All Activity
- Today
-
serem im se u usta bas svima
-
Podsetila me ova priča naravno i na ima li pilota u avionu (i to što su naši prevodi nekada bili kreativniji, sad bi ga preveli "avion!" sto posto 🙂 i tada mi je bio slabiji od golog pištolja ali sam potpuno zaboravio na neke dosta "slobodne" trenutke u filmu tipa golotinja, kokain, dosta rasnih prozivki ... dokle smo došli!
-
Oni fini u najlon umotani skeneri na granici sa Mađarskom i Hrvatskom uskoro kreću u akciju, ovo ako ne dovede do dva dana čekanja na granici ništa neće 🙂 jeste da turci imaju verovatno svoje nemačke i holandske pasoše ali dovoljno u toj koloni da bude neko naš i ode sve k vragu :)) Evropska unija uvodi Sistem ulaska i izlaska (Entry/Exit System – EES), koji u potpunosti menja način na koji građani van EU prelaze granice Šengenske zone. Ovaj sistem namenjen je putnicima koji planiraju kraći boravak, do 90 dana u periodu od pola godine, i ima za cilj da modernizuje granične kontrole, poveća bezbednost i ubrza procedure na granici. Početna primena EES-a planirana je od 12. oktobra 2025. godine, a očekuje se da sistem bude potpuno funkcionalan do 10. aprila 2026. godine. Za građane Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije i Albanije, ovo znači da će pri prvom ulasku u Šengen morati da predaju pasoš i biometrijske podatke, uključujući otiske prstiju i fotografiju lica. Nakon inicijalnog unosa, prilikom narednih prelazaka granice službenici će samo proveravati podatke u sistemu, što značajno ubrzava proces. Sistem beleži ime putnika, broj i tip pasoša, datume i mesta ulaska i izlaska iz Šengena, kao i eventualna prekoračenja dozvoljenog boravka ili ranije odbijene ulaske. Centralizovana baza podataka omogućava da sve zemlje članice u realnom vremenu prate kretanje putnika, čime se olakšava identifikacija onih koji pokušavaju da koriste lažne pasoše ili ostanu duže nego što je dozvoljeno. Za građane Srbije i regiona uvođenje EES-a i ETIAS-a znači da će prvi ulazak u Šengen biti formalniji zbog prikupljanja biometrijskih podataka, dok će naredni prelazi biti brži i sigurniji. ETIAS dozvola zahteva unaprednu online autorizaciju i plaćanje naknade, ali omogućava višestruke posete bez dodatnih procedura dok pasoš važi. Putnici treba da budu spremni na moguće duže čekanje prilikom prvih prelazaka granice, posebno tokom letnje sezone. Preporučuje se da unapred provere pasoše, planiraju dolazak ranije i koriste eventualne aplikacije za unos podataka. Ukoliko aplikacija bude omogućena, putnici će moći da unapred unesu osnovne informacije poput imena, broja pasoša i datuma putovanja, čime bi se vreme čekanja na granici moglo značajno skratiti. Prvi put će trajati duže a posle će ići brže :)) Da, za ovog što je već to jednom uradio, a ovi što nisu i što će tek prvi put a ti iza njih? :)) Već vidim i da će na aerodromima biti vrh u ovim "non-EU" redovima.
-
Zna se ko koliko-toliko brani CAST BELE EVROPE
-
После освајања бронзане медаље на Светском првенству у Токију Ангелина Топић истакла је да јој је завршено финале било најстресније у досадашњој каријери и да не може да опише колико јој освојена медаља значи. Ангелина Топић је једина српска ателтичарка која је освојила медаљу на шампионату света у Токију, а након финала рекла је да ће наставити да се бори и да овај резултат није оно најбоља што она може да оствари. "После Париза, затим Светског првенства у дворани, толико пута сам изгубила у животу да не могу да дочарам колико ми ова медаља значи и како је то кад добијеш нешто што толико желиш. Наставићу да се борим, не осећам се као да сам нешто завршила. Ова година није показала све оно што могу", закључила је српска атлетичарка. i: Рвач српске репрезентације Александар Комаров успео је да се избори за златну медаљу на Светском првенству у Загребу, победом над Иранцем Мохвадијем.
-
pa što da ga ne postavim? interesuje me, razlozi mnogu biti mnogobrojni i zasigurno glupi, ali ovo je veoma ekstreman primer nečega što se inače svakodneno događa (i događalo se i u "naše vreme") doduše u manjem obimu, osim naravno devedesetih "za patike". ali se ne sećam slučajeva gde su targertovali devojčice, osim sporadičnih devojčica-devojčica situacija koje opet nisu bile ovog obima. sistem je fejlovao, kako i kaže naslov topica. što nema nikakve veze sa tim da treba da imaju što veću kaznu koja je opet izuzetno mala, u skladu sa zakonom.
-
pa mora, kad vec nije uspelo vestacko produzavanje diskusije o carliju kirku
-
Да ли си реално поставио то питање? За неког ко се дружи са верканом ме не чуди, али да ли мора питање да буде на нивоу Курира и сл?
-
Prijavi se uvek tona kandidata, ali ne treba zaboraviti da se kod nas za mnogo manje atraktivne poslove u državnoj administraciji potežu ozbiljne veze, a ne za ovo...
-
ali šta je pozadina priče? zašto se uopšte događa, obično postoji neki (debilan ofc) razlog za tako nešto što još traje duže vremena i ima ovaj nivo ozbiljnosti.
-
kakva diskriminacija! koliko li će da ih se prijavi da mi je znati. mada, da sam 99 ili mlađe, dobro bih razmislio rln 🙂
-
Malo drugacija lista: Ima evropljana https://www.statista.com/statistics/239229/most-sold-car-models-worldwide/
-
Nema Macude na spisku!
-
Reče Kili i sede u Mazdu :)
-
Divlja se ozbiljno po celom gradu a nigde sankcija
-
S60 je majka automobila ali kapiram V ako je zbog dece jedino
-
Samo murica je ostala da se bori protiv azijatskih govana : (
-
Bila je objavljena cela priča - klinku ta grupa maltretira duže vreme, na prevaru je dovukli tako što su njenoj drugarici pripretili da će je prebiti ako je ne dovede u park. Meni jezivo da je to trajalo 4 sata a da niko u komšiluku nije reagovao.
-
Dosta me iznenadilo sve oko ove vesti, prvo što imaju po 15 godina, drugo što muče devojčicu, obično su te priče rezervisane za makljanje dečaka ... da ne normalizujem nasilje kako se to sad popularno kaže, ali najčešče bude tako. zamisli klinac od 15 godina je u fazonu sad ćemo da bokserom bijemo klinku od 15 godina 😞 i to još njih više 😞
-
Većina modela sa ove liste su globalni modeli.
-
kakvi li sociopatski trogloditi odgajaju ovakve male degenerike
-
jebote sta je ovo
-
I meni vise izgleda da je ovo "globalna" prodaja modela koji su za odredjena trzista
-
koliko globalne prodaje generalno odlazi u USA i Kinu? Ovde deluje da je baš gro modela onih što se valjaju po americi, ovaj BYD verovatno zbog kine.