim vesti iz Crne Gore, tamo kad nekog zaustave zbog divljačke vožnje i ozbiljnog prekoračenja, po kratkom postupku zaglavljuje par nedelja zatvora uz novčanu kaznu. Ovde dobije prekršajnu prijavu i eventualno 12 sati trežnjenja u stanici ako baš nije u stanju da izađe iz auta a da ne padne, pa zbog ažurnosti prekršajnog suda taman ima vremena da povuče neke veze ako ima ili da se osloni na zastarelost.
  12. U gradu i kad su pitanju bulevari sa 3 trake više od 60 nema potrebe da bude, gde ja iskreno ne mogu da se setim da postoji bulevar sa 3 trake u gradu gde nema kuća okolo, a ograničenje je 50. Verovatno imaš u glavi neki primer, a ja opet kažem, a koliko ćeš da uštediš na vremenu u bulevaru koji sigurno nije duži od npr. 2 km ako voziš 50 i ako voziš 80? Manje od jednog minuta! Kakva protočnost, kad posle 2 km tog bulevara se ulivaš opet u jednu traku? Besmisleno. Protočnost se obezbeđuje i sa 50 i sa 80, samo uz manji rizik. Sigurno da bi i policija trebalo bolje da radi, ali ne mogu ni oni biti svuda i u svako vreme, a opet mislim da je pravi uzrok problema loša saobraćajna kultura, što podrazumeva baš nepoštovanje saobraćajnih propisa, lako ćemo, to je za budale itd. Isto tako i loša, restriktivna, potkupljiva i suviše blaga sudska i prekršajna praksa je veliki deo problema.
  13. OK smo, nije naš precednik najviše delulu Премијер Албаније Еди Рама изјавио је да је албанска министарка за јавне набавке, коју је креирала вештачка интелигенција и која носи име Диела, ''трудна'' и да ће "родити 83 АИ асистента" намењена посланицима албанског парламента. "Желим да поделим да је Диела трудна. Очекујемо 83 деце, по једног АИ асистента за сваког члана парламента из социјалистичке партије. Сваки од њих ће помагати посланику у припреми бележака, предлозима и сажецима седница када посланик није присутан. То означава нову еру интеграције вештачке интелигенције у албанску политику", нагласио је Рама. Влада очекује да ће примена АИ технологије учинити набавке "100 одсто непоткупљивим" и да ће сви тендери и јавни фондови бити потпуно транспарентни. Грађани Албаније већ познају Диелу, јер управља дигиталном платформом "е-Албаниа", путем које су доступне готово све државне услуге у електронском формату.
  14. Dule_smor

    Tenis 2022/25

    Ali ovaj brat sto mu predlaze da ode mesec dana na Svetu Goru i trenira taj udarac...sad kad Nole izgradi teniske terene kod Hilandara :DD
  15. Nisu baš, nema nikakvog racionalnog opravdanja npr. za stavljanje ograničenja od 50 na sat na bulevare koji imaju tri trake po smeru a okolo nema nikakvih škola niti su kuće blizu puta. Takođe, lokalna samouprava ima pravo da override-uje to ograničenje (što pojedine i rade), npr. uđeš u naseljeno mesto a posle tog znaka ide tabla od 60 na sat i to je legalno). Glavni cilj i suština saobraćaja je protočnost. Nego je problem što nikad nema nikakve kontrole saobraćaja od strane policije osim kad su "akcije" da se ispuni neka forma, tipa nedelja kontrole vožnje pod dejstvom alkohola. Onda kad se desi neko sranje jer ih nema nikad nigde, stave tablu ograničenja od 30 ili 40 na sat, kažu "our work here is done" i vrate se sedenju u kladionici u radno vreme. Odličan primer je potez od spuštanja sa Zvezdare ka Mirijevu, potpuno prav put dugačak trista metara koji ide nizbrdo, i gde auto razvije brzinu od 60 na sat bez da pipneš gas. Tu su stavili ograničenje 40, završili posao vezano za "bezbednost" i nikad više se nisu vratili.
  16. kako prevazici neminovno ogroman 'politicki ekspert ≠ relevantna diploma' disparitet 😮
  17. Pa da, a škole su na svakih par stotina metara/kilometar ili dva najviše. Nije problem u propisanim brzinama, one su propisane kako treba, problem je u ovima što se žure, što je to mnogo sporo, što može tu i 80 km/h laganica. Mislim, generalno, naravno da može da se ide i mnogo brže od propisanog i u većini slučajeva to verovatno nije problem, međutim u momentu kad se nešto iznenada desi (lupam, dete pojuri za loptom na ulicu), onda je razlika između života i smrti upravo to da li si vozio propisanih 50km/h ili lagodnih 80km/h.
  18. Lucky

    ChatGPT

    Prema navodima iz dokumentacije, podaci dostavljeni Fondu PIO obrađivaće se pomoću veštačke inteligencije, a tako sačinjeni dokument na kraju će proveravati zaposleni referent Fonda PIO. U okviru ove nabavke predviđena je i četbot aplikacija (chatbot) - program koji će Fond PIO koristiti za onlajn razgovore sa korisnicima. Najavljeni integrisani sistem aplikacija, koju nabavlja Fond PIO, obuhvatiće četbot aplikaciju, zatim aplikaciju za masovnu obradu dokumentacije primenom veštačke inteligencije i proširenje sistema za pregled istorijskih korisničkih informacija. znači tl:dr 6,5 miliona evra smo platili firmi da podigne chatbota na sajtu PIO fonda (koji verovatno neće ni da radi kako treba) i da sve podatke PIO fonda šuknu u ChatGPT sa Pro pretplatom :))
  19. Ja planiram da sa 6 skocim na 9a, cim budem planirao da menjam... Nekako mi se ne daje tolika kinta za Pro ili XL modele, dok "a" modeli imaju skoro identicne performanse, a kostaju i do duplo jeftinije. Definitivno ostajem na pixelu, navikao sam se potpuno, ali ne bih uzimao nikad pro ili xl model (osim ako mi ga neko ne pokloni 😄 )
  20. kad krene da gubi kapacitet, svaki procenat znači 🙂 ja doduše dugo koristim iphone pa ne znam kakav je android, pisao sam o tome, dok je nov i sve to je sve super i ja punim telefon uveče, onda kad krene da opada baterija dođeš u situaciju da je već povuci-potegni uveče dokle je dogurao, neretko bude 20% ili manje, samim tim ako je razlika dal je 20% ili 10%, nije malo 🙂 sad sa 16 sam ubacio onaj battery charge limit na 80% tako da obično stigne do 20% uveče, što je i dalje ok jer ga ne punim do kraja, pa ću da vidim kako to utiče na život baterije.
  21. bio je onaj neki lik što je takmičio kad je SAT pravio ona takmičenja po sajmu automobila i mimo njih oko efikasne vožnje, uvek je "šio" sve druge za po litar/dva na sto kilometara, saveti su bili slični kao ovaj lik ali očigledno tu ima nešto i u skillu 🙂
  22. jbg, kinezi mogu da rade šta god hoće, nekad je loše kao social score, nekad je dobro kao ovo 🙂 možemo da probamo, ali ne verujem da bi ljudi tek tako šerovali svoje diplome :))
  23. da, da, u pravu si, vidi se nadvožnjak sa leve strane tako da jeste išao iz pravca mosta. često tu bleje panduri baš iz tog razloga, i ima taj semafor, ali dovoljno je da mu on bude zelen pa da lik misli da može da prođe i naredni kad je već crveno (pošto nije stigao na zeleno). ako sam dobro ispratio neki muzičar je u pitanju koje je bio pijan. ovo mislim da radi i u nemačkoj, neko mi je pričao da su ga zaustavili jer ga je prijavio drugi učesnik u saobraćaju. doduše, sad to otvara potpuno drugu kategoriju dokazivanja toga, ok je ako imaš dashcam ali telefonska prijava je vrlo upitan dokaz. retko gde je baš 30 osim ispred škola, najčešće je 50 ograničenje i dobro obeleženo otkad su ga smanjili ima tome možda i cela decenija, bilo je 60 po gradu pa su smanjili na 50, sećam se jer sam stavio podsetnik u kola kad dođem do 50km/h da pišti 🙂 50 je inače ok za grad manje više na većini relacija, nemaš ni kako da dođeš do većih baš brzina osim na ovim većim ulicama ali tu makar ima više traka pa nek rokaju 🙂
  24. Dick Warlock

    Tenis 2022/25

    Stefanos Cicipas novi Pepe Imas
  25. Ma jeste, sad sam ja neki Jackie Chen. Dođe Fata i izlomi me 🙂 Naravno, ima budala, ali nije baš tako kako priča. Ispade da ne možeš normalno da voziš, što nije tačno.
  26. Zato što ti ne rizikuješ da te neko iznabada ni kad bi išao peške između traka, a Igor priča o regular everyday netreniranim ljudima
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...